Denk je niet dat NASA er met deze bevinding juist achterkomt dat dat het geval is? Dat ze in het verleden zo dachten en dat je het daarom nooit zo vinden, maar dat ze dankzij deze bevinding juist veel opener zullen staan voor dingen die we totaal niet verwachten of voor mogelijk houden.quote:Op donderdag 2 december 2010 07:32 schreef Specularium het volgende:
Leuk dat die Schilling gelijk inging over Theo's theatherstukje over buitenaardse wezens.
Antropocentrische gedachten zijn juist de reden dat alles wat NASA gaat vertellen totaal
niet aan de verwachtingen voldoet. De verwachtingen zijn altijd gebaseerd op gelijke niveaus van denken en ideeen. En niet alles kan bestaan bij de condities die onze aarde geeft aan de mogelijkheden van leven. Dus als er al iets werkelijks anders is klopt het waarschijnlijk totaal
niet met onze verwachtingen. En wellicht zullen we het daarom nooit vinden, of per toeval hooguit.
Nasa wist al een tijd dat ze hiernaar op zoek waren. Je kan geen subsidie krijgen voor onderzoek naar niks, ook al gebeurde dat wel op zekere hoogte, maar nu heb je iets tastbaars en daardoor ruimte voor meer onderzoek en vanzelfsprekend, geld.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:59 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Denk je niet dat NASA er met deze bevinding juist achterkomt dat dat het geval is? Dat ze in het verleden zo dachten en dat je het daarom nooit zo vinden, maar dat ze dankzij deze bevinding juist veel opener zullen staan voor dingen die we totaal niet verwachten of voor mogelijk houden.
Wel een toffe kerel die het ook zo met die Duplo uitlegde
Jawel en er is ook aanleiding voor.quote:
Nou, ik verwacht wel hilarisch vuurwerk van Joling.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Formule van Pauw en Witteman begint zo langzamerhand uit te werken, wordt vast een saaie boel vanavond.
Nou..quote:Op donderdag 2 december 2010 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, ik verwacht wel hilarisch vuurwerk van Joling.
Statistisch gezien is de kans dat een PVV-kamerlid een misdaad pleegt inderdaad behoorlijk groot.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat zal wel een PVV-er zijn geweest...
Joling begrijpt heel veel niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:12 schreef Strooper het volgende:
Joling snapt het begrip 'politiestaat' niet geloof ik
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Zap net in. Gaat dit weer over abortus?
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:16 schreef henkde_j het volgende:
Kan mevrouw die schroothoop niet even van dr hals halen?
het rammelt ook in haar microfoon, waarschijnlijk van het kringloopcentrum, lekker goedkoopquote:Op donderdag 2 december 2010 23:16 schreef henkde_j het volgende:
Kan mevrouw die schroothoop niet even van dr hals halen?
Ja vanavond zit zijn mailbox nog duizend keer voller doordat hij zei dat hij het soms wel doet.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil ook 500 / 600 eurootjes van Geer
Allemaal hebben ze opeens autistische kinderen die met dolfijnen willen zwemmen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:27 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja vanavond zit zijn mailbox nog duizend keer voller doordat hij zei dat hij het soms wel doet.
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:19 schreef golfer het volgende:
Nou, wegwezen met dat mens. Ik wil Joling zien en horen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:30 schreef golfer het volgende:
Mevrouw de advocate moet haar portie Thyrax maar eens ophogen.
Haar ogen puilen nog steeds wat te veel uit.
Inderdaad. Allemaal gebaseerd op uitspraken van hem tijdens een etentje.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:32 schreef Doler12 het volgende:
Achterlijk dat die Julio Poch vervolgd wordt met dit flinterdunne bewijs
Vooral als ze er lekker mee koketteren.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:40 schreef Omnifacer het volgende:
Ik hou ervan als bekende mensen op tv hun zwakheden durven te tonen
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:40 schreef marcodej het volgende:
Ik wil ook altijd weten waar ik eruit kan als Joling op gaat treden.
Wat een kortzichtig standpunt.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral als ze er lekker mee koketteren.
Dat andere maatje van hem, die andere relnicht, Gordon heeft daar ook een handje van.
Die heeft ook geen cent te makken.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Rene Froger is de enige topper die zich Helemaal Heppie voelt
Nu je het zegt realiseer ik me ook dat ik al de hele tijd aan het kijken ben maar er totaal niks echt van gevolgd heb.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:47 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me al een dik kwartier af wat hij aan het vertellen is.
nou Gerard heeft altijd nog een prima gevulde bankrekening, dus hij zou wel iets meer relativeringsvermogen mogen hebben. Zo ellendig kan z'n leven nou ook weer niet geweest zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 23:42 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat een kortzichtig standpunt.
gewoon wat dramaqueen gejank.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:50 schreef Cee het volgende:
Ik vang flarden op en het ene moment heeft hij het over antidepressieva, dan heeft hij weer iets aan z'n ogen gedaan, dan hangt hij weer ergens, dan heeft hij weer een programma, dan is hij aan het huilen, dan doet hij z'n ding. Waar gaat het nou over?
Jij onderschat het artiestenleven. Thomas Berge was ook bijna verslaafd.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
nou Gerard heeft altijd nog een prima gevulde bankrekening, dus hij zou wel iets meer relativeringsvermogen mogen hebben. Zo ellendig kan z'n leven nou ook weer niet geweest zijn
Wiequote:Op donderdag 2 december 2010 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Jij onderschat het artiestenleven. Thomas Berge was ook bijna verslaafd.
ja ok dat is waar, Chiel lag inderdaad bijna in de goot, dat was toen wel erg heftig bij RTL boulevardquote:Op donderdag 2 december 2010 23:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij onderschat het artiestenleven. Thomas Berge was ook bijna verslaafd.
Fundamentele denkfout die je maakt. Dit kan iedereen overkomen, en het is juist van een BN-er knap dat hij ervoor uitkomt, ondanks zijn succes. Bij een werkloze lijmsnuiver zou men meer begrip op kunnen brengen dan nu.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
nou Gerard heeft altijd nog een prima gevulde bankrekening, dus hij zou wel iets meer relativeringsvermogen mogen hebben. Zo ellendig kan z'n leven nou ook weer niet geweest zijn
totaal niet met je eens, maar dat kan. Ieder z'n mening. Iquote:Op donderdag 2 december 2010 23:54 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Fundamentele denkfout die je maakt. Dit kan iedereen overkomen, en het is juist van een BN-er knap dat hij ervoor uitkomt, ondanks zijn succes. Bij een werkloze lijmsnuiver zou men meer begrip op kunnen brengen dan nu.
Maar toen maakte Geer 500 eurootjes over zodat hij met dolfijnen kon zwemmen.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ja ok dat is waar, Chiel lag inderdaad bijna in de goot, dat was toen wel erg heftig bij RTL boulevard
Kun je aangeven waar je het precies mee oneens bent?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
totaal niet met je eens, maar dat kan. Ieder z'n mening. I
dat het extra knap is dat hij als BN-er komt vertellen over z'n moeilijke periode. Mij doet het niksquote:Op donderdag 2 december 2010 23:57 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kun je aangeven waar je het precies mee oneens bent?
Naja ik bedoel: jij zegt ook dat hij toch een mooi leven moet hebben, dus dat je niet snapt wat er aan de hand is. Bij iemand aan lager wal zal men het eerder begrijpen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
dat het extra knap is dat hij als BN-er komt vertellen over z'n moeilijke periode. Mij doet het niks
Overigens gun ik hem z'n succes en weelde van harte, dat heeft hij op eerlijke wijze verdiend
volgens mij wel een beetje jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:03 schreef alors het volgende:
Is die Sanne Vogel nou afgevallen of leek dat zo?
Ja, haar hersencellen ook.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:03 schreef alors het volgende:
Is die Sanne Vogel nou afgevallen of leek dat zo?
Netjes gedaan inderdaad, en zo hoort het ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:15 schreef golfer het volgende:
Toch netjes van die vaak zo verguisde pers dat ze al die tijd zijn naam en z'n organisatie van die ontvoerde man niet gepubliceerd hebben.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, haar hersencellen ook.
Het kind is zo dom.
Welnee. Hij is een leuke ex-advertentieverkoper met een aardig bedrijfje nu, maar verstand van voetbal heeft ie zeker niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Deze man steelt gewoon Derksen's teksten
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef golfer het volgende:
maar het zelf niet willen weten en wel door willen geven aan je kinderen.
Dit dus. Ik vind haar wel leuk nuquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:45 schreef Breekfast het volgende:
Ziet er stuk beter uit dan twee jaar terug zeg
Second that.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef golfer het volgende:
Wat een volkomen onnozele en kop-in-het-zand stekende domme doos met een volkomen oninteressant verhaal.
Beetje interessant doen met het gegeven dat er een kankergen in je familie zit, maar het zelf niet willen weten en wel door willen geven aan je kinderen.
Jij valt op erg domme dozen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:59 schreef Toad het volgende:
En ook wel fijn dat er iemand aan tafel die geen standaard markting/verkoop/spindocter praatje heeft (Sanne dus).
Bij Wie is de Mol kwam ze ook al niet al te slim over. Maar haar vorige voorstelling kreeg lovende recensies, o.a. in de Volkskrant. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij valt op erg domme dozen?
Ze probeerde trouwens wel degelijk haar voorstelling te verkopen, maar dat kwam niet echt uit de verf.
Bij WIDM was dat ook gewoon bewust haar image... Ze deed zich er in elk geval dommer en naïever voor dan ze daadwerkelijk was.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:18 schreef superjojo het volgende:
Bij Wie is de Mol kwam ze ook al niet al te slim over.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:04 schreef Bellatrix het volgende:
Sanne vind ik echt een hele toffe meid. Erg bewust van alles enzo.
ok.quote:
Wikileaks? Wiki wat? Wickie de Viking?quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:04 schreef Bellatrix het volgende:
Sanne vind ik echt een hele toffe meid. Erg bewust van alles enzo.
Ben je moe?quote:
Vanwaar dequote:
Je hoeft niet elke luchtige reactie extreem serieus te nemen hoor.quote:
Nee niet extreem serieus, maar ONZ is een paar deuren verderop en als iemandquote:Op maandag 6 december 2010 20:13 schreef pberends het volgende:
Je hoeft niet elke luchtige reactie extreem serieus te nemen hoor.
Aha.quote:
Berichten over problemen met drugs neem ik altijd met een korreltje zout.quote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee niet extreem serieus, maar ONZ is een paar deuren verderop en als iemandbij een onderwerp plaatst verwacht ik wel enige uitleg over die reaktie.
Bijvoorbeeld of ie het met het onderwerp eens of oneens is en waarom diegeplaatst wordt.
Oh, die kloppen nooit?quote:Op maandag 6 december 2010 20:42 schreef arucard het volgende:
Berichten over problemen met drugs neem ik altijd met een korreltje zout.
Maar die in Wetten Dass was hij niet.. neem ik aan.quote:Op maandag 6 december 2010 20:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha.
Hardleers manneke dus, want ik kon alleen dit bericht uit 2004 vinden:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G7Q7GITJ
Dat hoeft niet, maar het is wel toevallig dat nu ze met die wietpas bezig zijn er ineens allemaal berichten komen over drugsgeweld. Net als met het paddoverbod, daarvoor waren veel zogenaamde ongelukken van paddogebruikers in het nieuws, die later niet helemaal waar bleken te zijn.quote:
Zou zo maar eens dezelfde kunnen zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 20:44 schreef DrDentz het volgende:
Maar die in Wetten Dass was hij niet.. neem ik aan.
Ik heb het even nageplozen. Allemaal wat onduidelijk aangekondigd.quote:Op maandag 6 december 2010 20:44 schreef DrDentz het volgende:
Maar die in Wetten Dass was hij niet.. neem ik aan.
Alleen al het feit dat hij er in z'n tweede zin over begint en vertelt dat 'ie bij hem was vandaagquote:Op maandag 6 december 2010 23:07 schreef golfer het volgende:
Frits wordt de laatste jaren wel steeds meer de buikspreekpop van Johan Cruijff.
Triest dat juist Koeman het nog het beste heeft gedaan...quote:Op maandag 6 december 2010 23:09 schreef golfer het volgende:
Maar het is sinds Van Gaal in 1997 vertrok wel hopeloos bij Ajax:
In 13 jaar tijd:
Morten Olsen 01-07-1997 14-11-1998 Ontslagen
Jan Wouters 14-11-1998 21-03-2000 Ontslagen
Hans Westerhof 22-3-2000 30-06-2000 Ad-interim
Co Adriaanse 01-07-2000 29-11-2001 Ontslagen
Ronald Koeman 03-12-2001 25-02-2005 Ontslag genomen
Tonny Bruins Slot en
Ruud Krol 26-02-2005 13-03-2005 Ad-interim (3 wedstrijden)
Danny Blind 14-03-2005 30-06-2006 Ontslagen
Henk ten Cate 01-07-2006 08-10-2007 Vertrok naar Chelsea FC
Adrie Koster 09-10-2007 30-06-2008 Ad-interim
Marco van Basten 01-07-2008 06-05-2009 Ontslag genomen
John van 't Schip 06-05-2009 31-05-2009 Ad-interim
Martin Jol 01-06-2009 06-12-2010 Ontslag genomen
Die zat er dan ook 3 keer zo lang als de meeste anderenquote:Op maandag 6 december 2010 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Triest dat juist Koeman het nog het beste heeft gedaan...
Qua resultaten heeft ie het beste gedaan..daarom dat ie het zolang heeft volgehouden. Maargoed, dat Adriaanse voor hem trainer was heeft daar ook iets mee te maken.quote:Op maandag 6 december 2010 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die zat er dan ook 3 keer zo lang als de meeste anderen.
Hij is ongetwijfeld wel 's naar Hans Teeuwen geweest.quote:Op maandag 6 december 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
Leuk, zo'n stereotiep VVD jochie die nu als staatssecretaris lekker mag schrappen in cultuur.
Zou hij zelf nog wel eens een theater of concert bezoeken?
Hij komt wel eens in de bioscoop, begreep ik, want hij vond The Full Monty zo'n leuke film.quote:Op maandag 6 december 2010 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is ongetwijfeld wel 's naar Hans Teeuwen geweest.
Interessante post wel, zo als correspondent in China.quote:Op maandag 6 december 2010 23:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Wouter Zwart
Ik ben benieuwd wat hij te vertellen heeft.
Jammer papaquote:Op maandag 6 december 2010 23:43 schreef henkde_j het volgende:
Beste klapper die laatste. Oef.
Barend blijft wel een baas in het plaatsen van niet grappige opmerkingen trouwens
Mwoa hoezo? Hij had het kunnen verwachten dat hij dat zou zien. Zeker naar aanleiding van het onderwerp waarom hij er zit.quote:Op maandag 6 december 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
Jammer dat de redaktie de research niet goed heeft gedaan en hem niet confronteerde met dat ongeluk met zijn eigen zoon van 6 jaar geleden.
Neem de antidepressiva maar mee!quote:
Lebbis alleen daarentegenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Minder leuk dan Lebbis en Jansen kan het toch niet worden
Ja, was vanavond in Paradiso.quote:
Echt fantastisch ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, was vanavond in Paradiso.
We wilden er erg graag naartoe maar nadat het een maand of wat geleden was aangekondigd was het binnen 2 uur uitverkocht.
Hij was vanmiddag op de radio en de interviewer vroeg hem of hij nu cabaretier wilde worden. Toen zei hij dat hij helemaal geen cabaret zou gaan doen en gewoon een praatje over het afgelopen jaar zou gaan houden.
Interviewer vroeg hem of ie het op papier had en of hij het had voorbereid, waarop Van Rossem zei: Ik doe het gewoon uit mijn hoofd. Ik ga daar staan en denkt dat ik het wel een uur of anderhalf uur kan volmaken met mijn mening over de gebeurtenissen van het afgelopen jaar.
neequote:
Boeiend.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:18 schreef ComposMentis het volgende:
wtf:') wat voor programma was dat met dat filmpje in de zapservice waarbij een trein door de sneeuw ploegt en er wordt gezegd dat dat in Rusland was terwijl dat welbekend in Amerika is.
Nogal boeiend. Hoe gaat het daar dan op de redactie; pluk een leuk filmpje van youtube, hmm erg veel sneeuw dus zou wel Rusland zijn.quote:
Het is wat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:58 schreef ComposMentis het volgende:
[..]
Nogal boeiend. Hoe gaat het daar dan op de redactie; pluk een leuk filmpje van youtube, hmm erg veel sneeuw dus zou wel Rusland zijn.
Powned. Was gisteravond op tv....quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:18 schreef ComposMentis het volgende:
wtf:') wat voor programma was dat met dat filmpje in de zapservice waarbij een trein door de sneeuw ploegt en er wordt gezegd dat dat in Rusland was terwijl dat welbekend in Amerika is.
Ah sorry. Dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:59 schreef ComposMentis het volgende:
Maar bij powned zeiden ze correct dat het in Amerika was. Bij dat programma uit de zapservice zeiden ze iets in de trant van: gelukkig is er een land in Europa waar de treinen wel op tijd rijden: Rusland.
Erg belangrijk en actueel allemaal, zeker als je weet dat het een youtube filmpje is uit februari 2007.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:59 schreef ComposMentis het volgende:
Maar bij powned zeiden ze correct dat het in Amerika was. Bij dat programma uit de zapservice zeiden ze iets in de trant van: gelukkig is er een land in Europa waar de treinen wel op tijd rijden: Rusland.
Niet dat ik weet. Was een eenmalige van hem.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:23 schreef Ryan3 het volgende:
Die oudejaarsconference komt niet op tv?
Van Muiswinkel gaat op oudejaarsavond iets met wat collegaatjes doen. Die van Van Rossem zou sowieso niet uitgezonden worden. Maar geen traditionele conference dit jaar iddquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Moeten we weer naar die schele op SBS6 kijken
Dat zou ik ook wel willen weten.quote:
quote:
Www.pauwenwitteman.nlquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:07 schreef outtayourleague het volgende:
kun je dit nou live meekijken op internet, of moet ik op de herhaling wachten?
http://pauwenwitteman.var(...)liveplayer-penw.htmlquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:07 schreef outtayourleague het volgende:
kun je dit nou live meekijken op internet, of moet ik op de herhaling wachten?
QFTquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:12 schreef alors het volgende:
Wat een genot om naar de kijken en luisteren
Maarten zal geen nee zeggen verwacht ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:15 schreef Ripley het volgende:
Ik ben stiekem een beetje verliefd op Maarten van Rossem
Niet kijken anders lukt het nietquote:
Zij komt boven de zwarte balkjes uitquote:
Hij weet echt allesquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig kan Van Rossem overal over meepraten. Held.
Vanaf nu niet meer, want regel 1.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:24 schreef AryaMehr het volgende:
Het is gvd Perzische golf Maarten, en niet Arabische golf. Toch jammer van zo'n geleerde.
Verschrikkelijk mensquote:
Ja want een geleerde kan zich nooit vergissenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:24 schreef AryaMehr het volgende:
Het is gvd Perzische golf Maarten, en niet Arabische golf. Toch jammer van zo'n geleerde.
Hoe zij die lijstjes instanties opsomde. Die intonatie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:25 schreef henkde_j het volgende:
Verschrikkelijk mens![]()
Ergerlijk alleen al hoe ze praat
Nou minder erg dan de gemiddelde politicus...quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Verschrikkelijk mens![]()
Ergerlijk alleen al hoe ze praat
Wat dat betreft had zij prima de pabo kunnen doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hoe zij die lijstjes instanties opsomde. Die intonatie.
Ingestudeerd grapje.quote:
Daar heeft ie er nog 10 van in de kast hangenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:27 schreef deepart het volgende:
Maarten heeft wel een zachte knuffelbare trui aan.
Zouden er ook bloemetjesoverhemden in zijn kast hangen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:27 schreef deepart het volgende:
Maarten heeft wel een zachte knuffelbare trui aan.
In mijn tijd, in 1843 kenden we dat vak nog niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:28 schreef henkde_j het volgende:
Verzorging, wat een spek en bonen vak was dat
Als ik een meisje zou zijn was ik zijn vaste stalkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Daar heeft ie er nog 10 van in de kast hangenHoeft hij ook niet na te denken wat hij aandoet 's ochtends
's ochtends om half 9 een warme maaltijd kokenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:28 schreef henkde_j het volgende:
Verzorging, wat een spek en bonen vak was dat
Je hebt er weinig aan gemist.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
In mijn tijd, in 1843 kenden we dat vak nog niet.
Of overhemden strijkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
's ochtends om half 9 een warme maaltijd kokenen verplicht opeten
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
In mijn tijd, in 1843 kenden we dat vak nog niet.
Hahah ja dat moest ik ook, kreeg nog een punt aftrek omdat ik een eigen overhemd was vergeten mee te nemenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Of overhemden strijken![]()
![]()
Ben godverdomme geen wijf!
Ah, gelukkig idd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:32 schreef golfer het volgende:
Nu gelukkig even een luchtig onderwerp.
Kindermisbruik door de RK-kerk.
Jahquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:32 schreef Ryan3 het volgende:
Godver, jullie hebben leren koken op het atheneum?
Maakt niet uit, pannenkoeken bakken kun je thuis ook.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:33 schreef Baszh het volgende:
Ik heb nooit iets als verzorging/koken gehad.
Ik ben wel jaloers daarop.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:32 schreef Ryan3 het volgende:
Godver, jullie hebben leren koken op het atheneum?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jah
Nou ja, koken... Het ergste was altijd dat je het zelf op moest eten.
Lekker ja, een bord halfgare spaghetti naar binnen hachelen om half negen 's ochtends!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jah
Nou ja, koken... Het ergste was altijd dat je het zelf op moest eten.
Aan het kruis nagelen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:35 schreef deepart het volgende:
Wat zou een gepaste straf zijn voor die misbruikers?
Ik heb mijn bonenmaaltijd moeten perfectioneren op de Zilverberg in Amsterdam-Noord.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers daarop.
Ik heb op latere leeftijd mijn eigen chefdiploma koken moeten halen in de praktijk.
Snap alleen niet dat al die studentjes dan van die ultradomme vragen stellen in mijn favoriete subforum CUL.
Alweer zeker niet opgelet op school, dus.
Nu ik om mezelf woon kom ik erachter dat het best wel handig zou zijn geweest. Gelukkig woont er ook een kok hier op de benedenverdieping.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:33 schreef deepart het volgende:
[..]
Maakt niet uit, pannenkoeken bakken kun je thuis ook.
Dat vind de paus best lekker denk ik, sabbelen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:36 schreef sander89 het volgende:
Hopelijk sabbelt Maarten zo de paus/katholieke kerk even neer.
Hahahaquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:35 schreef Omnifacer het volgende:
Wij kregen bij verzorging les in neuken. Ging de juf een filmpje afspelen waarin een stelletje ging neuken. En die gozer had een tampeloerus jongen
Ja oké, maar een beetje koken heb je snel onder de knie. Vanuit daar is het kwestie van steeds nieuwe dingen proberen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:35 schreef Baszh het volgende:
[..]
Nu ik om mezelf woon kom ik erachter dat het best wel handig zou zijn geweest. Gelukkig woont er ook een kok hier op de benedenverdieping.
Een stekende opmerking komt er zekerquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:36 schreef sander89 het volgende:
Hopelijk sabbelt Maarten zo de paus/katholieke kerk even neer.
En dan een 6- halen zeker.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:35 schreef Omnifacer het volgende:
Wij kregen bij verzorging les in neuken. Ging de juf een filmpje afspelen waarin een stelletje ging neuken. En die gozer had een tampeloerus jongen
Wij kregen zelfs tasjes mee. Jongens met een condoom er in, en de meisjes een tamponquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Hahaha!! Wij kregen wel seksuele voorlichting compleet met beflapjes, condooms e.d.
Op het V.W.O.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Hahaha!! Wij kregen wel seksuele voorlichting compleet met beflapjes, condooms e.d.
Net de ogen van Pinjoquote:
Owjeej Maarten, wat gaat ie nu zeggen?quote:
Ik zat toen vooraan en de kerel achter mij liet een scheetje toen net de penetratie plaatsvond. Ik dus omkijken en lachen, dacht de hele klas dat ik me geen houding wist te geven omdat er een stel aan het boren wasquote:
Preutsquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:41 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik zat toen vooraan en de kerel achter mij liet een scheetje toen net de penetratie plaatsvond. Ik dus omkijken en lachen, dacht de hele klas dat ik me geen houding wist te geven omdat er een stel aan het boren was
Was jij dat!?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:41 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik zat toen vooraan en de kerel achter mij liet een scheetje toen net de penetratie plaatsvond. Ik dus omkijken en lachen, dacht de hele klas dat ik me geen houding wist te geven omdat er een stel aan het boren was
Meneer van Rossem is inderdaad amusantquote:
quote:
Die kijken geen P&Wquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch vrees ik dat Henk en Ingrid hier niet helemaal voor open staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |