abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89411561
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:13 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

IDD. naja.. voor de heavy weights zijn high kicks echt een nadeel bijvoorbeeld, omdat het dan meer draait om de take downs met al dat zware gewicht, maar mensen die Kick boxen hebben vaak een goede conditie dus dat helpt wel.

Kickbox is vooral goed bij Light Heavyweights.....
Ik weet niet, het zijn vooroordelen, waar ik het beste in ben is trappen, ik kan zeer snel en hoog trappen en ik ben 108 kilo. ben zeer lenig.
Ik ben hans
pi_89411628
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:13 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

MMA is geen sport himself sukkel, maar een mix van sporten.
Nee MMA is geen sport dat klopt, en je hebt ook geen lessen in MMA omdat je er niets leert, goed argument, helemaal top! ^O^
Ik ben hans
pi_89411683
quote:
3s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:01 schreef RickoKun het volgende:
Achja, zoiets had ik ook tijdens mijn eerste MMA, maar nu na 2 wedstrijden moet ik zeggen dat ik niet zozeer vaak meer last heb van dat soort blessures, is meer een beetje beginners iets!
Heb je MMA in Grunn Ricko?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_89411786
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:16 schreef zukababe het volgende:

[..]

Nee MMA is geen sport dat klopt, en je hebt ook geen lessen in MMA omdat je er niets leert, goed argument, helemaal top! ^O^
Tuurlijk leer je er wel iets. Je leert vechtsporten samen te combineren.

quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:15 schreef zukababe het volgende:

[..]

Ik weet niet, het zijn vooroordelen, waar ik het beste in ben is trappen, ik kan zeer snel en hoog trappen en ik ben 108 kilo. ben zeer lenig.
Probeer maar eens een high kick te geven in een MMA wedstrijd, aangezien je heavy weight bent.
Je wordt meteen onderuit gehaald, waardoor je al eigelijk meestal hebt verloren. Het probleem bij High kicks is dat je na je trap, balans verliest, je moet 'm nog eerst oppakken,Een voordeel is dan ook weer dat als je hem goed raakt, het een enorme klap is.
#freefrederike
pi_89411908
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:18 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

[..]

Probeer maar eens een high kick te geven in een MMA wedstrijd, aangezien je heavy weight bent.
Je wordt meteen onderuit gehaald, waardoor je al eigelijk meestal hebt verloren. Het probleem bij High kicks is dat je na je trap, balans verliest, je moet 'm nog eerst oppakken,Een voordeel is dan ook weer dat als je hem goed raakt, het een enorme klap is.
Ik heb jaren aan capoeira gedaan, en het meeste gewicht zit in mijn benen, denk dat de tegenstander meer tijd als ik nodig heeft om te orienteren na zo'n trap.

Ik kan heel veel soorten trappen, mijn leraar in capoeira zei altijd, als jij deze trap geeft die je goed onder de knie nu hebt, dan komen ze nooooit meer terug.
Ik ben hans
pi_89411939
quote:

[..]

[..]

Ja, zodra je structureel iets leert mag je het een les noemen.
Ik ben hans
pi_89412047
Ga ervaring opdoen in het ne-waza van judo.
pi_89412344
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:22 schreef zukababe het volgende:

[..]

Ja, zodra je structureel iets leert mag je het een les noemen.
Kan je stoppen met trollen? Je verraad jezelf heel erg namelijk dat je niks weet van vechtsporten.
#freefrederike
pi_89415168
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:30 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Kan je stoppen met trollen? Je verraad jezelf heel erg namelijk dat je niks weet van vechtsporten.
Ow jee,

Misschien moet jij de definitie van les eens leren.

kleinste onderwijs-organisatorische eenheid waarbinnen een samenhangend geheel van systematisch begeleide leeractiviteiten wordt aangeboden '

Nee er wordt geen samenhangend geheel van systematisch begeleide leeractiviteiten aangeboden bij MMA he? :')
Ik ben hans
pi_89415340
quote:

[..]

[..]

ja jij raakt wel uit balans zeker :')
ten eerste vangt de tegenstander de klap op waardoor jij je balans gewoon houdt.
Ten tweede als de tegenstander de trap niet opvangt dan zwenk je je onderbeen door en haal je hem weer terug, dan sta je weer in de basis posititie (alleen voor lenige mensen als ik)
Ten derde, als je dit niet doet en je maakt gewoon een ronde trap dan raak je ook niet uit balans, doordat je de energie van de eerste trap overgenomen kan worden door de tweede achterwaartse trap. je kan zelfs makkelijker door de snelheid combinatie trappen maken.

Dus ga jij maar weg mietje :W

Uit balans raken na een high kick, _O-
Ik ben hans
  donderdag 2 december 2010 @ 00:55:03 #86
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_89415499
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef zukababe het volgende:
MMA is mijn achtergrondsport niet mijn hoofdsport, mij gaat het erom dat ik van alle markten thuis ben, een all round fighter word.
Grondgevechten doe je ook al genoeg bij krav maga.
Je begint nu aan geloofwaardigheid te verliezen :X

Krav Maga heeft 1x in de zoveel tijd wat aandacht voor grondvechten. Maar 9 v/d 10 lessen wordt er op dat gebied niets geoefend.

KM staat bekend als DE realistische zelfverdediging vechtkunst voor op straat tegen meerdere (gewapende) aanvallers. Daar wordt vooral op getraind dat je op je voeten blijft en niet om een grondgevecht uit te knokken.

Dus ik kan me niet voorstellen dat je voor grondgevechten aan je trekken komt bij KM.
pi_89415715
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:55 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Je begint nu aan geloofwaardigheid te verliezen :X

Krav Maga heeft 1x in de zoveel tijd wat aandacht voor grondvechten. Maar 9 v/d 10 lessen wordt er op dat gebied niets geoefend.

KM staat bekend als DE realistische zelfverdediging vechtkunst voor op straat tegen meerdere (gewapende) aanvallers. Daar wordt vooral op getraind dat je op je voeten blijft en niet om een grondgevecht uit te knokken.

Dus ik kan me niet voorstellen dat je voor grondgevechten aan je trekken komt bij KM.
neu, ik vind grondgevechten ook niet zo leuk, dat geknijp en geklem, ik blijf liever gewoon recht op staan en beuk die gene met een trap of hoek liever tegen het hoofd.

Maar ik moet wel zeggen dat we bijna elke week wel een grondgevecht hebben bij kravmaga.

En wat voor geloofwaardigheid begin ik te verliezen? Ik hoef niets te bewijzen, ik doe gewoon verschillende vechtsporten en ben sterk en wordt steeds beter, dat is gewoon wat ik leuk vind.
verder hoef ik jou niets te bewijzen, als je denkt dat ik niet aan deze sporten doe dan is dat jouw goed recht.

Maar dan vind ik het ook niet interessant om het met jou over dit onderwerp te hebben verder.
Ik ben hans
  donderdag 2 december 2010 @ 02:28:13 #88
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_89416286
Als je alle technieken wil leren moet je gewoon op vechtkamp gaan jongeh. *boks*
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_89416355
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:47 schreef zukababe het volgende:

[..]

ja jij raakt wel uit balans zeker :')
ten eerste vangt de tegenstander de klap op waardoor jij je balans gewoon houdt.
Ten tweede als de tegenstander de trap niet opvangt dan zwenk je je onderbeen door en haal je hem weer terug, dan sta je weer in de basis posititie (alleen voor lenige mensen als ik)
Ten derde, als je dit niet doet en je maakt gewoon een ronde trap dan raak je ook niet uit balans, doordat je de energie van de eerste trap overgenomen kan worden door de tweede achterwaartse trap. je kan zelfs makkelijker door de snelheid combinatie trappen maken.

Dus ga jij maar weg mietje :W

Uit balans raken na een high kick, _O-
BLIJKBAAR HEB JIJ NOG NOOIT EEN HIGH KICK GEGEVEN _O-
wat jij hebt dikgedrukt, dat bedoel ik mee wanneer ie hem mist. Je raakt 100% zeker weten uit balans, laat iedere fokker het maar proberen, misschien uitzonderingen die niet uit balans raken. Sowieso geloof ik NIKS van jou, je bent een en al fake. ' Je kan zelfs makkelijker door de snelheid combinatie trappen maken' bewijst al dat je HELEMAAL geen verstand hebt van kicks. :') Het liefst zou ik je kop helemaal de kanker in willen slaan en schoppen, zodat je echt ziet wat een high kick is. Maar helaas ben je maar een troll die op internet rondzwerft om de mensen op hun zenuwen te werken.

quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:09 schreef zukababe het volgende:

[..]

neu, ik vind grondgevechten ook niet zo leuk, dat geknijp en geklem, ik blijf liever gewoon recht op staan en beuk die gene met een trap of hoek liever tegen het hoofd.

Maar ik moet wel zeggen dat we bijna elke week wel een grondgevecht hebben bij kravmaga.

En wat voor geloofwaardigheid begin ik te verliezen? Ik hoef niets te bewijzen, ik doe gewoon verschillende vechtsporten en ben sterk en wordt steeds beter, dat is gewoon wat ik leuk vind.
verder hoef ik jou niets te bewijzen, als je denkt dat ik niet aan deze sporten doe dan is dat jouw goed recht.

Maar dan vind ik het ook niet interessant om het met jou over dit onderwerp te hebben verder.
Ach, je speel te veel vechtsporten op de Wii. daarom ben je 'sterk'. Jij bent zo'n type als iemand die de 10e prestige bij Black ops heeft en denkt dat ie al een top soldaat is in het leger :')

quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 02:28 schreef Kriegel het volgende:
Als je alle technieken wil leren moet je gewoon op vechtkamp gaan jongeh. *boks*
We hebben al een troll in dit topic. Ga maar weer terug naar je emo's met halfzwarte-halfblond eharen die skinny jeans dragen met een doodskop eraan.
#freefrederike
pi_89416701
homo
pi_89418037
Arie Boomsmatje
LIJST 11 BAZENPARTIJ AKA IK LUL JE DER UIT
  donderdag 2 december 2010 @ 09:32:27 #92
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_89418823
Armlock die niet helemaal lekker ging TS?
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_89418858
Stop er maar mee, je bent overduidelijk niet MMA-proof. Is geen schande overigens.
  donderdag 2 december 2010 @ 09:37:54 #94
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_89418980
quote:
9s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:27 schreef zukababe het volgende:
Ja, in een grondgevecht, mijn arm kwam op een rare manier klem te zitten en kwam onder grote druk te staan, gelijk gekneusd. Dat deed ff zeer.

Kutzooi
Huilebalk :{w wordt niks, die MMA-carrière van je.
Vertical black and white stripes worn by referees in many North American sports.
pi_89429801
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 02:39 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

BLIJKBAAR HEB JIJ NOG NOOIT EEN HIGH KICK GEGEVEN _O-
wat jij hebt dikgedrukt, dat bedoel ik mee wanneer ie hem mist. Je raakt 100% zeker weten uit balans, laat iedere fokker het maar proberen, misschien uitzonderingen die niet uit balans raken. Sowieso geloof ik NIKS van jou, je bent een en al fake. ' Je kan zelfs makkelijker door de snelheid combinatie trappen maken' bewijst al dat je HELEMAAL geen verstand hebt van kicks. :') Het liefst zou ik je kop helemaal de kanker in willen slaan en schoppen, zodat je echt ziet wat een high kick is. Maar helaas ben je maar een troll die op internet rondzwerft om de mensen op hun zenuwen te werken.

[..]

Ach, je speel te veel vechtsporten op de Wii. daarom ben je 'sterk'. Jij bent zo'n type als iemand die de 10e prestige bij Black ops heeft en denkt dat ie al een top soldaat is in het leger :')

[..]

We hebben al een troll in dit topic. Ga maar weer terug naar je emo's met halfzwarte-halfblond eharen die skinny jeans dragen met een doodskop eraan.
Ik heb je bullshit niet eens gelezen, waarschijnlijk allemaal onzinnige frustratie.

Maar een tip, als je niets over vechtsporten weet praat er dan ook niet over :W
Ik ben hans
pi_89429830
Obvious Troll is Obvious.
pi_89429896
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:32 schreef De_Vink het volgende:
Armlock die niet helemaal lekker ging TS?
Ja, het leek op een armlock, ik weet niet eens meer wat er precies gebeurde, ik dacht eerst dat die gebroken was zoveel pijn deed het.

In ieder geval zat mijn arm ergens klem en kwam er te veel druk op te staan op het gewricht.
Ik ben hans
pi_89429922
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:56 schreef Scorpie het volgende:
Obvious Troll is Obvious.
oke dankje voor indentiteit bekend te maken.
Ik ben hans
pi_89431249
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:55 schreef zukababe het volgende:

[..]

Ik heb je bullshit niet eens gelezen, waarschijnlijk allemaal onzinnige frustratie.

Maar een tip, als je niets over vechtsporten weet praat er dan ook niet over :W
Zeg me AUB waar je je stoere verschillende gevechten doet. Deed je nou kick boxen of niet? Ik wil graag eens 1 op 1. Het feit dat je al niks weet van highkicks bewijst dat je ze ook niet kan geven. Daartegenin kan je ze wel krijgen, van mij!
#freefrederike
pi_89432228
Krav Maga is toch de sport die je de "Ik wil mezelf leren verdedigen"-topics aanraadt?
Play hard, go pro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')