Je rijervaring en je verkeersinzicht spreken elkaar tegen in 1 post. Chapeau.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee, ik rij enorm veel kilometers op de Nederlandse wegen, en ik zou aardig wat vlotter door het verkeer heenkomen als ik niet met 120 achter elke opa aan hoefde te takkelen terwijl er genoeg ruimte is om in te halen.
Buiten dat, maak alsjeblieft rechts inhalen dan ook legaal (of maak de boetes betaalbaar).
Dan nog, als je "betutteling" als argument ziet lijkt het me dat je voor het afschaffen van de maximumsnelheid moet zijn. Anders blijft het zo dat je verteld wordt hoe hard je mag rijden toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:04 schreef B4llistic het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Laten we het maar naar 140 of 150 verhogen
Het gaat ook niet om de tijdwinst. Degenen die graag 130 als max snelheid zien, zijn degenen die dat toch al (minimaal) rijden. Het gaat om de geldwinst. Zo vangen ze minder (en lagere) boetes.....quote:Op donderdag 2 december 2010 14:44 schreef kalinzar het volgende:
[..]
Dan nog, als je "betutteling" als argument ziet lijkt het me dat je voor het afschaffen van de maximumsnelheid moet zijn. Anders blijft het zo dat je verteld wordt hoe hard je mag rijden toch?
Niet dat ik nou voor vrije snelheden ben, ik snap gewoon het argument niet![]()
Buiten dat vind ik het nog steeds onzin.. Je moet in Nederland knap je best doen om een afstand van 300 km te rijden. Even er van uitgaande dat je dan ook nog een route vind waar je het hele stuk 130 mag heb je een tijdwinst van ongeveer 12 minuten geloof ik.
Toch een hele geruststelling als ik ooit eens in Maastricht ben en om een of andere reden snel naar Leeuwarden moet.
Never heard of sarcasm I see.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je rijervaring en je verkeersinzicht spreken elkaar tegen in 1 post. Chapeau.
Zullen we het dan maar verlagen naar 110 of 100? Wat maakt die 10 of 20min nou uit toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:44 schreef kalinzar het volgende:
[..]
Dan nog, als je "betutteling" als argument ziet lijkt het me dat je voor het afschaffen van de maximumsnelheid moet zijn. Anders blijft het zo dat je verteld wordt hoe hard je mag rijden toch?
Niet dat ik nou voor vrije snelheden ben, ik snap gewoon het argument niet![]()
Buiten dat vind ik het nog steeds onzin.. Je moet in Nederland knap je best doen om een afstand van 300 km te rijden. Even er van uitgaande dat je dan ook nog een route vind waar je het hele stuk 130 mag heb je een tijdwinst van ongeveer 12 minuten geloof ik.
Toch een hele geruststelling als ik ooit eens in Maastricht ben en om een of andere reden snel naar Leeuwarden moet.
Welke theorie?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:17 schreef DroogDok het volgende:
[..]
In theorie is bij 80 km/h de capaciteit van een weg het grootst.
Basis stromingsleer gecombineerd met verkeerskundige modellen.quote:
En in de realiteit zijn meer wegen de oplossing, kijk naar eindhovenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Basis stromingsleer gecombineerd met verkeerskundige modellen.
In de realiteit is er niet 1 oplossing die voor overal en voor alles werkt.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En in de realiteit zijn meer wegen de oplossing, kijk naar eindhoven
Roepen dat mensen met de trein moeten gaan werkt iig nietquote:Op donderdag 2 december 2010 18:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
In de realiteit is er niet 1 oplossing die voor overal en voor alles werkt.
Klopt. Volgens mij roept ook niemand dat de trein de auto kan vervangen.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Roepen dat mensen met de trein moeten gaan werkt iig niet
Volgens mij willen er gewoon steeds minder mensen naar Eindhoven.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet volkomen, maar "heeft u wel eens gedacht aan het OV" is een bekend riedeltje, onzinnig.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt. Volgens mij roept ook niemand dat de trein de auto kan vervangen.
Maar niet econommisch haalbaar of qua ruimtelijke inpassing mogelijk om dat overal te doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
toch is dat iets volkomen anders dan waar pietje het over heeftquote:Op donderdag 2 december 2010 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet volkomen, maar "heeft u wel eens gedacht aan het OV" is een bekend riedeltje, onzinnig.
Wil je een zakdoekje?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:33 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar niet econommisch haalbaar of qua ruimtelijke inpassing mogelijk om dat overal te doen.
Piet heeft het over Groen Links.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
toch is dat iets volkomen anders dan waar pietje het over heeft.
En ook die janken lang niet zo ongenuanceerd als jij dat doet.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Piet heeft het over Groen Links.
Sinds Rosemuller live op tv tot op de wortels werd afgebrand over zijn treinovertuigingen durven ze niet meer zo goed, en de stinkmercedes van Femke was de druppel.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
En ook die janken lang niet zo ongenuanceerd als jij dat doet.
Hey, verbreden prima, geeft mij meer werk en minder files, alleen maar goed. Ik constateer alleen dat het niett overal past en dat het niet overal economisch rendabel is.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wil je een zakdoekje?
Gewoon alle snelwegen verbreden, zijn ze nu al hard mee bezig, en dat gewoon doorzetten. Gewoon geen JSF aanschaffen.
Moet je eens zien hoe goed het mogelijk is als de subsidies voor de linksen worden afgeschaft.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:33 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar niet econommisch haalbaar of qua ruimtelijke inpassing mogelijk om dat overal te doen.
Net zo goed niet mogelijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:47 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Moet je eens zien hoe goed het mogelijk is als de subsidies voor de linksen worden afgeschaft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |