Huilebalkquote:Op woensdag 1 december 2010 21:27 schreef zukababe het volgende:
Ja, in een grondgevecht, mijn arm kwam op een rare manier klem te zitten en kwam onder grote druk te staan, gelijk gekneusd. Dat deed ff zeer.
Kutzooi
Ik heb je bullshit niet eens gelezen, waarschijnlijk allemaal onzinnige frustratie.quote:Op donderdag 2 december 2010 02:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
BLIJKBAAR HEB JIJ NOG NOOIT EEN HIGH KICK GEGEVEN![]()
wat jij hebt dikgedrukt, dat bedoel ik mee wanneer ie hem mist. Je raakt 100% zeker weten uit balans, laat iedere fokker het maar proberen, misschien uitzonderingen die niet uit balans raken. Sowieso geloof ik NIKS van jou, je bent een en al fake. ' Je kan zelfs makkelijker door de snelheid combinatie trappen maken' bewijst al dat je HELEMAAL geen verstand hebt van kicks.Het liefst zou ik je kop helemaal de kanker in willen slaan en schoppen, zodat je echt ziet wat een high kick is. Maar helaas ben je maar een troll die op internet rondzwerft om de mensen op hun zenuwen te werken.
[..]
Ach, je speel te veel vechtsporten op de Wii. daarom ben je 'sterk'. Jij bent zo'n type als iemand die de 10e prestige bij Black ops heeft en denkt dat ie al een top soldaat is in het leger
[..]
We hebben al een troll in dit topic. Ga maar weer terug naar je emo's met halfzwarte-halfblond eharen die skinny jeans dragen met een doodskop eraan.
Ja, het leek op een armlock, ik weet niet eens meer wat er precies gebeurde, ik dacht eerst dat die gebroken was zoveel pijn deed het.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:32 schreef De_Vink het volgende:
Armlock die niet helemaal lekker ging TS?
Zeg me AUB waar je je stoere verschillende gevechten doet. Deed je nou kick boxen of niet? Ik wil graag eens 1 op 1. Het feit dat je al niks weet van highkicks bewijst dat je ze ook niet kan geven. Daartegenin kan je ze wel krijgen, van mij!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:55 schreef zukababe het volgende:
[..]
Ik heb je bullshit niet eens gelezen, waarschijnlijk allemaal onzinnige frustratie.
Maar een tip, als je niets over vechtsporten weet praat er dan ook niet over
Je bedoelt andersomquote:Op donderdag 2 december 2010 15:52 schreef Aethereal het volgende:
Krav Maga is toch de sport die je de "Ik wil mezelf leren verdedigen"-topics aanraadt?
Waarom maakt die post mij een emo?quote:Op donderdag 2 december 2010 02:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
We hebben al een troll in dit topic. Ga maar weer terug naar je emo's met halfzwarte-halfblond eharen die skinny jeans dragen met een doodskop eraan.
Hou je bek kk flikker, kom niet pratenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:50 schreef Michielos het volgende:
ey mijn eerste vechtkamp was ook geen pretje hoor;) gewoon doorzetten, je komt er wel!
Het smaakt sowieso naar meer, ik heb r nu god knows hoe veel vechtkampen op zitten, en heb degrees in verschillende vechtkunsten zoals Muay Thai, MMA, Wing Tsun, BJJ e.d.
Komop zegquote:
Mongooltjes zoals jij heb ik vakier gebeukt chabbie. Je mot eens praten met ene Ramazan.. die weet hier alles vanquote:Op donderdag 2 december 2010 22:29 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Hou je bek kk flikker, kom niet praten
Types als jij zijn de reden dat vechtsporten niet veel populairder zijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:01 schreef Michielos het volgende:
Mongooltjes zoals jij heb ik vakier gebeukt chabbie. Je mot eens praten met ene Ramazan.. die weet hier alles van
Het schijnt dat als michielos met zijn ogen knippert hij per keer 1 mens dood... dus ik zou maar oppassen.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Types als jij zijn de reden dat vechtsporten niet veel populairder zijn.
Oh, ik ken 'em hoor, en z'n reputatie. Ben niet onder de indruk.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:07 schreef Demon_Hunter het volgende:
Het schijnt dat als michielos met zijn ogen knippert hij per keer 1 mens dood... dus ik zou maar oppassen.
we kunnen eens meeten. Als je me raakt, krijg je tien euroquote:Op donderdag 2 december 2010 23:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, ik ken 'em hoor, en z'n reputatie. Ben niet onder de indruk.
My uppercuts will beat the shit out of youquote:Op donderdag 2 december 2010 23:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
we kunnen eens meeten. Als je me raakt, krijg je tien euro
Wat bedoel je met opvangen? je bedoelt blocken neem ik aan? met een goede block kan je uit balans raken, maar hoeft niet, er zijn maar weinig mensen die echt goed in trappen zijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Komop zegIk ben zelf een kickboks beginner maar iedereen weet dat het probleem met een high-kick is dat als iemand 'em goed opvangt je uit balans raakt. En tegen een compleet ongetraind iemand komen misschien al je trappen aan, maar iemand van je eigen niveau zal het grootste deel echt wel kunnen blocken. Je zal wel moeten ook, anders lig je meteen.
Jij beat helemaal niks, misschien je eigen moeder.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:56 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
My uppercuts will beat the shit out of you
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |