Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Gewoon Fred Flintstone-style remmen. Hakken in de sneeuw en hope for the best.quote:
dat is beterquote:
Whehequote:Op donderdag 2 december 2010 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon Fred Flintstone-style remmen. Hakken in de sneeuw en hope for the best.
Nou, fietsen met sneeuw is niet grappig hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 08:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is beter![]()
ik heb er meestal meer last dan gemak van
Autorijden nog minder, veel meer kans op wat permanentere schade. Gezien er nog steeds achterlijken zijn die denken dat dat witte laagje op de linkerbaan een kerstversiering is en er met 150km/uur over heen stuiven. Totdat ze een plekje vinden dat toch ietsje gladder wasquote:Op donderdag 2 december 2010 08:29 schreef Pien85 het volgende:
Nou, fietsen met sneeuw is niet grappig hoor
nou inderdaadquote:Op donderdag 2 december 2010 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Autorijden nog minder, veel meer kans op wat permanentere schade. Gezien er nog steeds achterlijken zijn die denken dat dat witte laagje op de linkerbaan een kerstversiering is en er met 150km/uur over heen stuiven. Totdat ze een plekje vinden dat toch ietsje gladder was. Dat ze zelf graag een vangrail willen knuffelen zit ik niet mee, maar ze zullen maar iemand meenemen in hun faalactie.
Mja, daarom is fietsen met sneeuw ook niet tof, fietspad dat langs de weg loopt, en genoeg gekken die veel te hard rijdenquote:Op donderdag 2 december 2010 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Autorijden nog minder, veel meer kans op wat permanentere schade. Gezien er nog steeds achterlijken zijn die denken dat dat witte laagje op de linkerbaan een kerstversiering is en er met 150km/uur over heen stuiven. Totdat ze een plekje vinden dat toch ietsje gladder was. Dat ze zelf graag een vangrail willen knuffelen zit ik niet mee, maar ze zullen maar iemand meenemen in hun faalactie.
het sneeuwt bij jullie ook?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:40 schreef LovelyLady het volgende:
Dus......
* LovelyLady kwam als sneeuwpop thuis :/
En dan was de sinterklaasviering buitenEcht niet dat ik tot half 10 ga wachten tot de goede man eens komt
![]()
Jaquote:Op donderdag 2 december 2010 08:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het sneeuwt bij jullie ook?
goedemrgen trouwens
Heb de gordijnen nog dichtquote:Op donderdag 2 december 2010 08:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kijk dan naar buiten, het sneeuwt weer
schrik nietquote:Op donderdag 2 december 2010 08:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb de gordijnen nog dichtZal eens kijken
Das toch geen sneeuw man?! Das koud stofquote:Op donderdag 2 december 2010 08:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kijk dan naar buiten, het sneeuwt weer
Dat er vannacht meer gevallen was had ik al gezien door 't badkamerraamquote:
onweer is ook weer dus motsneeuw is ook sneeuwquote:Op donderdag 2 december 2010 08:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das toch geen sneeuw man?! Das koud stofmotsneeuw
En toch is motsneeuw stommer dan echte sneeuwquote:Op donderdag 2 december 2010 08:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
onweer is ook weer dus motsneeuw is ook sneeuw
't gaat wel hard, maar 't zijn hier geen echte vlokken, van die inimini vlokjes zijn 'tquote:Op donderdag 2 december 2010 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
sneeuw is sneeuw, en ik weet niet hoor maar het gaat hier best wel hard
True.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, daarom is fietsen met sneeuw ook niet tof, fietspad dat langs de weg loopt, en genoeg gekken die veel te hard rijden
Hey ik was wit toen ik thuis kwam hoor dus er valt weer genoegquote:Op donderdag 2 december 2010 08:57 schreef Pien85 het volgende:
't gaat wel hard, maar 't zijn hier geen echte vlokken, van die inimini vlokjes zijn 't
2 keer zo langquote:Op donderdag 2 december 2010 09:00 schreef Pien85 het volgende:
Als iets normaal ongeveer 10 minuten fietsen is... hoe lang is het dan lopend? Denk niet dat ik veel kan fietsen naar m'n klant
Goedemorgen friemelquote:
Dan zal ik zo maar weg gaanquote:Op donderdag 2 december 2010 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 keer zo lang
[..]
Goedemorgen friemel
Staat heel Nederland om 3 uur in de filequote:Op donderdag 2 december 2010 09:00 schreef Pheno het volgende:
Ach, ik ga wel wat vroeger naar huis, zoals 90% van Nederland.
dan ga ik gewone tijd, is er nog geen weeralarm?quote:Op donderdag 2 december 2010 09:00 schreef Pheno het volgende:
Ach, ik ga wel wat vroeger naar huis, zoals 90% van Nederland.
friemquote:
minstensd.. normaal fiets tempo is 15 km/h, normaal loop tempo 5 km /h..quote:
Thnxquote:Op donderdag 2 december 2010 09:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
succes pientje [ afbeelding ]
Ik fiets langzaamquote:Op donderdag 2 december 2010 09:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
minstensd.. normaal fiets tempo is 15 km/h, normaal loop tempo 5 km /h..
weeralarm???quote:Op donderdag 2 december 2010 09:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan ga ik gewone tijd, is er nog geen weeralarm?
[..]
friem
Je kan redelijk doorlopen op de stoep, op het fietspad en de weg is het gladquote:Op donderdag 2 december 2010 09:03 schreef Barretje80 het volgende:
minstensd.. normaal fiets tempo is 15 km/h, normaal loop tempo 5 km /h..
Neequote:Op donderdag 2 december 2010 09:24 schreef friemelaar het volgende:
Iedereen is onder de sneeuw verdwenen
de glazenwasser kwam langs, nu ben ik sneeuw blindquote:Op donderdag 2 december 2010 09:24 schreef friemelaar het volgende:
Iedereen is onder de sneeuw verdwenen
hey trevquote:Op donderdag 2 december 2010 09:33 schreef Trevland het volgende:
Zo nu lekker genieten van een warme pauze
diepvries trevquote:Op donderdag 2 december 2010 09:33 schreef Trevland het volgende:
Zo nu lekker genieten van een warme pauze
mpgquote:
Ik zag de pinguins al over vliegen en de ijsberen vroegen al of ze in de koelcel mochten overwinterenquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zag de pinguins al over vliegen en de ijsberen vroegen al of ze in de koelcel mochten opwarmen
symquote:
creedence clearwater revivalquote:
patserquote:
gfquote:
droompjequote:Op donderdag 2 december 2010 10:08 schreef DR34M3R het volgende:
Technische hulpmiddelen?![]()
Eerst koffie!
wokquote:
droompjequote:
Autoquote:
suikertjequote:Op donderdag 2 december 2010 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
Anders doe je er even een uur over om op je werk te komen![]()
(normaal een kwartier)
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
(normaal een kwartier)
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
(normaal een kwartier)
die heeft iets nieuws: een infuusquote:Op donderdag 2 december 2010 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
hoe gaat het met meneer taart?
hij is er wel klaar mee denkquote:Op donderdag 2 december 2010 10:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die heeft iets nieuws: een infuus![]()
en heel misschien mag hij in het weekend even naar huis
suikerbeebquote:Op donderdag 2 december 2010 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
(normaal een kwartier)
aartiquote:
Krijg jij intussen geen lam handje van dat gezwaai?quote:
* MPG wrijft voetjes warm en maakt daatna suikerbeebje heetquote:
technische hulpmiddelenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die heeft iets nieuws: een infuus![]()
en heel misschien mag hij in het weekend even naar huis
* wel.o.k maakt stoofquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Krijg jij intussen geen lam handje van dat gezwaai?
langlaufend FTWquote:Op donderdag 2 december 2010 10:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
er ligt hier gewoon een dikke 10 cm sneeuw![]()
en uitgerekend vandaag moet ik naar eindhoven
kusje op je pijnquote:Op donderdag 2 december 2010 10:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar wel pijn in me bek van al dat gekus
Oh, cool, zwaai je even als je langs rijdt dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
er ligt hier gewoon een dikke 10 cm sneeuw![]()
en uitgerekend vandaag moet ik naar eindhoven
dat is sportenquote:
oww.... *labello aanreikt voor de schrale lippen*quote:Op donderdag 2 december 2010 10:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar wel pijn in me bek van al dat gekus
ik moet eerst in veldhoven zijn op de run en daarna nog naar de lidl en de jumbo en dan door naar de notaris in eindhovenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, cool, zwaai je even als je langs rijdt dan?
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet eerst in veldhoven zijn op de run en daarna nog naar de lidl en de jumbo en dan door naar de notaris in eindhoven
picsquote:
lams stoof!!quote:
ohnoes niet suikerbeebquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:32 schreef Barretje80 het volgende:
*warm kopje thee pakt om handjes aan te warmen*
barretjequote:Op donderdag 2 december 2010 10:32 schreef Barretje80 het volgende:
*warm kopje thee pakt om handjes aan te warmen*
friemelquote:
oeh, goed ideequote:Op donderdag 2 december 2010 10:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oww.... *labello aanreikt voor de schrale lippen*
wel. Toch? voor bij de volvo erbij...quote:
Op je MOND!!!!!!!quote:Op donderdag 2 december 2010 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh, goed idee![]()
* suikertaartje gaat smeren
*schuift een kopje zoethout thee door*quote:
godver, koffie tegen mn schermquote:
quote:
quote:
groeien?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:35 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaarbaalt als een stekker
mijn accu is plat, zal wel een nieuwe aan moeten groeien
quote:
als er straks nog een dwars staat zal ik een foto makenquote:
quote:
Welneeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 2 december 2010 10:39 schreef MPG het volgende:
[me=MPG] pakt tissues.
[/me]
Stelletje seksmaniakken![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*schuift een kopje zoethout thee door*
Joh je bent gek. Ik ga voor een sneeuwballengevecht en mensen inpeperen straks hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 10:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
wanneer gaat het warm water regen![]()
is die rottroep tenminste ook meteen weg
Jaja.... wel je handen warmen aan de thee dan he....quote:
hier op kantoor??quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jaja.... wel je handen warmen aan de thee dan he....
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier op kantoor??
jawel hoor...
ow. Jammerquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jaja.... wel je handen warmen aan de thee dan he....
de verwarming..quote:Op donderdag 2 december 2010 10:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Misschien mag het wel aan wat anders
jij bent gekquote:Op donderdag 2 december 2010 10:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Joh je bent gek. Ik ga voor een sneeuwballengevecht en mensen inpeperen straks hoor. Maak je een tussenstop?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
wordt er ook 1 wakkerquote:Op donderdag 2 december 2010 10:46 schreef pgrferrari het volgende:
So wtf heeft het weer gesneeuwd ofzo?!
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de verwarming..
de printer..
de computer...
genoeg anders..
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:46 schreef pgrferrari het volgende:
So wtf heeft het weer gesneeuwd ofzo?!
Actionquote:Op donderdag 2 december 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zometeen gewoon dikke sokken kopen bij de Action om de hoek
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:49 schreef Pien85 het volgende:
Hihi, ik voelde me net de verschrikkelijke sneeuwvrouw toen ik thuis kwam
picsquote:Op donderdag 2 december 2010 10:49 schreef Pien85 het volgende:
Hihi, ik voelde me net de verschrikkelijke sneeuwvrouw toen ik thuis kwam
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ben inmiddels weer ontdooit
Ja, laatst zomaar ineens helemaal niet dus hequote:
Jaaaaaquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:51 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar eens uit mijn bed enzulks
Dat is wel belangrijkquote:Op donderdag 2 december 2010 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
succes.. wel met het goede been he?
die zijn trouwens erg fijnquote:Op donderdag 2 december 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zometeen gewoon dikke sokken kopen bij de Action om de hoek
luie donderquote:Op donderdag 2 december 2010 10:51 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar eens uit mijn bed enzulks
Nog een keeerquote:Op donderdag 2 december 2010 10:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ben inmiddels weer ontdooit
zal ik ook even dikke sokken voor jou meenemen van de Action?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alleen m'n tenen zijn nog bevroren
ik ga op zoek!quote:Op donderdag 2 december 2010 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die zijn trouwens erg fijn(die zwarte, 3 voor 1,80 ofzo?)
ik mag er straks weer uitquote:Op donderdag 2 december 2010 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga op zoek!![]()
nou ja, in mijn pauze dan
Geduld, met dit weer wordt dat allemaal in rap tempo aangevuldquote:Op donderdag 2 december 2010 10:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent gek![]()
maar ik heb net gebeld en wat ik moet hebben hebben ze niet
Graagquote:Op donderdag 2 december 2010 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog een keeer
[..]
zal ik ook even dikke sokken voor jou meenemen van de Action?
die onderdelen groeien niet aan een boomquote:Op donderdag 2 december 2010 10:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geduld, met dit weer wordt dat allemaal in rap tempo aangevuld
Ik doe ze wel per koerier jouw kant op, kan wel even duren..we maken hier namelijk gebruik van fietskoeriersquote:Op donderdag 2 december 2010 10:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
GraagHeb met lamswol gevoerde schoenen aan, maar toch koude tenen
Stomme tenen zijn niet gevoerd
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe ze wel per koerier jouw kant op, kan wel even duren..we maken hier namelijk gebruik van fietskoeriers![]()
Joh ben je gek...quote:Op donderdag 2 december 2010 10:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die onderdelen groeien niet aan een boom
zal het waarschijnlijk nieuw moeten gaan kopen![]()
Bokkepootjes!quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bakker heeft u bokkepootjes?
Nee ik loop altijd zo moeilijk
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bakker heeft u bokkepootjes?
Nee ik loop altijd zo moeilijk
Welja.... ga vooral zo door.. eerst die warme chocomel met amaretto, nu dit.. Dadelijk kan ik me niet meer beheersen hoor!quote:Op donderdag 2 december 2010 11:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een heel pak hier liggen
waarmeequote:Op donderdag 2 december 2010 11:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Welja.... ga vooral zo door.. eerst die warme chocomel met amaretto, nu dit.. Dadelijk kan ik me niet meer beheersen hoor!
quote:
quote:
wat is er lovely ?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]![]()
Nouhooouuuuu! Schei uit jullie!
Dump je de andere helft dan straks even hier? Je weet waar.....quote:Op donderdag 2 december 2010 11:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
maar ik heb nou een half pak leeg en hoef er voorlopig even geen
* LovelyLady kruipt met koude handjes bij flippie in bedquote:Op donderdag 2 december 2010 11:09 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom mn bed niet uit
Dus goedemorgen![]()
flipsquote:Op donderdag 2 december 2010 11:09 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom mn bed niet uit
Dus goedemorgen![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dump je de andere helft dan straks even hier? Je weet waar.....
wie welquote:
Gezelligquote:Op donderdag 2 december 2010 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady kruipt met koude handjes bij flippie in bed
Goedemorgen
Gfquote:
Hmm ik moet nog naar Amsterdamquote:Op donderdag 2 december 2010 11:11 schreef DaMart het volgende:
Wat een puinhoop op het spoor vanochtend. Rond Amsterdam reed niks op tijd... alles met minimaal 10 minuten vertraging.
IK OOK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Misschien gaat het straks beter, maar ze waren behoorlijk aan het prutsen vandaagquote:Op donderdag 2 december 2010 11:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gezellig
Goedemorgen
[..]
Gf![]()
[..]
Hmm ik moet nog naar AmsterdamEn vanuit Amsterdam cs weer verder..
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
IK OOK!wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Tof, tot straks dan! Voor 4 uur wel, anders ben ik weg.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga me auto maar eens laden en dan maar eens proberen heel naar nederland te glibberen
dan hoop ik al op de terugweg te zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 11:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tof, tot straks dan! Voor 4 uur wel, anders ben ik weg.
Toch niet voor meneer taart he?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:24 schreef suikertaartje het volgende:
Het is hier een beetje sirene-central![]()
Normaal is het al erg, maar nu blijven ze maar langs komen.
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:28 schreef Pien85 het volgende:
Pff, ik ben jaloers op vriendje, die slaapt nog
quote:
Goeiemorgenquote:
WTF?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:28 schreef Pien85 het volgende:
Pff, ik ben jaloers op vriendje, die slaapt nog
neu, die ligt gewoon nog steeds in het ziekenhuisquote:
Je hebt tegen hem aan liggen schurken?quote:
Nee, ik denk dat ie gewoon vond dat ie wakker moest wordenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt tegen hem aan liggen schurken?
Nu wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:36 schreef pgrferrari het volgende:
Myr en Pien hebben jullie al gestemd op Marijke en mij?
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
ik werd wakker gesmstquote:Op donderdag 2 december 2010 11:32 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook verder slapen, maar ik weet nooit hoelaat me ouders thuis komen. En eigenlijk moet ik nu kei hard aan het solliciteren zijn.
Ongelovelijk kudt.quote:
quote:
Liefjequote:
Ik ook net een half uurtje hoorquote:
Wokje!quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:47 schreef Symphonic het volgende:
De server is in onderhoud
[ afbeelding ]
Het is je gegundquote:Op donderdag 2 december 2010 11:47 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
LIEBCHENquote:Op donderdag 2 december 2010 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook net een half uurtje hoor
Liebchen!quote:
Ik wil instorten. Kernel-panic en zo.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]op je ongelofelijke kut!
Maar wat is d'r aan de hand dan?
Da's klote... Maar je kunt zeker niet instorten want druk druk?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil instorten. Kernel-panic en zo.
Ja, dat wel. Nadat ik vannacht met pijn en moeite die herrieschoppers van een Sym en ST naar bed heb geschopt. Zelfs de methode-fles werkte pas na een tijdjequote:Op donderdag 2 december 2010 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!
Heb je lekker geslapen?
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:47 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Nadat ik vannacht met pijn en moeite die herrieschoppers van een Sym en ST naar bed heb geschopt. Zelfs de methode-fles werkte pas na een tijdje...
En jij?
Susequote:
1 | shutdown -k now LUNCH!!!!! |
methode-fles?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Nadat ik vannacht met pijn en moeite die herrieschoppers van een Sym en ST naar bed heb geschopt. Zelfs de methode-fles werkte pas na een tijdje...
En jij?
Geef maar hier, ik los het wel voor je opquote:
Sudo grep coffeequote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[cmd srvr gt off lazy ass go to wrk]
Ja. Schreeuwen dat ze hun smoel moeten houwe en dat ze motten maffenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
methode-fles?
Heerlijk, wel veel gedroomd, maar heb lang geslapen
* pgrferrari steekt vinger opquote:Op donderdag 2 december 2010 11:58 schreef Pien85 het volgende:
Heeft 'r iemand een paar warme voeten voor mij? Die van mij willen niet meer warm worden
Dat potje was uitquote:Op donderdag 2 december 2010 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Hoe staat het met de patience, kun je een beetje winnen?
Je mag mijn voeten en sloffen wel?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:58 schreef Pien85 het volgende:
Heeft 'r iemand een paar warme voeten voor mij? Die van mij willen niet meer warm worden
Ik sudo vrijwel nooitquote:
1 | sudo su- |
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Schreeuwen dat ze hun smoel moeten houwe en dat ze motten maffen...
En fijn van het lang slapen. En bluh van het dromen. Heb je nog vage dingen gedroomd? Moest ik je weer ophalen in plaatsen waar ik normaal nooit kom
?
OMG OMG OMG,quote:
Is Suse fijn? Want die wilde ik ook altijd nog proberenquote:
Laterquote:Op donderdag 2 december 2010 11:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari steekt vinger op
Pien moet ook stemmen op ons![]()
Ik heb sloffen aanquote:Op donderdag 2 december 2010 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag mijn voeten en sloffen wel?
Maar dat commando moet je een keer intikken op de shell van een server met veel users aangelogdquote:
1 | shutdown -k now LUNCH!!! |
Ik wel, ik vergeet altijd dat die optie er ook nog isquote:Op donderdag 2 december 2010 11:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik sudo vrijwel nooit![]()
het eerste wat ik in mijn shell intik is altijd:
[ code verwijderd ]
![]()
Ja, ik wil em ook altijd nogquote:Op donderdag 2 december 2010 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG OMG OMG,
Dat shirt MOET ik hebben
Smakelijkquote:
Ja, preciesquote:Op donderdag 2 december 2010 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wel, ik vergeet altijd dat die optie er ook nog isEn sudo is my friend
![]()
[..]
Ja, ik wil em ook altijd nogAls mensen het snappen dan zijn ze tof
1 2 3 4 | 100 This should work properly 110 if 100 = real goto 120 else goto 300 120 That's fine 300 Call the Helpdesk |
OMG. Stiekem ben jij gewoon écht een MOORDWIJF, diep van binnenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar dat werkte de eerste keer ook al niet
Ja, wazig weer, over maffia en vluchten en druk druk druk....
Gaat het wel al wat beter met hem?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neu, die ligt gewoon nog steeds in het ziekenhuis
over een half uurtje haal ik de sokkenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:58 schreef Pien85 het volgende:
Doe maar opsturenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
over een half uurtje haal ik de sokken
Ja, en de rest van de 10 paar doe ik zelf aan, want mijn voeten willen ook niet meer warm worden..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |