De lulz is dat er in die kutgifjes ook sneeuw zitquote:
Jewaids, btje nieuwe dingen proberen enzeaux.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:07 schreef Copycat het volgende:
Wat is NSO?
En vanwaar de Breezah stylo, Ian?
Gesprek van de dag daar hoor, in de VS. "Holland? Is that the capital of Coepenheegen? Black Pete? Yeah whatever. Nuke 'em. Care."quote:Op donderdag 2 december 2010 11:54 schreef Jian het volgende: Die meneer komt net uit Amerika en daar zijn ze heel verbaasd dat wij zo'n achterlijk overblijfsel uit het slavernij-verleden nog hebben, da's niet goed voor de kindertjes.
Ik dacht even aan pepernoten en schuimpjes op de weg....quote:Op donderdag 2 december 2010 12:13 schreef Laysa het volgende:
Weer heel terug met een tussenstop bij de AH....Echt in nijmegen geen strooigoed, zelfs niet in de vorm van strooizout
Hebben ze Baby geraakt?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:10 schreef CarOnline het volgende:
Na schoolse opvang.
Lijkt je dat leuker, Liesje? Wel pittiger denk ik.
Al die vermoeide kinders.
Gister offerte gehad voor een nieuwe bumpert, zat er bij mij ook eentje in. Niet mijn schuld, ff 703 euro
Als het had gehoplpen dat je hier normaal had kunnen rijden dan had ik dat ook gewoon nog overwogenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht even aan pepernoten en schuimpjes op de weg....
Ja lastig, leuker niet, anders leuk denk ik. De groep waar ik nu op zit ligt mij gewoon erg aan het hart, zeker ook omdat ik dit jaar die groep 5 maanden lang zo'n beetje alleen heb gedraaid ivm zwangerschappen van collega's. Veel invalkrachten enzo en dat was zwaar maar daardoor voel ik mij wel super verantwoordelijk voor deze groep, dus loslaten zal ik niet makkelijk vinden en zie ik ook wel erg tegenop. Maar aan de andere kant is het natuurlijk super dat ik deze kans krijg, het is in het zelfde gebouw en anders was ik in April toch wel gaan solliciteren op zo'n functie. Op het KDV wordt deze functie al vervult door iemand anders dus hier wordt dat hem sowieso niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:10 schreef CarOnline het volgende:
Na schoolse opvang.
Lijkt je dat leuker, Liesje? Wel pittiger denk ik.
Al die vermoeide kinders.
Gister offerte gehad voor een nieuwe bumpert, zat er bij mij ook eentje in. Niet mijn schuld, ff 703 euro
Nee, gelukkig niet. De Boswachters Auto was dat nog.quote:
Want daar kom je zelf (als je afhankelijk bent van die instanties) veel verder mee!quote:Op donderdag 2 december 2010 12:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik instanties moet bellen gebruik ik graag moeilijke woorden zodat de medewerkers mij niet meer begrijpen.
Neen, maar het is wel lollig als ik hén moet gaan uitleggen waar ik nou precies recht op hebquote:Op donderdag 2 december 2010 12:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Want daar kom je zelf (als je afhankelijk bent van die instanties) veel verder mee!
Ach, het was een hilarische grappert! Nou, gefeliciteerd. Je wint:quote:Op donderdag 2 december 2010 12:20 schreef remlof het volgende:
Ik heb "zo" in je topic gepost Ian. Wat heb ik nu gewonnen?
Ja, want dan werken ze ook veel harder voor je dan dat je aardig tegen ze doetquote:Op donderdag 2 december 2010 12:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, maar het is wel lollig als ik hén moet gaan uitleggen waar ik nou precies recht op heb
Ah das wel wat anders idd.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja lastig, leuker niet, anders leuk denk ik. De groep waar ik nu op zit ligt mij gewoon erg aan het hart, zeker ook omdat ik dit jaar die groep 5 maanden lang zo'n beetje alleen heb gedraaid ivm zwangerschappen van collega's. Veel invalkrachten enzo en dat was zwaar maar daardoor voel ik mij wel super verantwoordelijk voor deze groep, dus loslaten zal ik niet makkelijk vinden en zie ik ook wel erg tegenop. Maar aan de andere kant is het natuurlijk super dat ik deze kans krijg, het is in het zelfde gebouw en anders was ik in April toch wel gaan solliciteren op zo'n functie. Op het KDV wordt deze functie al vervult door iemand anders dus hier wordt dat hem sowieso niet.
EN het gaat niet altijd even soepel hier op de NSO, en mijn unithoofd verwacht dus van mij dat ik (samen met haar) dat een beetje naar een hoger level ga trekken en dat is wel erg uitdagend. En verder moet ik dan dingen gaan schrijven als Pedagogisch werkplan enzo en dat lijkt mij ook wel heel tof.
Jij kan niet intelligent en aardig tegelijk doen!?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, want dan werken ze ook veel harder voor je dan dat je aardig tegen ze doet
Ik heb de hele laatste week van het jaar vrijquote:Op donderdag 2 december 2010 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Teammanagement, dat zijn toch klagende werknemers die allemaal op dezelfde dag vrij willen hebben.
h1Hiquote:Op donderdag 2 december 2010 12:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, het was een hilarische grappert! Nou, gefeliciteerd. Je wint:
Een kusje:
[ afbeelding ]
Ik hoef geen moeilijke woorden te gebruiken tegen medewerkers van instanties en ik geef ze, ondanks dat ik zelf wel weet waar ik recht op heb, ze nog het idee dat ze geholpen hebben ook! Zij tevreden, ik tevreden.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij kan niet intelligent en aardig tegelijk doen!?
Die verwijs ik lekker door! Maar meer in de zin van het team motiveren enzo.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Teammanagement, dat zijn toch klagende werknemers die allemaal op dezelfde dag vrij willen hebben.
Ja, laat maar weer zitten, ik ga wel wat anders doenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoef geen moeilijke woorden te gebruiken tegen medewerkers van instanties en ik geef ze, ondanks dat ik zelf wel weet waar ik recht op heb, ze nog het idee dat ze geholpen hebben ook! Zij tevreden, ik tevreden.
Dag Ianquote:Op donderdag 2 december 2010 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, laat maar weer zitten, ik ga wel wat anders doenJezus fuck.
Stick to your old guns ...quote:Op donderdag 2 december 2010 12:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Jewaids, btje nieuwe dingen proberen enzeaux.
Nieuwe update? Voor phone en pad?quote:
Mooi zo!quote:Op donderdag 2 december 2010 12:34 schreef Dementor het volgende:
Vandaag komen als het goed is () de cups.
Ik denk dat de diepgevroren geleverd gaan wordenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:34 schreef Dementor het volgende:
Vandaag komen als het goed is () de cups.
quote:Zeilschip Wubbo Ockels gezonken
GRONINGEN - Het miljoenen kostende, duurzame zeilschip van oud-astronaut Wubbo Ockels, de Ecolution, is door vandalen tot zinken gebracht.
Het schip, een van de meest innovatieve ter wereld, lag bij een scheepswerf in Groningen waar het door vernielingen zo beschadigd raakte dat het naar de bodem zonk. Dat meldde de politie in Groningen donderdag.
Volgens de politie werd woensdagochtend ontdekt dat het schip op de bodem lag. Vanwege de lage waterstand lag de splinternieuwe Ecolution niet helemaal onder water. Het is niet bekend of de boot nog kan worden gered.
De politie heeft geen idee wie er achter de vernielingen zit en of het om een gerichte actie gaat. Woensdag is een sporenonderzoek gehouden en zijn ook buurtbewoners ondervraagd.
De 25 meter lange Ecolution is gebouwd op initiatief van Ockels en voorzien van de nieuwste technieken op het gebied van duurzaamheid. Zo kan het schip al zeilend, met behulp van propellers onder de boot, zijn eigen energie opwekken die vervolgens kan worden opgeslagen in speciale accu's. Ockels wilde met het schip overal ter wereld aandacht vragen voor duurzaamheid.
Ik zit altijd in hogere sferen. :pquote:Op donderdag 2 december 2010 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi zo!
Alweer terug naar 37 jij, of zit je nog in hoger sferen?
hier komt tnt altijd gewoon 6 trappen opquote:Op donderdag 2 december 2010 12:27 schreef Laysa het volgende:
Ik hoef vandaag alleen nog maar naar beneden om een pakketje aan te nemen en de vuilniszakken naar beneden te doen
Hier nietquote:Op donderdag 2 december 2010 12:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
hier komt tnt altijd gewoon 6 trappen opZo ook vandaag, de moonboots zijn binnen en ze zijn nog veel gaver dan op de foto
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |