Nah, ik weet wel zeker dat ik geen link heb met Armenen, serieus. Maar het zou mij niks verbazen als mijn DNA het meest overeenkomt met die van de Afghanen, Indiers en zelfs Pakistanen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
God heeft het zo gewild. Zo probeert god jouw woede, die ongetwijfeld geuit zal worden als je er achterkomt dat je volbloed Armeens bent, te voorkomen.
lol, nee ik durf op alles te wedden dat ik al helemaal geen familie uit de Balkan zal vinden - laat staan een Bulgaar!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Wacht nu maar op de uitslag voor je gaat speculeren. 2 euro als ik gelijk heb - misschien ben je wel een Bulgaar.
Deal, ik geef je 2 euro als jij gelijk hebt, en als dat niet zo is krijg ik alles!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
lol, nee ik durf op alles te wedden dat ik al helemaal geen familie uit de Balkan zal vinden - laat staan een Bulgaar!!!!!!!!!!!
Hahaha, cool!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deal, ik geef je 2 euro als jij gelijk hebt, en als dat niet zo is krijg ik alles!
Nou, wij hebben het sinds vorig jaar al over DNA testen en genetica. En nu is het zo dat er een dikke korting is bij 23andme (160 dollar voor een DNA test, normaal gesproken 500 dollar) en Ayca, ik, Bilmiyorum en zarGon hebben er een besteld.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hoi.
Ik heb het hele stuk van dat DNA gemist.Uitleg, anyone?
quote:Op donderdag 2 december 2010 00:01 schreef Ayca het volgende:
DNATEST 99DOLLAR NU BESTELLEN VOORDAT HET TE LAAT IS
*stress, stress, stress*
*iedereen bestellen*
*Oh, hij is nog een maand lang 99 dollar. *
Zo ging het ongeveer.
Oh, okay. Dat is wel tof. Dus nu gaan ze jullie voorouders helemaal uitzoeken?quote:Op donderdag 2 december 2010 00:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nou, wij hebben het sinds vorig jaar al over DNA testen en genetica. En nu is het zo dat er een dikke korting is bij 23andme (160 dollar voor een DNA test, normaal gesproken 500 dollar) en Ayca, ik, Bilmiyorum en zarGon hebben er een besteld.
Dat zou een prestatie an sich zijn voor 500 lousy bucksquote:Op donderdag 2 december 2010 00:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh, okay. Dat is wel tof. Dus nu gaan ze jullie voorouders helemaal uitzoeken?
Ons DNA, ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh, okay. Dat is wel tof. Dus nu gaan ze jullie voorouders helemaal uitzoeken?
quote:Op donderdag 2 december 2010 08:41 schreef IHVK het volgende:
Die overdreven waarschuwingen altijd, A29 richting Rotterdam was gewoon goed berijdbaar, ook de linkerbaan. Gaan er toch van die mongolen je dwingen net zo zwaar overdreven voorzichtig als zijzelf te doen door stug 40 voor je smoel op de linkerbaan te blijven rijden. Mag ik godverdomme zelf even bepalen of ik de weg berijdbaar vind of niet? Blijkbaar niet!!!
Echt hequote:Op donderdag 2 december 2010 08:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca je moet hem gewoon in de nacht wekken om te spugen.
Ik vind het wel weer schattig dat iemand voor iemand 40 gaat rijden omdat ze (waarschijnlijk wel ja) het gevaarlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 09:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sneeuw weer. Mensen die er niet mee om kunnen gaan
.
Betutteling op z'n bestquote:Op donderdag 2 december 2010 09:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer schattig dat iemand voor iemand 40 gaat rijden omdat ze (waarschijnlijk wel ja) het gevaarlijk
vindt.
Verderinderdaad
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Echt heAls het vanavond weer niet lukt ga ik dat doen.
Gelukkig dat je straks maar voor 10 km/u - correctie beboet gaat worden. En dat allemaal dankzij Geertje! Kijk eens aan hoeveel jij gaat besparen.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je straks maar voor 10 km/u - correctie beboet gaat worden. En dat allemaal dankzij Geertje! Kijk eens aan hoeveel jij gaat besparen.
Spoorknor. En maar komen met die verhalen over 140 rijden op de snelweg tijdens sneeuwval.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:37 schreef IHVK het volgende:
Intercity is 10 minuten te laat maar ik ook , scheelt weer.
Sneeuwt aardig door , actuele temperatuur -7 graden Celsius.
Ik geniet tenminste van het mooie besneeuwde polderlandschap en jij zit in Roffa!!quote:Op donderdag 2 december 2010 09:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Spoorknor. En maar komen met die verhalen over 140 rijden op de snelweg tijdens sneeuwval.
Je weet dat ik nu een plaatje van 50MB ga plaatsen, hè.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:47 schreef IHVK het volgende:
Je hebt wel 1% batterij weggezogen met dat gigantische plaatje.
Ik draag wel een meewerend vest en mijn hoofd komquote:Op donderdag 2 december 2010 09:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nu durf je niet meer te komen omdat je weet dat ik je steek !!!!
Ik vind niets eng. Ben een bazenturk.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik draag wel een meewerend vest en mijn hoofd kom
je toch niet aan want die vind je te eng
Mn batterij gaat niet lang mee.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Je oplader meenemen. Zo is het toch geen telefoon meer?
Ik zie Atatürk?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef zarGon het volgende:
http://wikileaks.org/support.html » Wallpapers » http://wikileaks.org/img/wallpapers/wall3.jpg.
Wat valt jullie op?
Wie?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:06 schreef Triggershot het volgende:
Crew die denkt dat IHVK nog mod is.
quote:Turkish official hints Israel is responsible for Wikileaks
By JPOST.COM STAFF
12/02/2010 05:27
Deputy leader of Turkish PM's party says it is suspicious that "Israel is very pleased" by the released State Department documents.
A senior official in Turkish Prime Minister Recep Tayyip Erdogan's government blamed Israel for the Wikileaks release, saying on Wednesday that Israel wanted to use the documents to put pressure on Turkey, Turkish daily Huriyyet reported.
"One has to look at which countries are pleased with" the leaked documents, Huseyin Celik, deputy leader of Erdogan's AKP party, explained. "Israel is very pleaed. Israel has been making statements for days, even before the release of these documents."
"Documents were released and they immediately said 'Israel will not suffer from this.' How did they know that?" Celik asked at a press conference.
Celik said that "the main cause of these leaks was to weaken the Turkish government."
On Tuesday, Turkish President Abdullah Gul said that the leak was the result of "systematic work," but avoided specifically mentioning Israel.
About 8,000 of the documents released on Sunday are from the American Embassy in Ankara. Some of the documents showed that Turkey helped Iran develop its nuclear program.
Eeee? Anlat.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef zarGon het volgende:
http://wikileaks.org/support.html » Wallpapers » http://wikileaks.org/img/wallpapers/wall3.jpg.
Wat valt jullie op?
Is ook mijn voornaamste kandidaatquote:
Minder dan een maand boys, shit's going DOWNquote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom je in minder dan een maand wel achter.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Minder dan een maand boys, shit's going DOWN
Zoals?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:53 schreef msnk het volgende:
Je zult idd niet veel te weten komen, maar blijft wel grappig denk ik. Ik spaar veel liever voor wat beters/meer
Zo lief.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef Ayca het volgende:
Ik had kritiek op zijn spuug (kwam alleen maar schuim uit) zegt hij dat ik stil moet zijn want ik ben een meisje en heb geen verstand van spuug.
!!
Ahh, was het zo spannend?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zo lief.
En is het gelukt nu? Toen ik moest spugen had ik opeens last van een droge bek. Ik heb er toen bijna 20 minuten over gedaan om een beetje spuug uit mijn mond te krijgen. Echt erg.
Het is nu gelukt ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zo lief.
En is het gelukt nu? Toen ik moest spugen had ik opeens last van een droge bek. Ik heb er toen bijna 20 minuten over gedaan om een beetje spuug uit mijn mond te krijgen. Echt erg.
Ah, nu weet ik ook wat mijn oma haar mtDNA is.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef Ayca het volgende:
Maargoed, toch fijn dat ik een broertje heb. Hehehe
Leuk zo'n mysterieuze onheilspellende post.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom je in minder dan een maand wel achter.
Ah, wat schattig. Maak je niet sappel.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
![]()
Maar ik was wel gestresst ja, door dat sigaretten gedoe met mijn vader.
dus? Had ik eerst toestemming moeten vragen!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, wat schattig. Maak je niet sappel.
Jaquote:Op donderdag 2 december 2010 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dus? Had ik eerst toestemming moeten vragen!
Mijn vader, jouw vader, Sinans vader?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:12 schreef Ayca het volgende:
Vader heeft blijkbaar ook bij dhl gewerkt. Ik ging zo uitleggen waar hij het moest aflveren, zegt hij 'oh ja ja ik weet het al, daar heb ik gewerkt'
Hij heeft echt overal gewerkt volgens mij.
Mierenneukers.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn vader, jouw vader, Sinans vader?
Wat is er mis met vader.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
Zeg dan gewoon babam of pap. Of vaders.
'Vader heeft' in die vorm is echt praten alsof je in 1860 leeft. Dat wordt niet meer gedaan.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat is er mis met vader.
Als ik hem aanspreek zeg ik wel gewoon baba hoor, daar niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |