Goed lezen schat. Ik was de eerste zodat de rest zou volgen en nu word ik gewoon even flink genaaid.quote:
Whut! Waar dat dan?quote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 1 december 2010 23:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik vind dat Bolletje m ook naar jou moet sturen.
Als je PI's al niet snap, ga er nog even serieus op in ook.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:01 schreef Boudibou het volgende:
Sarcasme was je niet opgevallen, blijkbaar..
Daar is dezezowat voor in het leven geroepen
Net voor mij, van de weekquote:
Stuk of 30 topics terugquote:
He, ik heb alleen maar op die volgend deel knop gedrukt hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 23:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom ben ik uit het misschien-lijstje gehaald?
Why?quote:
Bwuh, daar kan ik me niets van voorstellen.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef Spezza19 het volgende:
Speculaas-stroopwafels zijn verslavend
Van toen je 16 wasquote:Op woensdag 1 december 2010 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stuk of 30 topics terugMaar hij staat ook in mn fobo
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, ik heb alleen maar op die volgend deel knop gedrukt hoor
Daar moet ik ook nog eens op gaan letten..quote:Op woensdag 1 december 2010 23:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je PI's al niet snap, ga er nog even serieus op in ook.
Ik had van tevoren gevraagd of dat mochtquote:
Oh. Nou. Ook goedquote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee....jij hebt braaf gelurkt....
ik zet dan een donkere zonnebril op, knip 2 gaten in een krant en kijk dan in je foboquote:Op woensdag 1 december 2010 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bij jou snap ik het......
btw hoe stel je dat in? kijken als anonieme fokker???
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:06 schreef PeuRac het volgende:
Een typische Fok! date:
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zet dan een donkere zonnebril op, knip 2 gaten in een krant en kijk dan in je fobo
quote:
Waar moet je bij dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |