quote:Op woensdag 1 december 2010 18:57 schreef Myraela het volgende:
Ik kook stoofvlees. Is dat goed voor de oudjes?
Ja lekker!quote:Op woensdag 1 december 2010 18:57 schreef Myraela het volgende:
Ik kook stoofvlees. Is dat goed voor de oudjes?
Iets waar Wilders cum suis niet zo'n hoge pet van op hebben.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil trouwens serieus weten wat APK nou psies doet voor zn brood
Ik zoek nog een schoonmaakster...quote:
Ik zoek ook werk. Roep je als je iets leuks hebt?quote:
Er is genoeg hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja lekker!
Ik meld me bij deze als bejaard!
(Zullen we omdat het kan nog even de Fransmannen bekijkenbeluisteren?)
En als ze op het toilet zitten stiekem in alle kasten gluren.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:59 schreef tombolafan het volgende:
En het erge is nog wel dat het me best leuk zou lijken hoor, de hele dag koken voor mensen![]()
Ik zou best in eens keuken willen staan, alleen zijn het van die rot werktijden.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb es gesolliciteerd bij een hele leuke Indische cateraar, was aangenomen ook, maar ik wilde helemaal niet weg waar ik werkte
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
En als ze op het toilet zitten stiekem in alle kasten gluren.
Hier Myr! Welke wilde jij nou ook alweer?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zoek ook werk. Roep je als je iets leuks hebt?
[..]
Er is genoeg hoor.
Fransmannen.
Staat al boven je.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh en APK, ik wil echt heel graag weten wat jij nou psies doet voor de kost
Nee joh, gewoon thuis en dan rondbrengenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
En als ze op het toilet zitten stiekem in alle kasten gluren.
Ik zal ze even nog een keer goed bekijken om mijn geheugen op te frissen.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier Myr! Welke wilde jij nou ook alweer?
Neequote:
Of legaal. Zegt HACCP je iets?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon thuis en dan rondbrengen
Maar ik denk niet dat dat rendabel is
Oh fuck, dat komt door dat keihandige knopje waarmee je automatisch een nieuw topic aanmaakt met de vorige OPquote:Op woensdag 1 december 2010 19:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
NeeVraag me al tijden af welke collega dat is
Nou sta ik nog steeds niet in de OP trouwens
Ja, heb ik gehad op mn werk in de supermarktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dusch... niet particulier oude mensen gaan vergiftigen he?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, heb ik gehad op mn werk in de supermarkt
quote:Is toch niks mis mee als je het uitlegt? Nee heb je en zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat houdt klusjesman precies in tegenwoordig eigenlijk?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Voor de werkzoekers: op mijn werk zoeken ze een klusjesman/vrouwIemand?
Ik heb vandaag ook geglibberdquote:Op woensdag 1 december 2010 19:15 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, de auto's glibberen allemaal door de bocht hier
Dan moet je wel naar deze regio verhuizenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat houdt klusjesman precies in tegenwoordig eigenlijk?
Wacht, ik ga het voor je opzoeken.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat houdt klusjesman precies in tegenwoordig eigenlijk?
Ik kan nog niet eens een lamp verwisselen. Ik pass.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Kom ik bij jou wonen, goed?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je wel naar deze regio verhuizen![]()
Gezellig
Leuk!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:19 schreef Maes het volgende:
Oh hij staat nog niet op de site, is het alleen nog intern denk ik. Je kan wel oproepkracht servicecentrum worden.
Ho, niet mij blij maken met een dode mus he, hoe vergevorderd is dit plan?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
Maes, Tombo kan ook met jou en mij samen in die koffie en thee winkel anders
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef Greys het volgende:
Jullie namen staan er nu bij, ik zag dat de avatars in de wiki nog niet zijn bijgewerkt.
Ga ik later vanavond wel even proberen
Dan zien we mekaar elke dagquote:
Dubbel leuk!quote:
Ik heb het al heel lang in mijn hoofdquote:Op woensdag 1 december 2010 19:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ho, niet mij blij maken met een dode mus he, hoe vergevorderd is dit plan?
We zijn op zoek naar een geschikte ruimtequote:Op woensdag 1 december 2010 19:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ho, niet mij blij maken met een dode mus he, hoe vergevorderd is dit plan?
Waar woont je werk?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Vriendin van mij heeft het gedaan met haar manquote:Op woensdag 1 december 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het al heel lang in mijn hoofd
Verder is er nog niets van gekomen, alleen met Maes besproken
D'r staat ineens veel vrij in H'berg, maar dat is omdat er geen ondernemer is die het aandurft momenteel om die ruimtes te huren. Veel te duur, de huur is nooit op te brengenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:21 schreef Maes het volgende:
[..]
We zijn op zoek naar een geschikte ruimte
ik mis context, maar zo issie ook wel leukquote:Op woensdag 1 december 2010 19:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft het gedaan met haar man
Even de site zoeken
liefje of liedje?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:22 schreef oh-oh het volgende:
In Maastricht zijn drie van die winkels, heel leuk , ik kom er nooit maar het zijn toffe winkels, het ruikt zo lekker als je dr langs loopt![]()
Bas Westerweel heeft een nieuwe liefdje
Oh, wat/wie dan?quote:
Dat wilde ie niet zeggen, lulloquote:
imam?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Iets waar Wilders cum suis niet zo'n hoge pet van op hebben.
Vandaar dus af en toe bijverdienen en een 'onvrijwillige' vakantie
Is ie weg bij Babette? Nee toch? Zal wel een hond zijn danquote:
Hij doet zeker weten iets artistiekerigs en ik wil weten watquote:
Jawel, dat is al sinds zondag bekend, heeft Babette getwitterdquote:Op woensdag 1 december 2010 19:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is ie weg bij Babette? Nee toch? Zal wel een hond zijn dan
NOES! LOOP IK 3 DAGEN ACHTER?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, dat is al sinds zondag bekend, heeft Babette getwitterd
Niet alles meerquote:Op woensdag 1 december 2010 19:30 schreef oh-oh het volgende:
We hebben het er hier zelfs over gehad, ik dacht dat jij teruglas Tombo
APK is penisschilderquote:Op woensdag 1 december 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij doet zeker weten iets artistiekerigs en ik wil weten wat
En toen zei ik al dat ie vast een nieuw liefje hadquote:Op woensdag 1 december 2010 19:30 schreef oh-oh het volgende:
We hebben het er hier zelfs over gehad, ik dacht dat jij teruglas Tombo
Maar waar woont je werk nou?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:30 schreef Maes het volgende:
Nou Tombo ik moet je de advertentie van de klusjesman/vrouw schuldig blijven. Ik wilde inloggen op mijn werk maar om in te loggen krijg je een sms. En ik heb een nieuw telefoonnummer en ik ben NB zelf vergeten dat voor dat systeem te wijzigen. Nou ja een beetje wazig maar ik hou je op de hoogte
We zullen het snel genoeg weten denk ikquote:Op woensdag 1 december 2010 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
En toen zei ik al dat ie vast een nieuw liefje had
Zou het uitkomen?
Nee hoezo?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:31 schreef Maes het volgende:
Greys heb je de reclame al gezien van Nina Ricci?
Capelle ad IJsselquote:
Ah, beetje te verquote:
Het jurkje wat het model aan heeft, heeft iets wat mijn jurk ook krijgt. Kunnen we mooi zien hoe het wordt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Het jurkje wat het model aan heeft, heeft iets wat mijn jurk ook krijgt. Kunnen we mooi zien hoe het wordt.Oh nee nog niet gezien! Even kijken of ik hem online kan vinden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
ik ben bekend met het topic jaquote:Op woensdag 1 december 2010 19:37 schreef oh-oh het volgende:
Zwub, jij kan goed photoshoppen toch?
Photoshop Honda FR-V vraagje ?
Mn soep kwam door mn neus naar buiten bij dat slotjequote:
Was het een salto?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehe daar smeet Karel Kees zo whop van de bank af
Poging tot denk ik, maar ze landde plok op dr appelkopquote:
Goed ideequote:Op woensdag 1 december 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Even opslaan, misschien wil Helena dat nog even zien!
En dan ook maar doorsteggelen over de 'normale borsten' he?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn soep kwam door mn neus naar buiten bij dat slotje![]()
ja, prachtigquote:Op woensdag 1 december 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan ook maar doorsteggelen over de 'normale borsten' he?
Billy niet?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:50 schreef oh-oh het volgende:
Geweldig toch?
Ik moest echt zooooooo lachen![]()
Zo , ik heb net ff Chico gecocosbodybutterd en Sjon gekamillosand, want die hebben alletwee schrale plekken van de kou
Daar woonde mijn werk ookquote:
Daar woont familie van mijquote:Op woensdag 1 december 2010 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn oude school woonde daar ook
Er staat heel groot 'verleding' ipv 'verleiding' bovenaanquote:Op woensdag 1 december 2010 19:24 schreef tombolafan het volgende:
http://www.desantpoortseverleiding.nl/
Kijk Greys! (hoewel de zaak sfeervoller is dan de site)
Ik zag ook al gerenomeerd staanquote:Op woensdag 1 december 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat heel groot 'verleding' ipv 'verleiding' bovenaan
De site is niet gezelligquote:Op woensdag 1 december 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zag ook al gerenomeerd staan
Wat wat wat allemaal????????quote:Op woensdag 1 december 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
Eet smakelijk Tombo
Ik heb een hele zwik Lush besteld vandaag, het was even nodig!![]()
Dat vond ik dus ookquote:
Oh potver, sorryquote:Op woensdag 1 december 2010 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooh had ik dat geweten Greys, dan had ik met je meebesteld![]()
Ik heb geen idee hoe het anders moet maar zo moet het nietquote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ookTerwijl de zaak zelf wel gezellig is
Ik zou dus een chocoladebruine achtergrond doen
Ik heb de rode leren handschoentjes vandaag lekker in de auto aan gehadquote:Op woensdag 1 december 2010 19:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat wat wat allemaal????????
Bevallen de rode handschoentjes?
De divaquote:Op woensdag 1 december 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de rode leren handschoentjes vandaag lekker in de auto aan gehad![]()
quote:
Ik had er ook bijna gewoondquote:
fuck yeahquote:Op woensdag 1 december 2010 20:05 schreef Barbaaf het volgende:
Ontsnapte pelikaan Groenerick terecht
Pelikanen zijn ZO zacht als je ze aaitquote:
NOES! Ga je nu niet meer bestellen als de nieuwjaarsactie begint? Gratis spul.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh potver, sorryDat had ik idd wel even mogen melden.
Het was een opwelling
Ik heb o.a. besteld: Orange Blossom, 4x Hot Toddy, 4x Christmas Kisses, 1x Full of Grace (da's net zoiets als die Saving Face, maar Full of Greys klonk leuker), 2x Brandy Butter Ballistic , American Cream conditioner (want daar gaat mijn haar zo lekker van ruiken), Cinders, Gingerbread House, Candy Cane Bubble Bars
Ben benieuwd, heel veel dat ik nog nooit gehad heb!
* meldt *quote:Op woensdag 1 december 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NOES! Ga je nu niet meer bestellen als de nieuwjaarsactie begint? Gratis spul.![]()
Wel lekkere dingen hoor. Hot Toddy, Christmas Kisses
Brandy butter
Cinders
![]()
Oh-oh, ik ga aan het einde van het jaar bestellen. Als je zo lang kunt wachten mag je uiteraard meedoen.
Het is oké maar ik ken leukere plekjesquote:
ik heb nog nooit een pelikaan geaaidquote:Op woensdag 1 december 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pelikanen zijn ZO zacht als je ze aait
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 december 2010 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een pelikaan geaaid
Ik ook niet, tot ik met een collega naar de dierentuin gingquote:Op woensdag 1 december 2010 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ouwehandsquote:Op woensdag 1 december 2010 20:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Tombo, waar heb jij een pelikaan geaaid?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
*gerustgesteld*quote:Op woensdag 1 december 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
Hoi DML!
@Cat, dan bestel ik dan nog wel wat![]()
Even in bad nu, heb het kouddddddd!
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik dan nog geen baan heb laat ik het sowieso zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En anders gaan we toch weer een keer meeten?J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Wat voor werk zoek je Tombo?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik dan nog geen baan heb laat ik het sowieso zitten
En anders gaan we toch weer een keer meeten?
Ik wel een emoequote:Op woensdag 1 december 2010 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Fooooootooooooooquote:Op woensdag 1 december 2010 20:25 schreef Maes het volgende:
Ik heb een fleecetrui (koud enzo) aan en Fiep is er in gekropen en alleen haar kopje en pootjes komen eruit.
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:05 schreef Barbaaf het volgende:
Ontsnapte pelikaan Groenerick terecht
quote:PELICAN PIETY
The perfect recipe for tough cuts of meat, ie. anything off a Pelican, not suitable for other dishes. I wouldn't recommend tackling this recipe unless you are feeling particularly fit as Pelicans are notoriously difficult to catch. Your best chance is to wait till the end of a feast and wave a teatowel just outside the kitchen door.
Cut meat from the bone. Pick over carcass for all edible bits of meat- there won't be much. Mince or chop what you do find thoroughly. Put a tablespoon of lard (renderings from a Baron or Baroness are best) to melt in a medium saucepan. Chop an onion finely and fry in the lard til golden. Stir in a tablespoon of flour and at least 500g of the meat. Cook until the Pelican mince takes a little colour then add 600ml of chicken or beef stock and a few drops of Worcestershire sauce. You might like to add some sweet white wine if the Pelican of your choice was especially bitter or not from Politarchopolis. Chop some parsley and stir in a tablespoon worth. When the gravy is quite thick pour into a gratin dish and cover with thick layer of pastry. Preheat the oven to 180C. Paint the pastry with a little butter and put the pie into the oven for 20 minutes. Best served with boiled root vegetables.
Dat lukt nietquote:
Sinds juliquote:Op woensdag 1 december 2010 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat gaaf van Groenerick, die was keilang weg he![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 @ 19:49 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij zich expres heeft laten vangen en in maart weer gaat uitvliegen.
Ow ja, jij bent addict.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh Cat, mss heb ik daar wel oren naar, maar eigenlijk wil ik eerder, vorige keer was de snowfairy oppederpop![]()
Ik geef tegen die tijd wel een gil. En meeten is altijd leuk, met of zonder Lush.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik dan nog geen baan heb laat ik het sowieso zitten
En anders gaan we toch weer een keer meeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit te Fokken om aan GTST te ontsnappen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef Oognip het volgende:
Iemand enig idee wie de moordenaar van Rutger Goedhart is in gtst?
Haha ik doe alle twee tegelijkquote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik zit te Fokken om aan GTST te ontsnappen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, jij bent addict.![]()
Ik hoef niet zo nodig iets speciaals van kerst, heb nog veel teveel zooi. Dus ik ga vooral dagelijkse dingen bestellen en als er nog wat kerst is, is dat mooi meegenomen.
[..]
Ik geef tegen die tijd wel een gil. En meeten is altijd leuk, met of zonder Lush.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je op mijn gedicht stemt kunnen we monopoly'en ipv kinecten
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
[M-M] daar is vast een GTST topic voor /[M-M]quote:Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef Oognip het volgende:
Nah zeg, mag hier toch wel mijn hersenspinsels loslaten?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[M-M] daar is vast een GTST topic voor /[M-M]
Benniequote:Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef Oognip het volgende:
Zie piquote:Op woensdag 1 december 2010 20:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nah zeg, mag hier toch wel mijn hersenspinsels loslaten?
dat ben ik! ik haat GTST, en ik ben langzaam de cast aan het uitmoordenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef Oognip het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tombo, maes en ik vroegen naar je werk
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
Oeh Maes wat een lieffie!
[..]echt?
Teruglezen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |