quote:Op donderdag 2 december 2010 11:02 schreef moussy het volgende:
Het lijkt juist dat het pas moet zitten om te doen wat het moet doen, warm houden. Gewone thermokleding/ondergoed moet je ook niet slobberend om het lijf hebben, want das echt niet warm(er).
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja maar als je nou iets onwijs leuk vind en je doet het niet altijd toch?
Dan moet je gewoon eens zeggen, wtf ik koop het gewoon.
Ga je blij mee zijn hoor
En anders gewoon op je kraamcadeaulijst zetten.
Gewoon alle dure zooi erop zetten.
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:06 schreef oeke het volgende:
Oh, maar het zit wel lekker om het lijf hoor, de armen zijn wat lang.
En omdat het van dat fijne breisel is rekt het lekker mee.
Het is met wol denk ik zo dat het je lichaamswarmte tussen je huid en het wollen laagje vasthoudt, dus een beetje ruimte lijkt me zo erg niet.
Ik zou wel een foto willen maken maar dan moet ik Ko weer uitkleden en hij is niet zo lekker. Dus ik laat hem maar.
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]je maakt me aan t twijfelen.
Maar je hebt wel gelijk. kijk wel ff, misschien dat k die winkel vanmiddag even mail.
SC ik heb geen kadolijst joh![]()
en wel al megaveel kleertjes.
neuh op zich niet hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 11:15 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb nog nooit thermo ondergoed gekocht.. niet voor Isa en niet voor mezelf![]()
Is toch niet echt een must of wel?
Nee hoor, door dat zijde is het zacht, en anders wassen in shampoo tegen droog haar *oma weet raadtquote:Op donderdag 2 december 2010 11:15 schreef huuphuup het volgende:
vraag me nu wel af of zo'n wollen broek niet enorm kriebelt![]()
flashbacks aan de zelfgebreide truien van oma
Nee maar dat witte broekje is 100% wol dus zit geen zijde bij, alleen die romper-shirt is een mix. Maar de tip sla ik even op in t geheugen omaquote:Op donderdag 2 december 2010 11:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee hoor, door dat zijde is het zacht, en anders wassen in shampoo tegen droog haar *oma weet raadt*
Ik gooi deze er nog even voor je in Huup, misschien even bellen of ze nog wat heeft liggen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:22 schreef oeke het volgende:
Ik weet niet in hoeverre deze site up to date is, maar het is in Den Haag en ze verkopen al hun restanten op afspraak. Veel wol-zijde dingen ook. Voor de helft van de prijs. Huup?
oh thnx, kan wel even bellen ja, maar ik kan niet bestellen zie ik? das wel lastig, ben een pietsje immobielquote:Op donderdag 2 december 2010 12:12 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik gooi deze er nog even voor je in Huup, misschien even bellen of ze nog wat heeft liggen?
Als er niet 20cm sneeuw ligt en het spekglad is wil ik best wat ophalen daar voor je hoor. Kom ik de deur nog eens uitquote:Op donderdag 2 december 2010 12:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh thnx, kan wel even bellen ja, maar ik kan niet bestellen zie ik? das wel lastig, ben een pietsje immobielmaar zal ff kijken, misschien is er wat te regelen.
Jouw huis is wat beter geisoleerd denk ik danquote:Op donderdag 2 december 2010 16:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Koukleumpjes allemaal
Floris ligt hier gewoon in een zomerslaapzak (soms winter, ligt maar net aan welke bovenop ligt), romper met lange/korte mouw of zonder mouwen en een pyjama aan onder zn dekentje (die dubbel zit). En hij is gewoon lekker warm.
Verwarming staat overdag zachtjes aan, maar das blijkbaar genoeg voor m
Geen wol hier dus. Volgend jaar zal k t misschien sneller doen, omdat je dan toch meer buiten bent en hij dan ook wel loopt vermoed ik
Morgen komt de trui binnenben benieuwd!
Amélie was zo rustig in t beginquote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
dat helpt ook wel idd huup
floris is een rustige slaper tot nu toe, dus die ligt nog gewoon onder de dekens, scheelt ook wel idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |