Oke, bedankt voor jullie hulp.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:21 schreef Tochjo het volgende:
[..]
Het apparaat waar je je studentenreisproduct gaat ophalen, moet wel weten wat jouw kaart is, zodat jouw studentenreisproduct op de goede kaart wordt gezet. Daarom moet je jouw kaart nog koppelen aan je studentenreisproduct. Zie deze pagina voor informatie daarover (en de rest van die site voor algemene informatie over je studentenreisrecht).
Totdat je klaar bent met studeren hoef je niks meer te activeren!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:05 schreef Zeroku het volgende:
Ik begin aan mijn tweede jaar (heb dus al een jaar OV gebruikt). Moet ik op 16 augustus nog activeren of iets van die dingen eer ik weer gratis kan reizen of kan ik zo de bus/trein in springen?
Ja.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:27 schreef andre347 het volgende:
[..]
En morgen moet ik met de treinWel reizen met korting toch?
geldt dat ook voor de mensen die gestopt zijn met een opleiding en nu weer beginnen?quote:
Nope, je stufi gaat in per 1 sept, dus je ov ook. Behalve natuurlijk wanneer je overbrugging hebt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
geldt dat ook voor de mensen die gestopt zijn met een opleiding en nu weer beginnen?
Ah, thanksquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:26 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Totdat je klaar bent met studeren hoef je niks meer te activeren!.
Nee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:45 schreef Moira. het volgende:
Is er geen optie dat ik die 2 weken ook vergoed krijg?
Dat kun je doen. Misschien kom je daarmee weg, misschien ook niet. Bedenk wel dat het je 35 euro plus de ritprijs kost als de conducteur er niet in meegaat.quote:Of gewoon lief de conducteur aankijk van "hij gaat pas volgende week in maar ik moet nu al naar school en ik heb geen geld"?
Nee.quote:ookal gaat mijn chipkaart pas 1 sept. in, kan ik dan wel met 40% korting reizen door hem gewoon te laten zien?
Je studentenreisproduct is onderdeel van je studiefinanciering en die gaat pas op 1 september in. Je hebt dus pas recht op gebruik van je studentenreisproduct vanaf 1 september. Volgend jaar mag ook jij vanaf 16 augustus vrij reizen.quote:ik zie dat mensen zeggen dat je vanaf morgen al gratis kan reizen. Geldt dat dan ook voor de mensen die voor het eerst een studentenreisproduct hebben en hem vandaag ophalen? Of echt pas vanaf 1 sept.?
Okido thanksquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:03 schreef Tochjo het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dat kun je doen. Misschien kom je daarmee weg, misschien ook niet. Bedenk wel dat het je 35 euro plus de ritprijs kost als de conducteur er niet in meegaat.
[..]
Nee.
[..]
Je studentenreisproduct is onderdeel van je studiefinanciering en die gaat pas op 1 september in. Je hebt dus pas recht op gebruik van je studentenreisproduct vanaf 1 september. Volgend jaar mag ook jij vanaf 16 augustus vrij reizen.
Is dit bij iedereen zo? want ik begin ook pas officieel op 1 september, maar heb vrijdag al de eerste activiteit ivm. school(een intake) en as. maandag een startgesprek en as. donderdag en vrijdag de introductiedagen en de 29e beginnen de lessen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:17 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vind t ook maar vaag, bij veel mensen beginnen de lessen al een week voor 1 september. Heb ook met de OVchipkaart lijn gebeld, die zeiden dat ik gewoon gratis kon reizen en dat mijn pas het al 'deed'.
als je al een persoonlijke ov chipkaart hebt, komt het gewoon daarop te staanquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Rijstbal het volgende:
Was een beetje laat met Stufie aanvragen dit jaar.( 31 juli) Vandaag verwerkt.![]()
Nu nog m'n reisproduct aanvragen.
Wordt die op mn oude chipkaart gezet? Of moet ik weer een nieuwe OV aanvragen?
Dus ookal gaat je stufi en ov pas in vanaf 1 september, je mag die week ervoor WEL gratis reizen naar school?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:17 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vind t ook maar vaag, bij veel mensen beginnen de lessen al een week voor 1 september. Heb ook met de OVchipkaart lijn gebeld, die zeiden dat ik gewoon gratis kon reizen en dat mijn pas het al 'deed'.
Het kan op je oude, maar je moet hem wel eerst koppelen aan je studentenreisproduct voor je die erop kan laden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Rijstbal het volgende:
Was een beetje laat met Stufie aanvragen dit jaar.( 31 juli) Vandaag verwerkt.![]()
Nu nog m'n reisproduct aanvragen.
Wordt die op mn oude chipkaart gezet? Of moet ik weer een nieuwe OV aanvragen?
Dat is wel wat ik gehoord heb ja, als je stufi ingaat vanaf september.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Het werkt weer eens niet, vanaf 15 augustus konden we toch onze bestelling ophalen bij zo'n automaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |