abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89421608
Vorige deel: [OUD] Kinderkleertjes deel 39

Hop en hier weer verder!
Waar poppedein nog steeds shopt voor een jongetje en waar we los gaan op winterse truien en thermo-ondergoed :Y)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89421665
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:02 schreef moussy het volgende:
Het lijkt juist dat het pas moet zitten om te doen wat het moet doen, warm houden. Gewone thermokleding/ondergoed moet je ook niet slobberend om het lijf hebben, want das echt niet warm(er).
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja maar als je nou iets onwijs leuk vind en je doet het niet altijd toch?
Dan moet je gewoon eens zeggen, wtf ik koop het gewoon.
Ga je blij mee zijn hoor :P

En anders gewoon op je kraamcadeaulijst zetten.
Gewoon alle dure zooi erop zetten. :P
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:06 schreef oeke het volgende:
Oh, maar het zit wel lekker om het lijf hoor, de armen zijn wat lang.
En omdat het van dat fijne breisel is rekt het lekker mee.

Het is met wol denk ik zo dat het je lichaamswarmte tussen je huid en het wollen laagje vasthoudt, dus een beetje ruimte lijkt me zo erg niet.
Ik zou wel een foto willen maken maar dan moet ik Ko weer uitkleden en hij is niet zo lekker. Dus ik laat hem maar.
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

}:| je maakt me aan t twijfelen.
Maar je hebt wel gelijk. kijk wel ff, misschien dat k die winkel vanmiddag even mail.

SC ik heb geen kadolijst joh :D
en wel al megaveel kleertjes. :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89421683
Even hier dan:
Een romper vind ik fijn omdat het dus direct op de huid zit en daardoor het meeste warmte vast houdt. Als je een shirt koopt doe je er dan nog een katoenen romper onder? Want dan is het effect weg. Lijkt me.
En vorig jaar had ik voor Ko ook een maat groter en ik vond dat juist erg fijn. Hij voelde altijd lekker warm als ik het weer uittrok.
Thermo ondergoed is vaak van synthetisch materiaal gemaakt he? Dat is toch anders lijkt me.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 2 december 2010 @ 11:15:09 #4
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89421768
Ik heb nog nooit thermo ondergoed gekocht.. niet voor Isa en niet voor mezelf :D
Is toch niet echt een must of wel?
pi_89421775
vraag me nu wel af of zo'n wollen broek niet enorm kriebelt :o
flashbacks aan de zelfgebreide truien van oma :')

ja een romper is handiger denk ik.
En thermo-ondergoed ja ik weet niet, wij hadden vroeger ook gewoon het synthetische spul en dat herinner ik me wel als lekker warm en dat t zn werk deed zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89421823
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:15 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb nog nooit thermo ondergoed gekocht.. niet voor Isa en niet voor mezelf :D
Is toch niet echt een must of wel?
neuh op zich niet hoor :N

op Amélie's kamertje wordt het erg koud 's nachts maar als ik de verwarming aan laat word ik zelf warm met een enorm knallende koppijn, bovendien wordt zij wakker van het aanslaan van de ketel dan :')
t was vannacht 11 graden en dan merk ik dus dat ze vaak wakker wordt, ze slaapt dan niet zo makkelijk opnieuw in zeg maar, en ze voelt ook fris.

Ze heeft al een maillot aan onder haar pyjamabroek, dat helpt wel iets, maar niet echt genoeg nog.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2010 @ 11:30:14 #7
7074 moussy
kuttekop
pi_89422247
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:15 schreef huuphuup het volgende:
vraag me nu wel af of zo'n wollen broek niet enorm kriebelt :o
flashbacks aan de zelfgebreide truien van oma :')

Nee hoor, door dat zijde is het zacht, en anders wassen in shampoo tegen droog haar *oma weet raadt :P *
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_89423317
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:30 schreef moussy het volgende:

[..]

Nee hoor, door dat zijde is het zacht, en anders wassen in shampoo tegen droog haar *oma weet raadt :P *
Nee maar dat witte broekje is 100% wol dus zit geen zijde bij, alleen die romper-shirt is een mix. Maar de tip sla ik even op in t geheugen oma :+

mn zusje gaat kijken bij haar mini hema of daar nog wat ligt. Wie weet :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89423748
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:22 schreef oeke het volgende:
Ik weet niet in hoeverre deze site up to date is, maar het is in Den Haag en ze verkopen al hun restanten op afspraak. Veel wol-zijde dingen ook. Voor de helft van de prijs. Huup?
Ik gooi deze er nog even voor je in Huup, misschien even bellen of ze nog wat heeft liggen?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89424123
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:12 schreef oeke het volgende:

[..]

Ik gooi deze er nog even voor je in Huup, misschien even bellen of ze nog wat heeft liggen?
oh thnx, kan wel even bellen ja, maar ik kan niet bestellen zie ik? das wel lastig, ben een pietsje immobiel :P maar zal ff kijken, misschien is er wat te regelen.
:*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89424501
Leia is 's nachts ook steeds zo koud en heb het idee dat ze daar soms ook onrustig van wordt.. dus ik heb ook een wollen romper en wollen long jong (zo'n broek) besteld voor onder haar pyjama..

Gewoon basic :)

Wat jij hebt heb 'k ook wel Oeke, voor mezelf zou ik nooit iets zo 'duurs' kopen maar voor Leia vind ik het wel belangrijk dat ze er warm en behaaglijk bij ligt O+

Ook ligt ze in bed op een schapenvacht, dat houdt de warmte ook goed bij haar :Y

En aangezien ik de slaapzakken van de Hema echt een drama vind (de mouwen vooral, die heb ik er dus ook niet op, maar ze heeft dat wel nodig..) heb ik deze ook onderweg..

Denk dat ze de winter wel doorkomt zo ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door Orea op 02-12-2010 13:14:24 ]
  donderdag 2 december 2010 @ 13:44:11 #12
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_89426997
Er waren er vanmorgen 3 op de psz met de Kermittrui _O- Best knap, op een groep van 11 kinderen :D
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_89428152
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:22 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh thnx, kan wel even bellen ja, maar ik kan niet bestellen zie ik? das wel lastig, ben een pietsje immobiel :P maar zal ff kijken, misschien is er wat te regelen.
:*
Als er niet 20cm sneeuw ligt en het spekglad is wil ik best wat ophalen daar voor je hoor. Kom ik de deur nog eens uit :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 2 december 2010 @ 14:19:12 #14
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89428359
Ik hoorde van mijn mede-overblijfmoeder dat zij wollen ondergoed heeft gekocht voor haar kinderen bij Lidl :o
Ze wist niet of het er nu weer was, maar absoluut de moeite om in de gaten te houden natuurlijk!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_89429947
Oeh das een goeie om in de gaten te houden dan buuf! thnx.

DML gek :D hahaha das wel heul erg de lamme leidt de blinde dan hè :+
nah ik vraag eerst even aan B. hoe en wat hij er van vindt allemaal, en dan ga k eens bellen. Wie weet als ik de situatie uitleg en vooruit betaal op haar bankrekening dat ze het wel bereidt is op te sturen in een vlop? t zou in principe moeten kunnen toch? Nouja goed. Ik zie :) thnx voor t aanbod in elk geval, lief!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89430261
Ik moet zeggen dat ik voor het slapen dus echt nu al helemaal verzot ben op de Puckabag O+ Wat is dat een heerlijk ding! En het geeft Senna echt rust, heb ik het idee. En daar ligt ze nu dus met alleen een rompertje met lange mouwen in, verder niets. 's Ochtends als ze wakker wordt, voelt ze echt gewoon fijn aan, niet te warm of klam en ook niet koud.

Voordeel van thermo- of wollen ondergoed is dat je het ook naar buiten kunt dragen, dat is met zo'n puckabag toch wat lastiger :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89430317
Die puckabag vind ik ook interessant, maar Leia is er nog te klein voor.. Ze raden hem vanaf 6/7 maanden aan.. wellicht voor volgend jaar :)
pi_89430437
Klopt, Orea, Leia zal er nog wat te klein voor zijn, maar echt, voor volgend jaar: aanrader! Kan ook in de lente en zomer he, want het is gewoon een heel fijn comfortabel ding, fijne stofjes enzo en vierzeisoenen, dus vanaf 7 maanden: doen!
pi_89430460
Das mooi want de wollen slaapzak die ze nu krijgt kan ze tot ongeveer een maand of 7/8 aan ;) dus dat volgt elkaar mooi op :P
pi_89436264
Koukleumpjes allemaal :D
Floris ligt hier gewoon in een zomerslaapzak (soms winter, ligt maar net aan welke bovenop ligt), romper met lange/korte mouw of zonder mouwen en een pyjama aan onder zn dekentje (die dubbel zit). En hij is gewoon lekker warm.
Verwarming staat overdag zachtjes aan, maar das blijkbaar genoeg voor m :)

Geen wol hier dus. Volgend jaar zal k t misschien sneller doen, omdat je dan toch meer buiten bent en hij dan ook wel loopt vermoed ik

Morgen komt de trui binnen O+ ben benieuwd!
  donderdag 2 december 2010 @ 17:54:07 #21
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_89438878
Emma slaapt ook nog in een slaapzak zonder mouwen (ook omdat die dingen allemaal te lang zijn :D ) met inderdaad een romper met korte of lange mouwen, net hoe 't uitkomt en een pyjama aan. Ze is altijd heerlijk warm! Als ik haar meer aandoe wordt ze ook echt kriegel. Dat heeft ze niet van mij. :D

Die puckabag lijkt me trouwens echt een ideaal ding! Miss, is die richtlijn van 7 maanden ook echt vanwege de grootte van 't ding denk je?

Hebben jullie trouwens het nieuwe subforum al gezien? FOK!kers helpen FOK!kers
A grand adventure has begun.
pi_89439776
Ik denk dat het wel wat met de lengte te maken heeft, maar hij is zonder het onderste stuk 74 cm, dus als je daarop let, komt het wel goed, denk ik.

Nou moet ik zeggen dat Senna vorig jaar ook beter sliep gewoon in een slaapzak met pyjama, maar nu moest ik toch iig een dikke slaapzak gaan kopen, en vond ik dit eigenlijk wel zo handig :)
pi_89440562
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Koukleumpjes allemaal :D
Floris ligt hier gewoon in een zomerslaapzak (soms winter, ligt maar net aan welke bovenop ligt), romper met lange/korte mouw of zonder mouwen en een pyjama aan onder zn dekentje (die dubbel zit). En hij is gewoon lekker warm.
Verwarming staat overdag zachtjes aan, maar das blijkbaar genoeg voor m :)

Geen wol hier dus. Volgend jaar zal k t misschien sneller doen, omdat je dan toch meer buiten bent en hij dan ook wel loopt vermoed ik

Morgen komt de trui binnen O+ ben benieuwd!
Jouw huis is wat beter geisoleerd denk ik dan :P
scheelt ook wel denk ik dat Amélie helemaal niet onder het dekentje blijft liggen. Ik vind dr overal in bed behalve onder t dekentje :')

Mn kleine michelin-mannetje net buiten :D die H&M sneeuwbroek staat echt zo poepig haha, ze zal t vast niet koud hebben gehad erin. Had hem over haar joggingbroek + maillot aangedaan en zo heeft ze een hele tijd buitengespeeld totdat ze vanzelf naar binnen liep haha, genoeg geweest denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89440655
dat helpt ook wel idd huup :)
floris is een rustige slaper tot nu toe, dus die ligt nog gewoon onder de dekens, scheelt ook wel idd :D
pi_89440892
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
dat helpt ook wel idd huup :)
floris is een rustige slaper tot nu toe, dus die ligt nog gewoon onder de dekens, scheelt ook wel idd :D
Amélie was zo rustig in t begin :o
Ze bleef echt liggen zoals ik haar neer legde. Heb haar ook wel eens een beetje schuin neergelegd omdat ik haar onhandig op mn linkerarm had ofzo bij het naar bed brengen en dan lag ze gewoon nog precies zo schuin in bed :D

where did I go wrong ;( :P

ik merk wel dat we een pietsje truien-tekort hebben. ik ben erg van de vestjes over een romper maar nu toch liever een trui met dit weer.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')