abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer zaterdag 4 december 2010 @ 18:07:29 #201
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_89524367
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:00 schreef Driepink het volgende:
iemand tips ?
Doorspelen.
pi_89525988
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 17:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nee man, het is echt frustrerend. Die challenge met max 250pk, ik weet niet of het aan mijn auto ligt, maar ik word telkens 2e of 3e. Terwijl ik goud wil. Ik verlies voornamelijk tijd in de bochten omdat de auto geen grip heeft en daardoor wegglijdt tijdens het insturen van bochten.
Pak een Focus ST bij de dealer weg. Gooi de juiste banden eronder en gaan!
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_89526248
1e rally challenge heb ik ook met een Focus ST gedaan, paar minieme tweaks erop (die goedkope :P). :)

Voor 2e challenge de C4 WRC gebruikt die ik van Loeb heb gekregen. :P

Vanavond maar even kijken of die ook snel genoeg is voor de advanced races zonder tuning...

Vanmiddag wel even international A licence verbeterd en S licences ook gehaald, nu alles goud. :) Staat wel mooi in m'n profile '60x' achter gouden bekertje bij licences. :P

Die S-licences waren wel leuk! Alleen die Ferrari P4 classic car was nogal nerveus om mee te rijden, net als die LF-A die heel vaag remde en stuurde (leek wel een Lamborghini :')).
Jack does it in real time...
pi_89526667
probleempje!

ik heb dus die berlinetta r/s uit 99 (die je wint) beetje lopen opfokken (zeker alweer 200 pk :') )

maar hij rijd hartstikke bagger nu! :P 1x remmen in de bocht en ik sta achterstevoren.. net 4e geworden in de middeklasse kampioenschap _O-

ehh.. help ? wat heb ik verkeerd gedaan ?
pi_89526689
S-8 goud halen vind ik schijt irritant. Je kan best hard scheuren met die Alfa maar als je van de ideale lijn afgaat dan verlies je zoveel snelheid. En je moet wel van die lijn afgaan om auto's in te halen. Halverwege de bocht heb ik 'm dan ingehaald door de buitenbocht, haalt ie me in de twee helft gewoon weer in.
pi_89528623
Dat B-spec is gewoon bagger _O- :')
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  zaterdag 4 december 2010 @ 20:20:58 #207
167856 Toempf
Internetheld
pi_89528827
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 20:15 schreef PieterBas het volgende:
Dat B-spec is gewoon bagger _O- :')
Ik zit nou op level 3 met die vent, en wat een drama zeg :') Ik geef hem altijd maar een auto waarmee hij bij de eerste bocht iedereen voorbij is, en dan op zijn gemak de race uit laten rijden, anders gaat ie opgefokt doen en remmen voor een bocht is dan ineens helemaal niet meer nodig ofzo :')
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_89530744
Krijg je overigens nog ergens zo'n LamboGallardo voor de challenge, of moet je die toch echt kopen?
......
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:14:53 #209
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_89530774

Van die 1.000.000 heb ik deze aangeschaft. (750.000).
Daarna nog een laatst mogelijke upgrade gegeven, en hij raced als een zonnetje.

De wegligging is perfect, hij kan extreem laad remmen, hij trekt snel op, en de snelheid is uitmuntend.

Heb voorlopig geen spijt van deze aankoop. Hij produceert een geweldig geluid.

edit: Lexus IS-F Racing Concept

Was de naam vergeten.
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:27:32 #210
167856 Toempf
Internetheld
pi_89531193
quote:
Op zaterdag 4 december 2010 21:14 schreef wolferl het volgende:
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:AJKErzbrVqHldM:http://www.nextautos.com/(...)t.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]

De wegligging is perfect, hij kan extreem laad remmen, hij trekt snel op, en de snelheid is uitmuntend.

Was de naam vergeten.
Welk level heb je? Heb je al races uit de extreme reeks gedaan met de Lexus? Ben nog op zoek naar een auto die een beetje met de rest mee kan komen :)
Luier dan een pamper
pi_89531258
Het nieuwe officiële race stuur van GT5:

a $500,-

en de schakelpook moet je apart kopen.

bron

bron van prijs

Beetje TE als je het mij vraagt, zo goed is GT5 nou ook weer niet.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:40:58 #212
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_89531673
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:27 schreef Toempf het volgende:

[..]

Welk level heb je? Heb je al races uit de extreme reeks gedaan met de Lexus? Ben nog op zoek naar een auto die een beetje met de rest mee kan komen :)
Nee ik zit nog verplicht in de expert, maar ik denk wel dat ie aardig mee kan. Helemaal omdat ik totaal geen tegenstand heb in Expert met deze auto. Ik win met gemak, met gemiddeld een minuut voorsprong op de nummer 2. Het is saai, maar ik doe het voor het snelle geld en de rijvaardigheid.

edit: ik zit in level 18. Gaat me veel te traag.
pi_89532704
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:27 schreef Toempf het volgende:

[..]

Die racecars zijn allemaal aardig prijzig, zit wel tegen de 3 miljoen credits aan nog, maar ben ook wel benieuwd welke bak ik moet aanschaffen om in die klasses potten te gaan breken ja. :)

Ben trouwens nog steeds level 21, hopelijk met rally challenges en de laatste cups en championship waar je Veyron kan winnen genoeg om al 22/23 te worden of iets, maar dat levelen gaat redelijk traag. :P
pi_89532826
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:08 schreef DeeBee het volgende:

[..]
maar dat levelen gaat redelijk traag. :P
Daar heb ik dus ook last van!
Best vervelend....
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:35:41 #215
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_89533635
Ik was vandaag 3 uur bezig om van level 18 naar 19 te gaan. Door vooral die kut special races te doen zoals karten op gevorderden.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_89533662
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik was vandaag 3 uur bezig om van level 18 naar 19 te gaan. Door vooral die kut special races te doen zoals karten op gevorderden.
Heel motiverend...ik ben nog level 18 xD
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:38:41 #217
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_89533762
Ik heb nu bijna alle auto's die ik graag wou. Een lamborghini murcielago 09, een mercedes sls amg, een bmw m3 een bugatti veyron een maserati en een ferarri italia 458. ik mis nu alleen een auto rond de 1000pk. Wat is aan te raden?
pi_89533924
Zo'n oudere Le Mans wagen ligt toch tussen de 800 en 900 pk... zo'n Mazda 787B bijvoorbeeld. Moet je wel even checken want ik weet het niet zeker.
pi_89533968
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb nu bijna alle auto's die ik graag wou. Een lamborghini murcielago 09, een mercedes sls amg, een bmw m3 een bugatti veyron een maserati en een ferarri italia 458. ik mis nu alleen een auto rond de 1000pk. Wat is aan te raden?
Haal de Veyron uit de garage? :P
1001pk :P
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:44:30 #220
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_89534043
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef RiKe het volgende:

[..]

Haal de Veyron uit de garage? :P
1001pk :P
Mijn veyron is 1257pk ;). Je rijd er mensen compleet zoek mee online. Top snelheid van 434 km per uur :D.
pi_89534327
quote:
Op zaterdag 4 december 2010 20:20 schreef Toempf het volgende:

[..]

Ik zit nou op level 3 met die vent, en wat een drama zeg :') Ik geef hem altijd maar een auto waarmee hij bij de eerste bocht iedereen voorbij is, en dan op zijn gemak de race uit laten rijden, anders gaat ie opgefokt doen en remmen voor een bocht is dan ineens helemaal niet meer nodig ofzo :')
Mijn Bspec driver is zelfs hoger level dan ikzelf op het moment :@ (ik 14, hij 15)
Ik vind het zo lekker dat ik lekker ff kan douchen of boodschapjes kan halen terwijl hij de xp en centen verdient :)
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_89534697
Woohoo level 19...
pi_89534751
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:52 schreef Griebus het volgende:

[..]

Mijn Bspec driver is zelfs hoger level dan ikzelf op het moment :@ (ik 14, hij 15)
Ik vind het zo lekker dat ik lekker ff kan douchen of boodschapjes kan halen terwijl hij de xp en centen verdient :)
Nou dan weet ik niet welke races jij hem laat rijden, maar de mijne is altijd binnen 10min klaar...:P
pi_89535725
De goedheiligman heeft mij GT5 verschaft, dat wordt een nachtje gamen dus. Nog tips om goed te beginnen?
pi_89536108
Meh, ik zit nu in de Extreme series. Zo'n rond de 60% van het spel.. Ben bang dat als ik deze gehaadl heb en dan de specials gedaan heb, het voor mij alweer gedaan is. Dat terwijl mijn stuur nog binnen moet komen :')
Deel 4 leek wel stukken groter...
pi_89536348
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:37 schreef Chaos-Zero het volgende:
Meh, ik zit nu in de Extreme series. Zo'n rond de 60% van het spel.. Ben bang dat als ik deze gehaadl heb en dan de specials gedaan heb, het voor mij alweer gedaan is. Dat terwijl mijn stuur nog binnen moet komen :')
Ook alle licenses goud e.d.? Daar ben je best even mee bezig :9
pi_89536722
Mwah, specials all gold ben je langer mee bezig dan die licences hoor denk. :P

Die licences vallen veelal wel mee, paar zijn er echt moeilijk, maar meeste gaat wel. :)

Heb expres wat rustiger aangedaan met de 'normale' cups om niet te snel uit te spelen... :P
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:58:21 #228
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_89537000
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:37 schreef Chaos-Zero het volgende:
Welke level op dit moment?
pi_89537025
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:51 schreef DeeBee het volgende:
Mwah, specials all gold ben je langer mee bezig dan die licences hoor denk. :P

Die licences vallen veelal wel mee, paar zijn er echt moeilijk, maar meeste gaat wel. :)

Heb expres wat rustiger aangedaan met de 'normale' cups om niet te snel uit te spelen... :P
Denk het ook, maar de kart en Loeb heb ik alles al goud. De gewone rally's ook al bijna.. Ben nu maar regelmatig Bspec aan het doen om het te rekken. Niet dat ik straks m'n stuur krijg en dan alleen nog Bspec hoef te doen :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Welke level op dit moment?
Bijna 22.
pi_89537059
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:27 schreef no1uknow het volgende:
De goedheiligman heeft mij GT5 verschaft, dat wordt een nachtje gamen dus. Nog tips om goed te beginnen?
pi_89537061
De AI cars hebben ook tuning!
Ik reed net achter een '07 GT-R met titanium uitlaat systeem.
Foto kan eventueel geleverd worden..
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:59:30 #232
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_89537062
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:58 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Bijna 22.
En dan al op 60% zitten. Apart. Zal vast en zeker aan de licenses liggen. Ik ben level 19 maar het spel geeft 19% pas aan.
pi_89537117
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:59 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Focussen op licenses en specials. Licenes voor de sprongen in level en specials voor de cash. Als eerste auto kan je een tweede hands civic type r of nieuwe als je liever een premium model hebt.

zo heb ik het gedaan :)
  zondag 5 december 2010 @ 00:01:37 #234
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_89537155
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 00:00 schreef Hiya het volgende:

[..]

Focussen op licenses en specials. Licenes voor de sprongen in level en specials voor de cash. Als eerste auto kan je een tweede hands civic type r of nieuwe als je liever een premium model hebt.

zo heb ik het gedaan :)
Je krijgt veel xp door die licenses te doen?
pi_89537352
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

En dan al op 60% zitten. Apart. Zal vast en zeker aan de licenses liggen. Ik ben level 19 maar het spel geeft 19% pas aan.
Sterker nog, ik zit al op 22. Ik heb bij de licences lang niet alles goud. Op ASpec wel alles wat ik heb gehaald. Bij Extreme moet ik nog 7 events en bij Expert nog 2. De rest alles goud.

pi_89537518
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 00:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Je krijgt veel xp door die licenses te doen?
Ja, maximale level is 40 dat je kan behalen. En zoals hierboven heeft iemand veel races gehaald maar weinig licenses op goud. Ik heb bijna alle licenes op goud gehaald maar bijna geen races nog gedaan. En ik zit op level 16 :)
pi_89537615
Over de licences gesproken. In dit deel wordt het eigenlijk alleen maar gebruikt om te laten zien hoe je moet rijden? Ik kan me herinneren van 3 en 4 dat je ze echt moest gaan halen voor races en dat ze echt stukken moeilijker waren?
pi_89537667
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 00:12 schreef Chaos-Zero het volgende:
Over de licences gesproken. In dit deel wordt het eigenlijk alleen maar gebruikt om te laten zien hoe je moet rijden? Ik kan me herinneren van 3 en 4 dat je ze echt moest gaan halen voor races en dat ze echt stukken moeilijker waren?
Wat ik 'gok' is dat je bepaalde races niet kan halen als je ze niet doet. Dat je door races alleen maar en specials te doen je niet op het niveau komt om de hoogste race te doen en dat je dat wel kan doen als je licences haalt :)
pi_89538264
quote:
Gran Turismo 5 has a laundry list of puzzling inconsistencies. Logic suggests that should irritate my gaming sensibilities, but I can't help but feel it's like buying a Ferrari and then complaining the heater isn't the greatest heater to have ever warmed a car. You can either waste time poking fun at its mortality or get behind the wheel and drive the holy screaming crap out of it. Which one do you think is more fun? Gran Turismo 5 operates under an identical premise; the core experience provides a racing simulation of unmatched fidelity, one where every thread unravels in dozens of different directions and grants its own unique sense of satisfaction.
http://digitalchumps.com/(...)-gran-turismo-5.html

Treffend verwoord. :Y
pi_89538431
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:03 schreef RiKe het volgende:

[..]

Nou dan weet ik niet welke races jij hem laat rijden, maar de mijne is altijd binnen 10min klaar...:P
Naja ik ben wat langer bezig dan hij maar dat maakt hem niks uit hoor :)
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_89539514
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 00:06 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Sterker nog, ik zit al op 22. Ik heb bij de licences lang niet alles goud. Op ASpec wel alles wat ik heb gehaald. Bij Extreme moet ik nog 7 events en bij Expert nog 2. De rest alles goud.

[ afbeelding ]
Lijkt erop dat je nog helemaal geen special events hebt gedaan?

Ik zit net ongeveer in het midden van de prof. series en zit op level 21, maar heb wel al best wat special events gedaan waar je veel xp krijgt. 55 licenses gedaan (allemaal goud, geen idee of je voor goud meer % krijgt of niet).
pi_89540321
Ik heb alleen het championship waarin je de Veyron kan winnen nog open staan van de derde series (professional geloof ik) en werd net level 22. Nog niks gedaan in de bovenste twee klassen... :)

Die Lupo race op de Nordschleife, geniaal. :') Al was die wel echt super makkelijk, non-tuned Lupo GIT Cup '03 of zo, racing medium (kon je standaard kiezen) en won echt met 40 seconden voorsprong. :')

Zoo veel XP krijg je trouwens voor die licences ook niet, vooral de specials schieten op (zeker als je goud haalt). :)
pi_89540696
Licenses op goud levert je ook geen reet op. Hooguit 1000xp
stijg je per licentie misschien een level.
pi_89541125
IA-10

ik heb zin om mn ps3 in elkaar te trappen.
Telkens die schijtferrari die em er voor flikkert en ik weer gediskwalificeerd wordt :r :r :r kut Lambo is ook voor geen meter te besturen.
pi_89541827
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 01:02 schreef DennisDeBengel het volgende:

[..]

Lijkt erop dat je nog helemaal geen special events hebt gedaan?

Ik zit net ongeveer in het midden van de prof. series en zit op level 21, maar heb wel al best wat special events gedaan waar je veel xp krijgt. 55 licenses gedaan (allemaal goud, geen idee of je voor goud meer % krijgt of niet).
Karts alles goud en die Loeb challenge ook. De gewone rally heb ik er een aantal goud, moet bij elk niveau nog 1 gouden. Voor de rest niks boeiends, wat silveren en bronzen her en der. Dus de specials schieten ook al wat op..
pi_89542136
lvl 20 geworden, en mn A-spec achtergrond is een Ford GT velg
  zondag 5 december 2010 @ 04:50:02 #247
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_89542339
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 00:09 schreef Hiya het volgende:

[..]

Ja, maximale level is 40 dat je kan behalen. En zoals hierboven heeft iemand veel races gehaald maar weinig licenses op goud. Ik heb bijna alle licenes op goud gehaald maar bijna geen races nog gedaan. En ik zit op level 16 :)
De vraag ging niet de maximum aantal levels maar over xp.

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 05-12-2010 13:02:41 ]
  zondag 5 december 2010 @ 04:50:49 #248
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_89542342
Ik raak geirriteerd trouwens door die Rally challenges, echt ongelooflijk lastig :(. Nu op gevorderd verplicht zonder lijnen rijden. Verdomme.
pi_89543128
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 02:11 schreef nero7 het volgende:
IA-10

ik heb zin om mn ps3 in elkaar te trappen.
Telkens die schijtferrari die em er voor flikkert en ik weer gediskwalificeerd wordt :r :r :r kut Lambo is ook voor geen meter te besturen.
Die Lamborghini's in dit spel zijn echt leip ja, ik ben echt 3x in het 2e rondje keihard gesneuveld in die eerste linkerbocht na start/finish. :') Want als je stuurt en je raakt iets je remmen aan dan gaat die bak haaks links/rechts af of zo, wat een gedrochten...

Verder moet je zorgen dat je voor de eerste tunnel voorbij die Murc en California bent, geduld in de tweede tunnel rechtsaf en bij uit-acceleren voorbij die F40 en dan aanhaken bij die F430, maar je hebt gelijk, je wordt super snel disqualified, ook als die dudes gewoon insturen in je zijkant of zo. :')

quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 04:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik raak geirriteerd trouwens door die Rally challenges, echt ongelooflijk lastig :(. Nu op gevorderd verplicht zonder lijnen rijden. Verdomme.
Heb je al een WRC auto om in te rijden? :)

De advanced gravel rally was iig super easy, reed met C4 WRC '08 (met alleen air filter tuning geloof ik) en ik won met > minuut voorsprong over die 8 stages samen... Niet te hard pushen telkens, throttle control en zorgen dat je snel accelereert vanuit bochten door niet zoveel te power sliden levert het meeste tijd op. :)
  zondag 5 december 2010 @ 09:54:39 #250
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_89543211
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:14 schreef wolferl het volgende:
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:AJKErzbrVqHldM:http://www.nextautos.com/(...)t.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]

Was de naam vergeten.
hoeveel pk heb er uit weten te halen? Ik doe nu de snelle races met een Veyron met 1200 pk. Het gaat als een kanon maar hij stuurt niet al te best.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
  zondag 5 december 2010 @ 09:58:12 #251
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_89543246
Ik verwacht nog wel wat verbeteringen voor het online gedeelte. Ik wil kampioenschappen kunnen organiseren waarbij ik zelf de circuits uit zoek en de klasse waar het kampioenschap mee gereden wordt. Als ze dit met een update gaan doen dan gaat bij mij het oude DTM3 racingdriver gevoel weer helemaal herleven. :Y
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_89543272
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 09:43 schreef DeeBee het volgende:

De advanced gravel rally was iig super easy, reed met C4 WRC '08 (met alleen air filter tuning geloof ik) en ik won met > minuut voorsprong over die 8 stages samen... Niet te hard pushen telkens, throttle control en zorgen dat je snel accelereert vanuit bochten door niet zoveel te power sliden levert het meeste tijd op. :)
Lancia Delta S4 rally car _O_

Die Audi Le Mans Quatro '03 is ook een lekker gebakje zeg!
Mijn B-spec coureur is nu het GT world championship aan het rijden in dat ding. Rijdt alles volledig zoek ^O^
-weg-
pi_89543736
Vanmiddag de G25 nog maar eens aansluiten. Ik ben nog steeds maar level 10 ofzo, dus ik heb nog heel wat te doen.

quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 00:27 schreef Cyberia18 het volgende:
http://digitalchumps.com/(...)-gran-turismo-5.html

Treffend verwoord. :Y
Inderdaad, ik kan me ook goed vinden in het cijfer dat ze geven.
PSN id: NL_SToRM
  zondag 5 december 2010 @ 11:22:22 #254
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89544424
Welke Lamborghini rijdt het lekkerst? Die Chrome Line versie is echt een drama. Hij is snel, maar stuurt kut en die willen spinnen bij het minste geringste. Is voor de Lambo challenge trouwens :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89544750
Echt bizar hoe kut sommige rijbewijzen zijn om ze te behalen in goud :X

Soms ben je gewoon een uur zoet ermee :')
  zondag 5 december 2010 @ 12:09:33 #256
167856 Toempf
Internetheld
pi_89545488
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 11:37 schreef BaraCuda het volgende:

Dat jij daar het geduld voor hebt zeg :')
Luier dan een pamper
  zondag 5 december 2010 @ 12:09:51 #257
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89545496
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 11:37 schreef BaraCuda het volgende:

Ik zit echt vast met A-8. Met de BMW Concept series. Schumacher S bocht. Het ziet er vrij simpel uit, maar ik kom niet eens in de buurt van 13,800.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89545633
Ik heb net mn national B license :P

de allereerste opdracht, 200m en dan remmen.. brons :')
pi_89546562
Heb gister zowel A-spc als B-spec dat GT World-series kampioensschap gereden met de Lambo Chrome-line. Bij A-spec krijg je dus een Veyron cadeau (die ik gelijk tot de nok toe heb gevuld met tuning en een faut kleurtje heb gegeven). B-spec krijg je een veel leukere wagen... Pagani Zonda R ! Wat een ding is dat zeg... ! Verplicht je achtergrond muziek uitzetten :D

Bij die Lambo Murcielag moet je ervoor zorgen dat je alles zelf in kan stellen. Dan kan je de respons op het gaspedaal afstellen en dus ook het afremmen op de motor. Dit getal heb ik op 23 achter en 18 voor gezet. Mijn koppelverdeling heb ik op 60% achter ! Alleen het remmen blijft nu een drama.. :')

Weet iemand trouwens of die luchtinlaten van de Murcielago, ook open kunnen ? Het kan toch niet zo zijn dat een standard-wagen, de Veyron, wel een interactieve achterspoiler heeft en ook als luchtrem fungeert, maar dat de air-intakes van de Murcielago het niet doen ? -O-
pi_89546598
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:29 schreef delano.888 het volgende:
Het nieuwe officiële race stuur van GT5:

[ afbeelding ]

a $500,-

en de schakelpook moet je apart kopen.

bron

bron van prijs

Beetje TE als je het mij vraagt, zo goed is GT5 nou ook weer niet.
Heeft nou echt NIEMAND wat te zeggen over dit?

Normaal op fok zou dit als belachelijk uit gemaakt worden, en niemand reageert :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 5 december 2010 @ 12:47:46 #261
260227 Splobber
PSN: MacKroket
pi_89546674
Wat is die B-spec coureur een banaan zeg!
Zit nu nog bij de amataur reeks van b-spec, maar kan ie nog beter worden? Anders zie ik het niet goed komen...
  zondag 5 december 2010 @ 12:54:16 #262
167856 Toempf
Internetheld
pi_89546881
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:44 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Heeft nou echt NIEMAND wat te zeggen over dit?

Normaal op fok zou dit als belachelijk uit gemaakt worden, en niemand reageert :')
Laat ik de eerste zijn dan, de Logitech G25 en G27 vind ik al stevig aan de prijs, dit is echt belachelijk. Zeker als je dit in combinatie met een Playseat oid. wil gebruiken, dan ga je met gemak richting de 1000 euro denk ik :')
Luier dan een pamper
pi_89546917
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:09 schreef Toempf het volgende:

[..]

Dat jij daar het geduld voor hebt zeg :')
Ik moet en zal alles op goud halen :') Ik heb het volste vertrouwen dat ik dan een hele mooie auto kado krijg :') Zo niet.... dan sta ik niet voor de gevolgen in :')
  zondag 5 december 2010 @ 12:56:02 #264
167856 Toempf
Internetheld
pi_89546928
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:43 schreef Meike26 het volgende:
Heb gister zowel A-spc als B-spec dat GT World-series kampioensschap gereden met de Lambo Chrome-line. Bij A-spec krijg je dus een Veyron cadeau (die ik gelijk tot de nok toe heb gevuld met tuning en een faut kleurtje heb gegeven). B-spec krijg je een veel leukere wagen... Pagani Zonda R ! Wat een ding is dat zeg... ! Verplicht je achtergrond muziek uitzetten :D

Bij die Lambo Murcielag moet je ervoor zorgen dat je alles zelf in kan stellen. Dan kan je de respons op het gaspedaal afstellen en dus ook het afremmen op de motor. Dit getal heb ik op 23 achter en 18 voor gezet. Mijn koppelverdeling heb ik op 60% achter ! Alleen het remmen blijft nu een drama.. :')

Weet iemand trouwens of die luchtinlaten van de Murcielago, ook open kunnen ? Het kan toch niet zo zijn dat een standard-wagen, de Veyron, wel een interactieve achterspoiler heeft en ook als luchtrem fungeert, maar dat de air-intakes van de Murcielago het niet doen ? -O-
Bedankt voor de tip, dan ga ik eerst de Zonda R proberen te winnen, misschien dat die wagen wel een beetje mee kan komen met de races uit de extreme reeks, want daar heb ik nog steeds geen geschikte auto voor kunnen vinden :)

quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:55 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ik moet en zal alles op goud halen :') Ik heb het volste vertrouwen dat ik dan een hele mooie auto kado krijg :') Zo niet.... dan sta ik niet voor de gevolgen in :')
Win je überhaupt wel iets als je alle licenses op goud haalt dan?
Luier dan een pamper
pi_89547272
Mij lukt het niet met die Zonda R.. wel een vreselijk gave auto.
-weg-
pi_89547381
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:56 schreef Toempf het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, dan ga ik eerst de Zonda R proberen te winnen, misschien dat die wagen wel een beetje mee kan komen met de races uit de extreme reeks, want daar heb ik nog steeds geen geschikte auto voor kunnen vinden :)

[..]

Win je überhaupt wel iets als je alle licenses op goud haalt dan?
Ja, als je alles brons haalt krijg je een auto als je alles zilver haalt krijg je een auto en bij goud ook. Dus als je alles goud haalt krijg je 3 auto's als je klaar bent.
  zondag 5 december 2010 @ 13:10:31 #267
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89547403
De Mazda 787B is pas een monster _O_
pi_89547538
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 13:06 schreef Auti het volgende:
Mij lukt het niet met die Zonda R.. wel een vreselijk gave auto.
Wat lukt je niet dan ? Het rijden ermee of het behalen van het kampioenschap ? Hij rijd namelijk best wel easy als je het mij vraagt. Zeker met het zelf in te stellen diff is het goed te doen. En anders oefen je eerst met de auto met slipherstel aan !

Als er trouwens iemand is die tips heeft om die Lamborhini-dwijl beter te laten remmen, hoor ik het graag ;)
  zondag 5 december 2010 @ 13:17:41 #269
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_89547633
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 09:43 schreef DeeBee het volgende:

Krijg je die C4 cadeau bij die special event van loeb?
pi_89547672
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 13:14 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Wat lukt je niet dan ? Het rijden ermee of het behalen van het kampioenschap ? Hij rijd namelijk best wel easy als je het mij vraagt. Zeker met het zelf in te stellen diff is het goed te doen. En anders oefen je eerst met de auto met slipherstel aan !

Als er trouwens iemand is die tips heeft om die Lamborhini-dwijl beter te laten remmen, hoor ik het graag ;)
Hij komt niet echt mee in bijv GT All stars. En hij is inderdaad best wel tailhappy, maar dat is af te stellen. Ik ben aan het sparen voor die 787b, op de een of andere manier heb ik het vertrouwen in die auto.
-weg-
  zondag 5 december 2010 @ 13:32:12 #271
167856 Toempf
Internetheld
pi_89548071
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 13:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Krijg je die C4 cadeau bij die special event van loeb?
Als je alles goud haalt ja :)
Luier dan een pamper
  zondag 5 december 2010 @ 13:32:51 #272
167856 Toempf
Internetheld
pi_89548095
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 13:10 schreef SonicVolcano het volgende:
De Mazda 787B is pas een monster _O_
Dat ding is tantoe duur :') dat geld heb ik niet :')
Luier dan een pamper
  zondag 5 december 2010 @ 13:36:49 #273
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89548230
Die bedragen die ze voor het herstellen van stijfheid en dus damage vragen zijn ook best ziek. Één flinke klapper gemaakt met mijn lambo.... Of ik even 200.000 af wil tikken om het te herstellen :').

Nog niemand over gehoord hier eigenlijk
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_89548365
wat krijg je eigenlijk van die specials ? zoals die nascar..

als je amateur beide goud hebt een auto ? of ALLE (dus amateur + gevorderden etc) goud en je krijgt een auto ?
  zondag 5 december 2010 @ 13:41:35 #275
167856 Toempf
Internetheld
pi_89548417
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 13:36 schreef jackson het volgende:
Die bedragen die ze voor het herstellen van stijfheid en dus damage vragen zijn ook best ziek. Één flinke klapper gemaakt met mijn lambo.... Of ik even 200.000 af wil tikken om het te herstellen :').

Zo weinig? Ik kon 500.000 aftikken voor mijn Veyron :') ze zijn niet goed wijs.
Luier dan een pamper
pi_89550432
Alles goud bij de licences krijg je geen extra bakken trouwens, je krijgt per licence wel 3 bakken als je alles goud haalt, maar ik kreeg niks extra toen ik alle licences alles goud had gehaald. :)

Dat herstellen van die bakken, oef, m'n F430 Scuderia zal dan straks ook wel wat af mogen tikken, een van m'n vrienden is hem momenteel aan het afraggen hierzo... :P

Die C4 WRC '08 win je trouwens als je Loeb special event all gold haalt ja. :)

Die Zonda R is wel geniaal dat je die kan winnen, misschien toch ook maar B-spec beginnen. :')
pi_89550514
Weet iemand een paar goeie manieren om aan credits te komen ?

ik krijg het elke keer voor elkaar om precies NET de verkeerde auto te kopen :')

zoals net was ik toch echt in de veronderstelling dat Ford uit engeland kwam.. niet dus >.> dom foutje van me..
pi_89551459
Loeb Challange Eiger Nordwand K Route is lastig :r de andere 2 wel in 1x gehaald...
  zondag 5 december 2010 @ 15:07:14 #279
218527 rycemasta
rijstmeester
pi_89551471
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 13:36 schreef jackson het volgende:

Dat is dus gewoon de helft van de nieuwprijs. Overigens komt die optie volgens mij meteen beschikbaar zodra je ermee hebt gereden, maar dat weet ik niet zeker. Meeste races heb ik toch wel een lichte aanraking met iets.
pi_89552107
Weet iemand welke auto ik het beste ken gebruiken voor die japanese car classics ? :O

loop me suf te zoeken..
  zondag 5 december 2010 @ 15:29:25 #281
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_89552163
Ik haat rally races :').
pi_89552486
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 15:27 schreef Driepink het volgende:
Weet iemand welke auto ik het beste ken gebruiken voor die japanese car classics ? :O

loop me suf te zoeken..
300ZX
-weg-
pi_89552534
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 15:39 schreef Auti het volgende:

[..]

300ZX
oke!
  zondag 5 december 2010 @ 15:51:45 #284
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_89552815
Die Lexus is nog altijd mijn beste koop, ik kan redelijk mee komen in Extreme mode.
Al word ik wel zoek gereden door een aantal auto's.

De Mark IV houdt ik wel met gemak bij.
pi_89553305
FR challenge gaat me nu ook lukken!

Plymouth Cuda 440 Six Pack '71 50k aan verspijkerd, inmiddels 684pk :D

het is een beest met accelereren, maar me topsnelheid zuigt hard.. 200km/u..

iemand een idee om het beter te maken ? zo'n instelbaar differentieel ?

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2010 16:08:03 ]
pi_89553598
Domme challenge waar je op Monaco tegen die 330 P4 moet enzo, terwijl je zelf een hele hoop van die race bakken niet kan kopen die ook in die race rondrijden, moet je proberen met lamme Lambo of Buick of zo, gaat nevernooit lukken. :')

Chapparal 2J race car nog nooit gezien in de used car, die rijdt iedereen zoek die races, beetje sad...
pi_89553791
Dat andere Chaparel ding heb ik al wel 2 ker gezien in mijn used-car dinges. Maar die was wel echt *** duur.

Maar je kan in die race tegen de 330 P4 dus ook je eigen wagen kiezen ? Mooi, ik heb mijn Zonda Nu en aan topsnelheid heb je toch niet zoveel... :p Moet wel lukken dus
pi_89554277
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 16:07 schreef Driepink het volgende:
FR challenge gaat me nu ook lukken!

Plymouth Cuda 440 Six Pack '71 50k aan verspijkerd, inmiddels 684pk :D

het is een beest met accelereren, maar me topsnelheid zuigt hard.. 200km/u..

iemand een idee om het beter te maken ? zo'n instelbaar differentieel ?
volledig aanpasbare versnellingsbak, kan je je top instellen.
Where did all the love go?
pi_89554512
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 16:40 schreef Don-Leon het volgende:

[..]

volledig aanpasbare versnellingsbak, kan je je top instellen.
een 5-bak werkt dat ook denk je ? is nu een 4 bak..

edit: toch de volledig instelbare genomen! ^O^

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2010 16:59:07 ]
pi_89554792
Ik kan ook aardig mee in de extreme series met m'n GT-R VSpec

Nog een foto'tje in actie

pi_89554804
is de auto op de foto de gtr vspec ?

khad zo'n nieuwe voor ogen..
pi_89554826
quote:
4s.gif Op zondag 5 december 2010 16:59 schreef Driepink het volgende:
is de auto op de foto de gtr vspec ?

khad zo'n nieuwe voor ogen..
Dit was slechts een foto van een andere race hehe
pi_89554882
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:00 schreef TheNeptune het volgende:

[..]

Dit was slechts een foto van een andere race hehe
ah op die fiets!
Laat je vspec eens zien dan, of een mooie muscle car ^O^
pi_89555229
btw, hoe upload je zoiets dan ? Want dat gaat mij dus niet lukken vanaf me ps3..denk ik
pi_89555277
quote:
Op zondag 5 december 2010 16:24 schreef Meike26 het volgende:
Dat andere Chaparel ding heb ik al wel 2 ker gezien in mijn used-car dinges. Maar die was wel echt *** duur.

Maar je kan in die race tegen de 330 P4 dus ook je eigen wagen kiezen ? Mooi, ik heb mijn Zonda Nu en aan topsnelheid heb je toch niet zoveel... :p Moet wel lukken dus
Hij zit in de expert klasse, maar het probleem is dat je bak 1979 of eerder gebouwd moet zijn... Oftewel, je moet heeeel veel credits hebben of tweedehands bak kunnen kopen... Of zag dat je in B-spec ook Toyota jaren '70 racecar kon winnen. :)
  zondag 5 december 2010 @ 17:41:39 #296
302323 joeftw
Helemaal naar de klote
pi_89556318
iemand die een bmw m5 heeft? kan je daar turbokits bij tunen? omdat dat namelijk bij de m3 niet mogelijk is...
Syndroom van Kraepelin
  zondag 5 december 2010 @ 18:15:21 #297
323707 Trava
WikiLeaks insurance password:
pi_89557335
Net besteld bij Bol met de Real Triggers, ben benieuwd!
Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____
  zondag 5 december 2010 @ 18:21:05 #298
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_89557515
PS3 en GT5 gekocht vandaag
pi_89557685
Is mijn Buick Special '62 niet een beetje overpowered voor de Supercar Classics in A-spec amateur ? :P
pi_89558245
Eindelijk de A- en B-licenties op goud, vandaag de laatste 4 van brons/zilver naar goud ge-upgrade.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')