Sport is slecht voor je gezondheid..quote:Op woensdag 1 december 2010 21:27 schreef zukababe het volgende:
Ja, in een grondgevecht, mijn arm kwam op een rare manier klem te zitten en kwam onder grote druk te staan, gelijk gekneusd. Dat deed ff zeer.
Kutzooi
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
Sport is slecht voor je gezondheid..
DaMMAn.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef BrandX het volgende:
Tja, MMA is nou eenmaal geen dammen...
Ik ben zeer sterk, oersterk zelfs. Kwa spierkracht en bouw ben ik veel sterker dan gemiddeld.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Je bent te zwak. Stop er maar mee.
Ik weet niet wat er aan de hand was, het was een grondgececht het het ging best goed todat we om en om gingen rollen, mijn arm kwam vast te zitten en er kwam heel veel druk op het gewricht (elleboog) de biceps zijn licht verrekt en het gewricht licht gekneusd.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Was je tegenstander trouwens veel zwaarder? En had hij ervaring of was hij ook een beginner die z'n eigen kracht niet kent?
Het nachtmerrie scenario is iemand die 20+ kg zwaarder is en zo nog niet z'n eigen krachten kent, zo'n persoon kan makkelijk met z'n gewicht op je enkel oid springen en hop gelijk een blessure waar je tig maanden van moet herstellen.
Benen zijn al iets te sterk, ik kan elk apparaat in de sportschool op maximaal gewicht zetten en dat 10 keer wegdrukken. Ik heb hele dikke gespierde benen, ik denk dat ik morgen gewoon ff naar de sauna ga.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:32 schreef Demon_Hunter het volgende:
Laat je niet ontmoedigen, goede voeding snel herstellen train je benen nu je niet met je armen kan trainen en er gewoon weer vol tegen aan! =)
Nou als iemand mij keelt zul je mij niet horen klagen, dat doen we met kravmaga ook vaak, daar houd je niets aan over.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:45 schreef raptorix het volgende:
Ik ga gister les aan Fedor, en die liep ook te klagen als een wijf dat ik hem te hard chokede
Aldus michielos de tweedequote:Op woensdag 1 december 2010 21:46 schreef zukababe het volgende:
[..]
Nou als iemand mij keelt zul je mij niet horen klagen, dat doen we met kravmaga ook vaak, daar houd je niets aan over.
Maar als iets bijna gaat breken dan is het gewoon kut!
Goede mix van vechtsporten, (ik doe ze ook), maarre geen BJJ om de combinatie compleet te maken?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:45 schreef zukababe het volgende:
Ik doe ook kravmaga en boxen trouwens, alleen ik heb een hekel aan die grondgevechten, je arm komt klem te zitten en ze kunnen hem zo breken. Vooral als je niet goed meedraait, vervelende shitzooi, ik vertrouw het niet zo.
ik doe ook nog soms kick tai boxen en fitness en spinning erbij. maar weet niet wat BJJ is, heb vroeger wel aan capoeira gedaan en aan kungfuquote:Op woensdag 1 december 2010 21:52 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Goede mix van vechtsporten, (ik doe ze ook), maarre geen BJJ om de combinatie compleet te maken?
OMG, mensen die MMA doen maar niet weten wat BJJ is? Foei!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:55 schreef zukababe het volgende:
ik doe ook nog soms kick tai boxen en fitness en spinning erbij. maar weet niet wat BJJ is, heb vroeger wel aan capoeira gedaan en aan kungfu
Dan nog is het een beetje dubbelop, vind je niet? MMA en BJJquote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
OMG, mensen die MMA doen maar niet weten wat BJJ is? Foei!
Enne wat is kick tai boxen?
Mag je ook ellebogen en knieen uitdelen dan is het het thaiboksen, heb je dat niet dan is het kickboksen.
Als je alleen MMA doet dan leer je het grondvechten minder goed en snel. Want het is een halve thaiboks les (veel meppen op een stootkussen/zak en kickboks sparren met wat takedowns).quote:Op woensdag 1 december 2010 21:58 schreef Ypmaha het volgende:
Dan nog is het een beetje dubbelop, vind je niet? MMA en BJJ
Je kon niet een van je vorige twee reacties editen?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:02 schreef Karzai het volgende:
Tijgerbalsem erop smeren een heel potje
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Je bent te zwak. Stop er maar mee.
ik heb capoeira, kungfu, judo, karata gedaan en doe nu tai kickboxen, mma, boxen, krav maga, maar weet echt niet wat BJJ is.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
OMG, mensen die MMA doen maar niet weten wat BJJ is? Foei!
Enne wat is kick tai boxen?
Mag je ook ellebogen en knieen uitdelen dan is het het thaiboksen, heb je dat niet dan is het kickboksen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef zukababe het volgende:
[..]
ik heb capoeira, kungfu, judo, karata gedaan en doe nu tai kickboxen, mma, boxen, krav maga, maar weet echt niet wat BJJ is.
2 tot 5 keer, gemiddeld 3 keer, alles beetje afwisselenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En hoeveel keer in de week train je?
Waarom doe je niet gewoon 1 sport, en dan fatsoenlijk .... in plaats van 4 sporten en dan afwisselen?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:19 schreef zukababe het volgende:
[..]
2 tot 5 keer, gemiddeld 3 keer, alles beetje afwisselen
1 sport vind ik te beperkt, bij krav maga leer je geen klappen te incasseren op je kop, bij boxen wel, bij MMA combineer je meerdere vechtsporten en ik doe thai kicboxen voor beginners, is goed voor conditie, ben er 8 jaar tussenuit geweest en heb astma gekregen jaren aan de medicatie, nu weer op de goede weg en een goed conditie aan het opbouwen. Mijn longinhoud is nu weer prima, mijn weerstand is ook goed.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom doe je niet gewoon 1 sport, en dan fatsoenlijk .... in plaats van 4 sporten en dan afwisselen?
Ik neem aan dat je een all-in abo hebt waar je bij alle sporten kan meedoen? Want anders is dit een beetje dure overkill en kan je beter 1 a 2 sporten doen dan 4.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef zukababe het volgende:
[..]
ik heb capoeira, kungfu, judo, karata gedaan en doe nu tai kickboxen, mma, boxen, krav maga, maar weet echt niet wat BJJ is.
ja all in abo, ideaal dusquote:Op woensdag 1 december 2010 22:23 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een all-in abo hebt waar je bij alle sporten kan meedoen? Want anders is dit een beetje dure overkill en kan je beter 1 a 2 sporten doen dan 4
Top! Lekker eerste uur boksen, daarna 2e uur gelijk aansluiten bij mma, dan 3e uur krav maga, etc...quote:
zo gek maak ik het niet, niet alles op 1 dag, maar wil vrijdag wel eerst anderhalf uur kravmaga doen en daarna een uurtje boxen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Top! Lekker eerste uur boksen, daarna 2e uur gelijk aansluiten bij mma, dan 3e uur krav maga, etc...
Michielos kloon?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef zukababe het volgende:
[..]
Krav maga aan te raden?, heb me er toen in verdiept en lijkt me een goede sport om te beheersen. Vooral nu steeds meer mensen greedy worden.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:45 schreef zukababe het volgende:
Ik doe ook kravmaga en boxen trouwens, alleen ik heb een hekel aan die grondgevechten, je arm komt klem te zitten en ze kunnen hem zo breken. Vooral als je niet goed meedraait, vervelende shitzooi, ik vertrouw het niet zo.
Je bedoelt kans om overvallen te worden?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:31 schreef Trava het volgende:
[..]
Krav maga aan te raden?, heb me er toen in verdiept en lijkt me een goede sport om te beheersen. Vooral nu steeds meer mensen greedy worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |