Waarom denk je dat IKEA je dekbed zou moeten vergoeden terwijl je je niet aan de wasvoorschriften hebt gehouden?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:13 schreef Emmetje37 het volgende:
We hebben gisteren het dekbed ( Mysa Ronn) gewassen. Niet eens volgens voorschrift maar op 40 graden terwijl 60 graden wordt aanbevolen. Daarna in de droger gedaan op halve warmte ipv vol vermogen volgens etiket en nu is het dekbed 20 cm gekrompen.
Natuurlijk heb ik geen bon meer ( 2,5 jaar geleden aangeschaft). Is er nog kans op een omruilservice of heb ik pech?

Misschien houd je je wel niet aan de wasvoorschriften omdat met de nieuwe machines en de nieuwe wasmiddelen wassen op lagere temperaturen word aanbevolen?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat IKEA je dekbed zou moeten vergoeden terwijl je je niet aan de wasvoorschriften hebt gehouden?

Owja, en de wasvoorschriften zijn er voor de lol dus?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Misschien houd je je wel niet aan de wasvoorschriften omdat met de nieuwe machines en de nieuwe wasmiddelen wassen op lagere temperaturen word aanbevolen?

Ow ja nu is het inderdaad logisch dat het verkeerd gegaan is. Ik zou direct naar IKEA gaan en vragen of ze je dekbed kunnen omruilenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:46 schreef Emmetje37 het volgende:
De wasmachine is 3 jaar oud, dekbed 2,5 jaar. Mag dat verschil maken?

quote:Op woensdag 15 december 2010 12:17 schreef loecje het volgende:
Wasvoorschrift is de maximale temperatuur.
bij maximaal 60 graden is 40 graden ook goed volgens het wasvoorschrift.
Bartjebart, nu je weet dat het dekbed wel volgens de wasvoorschriften is gewassen, kan Emmetje37 het dekbed vergoed krijgen?
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar om even serieus antwoord op je vraag te geven; ik denk niet dat IKEA Hier wat mee kan/gaat doen.

1. Garantietermijn is 2 jaar, dekbed is 2.5quote:Op woensdag 15 december 2010 11:46 schreef Emmetje37 het volgende:
De wasmachine is 3 jaar oud, dekbed 2,5 jaar. Mag dat verschil maken?

nope. is/was de kerstcollectiequote:Op donderdag 16 december 2010 20:22 schreef CarOnline het volgende:
Even een vraagje: Komt die Snöa lijn nog terug?
Zie dat het in Hengelo allemaal is uitverkocht.

Ahh shitquote:Op donderdag 16 december 2010 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope. is/was de kerstcollectie

De onderstellen met bruinzwarte poten zijn gewoon op voorraad en leverbaar en zo. De eiken onderstellen zijn uit het assortiment.quote:Op maandag 13 december 2010 21:54 schreef Troel het volgende:
Niemand info over die Henriksdal armleuning stoelen bruinzwart?
Jammer
Had gehoopt dat ik die met de pax-bonnen had kunnen halen, maar dat zal dan wel niet kunnen

Ja, maar ook die met armleuning?? Want dat zou goed nieuws zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 21:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De onderstellen met bruinzwarte poten zijn gewoon op voorraad en leverbaar en zo. De eiken onderstellen zijn uit het assortiment.
De bekleding in Blekinge wit is ook gewoon op voorraad, in Linneryd naturel niet leverbaar tot week 10.
 Dan haal ik in ieder geval alvast die stoelen en dan komt de bekleding wel
 Dan haal ik in ieder geval alvast die stoelen en dan komt de bekleding wel  

Juist die met de armleuningquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar ook die met armleuning?? Want dat zou goed nieuws zijnDan haal ik in ieder geval alvast die stoelen en dan komt de bekleding wel

Nou, tot vanmiddag danquote:

)
 ) 

Heb je hier wat aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef bsphere het volgende:
Mijn vaatwasser DWH B00 pompt geen water meer af. Ik ben door IKEA verwezen naar een service monteur, maar ik zou liever zelf even de filters nalopen. Weet iemand waar die dingen zitten? Boekjes zijn onvindbaar...

Die kortingsbon en andere cadeaubonnen gaan niet samenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, tot vanmiddag dan
(onee, zondag, dan kan ik meteen die kortingsbon ook inleveren)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |