Ze houden een poll over wie de nieuwe chimeid is (een mooiboy maar dan een meisje ofzoquote:
Doe ff normaal man die afbeelding hier postenquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:10 schreef Susteren het volgende:
[..]
Doe ff normaal man die afbeelding hier posten
Hoe durf je man, gestoorde gek? Heb je dat meisje om toestemming gevraagd? Als haar vader dit toch eens wist...quote:
En zoiets vindt je echt een klacht waard?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:08 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ze houden een poll over wie de nieuwe chimeid is (een mooiboy maar dan een meisje ofzo![]()
![]()
)
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
zelfs hugo noemt me boss (K) :S
Op die 2e foto lijkt hij op Brad Pitt.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zelfs hugo noemt me boss (K) :S
onderschrift: "hallo, ik heb kanker"quote:Op woensdag 1 december 2010 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik wil ook wel een chiboy worden :$
Ik ben al lid.quote:
grappig zeg.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:21 schreef Penisbaard het volgende:
Lid zijn van de Chiboys & Chimeids hyve maar niet van Smoothboys/SmoothchicksNeger alsjeblieft
ja, was er niet een boycot gaande?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:22 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Wat doe je sowieso op hyvesfaalhaas.
Deze wou ik net doen, staan we quittequote:
Pquote:
quote:
Wut?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Echt hequote:Op woensdag 1 december 2010 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
P
Deze is nog serieus van de hyves ook, en die lovende reacties eronderPPPPPP
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:31 schreef BaasGay het volgende:
[..]
KoerdisheBoy zit em gewoon te kussen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die eerstequote:Op woensdag 1 december 2010 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kanker man... door internet denken die 3-jarigen nu ook dat ze zich als mongolen moeten gedragen.... bahquote:
ik zie nog steeds niks, hoe hard ze ook probeertquote:
Wat is dit voor lokkende lolitaquote:
lolquote:Op woensdag 1 december 2010 21:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat is dit voor lokkende lolitaWAAR ZIJN DE TETS
Lig helemaal dubbel!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:55 schreef Manu. het volgende:
[ afbeelding ]
''voor alle boys, k ben hetero xd ''
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:56 schreef Manu. het volgende:
[ afbeelding ]
''iedereen alvast dankje! :handkiss:
Oe, trapte jij daar in een val?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:27 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zo'n foto link code
Waarom weet ik dit
Wow Fried, zit je daar nou in Tokyo? Aan de matchende kleuren van je face en stad is echt te zien dat jij daar bentquote:Op woensdag 1 december 2010 22:28 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geen enkele R+R te pakken.
Ik zou R&R gegeven hebben als ik m'n Dietrich account nog had. =$quote:Op woensdag 1 december 2010 22:28 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geen enkele R+R te pakken.
Ik zou d'r reserveren voor de zomer van 2013.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:33 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou geven, maar hey wie ben ik
Oh, dus ze is nu niet goed genoeg voor je? Walgelijk.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zou d'r reserveren voor de zomer van 2013.
Gatverdamme man, dan is ze al lang over datumquote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zou haar pas doen als ze tieten kreeg.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dit, 14-jarigen prima, maar ze moeten wel tietjes hebben.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:42 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik zou haar pas doen als ze tieten kreeg.
Die 1equote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef rickyszz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oud
21-10 erop gezet
- je krygtt Back
- free²add
- Heb je me nodigg.; ask me msn
----------------------------------------------
YUNUS!!! !
Ik kan er niet om klagen, ik kom al minuten klaar dat dit topic nog open isquote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef afcajos het volgende:
bij de weg, het frappante is. Ik plaatste een niet al te lange tijd geleden een onschuldige hyvespic in een topic. Werd ik gelijk gebanned.
Maar gelukkig wordt er niet met 2 maten gemeten in klb2.0![]()
![]()
Absoluut waar. Ik ben ook groot fans van dit soort topics. Alleen het regime hier in KLB verbaast mij zo nu en danquote:Op woensdag 1 december 2010 22:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan er niet om klagen, ik kom al minuten klaar dat dit topic nog open is
Tja wat doen we eraanquote:Op woensdag 1 december 2010 22:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Absoluut waar. Ik ben ook groot fans van dit soort topics. Alleen het regime hier in KLB verbaast mij zo nu en dan
Heb je het niet gehoord? KLB 2.0 is ten einde, we gaan terug naar the ol' days.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Absoluut waar. Ik ben ook groot fans van dit soort topics. Alleen het regime hier in KLB verbaast mij zo nu en dan
Prachtig, standbeelden worden omvergeworpen, plunderingen, rellen bij de mods alles.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:00 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Heb je het niet gehoord? KLB 2.0 is ten einde, we gaan terug naar the ol' days.
Dit dus, er komt een revolutie over de hele wereld.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef chroestjov het volgende:
Echt vanuit het niets is die muur gewoon gevallen.
Is het echt waar ?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef chroestjov het volgende:
Echt vanuit het niets is die muur gewoon gevallen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:39 schreef BaasGay het volgende:
vanaf nu is het toegestaan om 5-jarigen op hun bek te slaan.
Dit is mijn nieuwe idool...quote:
Heb je officiële bronnen ?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:00 schreef 9611Niels het volgende:
Heb je het niet gehoord? KLB 2.0 is ten einde, we gaan terug naar the ol' days.
l'waarombequote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dit, 14-jarigen prima, maar ze moeten wel tietjes hebben.
en nu GVD mijn limo uit!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef rickyszz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oud
21-10 erop gezet
- je krygtt Back
- free²add
- Heb je me nodigg.; ask me msn
----------------------------------------------
YUNUS!!! !
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 00:02 schreef Manu. het volgende:
[ afbeelding ]
En deze foto deed me voelen :$:$
Ik ben sinds geluidstechnicus.jpg niet meer zo voelerig geweest :#$quote:
En ik heb het net al gedaan, elke dag wel een hoogtepunt.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:05 schreef Penisbaard het volgende:
Ik beer mij nu af op geluidstechnicus.jpg
Jongen of meisje?quote:Op donderdag 2 december 2010 00:01 schreef Manu. het volgende:
[ afbeelding ]
Nadat ik deze foto zag, wist ik plots wat echt leven nou eigenlijk is.
En ik maar denken dat ik de enige ben die dat dagelijks doet.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:05 schreef Penisbaard het volgende:
Ik beer mij nu af op geluidstechnicus.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |