Daar wacht ik ook al dagen opquote:Op woensdag 1 december 2010 22:58 schreef ArTiC het volgende:
lastige keuze maar ik kies voor de pic van Bolletje..sorry rival
nanananaaanaaquote:Op woensdag 1 december 2010 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook al dagen op![]()
Heb ik hem al gemist?
Iemand heeft de OP van de wiki gekopieerd.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:59 schreef RealZeus het volgende:
Waarom ben ik ineens uit het misschien-lijstje?
quote:
Sarcasme was je niet opgevallen, blijkbaar..quote:
We kunnen het dan ook zo laten..quote:Op woensdag 1 december 2010 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
De grap is niet leuk nu ik hem uit moet leggen
Heb ik ook wel eens last vanquote:Op woensdag 1 december 2010 23:00 schreef -Engel- het volgende:
Waarom wordt mijn FoBo gestalkt door anonieme fokkers???
ik heb ook niks gezienquote:Op woensdag 1 december 2010 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook al dagen op![]()
Heb ik hem al gemist?
Wacht even. Dus ik scan speciaal een bikinifoto in zodat jij en bolletje er ook 1 zouden plaatsen en dan vervolgens mis ik die van bolletjequote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:00 schreef -Engel- het volgende:
Waarom wordt mijn FoBo gestalkt door anonieme fokkers???
Ja ik vind dat Bolletje m ook naar jou moet sturen.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wacht even. Dus ik scan speciaal een bikinifoto in zodat jij en bolletje er ook 1 zouden plaatsen en dan vervolgens mis ik die van bolletje
Boeieh. Posten krengquote:Op woensdag 1 december 2010 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wacht even. Dus ik scan speciaal een bikinifoto in zodat jij en bolletje er ook 1 zouden plaatsen en dan vervolgens mis ik die van bolletje
Heeft ze al gedaanquote:
Dat was ik dan. Denk ikquote:
Niet dat ik weetquote:
Niet ingelogd zijn?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bij jou snap ik het......
btw hoe stel je dat in? kijken als anonieme fokker???
Oh vuile anonieme gluurderquote:
Goed lezen schat. Ik was de eerste zodat de rest zou volgen en nu word ik gewoon even flink genaaid.quote:
Whut! Waar dat dan?quote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 1 december 2010 23:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik vind dat Bolletje m ook naar jou moet sturen.
Als je PI's al niet snap, ga er nog even serieus op in ook.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:01 schreef Boudibou het volgende:
Sarcasme was je niet opgevallen, blijkbaar..
Daar is dezezowat voor in het leven geroepen
Net voor mij, van de weekquote:
Stuk of 30 topics terugquote:
He, ik heb alleen maar op die volgend deel knop gedrukt hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 23:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom ben ik uit het misschien-lijstje gehaald?
Why?quote:
Bwuh, daar kan ik me niets van voorstellen.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef Spezza19 het volgende:
Speculaas-stroopwafels zijn verslavend
Van toen je 16 wasquote:Op woensdag 1 december 2010 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stuk of 30 topics terugMaar hij staat ook in mn fobo
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, ik heb alleen maar op die volgend deel knop gedrukt hoor
Daar moet ik ook nog eens op gaan letten..quote:Op woensdag 1 december 2010 23:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je PI's al niet snap, ga er nog even serieus op in ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |