Ze houden een poll over wie de nieuwe chimeid is (een mooiboy maar dan een meisje ofzoquote:
Doe ff normaal man die afbeelding hier postenquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:10 schreef Susteren het volgende:
[..]
Doe ff normaal man die afbeelding hier posten
Hoe durf je man, gestoorde gek? Heb je dat meisje om toestemming gevraagd? Als haar vader dit toch eens wist...quote:
En zoiets vindt je echt een klacht waard?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:08 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ze houden een poll over wie de nieuwe chimeid is (een mooiboy maar dan een meisje ofzo![]()
![]()
)
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
zelfs hugo noemt me boss (K) :S
Op die 2e foto lijkt hij op Brad Pitt.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zelfs hugo noemt me boss (K) :S
onderschrift: "hallo, ik heb kanker"quote:Op woensdag 1 december 2010 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik wil ook wel een chiboy worden :$
Ik ben al lid.quote:
grappig zeg.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:21 schreef Penisbaard het volgende:
Lid zijn van de Chiboys & Chimeids hyve maar niet van Smoothboys/SmoothchicksNeger alsjeblieft
ja, was er niet een boycot gaande?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:22 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Wat doe je sowieso op hyvesfaalhaas.
Deze wou ik net doen, staan we quittequote:
Pquote:
quote:
Wut?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |