Log eens in met jou account en voer hierna de code in die je hebt gekregen. Volgens mij hoeft er niet nogmaals een account aangemaakt te worden.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hier ook
Alleen moet ik nou een account aanmaken voor mijn broertje? Met zijn naam etc
Alsof zij kunnen ruiken of hij nou 12 of 13 is. Gewoon met zn leeftijd sjoemelen.quote:
Nee oke, maar maakt dat dan niet uitquote:Op woensdag 1 december 2010 17:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Log eens in met jou account en voer hierna de code in die je hebt gekregen. Volgens mij hoeft er niet nogmaals een account aangemaakt te worden.
https://www.23andme.com/user/claim/ (wel ingelogd zijn, eh). Doorloop dat eerst eens.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee oke, maar maakt dat dan niet uit?
Even kijken of je nog je gender kan veranderen
Nee, had geen tijd om de procedure eerst door te lezen en zo, moest naar school. Doe je het wanneer ik thuis ben. Ik heb niet eens foto's genomen, hehe.quote:
Okequote:Op woensdag 1 december 2010 17:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, had geen tijd om de procedure eerst door te lezen en zo, moest naar school. Doe je het wanneer ik thuis ben. Ik heb niet eens foto's genomen, hehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |