Sport is slecht voor je gezondheid..quote:Op woensdag 1 december 2010 21:27 schreef zukababe het volgende:
Ja, in een grondgevecht, mijn arm kwam op een rare manier klem te zitten en kwam onder grote druk te staan, gelijk gekneusd. Dat deed ff zeer.
Kutzooi
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
Sport is slecht voor je gezondheid..
DaMMAn.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef BrandX het volgende:
Tja, MMA is nou eenmaal geen dammen...
Ik ben zeer sterk, oersterk zelfs. Kwa spierkracht en bouw ben ik veel sterker dan gemiddeld.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Je bent te zwak. Stop er maar mee.
Ik weet niet wat er aan de hand was, het was een grondgececht het het ging best goed todat we om en om gingen rollen, mijn arm kwam vast te zitten en er kwam heel veel druk op het gewricht (elleboog) de biceps zijn licht verrekt en het gewricht licht gekneusd.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Was je tegenstander trouwens veel zwaarder? En had hij ervaring of was hij ook een beginner die z'n eigen kracht niet kent?
Het nachtmerrie scenario is iemand die 20+ kg zwaarder is en zo nog niet z'n eigen krachten kent, zo'n persoon kan makkelijk met z'n gewicht op je enkel oid springen en hop gelijk een blessure waar je tig maanden van moet herstellen.
Benen zijn al iets te sterk, ik kan elk apparaat in de sportschool op maximaal gewicht zetten en dat 10 keer wegdrukken. Ik heb hele dikke gespierde benen, ik denk dat ik morgen gewoon ff naar de sauna ga.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:32 schreef Demon_Hunter het volgende:
Laat je niet ontmoedigen, goede voeding snel herstellen train je benen nu je niet met je armen kan trainen en er gewoon weer vol tegen aan! =)
Nou als iemand mij keelt zul je mij niet horen klagen, dat doen we met kravmaga ook vaak, daar houd je niets aan over.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:45 schreef raptorix het volgende:
Ik ga gister les aan Fedor, en die liep ook te klagen als een wijf dat ik hem te hard chokede
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |