Zo lief.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef Ayca het volgende:
Ik had kritiek op zijn spuug (kwam alleen maar schuim uit) zegt hij dat ik stil moet zijn want ik ben een meisje en heb geen verstand van spuug.
!!
Ahh, was het zo spannend?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zo lief.
En is het gelukt nu? Toen ik moest spugen had ik opeens last van een droge bek. Ik heb er toen bijna 20 minuten over gedaan om een beetje spuug uit mijn mond te krijgen. Echt erg.
Het is nu gelukt ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zo lief.
En is het gelukt nu? Toen ik moest spugen had ik opeens last van een droge bek. Ik heb er toen bijna 20 minuten over gedaan om een beetje spuug uit mijn mond te krijgen. Echt erg.
Ah, nu weet ik ook wat mijn oma haar mtDNA is.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef Ayca het volgende:
Maargoed, toch fijn dat ik een broertje heb. Hehehe
Leuk zo'n mysterieuze onheilspellende post.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom je in minder dan een maand wel achter.
Ah, wat schattig. Maak je niet sappel.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
![]()
Maar ik was wel gestresst ja, door dat sigaretten gedoe met mijn vader.
dus? Had ik eerst toestemming moeten vragen!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, wat schattig. Maak je niet sappel.
Jaquote:Op donderdag 2 december 2010 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dus? Had ik eerst toestemming moeten vragen!
Mijn vader, jouw vader, Sinans vader?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:12 schreef Ayca het volgende:
Vader heeft blijkbaar ook bij dhl gewerkt. Ik ging zo uitleggen waar hij het moest aflveren, zegt hij 'oh ja ja ik weet het al, daar heb ik gewerkt'
Hij heeft echt overal gewerkt volgens mij.
Mierenneukers.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn vader, jouw vader, Sinans vader?
Wat is er mis met vader.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
Zeg dan gewoon babam of pap. Of vaders.
'Vader heeft' in die vorm is echt praten alsof je in 1860 leeft. Dat wordt niet meer gedaan.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat is er mis met vader.
Als ik hem aanspreek zeg ik wel gewoon baba hoor, daar niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |