Pak een Focus ST bij de dealer weg. Gooi de juiste banden eronder en gaan!quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee man, het is echt frustrerend. Die challenge met max 250pk, ik weet niet of het aan mijn auto ligt, maar ik word telkens 2e of 3e. Terwijl ik goud wil. Ik verlies voornamelijk tijd in de bochten omdat de auto geen grip heeft en daardoor wegglijdt tijdens het insturen van bochten.
Ik zit nou op level 3 met die vent, en wat een drama zegquote:
Welk level heb je? Heb je al races uit de extreme reeks gedaan met de Lexus? Ben nog op zoek naar een auto die een beetje met de rest mee kan komenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:14 schreef wolferl het volgende:
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:AJKErzbrVqHldM:http://www.nextautos.com/(...)t.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Van die 1.000.000 heb ik deze aangeschaft. (750.000).
Daarna nog een laatst mogelijke upgrade gegeven, en hij raced als een zonnetje.
De wegligging is perfect, hij kan extreem laad remmen, hij trekt snel op, en de snelheid is uitmuntend.
Heb voorlopig geen spijt van deze aankoop. Hij produceert een geweldig geluid.
edit: Lexus IS-F Racing Concept
Was de naam vergeten.
Nee ik zit nog verplicht in de expert, maar ik denk wel dat ie aardig mee kan. Helemaal omdat ik totaal geen tegenstand heb in Expert met deze auto. Ik win met gemak, met gemiddeld een minuut voorsprong op de nummer 2. Het is saai, maar ik doe het voor het snelle geld en de rijvaardigheid.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:27 schreef Toempf het volgende:
[..]
Welk level heb je? Heb je al races uit de extreme reeks gedaan met de Lexus? Ben nog op zoek naar een auto die een beetje met de rest mee kan komen
Die racecars zijn allemaal aardig prijzig, zit wel tegen de 3 miljoen credits aan nog, maar ben ook wel benieuwd welke bak ik moet aanschaffen om in die klasses potten te gaan breken ja.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:27 schreef Toempf het volgende:
[..]
Welk level heb je? Heb je al races uit de extreme reeks gedaan met de Lexus? Ben nog op zoek naar een auto die een beetje met de rest mee kan komen
Daar heb ik dus ook last van!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
maar dat levelen gaat redelijk traag.
Heel motiverend...ik ben nog level 18 xDquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik was vandaag 3 uur bezig om van level 18 naar 19 te gaan. Door vooral die kut special races te doen zoals karten op gevorderden.
Haal de Veyron uit de garage?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb nu bijna alle auto's die ik graag wou. Een lamborghini murcielago 09, een mercedes sls amg, een bmw m3 een bugatti veyron een maserati en een ferarri italia 458. ik mis nu alleen een auto rond de 1000pk. Wat is aan te raden?
Mijn veyron is 1257pkquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef RiKe het volgende:
[..]
Haal de Veyron uit de garage?
1001pk
Mijn Bspec driver is zelfs hoger level dan ikzelf op het momentquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:20 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik zit nou op level 3 met die vent, en wat een drama zegIk geef hem altijd maar een auto waarmee hij bij de eerste bocht iedereen voorbij is, en dan op zijn gemak de race uit laten rijden, anders gaat ie opgefokt doen en remmen voor een bocht is dan ineens helemaal niet meer nodig ofzo
Nou dan weet ik niet welke races jij hem laat rijden, maar de mijne is altijd binnen 10min klaar...:Pquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:52 schreef Griebus het volgende:
[..]
Mijn Bspec driver is zelfs hoger level dan ikzelf op het moment(ik 14, hij 15)
Ik vind het zo lekker dat ik lekker ff kan douchen of boodschapjes kan halen terwijl hij de xp en centen verdient
Ook alle licenses goud e.d.? Daar ben je best even mee bezigquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:37 schreef Chaos-Zero het volgende:
Meh, ik zit nu in de Extreme series. Zo'n rond de 60% van het spel.. Ben bang dat als ik deze gehaadl heb en dan de specials gedaan heb, het voor mij alweer gedaan is. Dat terwijl mijn stuur nog binnen moet komen
Deel 4 leek wel stukken groter...
Welke level op dit moment?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:37 schreef Chaos-Zero het volgende:
Meh, ik zit nu in de Extreme series. Zo'n rond de 60% van het spel.. Ben bang dat als ik deze gehaadl heb en dan de specials gedaan heb, het voor mij alweer gedaan is. Dat terwijl mijn stuur nog binnen moet komen
Deel 4 leek wel stukken groter...
Denk het ook, maar de kart en Loeb heb ik alles al goud. De gewone rally's ook al bijna.. Ben nu maar regelmatig Bspec aan het doen om het te rekken. Niet dat ik straks m'n stuur krijg en dan alleen nog Bspec hoef te doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:51 schreef DeeBee het volgende:
Mwah, specials all gold ben je langer mee bezig dan die licences hoor denk.
Die licences vallen veelal wel mee, paar zijn er echt moeilijk, maar meeste gaat wel.
Heb expres wat rustiger aangedaan met de 'normale' cups om niet te snel uit te spelen...
Bijna 22.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:27 schreef no1uknow het volgende:
De goedheiligman heeft mij GT5 verschaft, dat wordt een nachtje gamen dus. Nog tips om goed te beginnen?
En dan al op 60% zitten. Apart. Zal vast en zeker aan de licenses liggen. Ik ben level 19 maar het spel geeft 19% pas aan.quote:
Focussen op licenses en specials. Licenes voor de sprongen in level en specials voor de cash. Als eerste auto kan je een tweede hands civic type r of nieuwe als je liever een premium model hebt.quote:
Je krijgt veel xp door die licenses te doen?quote:Op zondag 5 december 2010 00:00 schreef Hiya het volgende:
[..]
Focussen op licenses en specials. Licenes voor de sprongen in level en specials voor de cash. Als eerste auto kan je een tweede hands civic type r of nieuwe als je liever een premium model hebt.
zo heb ik het gedaan
Sterker nog, ik zit al op 22. Ik heb bij de licences lang niet alles goud. Op ASpec wel alles wat ik heb gehaald. Bij Extreme moet ik nog 7 events en bij Expert nog 2. De rest alles goud.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En dan al op 60% zitten. Apart. Zal vast en zeker aan de licenses liggen. Ik ben level 19 maar het spel geeft 19% pas aan.
Ja, maximale level is 40 dat je kan behalen. En zoals hierboven heeft iemand veel races gehaald maar weinig licenses op goud. Ik heb bijna alle licenes op goud gehaald maar bijna geen races nog gedaan. En ik zit op level 16quote:Op zondag 5 december 2010 00:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je krijgt veel xp door die licenses te doen?
Wat ik 'gok' is dat je bepaalde races niet kan halen als je ze niet doet. Dat je door races alleen maar en specials te doen je niet op het niveau komt om de hoogste race te doen en dat je dat wel kan doen als je licences haaltquote:Op zondag 5 december 2010 00:12 schreef Chaos-Zero het volgende:
Over de licences gesproken. In dit deel wordt het eigenlijk alleen maar gebruikt om te laten zien hoe je moet rijden? Ik kan me herinneren van 3 en 4 dat je ze echt moest gaan halen voor races en dat ze echt stukken moeilijker waren?
http://digitalchumps.com/(...)-gran-turismo-5.htmlquote:Gran Turismo 5 has a laundry list of puzzling inconsistencies. Logic suggests that should irritate my gaming sensibilities, but I can't help but feel it's like buying a Ferrari and then complaining the heater isn't the greatest heater to have ever warmed a car. You can either waste time poking fun at its mortality or get behind the wheel and drive the holy screaming crap out of it. Which one do you think is more fun? Gran Turismo 5 operates under an identical premise; the core experience provides a racing simulation of unmatched fidelity, one where every thread unravels in dozens of different directions and grants its own unique sense of satisfaction.
Naja ik ben wat langer bezig dan hij maar dat maakt hem niks uit hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:03 schreef RiKe het volgende:
[..]
Nou dan weet ik niet welke races jij hem laat rijden, maar de mijne is altijd binnen 10min klaar...:P
Lijkt erop dat je nog helemaal geen special events hebt gedaan?quote:Op zondag 5 december 2010 00:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zit al op 22. Ik heb bij de licences lang niet alles goud. Op ASpec wel alles wat ik heb gehaald. Bij Extreme moet ik nog 7 events en bij Expert nog 2. De rest alles goud.
[ afbeelding ]
Karts alles goud en die Loeb challenge ook. De gewone rally heb ik er een aantal goud, moet bij elk niveau nog 1 gouden. Voor de rest niks boeiends, wat silveren en bronzen her en der. Dus de specials schieten ook al wat op..quote:Op zondag 5 december 2010 01:02 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Lijkt erop dat je nog helemaal geen special events hebt gedaan?
Ik zit net ongeveer in het midden van de prof. series en zit op level 21, maar heb wel al best wat special events gedaan waar je veel xp krijgt. 55 licenses gedaan (allemaal goud, geen idee of je voor goud meer % krijgt of niet).
De vraag ging niet de maximum aantal levels maar over xp.quote:Op zondag 5 december 2010 00:09 schreef Hiya het volgende:
[..]
Ja, maximale level is 40 dat je kan behalen. En zoals hierboven heeft iemand veel races gehaald maar weinig licenses op goud. Ik heb bijna alle licenes op goud gehaald maar bijna geen races nog gedaan. En ik zit op level 16
Die Lamborghini's in dit spel zijn echt leip ja, ik ben echt 3x in het 2e rondje keihard gesneuveld in die eerste linkerbocht na start/finish.quote:Op zondag 5 december 2010 02:11 schreef nero7 het volgende:
IA-10
ik heb zin om mn ps3 in elkaar te trappen.
Telkens die schijtferrari die em er voor flikkert en ik weer gediskwalificeerd wordt![]()
![]()
kut Lambo is ook voor geen meter te besturen.
Heb je al een WRC auto om in te rijden?quote:Op zondag 5 december 2010 04:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik raak geirriteerd trouwens door die Rally challenges, echt ongelooflijk lastig. Nu op gevorderd verplicht zonder lijnen rijden. Verdomme.
hoeveel pk heb er uit weten te halen? Ik doe nu de snelle races met een Veyron met 1200 pk. Het gaat als een kanon maar hij stuurt niet al te best.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:14 schreef wolferl het volgende:
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:AJKErzbrVqHldM:http://www.nextautos.com/(...)t.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Van die 1.000.000 heb ik deze aangeschaft. (750.000).
Daarna nog een laatst mogelijke upgrade gegeven, en hij raced als een zonnetje.
De wegligging is perfect, hij kan extreem laad remmen, hij trekt snel op, en de snelheid is uitmuntend.
Heb voorlopig geen spijt van deze aankoop. Hij produceert een geweldig geluid.
edit: Lexus IS-F Racing Concept
Was de naam vergeten.
Lancia Delta S4 rally carquote:Op zondag 5 december 2010 09:43 schreef DeeBee het volgende:
Heb je al een WRC auto om in te rijden?
De advanced gravel rally was iig super easy, reed met C4 WRC '08 (met alleen air filter tuning geloof ik) en ik won met > minuut voorsprong over die 8 stages samen... Niet te hard pushen telkens, throttle control en zorgen dat je snel accelereert vanuit bochten door niet zoveel te power sliden levert het meeste tijd op.
Inderdaad, ik kan me ook goed vinden in het cijfer dat ze geven.quote:Op zondag 5 december 2010 00:27 schreef Cyberia18 het volgende:
http://digitalchumps.com/(...)-gran-turismo-5.html
Treffend verwoord.
Dat jij daar het geduld voor hebt zegquote:Op zondag 5 december 2010 11:37 schreef BaraCuda het volgende:
Echt bizar hoe kut sommige rijbewijzen zijn om ze te behalen in goud![]()
Soms ben je gewoon een uur zoet ermee
Ik zit echt vast met A-8. Met de BMW Concept series. Schumacher S bocht. Het ziet er vrij simpel uit, maar ik kom niet eens in de buurt van 13,800.quote:Op zondag 5 december 2010 11:37 schreef BaraCuda het volgende:
Echt bizar hoe kut sommige rijbewijzen zijn om ze te behalen in goud![]()
Soms ben je gewoon een uur zoet ermee
Heeft nou echt NIEMAND wat te zeggen over dit?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:29 schreef delano.888 het volgende:
Het nieuwe officiële race stuur van GT5:
[ afbeelding ]
a $500,-
en de schakelpook moet je apart kopen.
bron
bron van prijs
Beetje TE als je het mij vraagt, zo goed is GT5 nou ook weer niet.
Laat ik de eerste zijn dan, de Logitech G25 en G27 vind ik al stevig aan de prijs, dit is echt belachelijk. Zeker als je dit in combinatie met een Playseat oid. wil gebruiken, dan ga je met gemak richting de 1000 euro denk ikquote:Op zondag 5 december 2010 12:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heeft nou echt NIEMAND wat te zeggen over dit?
Normaal op fok zou dit als belachelijk uit gemaakt worden, en niemand reageert
Ik moet en zal alles op goud halenquote:Op zondag 5 december 2010 12:09 schreef Toempf het volgende:
[..]
Dat jij daar het geduld voor hebt zeg
Bedankt voor de tip, dan ga ik eerst de Zonda R proberen te winnen, misschien dat die wagen wel een beetje mee kan komen met de races uit de extreme reeks, want daar heb ik nog steeds geen geschikte auto voor kunnen vindenquote:Op zondag 5 december 2010 12:43 schreef Meike26 het volgende:
Heb gister zowel A-spc als B-spec dat GT World-series kampioensschap gereden met de Lambo Chrome-line. Bij A-spec krijg je dus een Veyron cadeau (die ik gelijk tot de nok toe heb gevuld met tuning en een faut kleurtje heb gegeven). B-spec krijg je een veel leukere wagen... Pagani Zonda R ! Wat een ding is dat zeg... ! Verplicht je achtergrond muziek uitzetten![]()
Bij die Lambo Murcielag moet je ervoor zorgen dat je alles zelf in kan stellen. Dan kan je de respons op het gaspedaal afstellen en dus ook het afremmen op de motor. Dit getal heb ik op 23 achter en 18 voor gezet. Mijn koppelverdeling heb ik op 60% achter ! Alleen het remmen blijft nu een drama..![]()
Weet iemand trouwens of die luchtinlaten van de Murcielago, ook open kunnen ? Het kan toch niet zo zijn dat een standard-wagen, de Veyron, wel een interactieve achterspoiler heeft en ook als luchtrem fungeert, maar dat de air-intakes van de Murcielago het niet doen ?
Win je überhaupt wel iets als je alle licenses op goud haalt dan?quote:Op zondag 5 december 2010 12:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik moet en zal alles op goud halenIk heb het volste vertrouwen dat ik dan een hele mooie auto kado krijg
Zo niet.... dan sta ik niet voor de gevolgen in
Ja, als je alles brons haalt krijg je een auto als je alles zilver haalt krijg je een auto en bij goud ook. Dus als je alles goud haalt krijg je 3 auto's als je klaar bent.quote:Op zondag 5 december 2010 12:56 schreef Toempf het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, dan ga ik eerst de Zonda R proberen te winnen, misschien dat die wagen wel een beetje mee kan komen met de races uit de extreme reeks, want daar heb ik nog steeds geen geschikte auto voor kunnen vinden
[..]
Win je überhaupt wel iets als je alle licenses op goud haalt dan?
Wat lukt je niet dan ? Het rijden ermee of het behalen van het kampioenschap ? Hij rijd namelijk best wel easy als je het mij vraagt. Zeker met het zelf in te stellen diff is het goed te doen. En anders oefen je eerst met de auto met slipherstel aan !quote:Op zondag 5 december 2010 13:06 schreef Auti het volgende:
Mij lukt het niet met die Zonda R.. wel een vreselijk gave auto.
Krijg je die C4 cadeau bij die special event van loeb?quote:Op zondag 5 december 2010 09:43 schreef DeeBee het volgende:
Heb je al een WRC auto om in te rijden?
De advanced gravel rally was iig super easy, reed met C4 WRC '08 (met alleen air filter tuning geloof ik) en ik won met > minuut voorsprong over die 8 stages samen... Niet te hard pushen telkens, throttle control en zorgen dat je snel accelereert vanuit bochten door niet zoveel te power sliden levert het meeste tijd op.
Hij komt niet echt mee in bijv GT All stars. En hij is inderdaad best wel tailhappy, maar dat is af te stellen. Ik ben aan het sparen voor die 787b, op de een of andere manier heb ik het vertrouwen in die auto.quote:Op zondag 5 december 2010 13:14 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wat lukt je niet dan ? Het rijden ermee of het behalen van het kampioenschap ? Hij rijd namelijk best wel easy als je het mij vraagt. Zeker met het zelf in te stellen diff is het goed te doen. En anders oefen je eerst met de auto met slipherstel aan !
Als er trouwens iemand is die tips heeft om die Lamborhini-dwijl beter te laten remmen, hoor ik het graag
Als je alles goud haalt jaquote:Op zondag 5 december 2010 13:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Krijg je die C4 cadeau bij die special event van loeb?
Zo weinig? Ik kon 500.000 aftikken voor mijn Veyronquote:Op zondag 5 december 2010 13:36 schreef jackson het volgende:
Die bedragen die ze voor het herstellen van stijfheid en dus damage vragen zijn ook best ziek. Één flinke klapper gemaakt met mijn lambo.... Of ik even 200.000 af wil tikken om het te herstellen.
Nog niemand over gehoord hier eigenlijk
Dat is dus gewoon de helft van de nieuwprijs. Overigens komt die optie volgens mij meteen beschikbaar zodra je ermee hebt gereden, maar dat weet ik niet zeker. Meeste races heb ik toch wel een lichte aanraking met iets.quote:Op zondag 5 december 2010 13:36 schreef jackson het volgende:
Die bedragen die ze voor het herstellen van stijfheid en dus damage vragen zijn ook best ziek. Één flinke klapper gemaakt met mijn lambo.... Of ik even 200.000 af wil tikken om het te herstellen.
Nog niemand over gehoord hier eigenlijk
300ZXquote:Op zondag 5 december 2010 15:27 schreef Driepink het volgende:
Weet iemand welke auto ik het beste ken gebruiken voor die japanese car classics ?
loop me suf te zoeken..
volledig aanpasbare versnellingsbak, kan je je top instellen.quote:Op zondag 5 december 2010 16:07 schreef Driepink het volgende:
FR challenge gaat me nu ook lukken!
Plymouth Cuda 440 Six Pack '71 50k aan verspijkerd, inmiddels 684pk
het is een beest met accelereren, maar me topsnelheid zuigt hard.. 200km/u..
iemand een idee om het beter te maken ? zo'n instelbaar differentieel ?
een 5-bak werkt dat ook denk je ? is nu een 4 bak..quote:Op zondag 5 december 2010 16:40 schreef Don-Leon het volgende:
[..]
volledig aanpasbare versnellingsbak, kan je je top instellen.
Dit was slechts een foto van een andere race hehequote:Op zondag 5 december 2010 16:59 schreef Driepink het volgende:
is de auto op de foto de gtr vspec ?
khad zo'n nieuwe voor ogen..
ah op die fiets!quote:Op zondag 5 december 2010 17:00 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Dit was slechts een foto van een andere race hehe
Hij zit in de expert klasse, maar het probleem is dat je bak 1979 of eerder gebouwd moet zijn... Oftewel, je moet heeeel veel credits hebben of tweedehands bak kunnen kopen... Of zag dat je in B-spec ook Toyota jaren '70 racecar kon winnen.quote:Op zondag 5 december 2010 16:24 schreef Meike26 het volgende:
Dat andere Chaparel ding heb ik al wel 2 ker gezien in mijn used-car dinges. Maar die was wel echt *** duur.
Maar je kan in die race tegen de 330 P4 dus ook je eigen wagen kiezen ? Mooi, ik heb mijn Zonda Nu en aan topsnelheid heb je toch niet zoveel... :p Moet wel lukken dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |