quote:Op donderdag 2 december 2010 11:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]![]()
Nouhooouuuuu! Schei uit jullie!
Dump je de andere helft dan straks even hier? Je weet waar.....quote:Op donderdag 2 december 2010 11:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
maar ik heb nou een half pak leeg en hoef er voorlopig even geen
* LovelyLady kruipt met koude handjes bij flippie in bedquote:Op donderdag 2 december 2010 11:09 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom mn bed niet uit
Dus goedemorgen![]()
flipsquote:Op donderdag 2 december 2010 11:09 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom mn bed niet uit
Dus goedemorgen![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dump je de andere helft dan straks even hier? Je weet waar.....
wie welquote:
Gezelligquote:Op donderdag 2 december 2010 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady kruipt met koude handjes bij flippie in bed
Goedemorgen
Gfquote:
Hmm ik moet nog naar Amsterdamquote:Op donderdag 2 december 2010 11:11 schreef DaMart het volgende:
Wat een puinhoop op het spoor vanochtend. Rond Amsterdam reed niks op tijd... alles met minimaal 10 minuten vertraging.
IK OOK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Misschien gaat het straks beter, maar ze waren behoorlijk aan het prutsen vandaagquote:Op donderdag 2 december 2010 11:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gezellig
Goedemorgen
[..]
Gf![]()
[..]
Hmm ik moet nog naar AmsterdamEn vanuit Amsterdam cs weer verder..
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
IK OOK!wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Tof, tot straks dan! Voor 4 uur wel, anders ben ik weg.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga me auto maar eens laden en dan maar eens proberen heel naar nederland te glibberen
dan hoop ik al op de terugweg te zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 11:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tof, tot straks dan! Voor 4 uur wel, anders ben ik weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |