Als Sampdoria op een gegeven moment veel ruimte weg gaat geven, zal deze voorhoede van PSV altijd moeten scoren.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:50 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Dan gaat PSV toch lekker verdedigen, ze hoeven niks en lijkt me sterk dat ze risico gaan nemen. Daar tegenover staat dat Samp niet al te makkelijk scoort. Maar goed, we zullen zien
Ik laat me graag aangenaam verrassenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:54 schreef Sportex het volgende:
[..]
Als Sampdoria op een gegeven moment veel ruimte weg gaat geven, zal deze voorhoede van PSV altijd moeten scoren.
Dat is altijd zoquote:Op woensdag 1 december 2010 19:06 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom zitten er Nederlandse reclameborden in dat buitenlandse stadion? ^^
Post eens wat meer over geniale Marokkaanse voetballers en over wat je vrouwtje allemaal klaarmaaktquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Het doet haast pijn om naar een wedstrijd als deze te kijken. Waarom kwel je jezelf dan? Ik hoop op een geniale actie van Afellay.²
Trollquote:Op woensdag 1 december 2010 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Het doet haast pijn om naar een wedstrijd als deze te kijken. Waarom kwel je jezelf dan? Ik hoop op een geniale actie van Afellay.²
Dat is de klok van de regie, denk dat de scheids zijn klokje wel even heeft ingedruktquote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef Nitrouz het volgende:
De klok loopt wel gewoon door, hoeveel minuten blessuretijd zal er komen
Engelaar en creatief in een zinquote:Op woensdag 1 december 2010 19:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Troll![]()
![]()
![]()
Dat is al weer even geleden, een geniale actie. Net als dat gezeur over een creatief middenveld.. Hutch - Engelaar - Afellay. Laat maar eens een keer voetbal zijn, en niet dat laffe gedoe met het 'niet willen verliezen' punt
Tja, ik vind het wel meevallen vanaf hier?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:26 schreef horned_reaper het volgende:
Sommige lampen doen het niet meer.... blijkbaar is het nu te donker in het stadion.....
Ik ga een end met je mee...Engelaar, zit nog in een karkas van een robot zoals Chriet Titulaer ze in de jaren '80 voor ogen had. Totaal niet geavanceerd. Als je dat met een Afellay vergelijkt...Nou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |