Gelukkig dat je straks maar voor 10 km/u - correctie beboet gaat worden. En dat allemaal dankzij Geertje! Kijk eens aan hoeveel jij gaat besparen.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je straks maar voor 10 km/u - correctie beboet gaat worden. En dat allemaal dankzij Geertje! Kijk eens aan hoeveel jij gaat besparen.
Spoorknor. En maar komen met die verhalen over 140 rijden op de snelweg tijdens sneeuwval.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:37 schreef IHVK het volgende:
Intercity is 10 minuten te laat maar ik ook , scheelt weer.
Sneeuwt aardig door , actuele temperatuur -7 graden Celsius.
Ik geniet tenminste van het mooie besneeuwde polderlandschap en jij zit in Roffa!!quote:Op donderdag 2 december 2010 09:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Spoorknor. En maar komen met die verhalen over 140 rijden op de snelweg tijdens sneeuwval.
Je weet dat ik nu een plaatje van 50MB ga plaatsen, hè.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:47 schreef IHVK het volgende:
Je hebt wel 1% batterij weggezogen met dat gigantische plaatje.
Ik draag wel een meewerend vest en mijn hoofd komquote:Op donderdag 2 december 2010 09:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nu durf je niet meer te komen omdat je weet dat ik je steek !!!!
Ik vind niets eng. Ben een bazenturk.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik draag wel een meewerend vest en mijn hoofd kom
je toch niet aan want die vind je te eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |