Fc Groningen TV en De Graafschap TV overslaan om 1:05 en 1:20quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...er komen morgen weer een hoop vrouwen met doorgelopen make-up het advocatenbureau binnen, smekend om een echtscheiding...
Is de paus pedofiel?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben benieuwd wat we kunnen verwachten. Speelt Afellay?²
Sampdoria zal wel moeten, lijkt me sterk dat dit duel geen doelpunten zal opleveren.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:40 schreef Stampie22 het volgende:
Denk dat dit het aanzien nauwelijks waard wordt. Ik voorspel een bloedeloze 0-0, genoeg voor PSV.
Ga is uit m'n topicquote:Op woensdag 1 december 2010 18:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zijn we toch ook een stel gekken. We volgen werkelijk alle wedstrijden.
Heerlijk die saamhorigheid.
Nee man, Koevermans mist dan wel techniek, maar ik ben ervan overtuigd dat als je hem een seizoen lang laat staan hij er tussen 20 en de 30 maakt. Zeker.²
Zal Gijp met zijn behaarde torso vast fijn vinden.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:47 schreef Gorill0r het volgende:
Manolev speeltLeuke opstelling van Rutten!!!
En jij erbijquote:Op woensdag 1 december 2010 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe normaal joh, beetje mensen buitensluiten.![]()
2
Dan gaat PSV toch lekker verdedigen, ze hoeven niks en lijkt me sterk dat ze risico gaan nemen. Daar tegenover staat dat Samp niet al te makkelijk scoort. Maar goed, we zullen zienquote:Op woensdag 1 december 2010 18:41 schreef Sportex het volgende:
[..]
Sampdoria zal wel moeten, lijkt me sterk dat dit duel geen doelpunten zal opleveren.
Fijn dat je nu ter variatie ook zo nu en dan "quote:Op woensdag 1 december 2010 18:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Gijp heeft het zo ver geschopt dat het zelfs al grappig is als de naam Manolev alleen maar valt.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |