Ik ook net een half uurtje hoorquote:
Wokje!quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:47 schreef Symphonic het volgende:
De server is in onderhoud
[ afbeelding ]
Het is je gegundquote:Op donderdag 2 december 2010 11:47 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
LIEBCHENquote:Op donderdag 2 december 2010 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook net een half uurtje hoor
Liebchen!quote:
Ik wil instorten. Kernel-panic en zo.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]op je ongelofelijke kut!
Maar wat is d'r aan de hand dan?
Da's klote... Maar je kunt zeker niet instorten want druk druk?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil instorten. Kernel-panic en zo.
Ja, dat wel. Nadat ik vannacht met pijn en moeite die herrieschoppers van een Sym en ST naar bed heb geschopt. Zelfs de methode-fles werkte pas na een tijdjequote:Op donderdag 2 december 2010 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!
Heb je lekker geslapen?
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:47 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Nadat ik vannacht met pijn en moeite die herrieschoppers van een Sym en ST naar bed heb geschopt. Zelfs de methode-fles werkte pas na een tijdje...
En jij?
Susequote:
| 1 | shutdown -k now LUNCH!!!!! |
methode-fles?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Nadat ik vannacht met pijn en moeite die herrieschoppers van een Sym en ST naar bed heb geschopt. Zelfs de methode-fles werkte pas na een tijdje...
En jij?
Geef maar hier, ik los het wel voor je opquote:
Sudo grep coffeequote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[cmd srvr gt off lazy ass go to wrk]
Ja. Schreeuwen dat ze hun smoel moeten houwe en dat ze motten maffenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
methode-fles?
Heerlijk, wel veel gedroomd, maar heb lang geslapen
* pgrferrari steekt vinger opquote:Op donderdag 2 december 2010 11:58 schreef Pien85 het volgende:
Heeft 'r iemand een paar warme voeten voor mij? Die van mij willen niet meer warm worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |