Een Dostovei 9mmquote:Op woensdag 1 december 2010 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat een pistool in je broekzak, of ben je gewoon blij om ons te zien?
Ik POEP geen geld.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:31 schreef Ayca het volgende:
Ben jij niet geïnteresseerd in die DNAtest Burak?
Tijdelijk 99 dollar exl. verzendkosten.
https://www.23andme.com/
Gaat dit nog om Emel's kontje?quote:
Nee, het gaat erom dat het buiten -5 graden is en hier is het -10 binnen. En waar ben jij om me warm te houden !quote:Op woensdag 1 december 2010 19:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaat dit nog om Emel's kontje?.
.
.
.
IK BEN BIJ EMEL. DUUUUUH.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat het buiten -5 graden is en hier is het -10 binnen. En waar ben jij om me warm te houden !
DUDE WTF. Je zou mij warm houden vanaaf! I dont share my man!quote:
Bakkes dicht, je kontje omhoog en je snoetje omlaag.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:43 schreef Burakius het volgende:
[..]
DUDE WTF. Je zou mij warm houden vanaaf! I dont share my man!
Deze bevelen wil jij dus krijgen van mij? Komt voor den bakker.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bakkes dicht, je kontje omhoog en je snoetje omlaag.
Ayh.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Deze bevelen wil jij dus krijgen van mij? Komt voor den bakker.
E.quote:
8 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie PARIS - FRANCE 22:42quote:Op woensdag 1 december 2010 17:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De Fransen staken zeker weer eens.
Sneeuwt het niet gewoon heel erg in Parijs? Er worden een heleboel vluchten geannuleerd vanwege de hevige sneeuwval ten zuiden van Nederland.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
8 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie PARIS - FRANCE 22:42
1 Colli
Hij staat al 24 uur op hold.
WAAROM SNEEUWT HET DAN OOK? WETEN ZE NIET HOE BELANGRIJK DIT IS?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sneeuwt het niet gewoon heel erg in Parijs? Er worden een heleboel vluchten geannuleerd vanwege de hevige sneeuwval ten zuiden van Nederland.
God heeft het zo gewild. Zo probeert god jouw woede, die ongetwijfeld geuit zal worden als je er achterkomt dat je volbloed Armeens bent, te voorkomen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
WAAROM SNEEUWT HET DAN OOK? WETEN ZE NIET HOE BELANGRIJK DIT IS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |