Daar wacht ik ook al dagen opquote:Op woensdag 1 december 2010 22:58 schreef ArTiC het volgende:
lastige keuze maar ik kies voor de pic van Bolletje..sorry rival
nanananaaanaaquote:Op woensdag 1 december 2010 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook al dagen op![]()
Heb ik hem al gemist?
Iemand heeft de OP van de wiki gekopieerd.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:59 schreef RealZeus het volgende:
Waarom ben ik ineens uit het misschien-lijstje?
quote:
Sarcasme was je niet opgevallen, blijkbaar..quote:
We kunnen het dan ook zo laten..quote:Op woensdag 1 december 2010 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
De grap is niet leuk nu ik hem uit moet leggen
Heb ik ook wel eens last vanquote:Op woensdag 1 december 2010 23:00 schreef -Engel- het volgende:
Waarom wordt mijn FoBo gestalkt door anonieme fokkers???
ik heb ook niks gezienquote:Op woensdag 1 december 2010 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook al dagen op![]()
Heb ik hem al gemist?
Wacht even. Dus ik scan speciaal een bikinifoto in zodat jij en bolletje er ook 1 zouden plaatsen en dan vervolgens mis ik die van bolletjequote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:00 schreef -Engel- het volgende:
Waarom wordt mijn FoBo gestalkt door anonieme fokkers???
Ja ik vind dat Bolletje m ook naar jou moet sturen.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wacht even. Dus ik scan speciaal een bikinifoto in zodat jij en bolletje er ook 1 zouden plaatsen en dan vervolgens mis ik die van bolletje
Boeieh. Posten krengquote:Op woensdag 1 december 2010 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wacht even. Dus ik scan speciaal een bikinifoto in zodat jij en bolletje er ook 1 zouden plaatsen en dan vervolgens mis ik die van bolletje
Heeft ze al gedaanquote:
Dat was ik dan. Denk ikquote:
Niet dat ik weetquote:
Niet ingelogd zijn?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bij jou snap ik het......
btw hoe stel je dat in? kijken als anonieme fokker???
Oh vuile anonieme gluurderquote:
Goed lezen schat. Ik was de eerste zodat de rest zou volgen en nu word ik gewoon even flink genaaid.quote:
Whut! Waar dat dan?quote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 1 december 2010 23:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik vind dat Bolletje m ook naar jou moet sturen.
Als je PI's al niet snap, ga er nog even serieus op in ook.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:01 schreef Boudibou het volgende:
Sarcasme was je niet opgevallen, blijkbaar..
Daar is dezezowat voor in het leven geroepen
Net voor mij, van de weekquote:
Stuk of 30 topics terugquote:
He, ik heb alleen maar op die volgend deel knop gedrukt hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 23:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom ben ik uit het misschien-lijstje gehaald?
Why?quote:
Bwuh, daar kan ik me niets van voorstellen.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef Spezza19 het volgende:
Speculaas-stroopwafels zijn verslavend
Van toen je 16 wasquote:Op woensdag 1 december 2010 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stuk of 30 topics terugMaar hij staat ook in mn fobo
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, ik heb alleen maar op die volgend deel knop gedrukt hoor
Daar moet ik ook nog eens op gaan letten..quote:Op woensdag 1 december 2010 23:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je PI's al niet snap, ga er nog even serieus op in ook.
Ik had van tevoren gevraagd of dat mochtquote:
Oh. Nou. Ook goedquote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee....jij hebt braaf gelurkt....
ik zet dan een donkere zonnebril op, knip 2 gaten in een krant en kijk dan in je foboquote:Op woensdag 1 december 2010 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:06 schreef PeuRac het volgende:
Een typische Fok! date:
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zet dan een donkere zonnebril op, knip 2 gaten in een krant en kijk dan in je fobo
quote:
Waar moet je bij dan?quote:
tnx voor de tip......quote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zet dan een donkere zonnebril op, knip 2 gaten in een krant en kijk dan in je fobo
Ik had alleen deze:quote:Op woensdag 1 december 2010 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had van tevoren gevraagd of dat mocht![]()
En ik heb geen recente bikinipics. Volgende keer dat ik ga zwemmen zal ik zorgen dat flips die maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had alleen deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
[..]
Ik had alleen deze:GODVER!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Huppelmuts veegt laptop schoon met doekje en gaat nieuwe taksi inschenken
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
[..]
Ik had alleen deze:Kijk maar uit, straks schuift Angel em er zo inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Taksi blauw?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GODVER!!!
Nou, posten dan. Wij willen oooooooooooooooohkquote:
Hoezoquote:Op woensdag 1 december 2010 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GODVER!!!
Hij doet z'n best maarquote:Op woensdag 1 december 2010 23:10 schreef PeuRac het volgende:
Kijk maar uit, straks schuift Angel em er zo in
Ja die zat ze hier ook de hele tijd uit de koelkast te jattenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |