quote:Op woensdag 1 december 2010 18:57 schreef Myraela het volgende:
Ik kook stoofvlees. Is dat goed voor de oudjes?
Ja lekker!quote:Op woensdag 1 december 2010 18:57 schreef Myraela het volgende:
Ik kook stoofvlees. Is dat goed voor de oudjes?
Iets waar Wilders cum suis niet zo'n hoge pet van op hebben.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil trouwens serieus weten wat APK nou psies doet voor zn brood
Ik zoek nog een schoonmaakster...quote:
Ik zoek ook werk. Roep je als je iets leuks hebt?quote:
Er is genoeg hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja lekker!
Ik meld me bij deze als bejaard!
(Zullen we omdat het kan nog even de Fransmannen bekijkenbeluisteren?)
En als ze op het toilet zitten stiekem in alle kasten gluren.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:59 schreef tombolafan het volgende:
En het erge is nog wel dat het me best leuk zou lijken hoor, de hele dag koken voor mensen![]()
Ik zou best in eens keuken willen staan, alleen zijn het van die rot werktijden.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb es gesolliciteerd bij een hele leuke Indische cateraar, was aangenomen ook, maar ik wilde helemaal niet weg waar ik werkte
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
En als ze op het toilet zitten stiekem in alle kasten gluren.
Hier Myr! Welke wilde jij nou ook alweer?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zoek ook werk. Roep je als je iets leuks hebt?
[..]
Er is genoeg hoor.
Fransmannen.
Staat al boven je.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh en APK, ik wil echt heel graag weten wat jij nou psies doet voor de kost
Nee joh, gewoon thuis en dan rondbrengenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
En als ze op het toilet zitten stiekem in alle kasten gluren.
Ik zal ze even nog een keer goed bekijken om mijn geheugen op te frissen.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier Myr! Welke wilde jij nou ook alweer?
Neequote:
Of legaal. Zegt HACCP je iets?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon thuis en dan rondbrengen
Maar ik denk niet dat dat rendabel is
Oh fuck, dat komt door dat keihandige knopje waarmee je automatisch een nieuw topic aanmaakt met de vorige OPquote:Op woensdag 1 december 2010 19:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
NeeVraag me al tijden af welke collega dat is
Nou sta ik nog steeds niet in de OP trouwens
Ja, heb ik gehad op mn werk in de supermarktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dusch... niet particulier oude mensen gaan vergiftigen he?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, heb ik gehad op mn werk in de supermarkt
quote:Is toch niks mis mee als je het uitlegt? Nee heb je en zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |