Hahahaahahquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je mag niet roken, eten en drinken voordat je erin spuugt.
Baba, wanneer heb je voor het laatst gegeten en gedronken?
- Twee uur geleden
Weet je het zeker?
- Ja!
Oke, hier, spuug.
- *Spuugt*
JE STINKT NAAR ROOK, OMG JE STINKT NAAR ROOK! HEB JE GEROOKT? DAT MAG NIET!
- Maar je zei helemaal niks over roken!![]()
*Paniek, drama, bijna huilen*
Toen hebben we het buisje maar leeggemaakt en 30 min. later opnieuw gevuld.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je mag niet roken, eten en drinken voordat je erin spuugt.
Baba, wanneer heb je voor het laatst gegeten en gedronken?
- Twee uur geleden
Weet je het zeker?
- Ja!
Oke, hier, spuug.
- *Spuugt*
JE STINKT NAAR ROOK, OMG JE STINKT NAAR ROOK! HEB JE GEROOKT? DAT MAG NIET!
- Maar je zei helemaal niks over roken!![]()
*Paniek, drama, bijna huilen*
Toen hebben we het buisje maar leeggemaakt en 30 min. later opnieuw gevuld.
Oh, je hebt je bericht gewijzigd zie ik nu. Maar dat is het 'm juist. Mijn vader rookt zelden, misschien 1 of 2 sigaretten per week.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Nee laat maar. Ik zit met mijn hoofd ergens anders (studieboeken).
Ja, dat zag ik net.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:59 schreef Ayca het volgende:
Volgens mij bedoelt Wik dat het niet zo vreemd is dat hij in die 2 uur had gerookt omdat rokers vaak roken ofzo
Wil jij anders niet met haar trouwen? ze is 18, ggggristen, is dol op katten, poffertjes en als klap op de vuurpeil mag je morgen met haar gaan schaatsenquote:Op woensdag 1 december 2010 00:32 schreef msnk het volgende:
Turkse nichtjes
Jij hebt een Turkse nichtje.
vuurpeilquote:Op woensdag 1 december 2010 00:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wil jij anders niet met haar trouwen? ze is 18, ggggristen, is dol op katten, poffertjes en als klap op de vuurpeil mag je morgen met haar gaan schaatsen![]()
Deal?
Die hmpf was voor de motivatie die ik momenteel mis om aan een document te werken. Ik ben immer positief.quote:
Het leven is een stuk interessanter met vier vingers in je mond. Je zou het ook moeten proberen. Veel beter dan vier vingers in je reet. Denk ik.quote:
Positief blijven denken, immers.quote:Op woensdag 1 december 2010 07:04 schreef zarGon het volgende:
Ik insinueer trouwens niet dat je vier vingers in je reet hebt (gedaan), hoor.
De sneeuw? Die is niet erg, het is het ijs en die snijdende wind die weg mag!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Het trekt eindelijk een beetje weg.
Niet-Westerse samenlevingquote:
Thx was wel een toffe dagquote:Op woensdag 1 december 2010 07:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met mijn wattes?
Tot later, snoepje. Geniet van je dag!
Ik stierf een beetje van buiten toen ik vandaag meerdere keren in die wind rond moest lopen. Rotterdam, altijd winderig.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:12 schreef IHVK het volgende:
Die wind is niet te harden man ik voelde mijn kin niet meer gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |