abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89409243
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:31 schreef Trava het volgende:

[..]

Krav maga aan te raden?, heb me er toen in verdiept en lijkt me een goede sport om te beheersen. Vooral nu steeds meer mensen greedy worden.
moah, ik heb altijd een zwak gehad voor de traditionele vechtsporten dan vooral kungfu en capoeira ook, als je van een no nonsens sport houdt is krav maga leuk.
ik houd wel van die conditionele training, je leer ook hoe je een mes af moet pakken en een pistool als iemand je onder schot heeft (kan handig zijn)

Je hebt wel veel effectieve grondtechnieken, die zitten erbij mij wel goed in, die zijn best oke, ook hoe je iemand naar de grond moet werken en moet kelen is best wel oke en effectief.
Hoe je iemand kan killen met zijn eigen t-shirt bijvoorbeeld, en hoe je iemand aan zijn neus vastgrijpt en naar de grond werkt is ook altijd leuk.

Ik weet niet echt wat ik van krav maga moet vinden, het is wel de sport die ik het vaakst doe, ik vind de club mensen leuk. En er zitten wel degelijk effectieve gevechtstechnieken in.

Bij ons op MMA en boxe draaien ze rapmuziek, het sfeertje vind ik best oke, het boxen vind ik een beetje tja een harde sport waarbij je elkaar gewoon moet meppen, is niet echt mijn favoriet. maar doe het wel 1 keer per week.
Ik vind alle vechtsporten eigenlijk wel oké, maar kung fu vind ik zelf een van de betere, vooral als je er goed in wordt en veel traptechnieken beheerst is het best leuk, hoewel ze bij kung fu bijna nooit zo hoog trappen, dat is wel weer jammer.
Ik ben hans
pi_89409324
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:33 schreef MikeSituation het volgende:
Leer goed de groudngame, een funest voor MMA.

Meteen aftikken als het teveel wordt.

En doe niet zo negatief over grondvechten kneus. Een gemiddelde grondvechter wint zo van een betere kickbokser.
Ik doe niet negatief over grondgevechten, maar houd er niet van dat armen makkelijk gebroken kunnen worden, dat staat mij een beetje tegen.

En aftikken wordt wel moeilijk als iemand doordraait en de actie plotseling komt, dan kun je alleen nog maar schreeuwen.

Dus fuck jou kneus
Ik ben hans
  woensdag 1 december 2010 @ 22:40:43 #53
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_89409419
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef zukababe het volgende:

[..]

Ik doe niet negatief over grondgevechten, maar houd er niet van dat armen makkelijk gebroken kunnen worden, dat staat mij een beetje tegen.

En aftikken wordt wel moeilijk als iemand doordraait en de actie plotseling komt, dan kun je alleen nog maar schreeuwen.

Dus fuck jou kneus
Aaaaanddd..... IT'S ON!!!!!
pi_89409512
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Aaaaanddd..... IT'S ON!!!!!
Ik ben hans
pi_89410290
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef zukababe het volgende:

[..]

Dus fuck jou kneus
Er bestaan geen MMA lessen , en als je geen BJJ kan stop er idd maar mee.
pi_89410687
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef Extraordinary1 het volgende:

[..]

Er bestaan geen MMA lessen , en als je geen BJJ kan stop er idd maar mee.
wat een argument :')
Stop jij beter met om deze grenzeloze domheid, zo had Darwin de evolutietheorie niet voorgesteld.
Ik ben hans
pi_89410760
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:59 schreef zukababe het volgende:

[..]

wat een argument :')
Stop jij beter met om deze grenzeloze domheid, zo had Darwin de evolutietheorie niet voorgesteld.
Hij heeft wel een punt , je moet toch echt wel wat grappling technieken kennen , zoiezo als je wedstrijden wilt gaan doen. En BJJ is mijn inziens en ook volgens mijn trainers een van de beste grappling techniek.
<>
  woensdag 1 december 2010 @ 23:01:40 #58
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_89410791
Achja, zoiets had ik ook tijdens mijn eerste MMA, maar nu na 2 wedstrijden moet ik zeggen dat ik niet zozeer vaak meer last heb van dat soort blessures, is meer een beetje beginners iets!
pi_89410841
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:01 schreef Swindler het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt , je moet toch echt wel wat grappling technieken kennen , zoiezo als je wedstrijden wilt gaan doen. En BJJ is mijn inziens en ook volgens mijn trainers een van de beste grappling techniek.
brazillian sport, ik vind dat hij geen punt heeft. Sowieso niet.
Ik ben hans
pi_89410917
quote:
3s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:01 schreef RickoKun het volgende:
Achja, zoiets had ik ook tijdens mijn eerste MMA, maar nu na 2 wedstrijden moet ik zeggen dat ik niet zozeer vaak meer last heb van dat soort blessures, is meer een beetje beginners iets!
ja, je moet wel goed meedraaien, maar ik laat mijn arm nu niet meer pakken, ik ben sterk genoeg om dit te voorkomen, ik heb mijn arm gewoon weggegeven, weet ook niet precies wat er gebeurde.
Ik ben hans
pi_89410933
TS heeft UFC Undisputed 2010 gespeeld
#freefrederike
pi_89410955
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:02 schreef zukababe het volgende:

[..]

brazillian sport, ik vind dat hij geen punt heeft. Sowieso niet.
brazillian sport? En hij heeft ook gelijk dat er geen MMA-lessen bestaan in principe ;). Ik denk dat je beter een grappling achtergrond kan hebben dan een kickbox achtergrond voor MMA.
<>
pi_89411045
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:04 schreef Swindler het volgende:

[..]

brazillian sport? En hij heeft ook gelijk dat er geen MMA-lessen bestaan in principe ;). Ik denk dat je beter een grappling achtergrond kan hebben dan een kickbox achtergrond voor MMA.
MMA is mijn achtergrondsport niet mijn hoofdsport, mij gaat het erom dat ik van alle markten thuis ben, een all round fighter word.
Grondgevechten doe je ook al genoeg bij krav maga.
Ik ben hans
pi_89411123
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef zukababe het volgende:

[..]

MMA is mijn achtergrondsport niet mijn hoofdsport, mij gaat het erom dat ik van alle markten thuis ben, een all round fighter word.
:') weet jij wel waar mma voor staat?
<>
pi_89411134
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef zukababe het volgende:

[..]

MMA is een mix van alle soorten, dus MMA moet je hoofdsport zijn.

quote:

[..]

Nope, Kickbox achtergrond is zeer essentieel vanwege de KO's die je kan maken, zoals highkicks in een counter etc.
#freefrederike
pi_89411262
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

MMA is een mix van alle soorten, dus MMA moet je hoofdsport zijn.

[..]

Moet MMA mijn hoofdsoort zijn? is dat zo joh?
Ik ben hans
pi_89411283
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef PizzaMizza het volgende:

Nope, Kickbox achtergrond is zeer essentieel vanwege de KO's die je kan maken, zoals highkicks in een counter etc.
Ja dat ligt denk ik ook wat voor type vechter je bent , en in welke gewichtsklasse je zit , bij de wat hogere gewichtsklasses is kickbox achtergrond misschien wat beter , maar ik in de welterweight klasse en mijn lengte is het vaak met de knieën afwerken, optillen en de grond op werken om het daar af te maken.
<>
pi_89411351
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef Swindler het volgende:

[..]

:') weet jij wel waar mma voor staat?
nee geen flauw idee, mixed martial arts ofzo, maar nee ik weet het niet zeker, kan ook meervoudige moord aanval zijn, of metro martial atack ofzo, nee ik zou het echt niet weten
Ik ben hans
pi_89411383
quote:

[..]

En hij heeft ook gelijk dat er geen MMA-lessen bestaan in principe ;).
Nee klopt dat er geen MMA lessen bestaan want je leert er echt niets
Ik ben hans
  woensdag 1 december 2010 @ 23:12:34 #70
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_89411398
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:11 schreef zukababe het volgende:

[..]

nee geen flauw idee, mixed martial arts ofzo, maar nee ik weet het niet zeker, kan ook meervoudige moord aanval zijn, of metro martial atack ofzo, nee ik zou het echt niet weten
Goed verdiept in waar je mee bezig bent man, top ^O^
pi_89411424
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:10 schreef Swindler het volgende:

[..]

Ja dat ligt denk ik ook wat voor type vechter je bent , en in welke gewichtsklasse je zit , bij de wat hogere gewichtsklasses is kickbox achtergrond misschien wat beter , maar ik in de welterweight klasse en mijn lengte is het vaak met de knieën afwerken, optillen en de grond op werken om het daar af te maken.
Ik ben 108 kilo zeer gespierd
Ik ben hans
pi_89411431
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:10 schreef Swindler het volgende:

[..]

IDD. naja.. voor de heavy weights zijn high kicks echt een nadeel bijvoorbeeld, omdat het dan meer draait om de take downs met al dat zware gewicht, maar mensen die Kick boxen hebben vaak een goede conditie dus dat helpt wel.

Kickbox is vooral goed bij Light Heavyweights.....
#freefrederike
pi_89411450
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:12 schreef zukababe het volgende:

[..]

Nee klopt dat er geen MMA lessen bestaan want je leert er echt niets
MMA is geen sport himself sukkel, maar een mix van sporten.
#freefrederike
pi_89411470
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:50 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Aldus michielos de tweede
Dit zal wel het broertje zijn :P
life goes by...
pi_89411553
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:12 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]