Na maandag kan niets voetbal meer imponeren.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:34 schreef patrickpsv het volgende:
PSV moet deze wedstrijd gewoon kunnen winnen en ik ga er ook vanuit dat ze dat doen.
BB? Ben jij dat?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:47 schreef Sportex het volgende:
[..]
Na maandag kan niets voetbal meer imponeren.
Wat een geste.²
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:47 schreef Sportex het volgende:
[..]
Na maandag kan niets voetbal meer imponeren.
Wat een geste.²
Ik pis op Eindhovenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee.
Maar ze gaan wel verliezen.
18.00-19.00 Voorbeschouwing met Derksen en Geneequote:
...er komen morgen weer een hoop vrouwen met doorgelopen make-up het advocatenbureau binnen, smekend om een echtscheiding...quote:
Fc Groningen TV en De Graafschap TV overslaan om 1:05 en 1:20quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...er komen morgen weer een hoop vrouwen met doorgelopen make-up het advocatenbureau binnen, smekend om een echtscheiding...
Is de paus pedofiel?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben benieuwd wat we kunnen verwachten. Speelt Afellay?²
Sampdoria zal wel moeten, lijkt me sterk dat dit duel geen doelpunten zal opleveren.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:40 schreef Stampie22 het volgende:
Denk dat dit het aanzien nauwelijks waard wordt. Ik voorspel een bloedeloze 0-0, genoeg voor PSV.
Ga is uit m'n topicquote:Op woensdag 1 december 2010 18:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zijn we toch ook een stel gekken. We volgen werkelijk alle wedstrijden.
Heerlijk die saamhorigheid.
Nee man, Koevermans mist dan wel techniek, maar ik ben ervan overtuigd dat als je hem een seizoen lang laat staan hij er tussen 20 en de 30 maakt. Zeker.²
Zal Gijp met zijn behaarde torso vast fijn vinden.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:47 schreef Gorill0r het volgende:
Manolev speeltLeuke opstelling van Rutten!!!
En jij erbijquote:Op woensdag 1 december 2010 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe normaal joh, beetje mensen buitensluiten.![]()
2
Dan gaat PSV toch lekker verdedigen, ze hoeven niks en lijkt me sterk dat ze risico gaan nemen. Daar tegenover staat dat Samp niet al te makkelijk scoort. Maar goed, we zullen zienquote:Op woensdag 1 december 2010 18:41 schreef Sportex het volgende:
[..]
Sampdoria zal wel moeten, lijkt me sterk dat dit duel geen doelpunten zal opleveren.
Fijn dat je nu ter variatie ook zo nu en dan "quote:Op woensdag 1 december 2010 18:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Gijp heeft het zo ver geschopt dat het zelfs al grappig is als de naam Manolev alleen maar valt.²
Als Sampdoria op een gegeven moment veel ruimte weg gaat geven, zal deze voorhoede van PSV altijd moeten scoren.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:50 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Dan gaat PSV toch lekker verdedigen, ze hoeven niks en lijkt me sterk dat ze risico gaan nemen. Daar tegenover staat dat Samp niet al te makkelijk scoort. Maar goed, we zullen zien
Ik laat me graag aangenaam verrassenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:54 schreef Sportex het volgende:
[..]
Als Sampdoria op een gegeven moment veel ruimte weg gaat geven, zal deze voorhoede van PSV altijd moeten scoren.
Dat is altijd zoquote:Op woensdag 1 december 2010 19:06 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom zitten er Nederlandse reclameborden in dat buitenlandse stadion? ^^
Post eens wat meer over geniale Marokkaanse voetballers en over wat je vrouwtje allemaal klaarmaaktquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Het doet haast pijn om naar een wedstrijd als deze te kijken. Waarom kwel je jezelf dan? Ik hoop op een geniale actie van Afellay.²
Trollquote:Op woensdag 1 december 2010 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Het doet haast pijn om naar een wedstrijd als deze te kijken. Waarom kwel je jezelf dan? Ik hoop op een geniale actie van Afellay.²
Dat is de klok van de regie, denk dat de scheids zijn klokje wel even heeft ingedruktquote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef Nitrouz het volgende:
De klok loopt wel gewoon door, hoeveel minuten blessuretijd zal er komen
Engelaar en creatief in een zinquote:Op woensdag 1 december 2010 19:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Troll![]()
![]()
![]()
Dat is al weer even geleden, een geniale actie. Net als dat gezeur over een creatief middenveld.. Hutch - Engelaar - Afellay. Laat maar eens een keer voetbal zijn, en niet dat laffe gedoe met het 'niet willen verliezen' punt
Tja, ik vind het wel meevallen vanaf hier?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:26 schreef horned_reaper het volgende:
Sommige lampen doen het niet meer.... blijkbaar is het nu te donker in het stadion.....
Ik ga een end met je mee...Engelaar, zit nog in een karkas van een robot zoals Chriet Titulaer ze in de jaren '80 voor ogen had. Totaal niet geavanceerd. Als je dat met een Afellay vergelijkt...Nou.quote:
Gewoon een andere keer vanaf de minuut dat het ophield tochquote:Op woensdag 1 december 2010 19:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ok even serieus he.
Wat nou als alle lampen het niet meer deden. Dan wordt de wedstrijd dus gestaakt.
Moet de wedstrijd dan een andere keer worden uitgespeeld? Of krijgt PSV dan drie punten?
Dat zou lullig zijn geweest voor de fans die er nu bij zijn en een hoop geld ervoor hebben betaald!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:39 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Gewoon een andere keer vanaf de minuut dat het ophield toch
Linkie?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:41 schreef Paxcon het volgende:
De stream van RTL zelf werkt voor geen meter maargoed, kan nu lekker kijken
Saai dit héquote:Op woensdag 1 december 2010 19:41 schreef Type-R het volgende:
Vanmiddag El Clásico gekeken van afgelopen maandag, dan valt dit toch een beetje tegen.
Wanneer heeft hij niet zitten prutsen?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:43 schreef patrickpsv het volgende:
manolevwat loopt hij allemaal te prutsen zeg
Andere keer uiteraard.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ok even serieus he.
Wat nou als alle lampen het niet meer deden. Dan wordt de wedstrijd dus gestaakt.
Moet de wedstrijd dan een andere keer worden uitgespeeld? Of krijgt PSV dan drie punten?
Inderdaad ... Is dit vooraf opgenomen ofzo? Of timer met kuren?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:54 schreef RemcoW23 het volgende:
Huh? 54e minuut en rust.. WTF is er gebeurd
De verlichting viel uit.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Inderdaad ... Is dit vooraf opgenomen ofzo? Of timer met kuren?
Wat erg.. Ik zit die wedstrijd met een oog te kijken en het was me nog niet eens opgevallenquote:
Thanks, maar dan nog heb ik de hele rust gemist of wtf?quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:56 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Niet op reageren johDie komt pas net kijken
HAHAHAHHAHAHA
Nee een deel van de verlichting viel in het begin van de wedstrijd uit. Toen hebben ze 9 min. niet gevoetbald en dat is dus ingehaald met blessuretijdquote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Thanks, maar dan nog heb ik de hele rust gemist of wtf?
[..]
Wat is jouw probleem?
Oh damn, heb totaal niet opgelet ookquote:Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee een deel van de verlichting viel in het begin van de wedstrijd uit. Toen hebben ze 9 min. niet gevoetbald en dat is dus ingehaald met blessuretijd
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh damn, heb totaal niet opgelet ook(tv staat ook voor niks aan
) Thanks again
Ook nooit geweestquote:Op woensdag 1 december 2010 20:07 schreef RemcoW23 het volgende:
Die van Sven is al een tijdje niet leuk meer
Pmquote:Op woensdag 1 december 2010 20:08 schreef Micson het volgende:
Jongens die stream van Europa League op RTL doet het niet, meer van jullie dat probleem?
Ik wil graag kijken!
HAHAHAAHHIHIHIAHAHAHAHAHAHAHAH, oke laatste keer. HAHAHAAHAHIAHIHIHIHAIAHAHAHHAHAIHAIHAIAHIAHI.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:07 schreef RemcoW23 het volgende:
Die van Sven is al een tijdje niet leuk meer
Dat ie goed kan koppen maar voor de rest weinig presteert.quote:
Ik viel gelukkig nog in de herhaling inquote:Op woensdag 1 december 2010 20:18 schreef Karzai het volgende:
Godskolere goal gemist, dat mag niet scoren vlak na rust
PSV heeft aan een punt genoeg voor kwalificatie.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:28 schreef Paul het volgende:
Hoe zit het nog maar in deze poule? Moet PSV winnen om door te gaan?
Met een gelijkspel is PSV al verzekerd van de volgende ronde....quote:Op woensdag 1 december 2010 20:28 schreef Paul het volgende:
Hoe zit het nog maar in deze poule? Moet PSV winnen om door te gaan?
thx hvjquote:Op woensdag 1 december 2010 20:28 schreef Rucebo het volgende:
[..]
PSV heeft aan een punt genoeg voor kwalificatie.
Lijkt me leukquote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef Paul het volgende:
Gaan jullie morgen ook wel naar FC Utreg kijken? Dan neem ik mijn Fok-spandoek mee naar ut stadion
Against?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef Paul het volgende:
Gaan jullie morgen ook wel naar FC Utreg kijken? Dan neem ik mijn Fok-spandoek mee naar ut stadion
Mooiquote:Op woensdag 1 december 2010 20:35 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ga morgen wel even kijken naar Uttika ja
Gahn ze oohk.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja wat, die kenne ook een ronde verder hoor
TRue, Utreg kon makkelijke een ronde verder maar vergat weer eens te scoren zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 20:40 schreef Oranos het volgende:
[..]
Neen..
Ze spelen vaak leuk maar ze maken het toch nooit af.
Dat mag je niet vragenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:43 schreef Silv het volgende:
Mag ik vragen waarom die Manolev er Überhaupt in staat?
Dat magquote:Op woensdag 1 december 2010 20:43 schreef Silv het volgende:
Mag ik vragen waarom die Manolev er Überhaupt in staat?
Wie gaat vallenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Corrupte UEFA.. Herhaling niet laten zien.. Simpelweg omdat ie gewoon in het doel was..quote:
Hij's al 3 keer geweestquote:Op woensdag 1 december 2010 20:47 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Corrupte UEFA.. Herhaling niet laten zien.. Simpelweg omdat ie gewoon in het doel was..
Wel, we zijn 1 minuut verder, de herhaling is geweest, en hij zat er niet in. Whehe!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:47 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Corrupte UEFA.. Herhaling niet laten zien.. Simpelweg omdat ie gewoon in het doel was..
Wie denk je nou hee, Leo Driessen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef Sportex het volgende:
Wie is deze commentatorWat een faalhaas.
Geen eens verstaanquote:Op woensdag 1 december 2010 20:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie denk je nou hee, Leo Driessen natuurlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:58 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]Wel door toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Derksen is een baasquote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Karzai het volgende:
Die Derksen zit er altijd naast, sukkelllllllllll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |