moah, ik heb altijd een zwak gehad voor de traditionele vechtsporten dan vooral kungfu en capoeira ook, als je van een no nonsens sport houdt is krav maga leuk.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:31 schreef Trava het volgende:
[..]
Krav maga aan te raden?, heb me er toen in verdiept en lijkt me een goede sport om te beheersen. Vooral nu steeds meer mensen greedy worden.
Ik doe niet negatief over grondgevechten, maar houd er niet van dat armen makkelijk gebroken kunnen worden, dat staat mij een beetje tegen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:33 schreef MikeSituation het volgende:
Leer goed de groudngame, een funest voor MMA.
Meteen aftikken als het teveel wordt.
En doe niet zo negatief over grondvechten kneus. Een gemiddelde grondvechter wint zo van een betere kickbokser.
Aaaaanddd..... IT'S ON!!!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef zukababe het volgende:
[..]
Ik doe niet negatief over grondgevechten, maar houd er niet van dat armen makkelijk gebroken kunnen worden, dat staat mij een beetje tegen.
En aftikken wordt wel moeilijk als iemand doordraait en de actie plotseling komt, dan kun je alleen nog maar schreeuwen.
Dus fuck jou kneus
Er bestaan geen MMA lessen , en als je geen BJJ kan stop er idd maar mee.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef zukababe het volgende:
[..]
Ik doe niet negatief over grondgevechten, maar houd er niet van dat armen makkelijk gebroken kunnen worden, dat staat mij een beetje tegen.
En aftikken wordt wel moeilijk als iemand doordraait en de actie plotseling komt, dan kun je alleen nog maar schreeuwen.
Dus fuck jou kneus
wat een argumentquote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef Extraordinary1 het volgende:
[..]
Er bestaan geen MMA lessen , en als je geen BJJ kan stop er idd maar mee.
Hij heeft wel een punt , je moet toch echt wel wat grappling technieken kennen , zoiezo als je wedstrijden wilt gaan doen. En BJJ is mijn inziens en ook volgens mijn trainers een van de beste grappling techniek.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:59 schreef zukababe het volgende:
[..]
wat een argument![]()
Stop jij beter met om deze grenzeloze domheid, zo had Darwin de evolutietheorie niet voorgesteld.
brazillian sport, ik vind dat hij geen punt heeft. Sowieso niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:01 schreef Swindler het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt , je moet toch echt wel wat grappling technieken kennen , zoiezo als je wedstrijden wilt gaan doen. En BJJ is mijn inziens en ook volgens mijn trainers een van de beste grappling techniek.
ja, je moet wel goed meedraaien, maar ik laat mijn arm nu niet meer pakken, ik ben sterk genoeg om dit te voorkomen, ik heb mijn arm gewoon weggegeven, weet ook niet precies wat er gebeurde.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:01 schreef RickoKun het volgende:
Achja, zoiets had ik ook tijdens mijn eerste MMA, maar nu na 2 wedstrijden moet ik zeggen dat ik niet zozeer vaak meer last heb van dat soort blessures, is meer een beetje beginners iets!
brazillian sport? En hij heeft ook gelijk dat er geen MMA-lessen bestaan in principequote:Op woensdag 1 december 2010 23:02 schreef zukababe het volgende:
[..]
brazillian sport, ik vind dat hij geen punt heeft. Sowieso niet.
MMA is mijn achtergrondsport niet mijn hoofdsport, mij gaat het erom dat ik van alle markten thuis ben, een all round fighter word.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:04 schreef Swindler het volgende:
[..]
brazillian sport? En hij heeft ook gelijk dat er geen MMA-lessen bestaan in principe. Ik denk dat je beter een grappling achtergrond kan hebben dan een kickbox achtergrond voor MMA.
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef zukababe het volgende:
[..]
MMA is mijn achtergrondsport niet mijn hoofdsport, mij gaat het erom dat ik van alle markten thuis ben, een all round fighter word.
Grondgevechten doe je ook al genoeg bij krav maga.
MMA is een mix van alle soorten, dus MMA moet je hoofdsport zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef zukababe het volgende:
[..]
MMA is mijn achtergrondsport niet mijn hoofdsport, mij gaat het erom dat ik van alle markten thuis ben, een all round fighter word.
Grondgevechten doe je ook al genoeg bij krav maga.
Nope, Kickbox achtergrond is zeer essentieel vanwege de KO's die je kan maken, zoals highkicks in een counter etc.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:04 schreef Swindler het volgende:
[..]
brazillian sport? En hij heeft ook gelijk dat er geen MMA-lessen bestaan in principe. Ik denk dat je beter een grappling achtergrond kan hebben dan een kickbox achtergrond voor MMA.
Moet MMA mijn hoofdsoort zijn? is dat zo joh?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
MMA is een mix van alle soorten, dus MMA moet je hoofdsport zijn.
[..]
Ja dat ligt denk ik ook wat voor type vechter je bent , en in welke gewichtsklasse je zit , bij de wat hogere gewichtsklasses is kickbox achtergrond misschien wat beter , maar ik in de welterweight klasse en mijn lengte is het vaak met de knieën afwerken, optillen en de grond op werken om het daar af te maken.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef PizzaMizza het volgende:
Nope, Kickbox achtergrond is zeer essentieel vanwege de KO's die je kan maken, zoals highkicks in een counter etc.
nee geen flauw idee, mixed martial arts ofzo, maar nee ik weet het niet zeker, kan ook meervoudige moord aanval zijn, of metro martial atack ofzo, nee ik zou het echt niet wetenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef Swindler het volgende:
[..]
weet jij wel waar mma voor staat?
Nee klopt dat er geen MMA lessen bestaan want je leert er echt nietsquote:Op woensdag 1 december 2010 23:04 schreef Swindler het volgende:
[..]
En hij heeft ook gelijk dat er geen MMA-lessen bestaan in principe.
Goed verdiept in waar je mee bezig bent man, topquote:Op woensdag 1 december 2010 23:11 schreef zukababe het volgende:
[..]
nee geen flauw idee, mixed martial arts ofzo, maar nee ik weet het niet zeker, kan ook meervoudige moord aanval zijn, of metro martial atack ofzo, nee ik zou het echt niet weten
Ik ben 108 kilo zeer gespierdquote:Op woensdag 1 december 2010 23:10 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja dat ligt denk ik ook wat voor type vechter je bent , en in welke gewichtsklasse je zit , bij de wat hogere gewichtsklasses is kickbox achtergrond misschien wat beter , maar ik in de welterweight klasse en mijn lengte is het vaak met de knieën afwerken, optillen en de grond op werken om het daar af te maken.
IDD. naja.. voor de heavy weights zijn high kicks echt een nadeel bijvoorbeeld, omdat het dan meer draait om de take downs met al dat zware gewicht, maar mensen die Kick boxen hebben vaak een goede conditie dus dat helpt wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:10 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja dat ligt denk ik ook wat voor type vechter je bent , en in welke gewichtsklasse je zit , bij de wat hogere gewichtsklasses is kickbox achtergrond misschien wat beter , maar ik in de welterweight klasse en mijn lengte is het vaak met de knieën afwerken, optillen en de grond op werken om het daar af te maken.
MMA is geen sport himself sukkel, maar een mix van sporten.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:12 schreef zukababe het volgende:
[..]
Nee klopt dat er geen MMA lessen bestaan want je leert er echt niets
Dit is een verzonnen topicquote:Op woensdag 1 december 2010 23:12 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Goed verdiept in waar je mee bezig bent man, top
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |