abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89951564
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:13 schreef Emmetje37 het volgende:
We hebben gisteren het dekbed ( Mysa Ronn) gewassen. Niet eens volgens voorschrift maar op 40 graden terwijl 60 graden wordt aanbevolen. Daarna in de droger gedaan op halve warmte ipv vol vermogen volgens etiket en nu is het dekbed 20 cm gekrompen.
Natuurlijk heb ik geen bon meer ( 2,5 jaar geleden aangeschaft). Is er nog kans op een omruilservice of heb ik pech?
Waarom denk je dat IKEA je dekbed zou moeten vergoeden terwijl je je niet aan de wasvoorschriften hebt gehouden?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 15 december 2010 @ 11:40:08 #102
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89951770
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waarom denk je dat IKEA je dekbed zou moeten vergoeden terwijl je je niet aan de wasvoorschriften hebt gehouden?
Misschien houd je je wel niet aan de wasvoorschriften omdat met de nieuwe machines en de nieuwe wasmiddelen wassen op lagere temperaturen word aanbevolen?
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89951906
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:40 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Misschien houd je je wel niet aan de wasvoorschriften omdat met de nieuwe machines en de nieuwe wasmiddelen wassen op lagere temperaturen word aanbevolen?
Owja, en de wasvoorschriften zijn er voor de lol dus?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89951978
De wasmachine is 3 jaar oud, dekbed 2,5 jaar. Mag dat verschil maken?
pi_89952348
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:46 schreef Emmetje37 het volgende:
Ow ja nu is het inderdaad logisch dat het verkeerd gegaan is. Ik zou direct naar IKEA gaan en vragen of ze je dekbed kunnen omruilen ^O^

Maar om even serieus antwoord op je vraag te geven; ik denk niet dat IKEA Hier wat mee kan/gaat doen.
pi_89952531
40 graden / halfwarme droger zou juist de kans op krimpen moeten verkleinen. Maar de klantenservice kan natuurlijk niet aan het dekbed ruiken of je niet juist te warm hebt gewassen.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_89953059
Wasvoorschrift is de maximale temperatuur.
bij maximaal 60 graden is 40 graden ook goed volgens het wasvoorschrift.
Bartjebart, nu je weet dat het dekbed wel volgens de wasvoorschriften is gewassen, kan Emmetje37 het dekbed vergoed krijgen?
pi_89953437
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:17 schreef loecje het volgende:
Wasvoorschrift is de maximale temperatuur.
bij maximaal 60 graden is 40 graden ook goed volgens het wasvoorschrift.
Bartjebart, nu je weet dat het dekbed wel volgens de wasvoorschriften is gewassen, kan Emmetje37 het dekbed vergoed krijgen?
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar om even serieus antwoord op je vraag te geven; ik denk niet dat IKEA Hier wat mee kan/gaat doen.
pi_89953894
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:46 schreef Emmetje37 het volgende:
1. Garantietermijn is 2 jaar, dekbed is 2.5
2. Garantie wordt verleend mits garantiebewijs> geen bon = geen garantie

dus emmetje ik zou je de moeite besparen
pi_89956174
Bedankt voor de moeite, dat wordt binnenkort een nieuw dekbed aanschaffen want koude voeten is ook niks (-:
( alle leden in ons gezin zijn boven de 1.80m)
pi_90014561
Even een vraagje: Komt die Snöa lijn nog terug?
Zie dat het in Hengelo allemaal is uitverkocht.
Screw them.
We're going home.
pi_90014890
quote:
5s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:22 schreef CarOnline het volgende:
Even een vraagje: Komt die Snöa lijn nog terug?
Zie dat het in Hengelo allemaal is uitverkocht.
nope. is/was de kerstcollectie
pi_90015017
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nope. is/was de kerstcollectie
Ahh shit -O-
Screw them.
We're going home.
  donderdag 16 december 2010 @ 21:14:38 #114
3185 Adelante
To let it go now
pi_90017983

Gaaf die Amsterdam exclusive schilderijen :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_90018070
Ik wil die van Londen, maar die zijn er helemaal uit vrees ik.
Die met die TDK reclame, Piccadilly.
Screw them.
We're going home.
  donderdag 16 december 2010 @ 21:17:04 #116
3185 Adelante
To let it go now
pi_90018121

Of die van Rotterdam is ook erg tof :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_90020394
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:54 schreef Troel het volgende:
Niemand info over die Henriksdal armleuning stoelen bruinzwart?

Jammer :{

Had gehoopt dat ik die met de pax-bonnen had kunnen halen, maar dat zal dan wel niet kunnen :{
De onderstellen met bruinzwarte poten zijn gewoon op voorraad en leverbaar en zo. De eiken onderstellen zijn uit het assortiment.
De bekleding in Blekinge wit is ook gewoon op voorraad, in Linneryd naturel niet leverbaar tot week 10.
pi_90023639
zo'n afbeelding mogen ze ook wel van Groningen maken.
de expo heeft al een panorama van de grote markt op canvas. maar die zijn net wat te duur
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:06:07 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_90034916
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De onderstellen met bruinzwarte poten zijn gewoon op voorraad en leverbaar en zo. De eiken onderstellen zijn uit het assortiment.
De bekleding in Blekinge wit is ook gewoon op voorraad, in Linneryd naturel niet leverbaar tot week 10.
Ja, maar ook die met armleuning?? Want dat zou goed nieuws zijn :) Dan haal ik in ieder geval alvast die stoelen en dan komt de bekleding wel :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_90035264
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, maar ook die met armleuning?? Want dat zou goed nieuws zijn :) Dan haal ik in ieder geval alvast die stoelen en dan komt de bekleding wel :D
Juist die met de armleuning :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:22:17 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_90035503
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Juist die met de armleuning :)
Nou, tot vanmiddag dan :P ;)

(onee, zondag, dan kan ik meteen die kortingsbon ook inleveren :P )

[ Bericht 10% gewijzigd door Troel op 17-12-2010 11:35:15 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_90038660
Mijn vaatwasser DWH B00 pompt geen water meer af. Ik ben door IKEA verwezen naar een service monteur, maar ik zou liever zelf even de filters nalopen. Weet iemand waar die dingen zitten? Boekjes zijn onvindbaar...
pi_90038706
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef bsphere het volgende:
Mijn vaatwasser DWH B00 pompt geen water meer af. Ik ben door IKEA verwezen naar een service monteur, maar ik zou liever zelf even de filters nalopen. Weet iemand waar die dingen zitten? Boekjes zijn onvindbaar...
Heb je hier wat aan
Ikea vaatwasser dood na 1e keer aanzetten
pi_90041969
Nee mijne wil wel aan, maar verpompt geen water ondanks dat er wel een forse laag in staat nu :D
pi_90062331
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:22 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou, tot vanmiddag dan :P ;)

(onee, zondag, dan kan ik meteen die kortingsbon ook inleveren :P )
Die kortingsbon en andere cadeaubonnen gaan niet samen :N
  vrijdag 17 december 2010 @ 21:53:39 #126
35189 Troel
scherp en bot
pi_90063158
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die kortingsbon en andere cadeaubonnen gaan niet samen :N
Ik kan die bon niet inleveren als ik met een cadeaupas betaal?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_90063351
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:53 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik kan die bon niet inleveren als ik met een cadeaupas betaal?
haha zie PI :P
Is geen probleem hoor...
pi_90064203
Hallo, hoop dat hier iemand is die kan helpen.
Zit namelijk met een dilemma over de aanschaf van een Pax lyngdal kast met schuifdeuren.

We hebben een plafondhoogte van 237.5cm en we willen een kast van 236cm.
Nu lees ik hier en daar dat dat best te doen is als je de kast maar rechtop in elkaar zet
maar ook weer dat je extra ruimte nodig hebt om de schuifdeuren in te hangen.

Weet iemand wat verstandig is om te doen??
pi_90064674
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:11 schreef Angie129 het volgende:
Zit namelijk met een dilemma over de aanschaf van een Pax lyngdal kast met schuifdeuren.

Nu lees ik hier en daar dat dat best te doen is als je de kast maar rechtop in elkaar zet

Volgens mij is 1,5cm niet genoeg...
pi_90065129
Was ik al bang voor, we gaan nu nog andere kant van de kamer opmeten qua plafondhoogte.
Is nogal een oud huis de hoogtes willen nog weleens verschillen.

En anders is verhuizen mss nog een optie ;-)
pi_90068691
Hij komt terug *O*
IKEA PS VAGO
Vanaf +/- april voor 19.95
pi_90078693
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:11 schreef Angie129 het volgende:

Volgens mij is de minimum hoogte 240 voor schuifdeuren. Zit zelf met 239 oid :{
pi_90138428
Heeft iemand enig idee of de Pax Birkeland schuifdeuren nog terug komen in het assortiment?
pi_90139086
quote:
5s.gif Op zondag 19 december 2010 19:53 schreef Burbujas het volgende:
Heeft iemand enig idee of de Pax Birkeland schuifdeuren nog terug komen in het assortiment?
dat denk ik niet
pi_90139577
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:04 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

dat denk ik niet
Jammer.
pi_90145659
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:25 schreef Fixers het volgende:
Wat is er met de Sultan Heidal? We zijn nu ook maar opzoek naar een nieuw matras, als we dan toch aan het verhuizen zijn enzo. Al wat proefgelegen her en der. Nu heb ik bij de Ikea de koopgids van de Sultan serie meegenomen en daar staat de Heidal in, echter vind ik nergens anders daar info over. Het leek mij wel interresant een betaalbare versie van Hästens. Ken er genoeg die zo lyrisch over paardenhaar in het matras.
Iemand? Ik kwam op het internet wel iets tegen over een terugroepactie wegens brandveiligheid. En een aanbiedingsactie bij Ikea Heerlen.
pi_90148113
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef Fixers het volgende:

[..]

Iemand? Ik kwam op het internet wel iets tegen over een terugroepactie wegens brandveiligheid. En een aanbiedingsactie bij Ikea Heerlen.
Ik kan dit morgen voor je nakijken :)
Welke maat gaat het om? En ik neem aan dat het om voorkeurswinkel Delft gaat?
pi_90148469
Tof ^O^ 180x200 cm En mijn voorkeur is Breda.

Ik was er van de week nog, maar het was me net te druk om te gaan vragen. Ik kwam ook om even snel gordijnrunners en haken te kopen. Die was ik vergeten toen ik gordijnen en rails kocht. :') Ik zag de Heidal niet meer in de showroom staan.

Zeg doet Ikea niet aan een 'medewerker van de maand'?
pi_90148843
Lol nee, en die heidal heeft wel problemen gehad ook met verkeerde verlijming van paardenhaar oid
  maandag 20 december 2010 @ 10:54:46 #140
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_90166824
Is er iemand die mij iets meer kan vertellen over de Imperativ muurtegel? Bij Ikea Eindhoven zag ik hem in combinatie met de muurlijst, hier stond bij op maat te maken, geld dit voor zowel de tegel als de muurlijst?
Kan je de tegel ook gebruiken zonder muurlijst?

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, want al die vetspetten op de muur is ook niet alles.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_90167023
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:54 schreef SV-tje het volgende:
Is er iemand die mij iets meer kan vertellen over de Imperativ muurtegel? Bij Ikea Eindhoven zag ik hem in combinatie met de muurlijst, hier stond bij op maat te maken, geld dit voor zowel de tegel als de muurlijst?
Kan je de tegel ook gebruiken zonder muurlijst?

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, want al die vetspetten op de muur is ook niet alles.
IMPERATIV wordt normaal gesproken altijd gecombineerd met z'n muurlijst. Dit omdat je anders de tegels vast zou moeten kitten en je dan die kitsporen gaat zien. Alleen de muurlijst is op maat te zagen trouwens.
Wel heeft IKEA glazen achterwanden die op maat besteld kunnen worden. Hier worden schroefgaten in voorbereid zodat je deze kunt vast zetten.
  maandag 20 december 2010 @ 19:50:47 #142
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_90193447
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 11:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

IMPERATIV wordt normaal gesproken altijd gecombineerd met z'n muurlijst. Dit omdat je anders de tegels vast zou moeten kitten en je dan die kitsporen gaat zien. Alleen de muurlijst is op maat te zagen trouwens.
Wel heeft IKEA glazen achterwanden die op maat besteld kunnen worden. Hier worden schroefgaten in voorbereid zodat je deze kunt vast zetten.
Bartjebart dank je voor je antwoord. Ik was er al bang voor. Maar dat van die achterwanden op maat wist ik niet, dus dat opent nieuwe mogelijkheden.
Voor de prijs enzo moet ik naar de afdeling keukens in de winkel denk ik he. Of kan ik ook ergens voorbeelden/prijsindicaties vinden online?
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  maandag 20 december 2010 @ 20:25:08 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_90195788
De schroeven van de achterpoten (dus met rugleuning) van de Henriksdalstoelen zonder leuning, zijn die gelijk aan die van Henriksdal met leuning? Een van de schroeven van een leuningloze stoel is namelijk niet goed (de draad loopt niet door) en dan kan ik die van een leuningstoel pakken kan ik in ieder geval vanavond mijn stoel in elkaar zetten :{

Edit: Ja, dat kan dus, zijn dezelfde schroeven :) Nu nog een keer terug om een nieuwe schroef voor die andere stoel te halen, maar die hoezen komen pas in week 10, dus we hebben nog even

[ Bericht 24% gewijzigd door Troel op 20-12-2010 20:53:36 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_90201659
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 19:50 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Bartjebart dank je voor je antwoord. Ik was er al bang voor. Maar dat van die achterwanden op maat wist ik niet, dus dat opent nieuwe mogelijkheden.
Voor de prijs enzo moet ik naar de afdeling keukens in de winkel denk ik he. Of kan ik ook ergens voorbeelden/prijsindicaties vinden online?
Glas kost 220.- per m2
pi_90204979
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:17 schreef Fixers het volgende:
Tof ^O^ 180x200 cm En mijn voorkeur is Breda.

Ik was er van de week nog, maar het was me net te druk om te gaan vragen. Ik kwam ook om even snel gordijnrunners en haken te kopen. Die was ik vergeten toen ik gordijnen en rails kocht. :') Ik zag de Heidal niet meer in de showroom staan.

Zeg doet Ikea niet aan een 'medewerker van de maand'?
SULTAN HEIDAL is/gaat uit het assortiment... En 180x200 is in Breda niet meer verkrijgbaar. Helaas!
pi_90207031
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

SULTAN HEIDAL is/gaat uit het assortiment... En 180x200 is in Breda niet meer verkrijgbaar. Helaas!
Bedankt voor het kijken. De Hjartdal lag ook best aardig zo op de grond. :) Ik hoef niet per sé die Heidal te hebben. Maar zo'n Hästens kloon klinkt natuurlijk interresant,
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2010 @ 10:46:48 #147
240917 Mula
pi_90223969
Ik heb de Hjartdal en die bevalt zeer goed. Hij is alleen wel behoorlijk warm (en dat voor een koukleum)!
pi_90230520
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 10:46 schreef Mula het volgende:
Ik heb de Hjartdal en die bevalt zeer goed. Hij is alleen wel behoorlijk warm (en dat voor een koukleum)!
Moet je als koukleum eens een latexmatras proberen, die zijn heerlijk warm O+
pi_90237540
Is dat KVARTAL systeem een beetje geschikt om 'gewone' gordijnen aan te hangen? Wij willen graag twee sets gordijnen ophangen: een wat donkerder set aan de buitenkant (hoeft nooit helemaal dicht) en een wat lichter set daarachter (tussen ander set en raam) dat wel helemaal dicht kan. De kamer is te breed voor 1 set gordijnen en de donkere gordijnen zijn dus een soort opvulling voor de zijkanten....
Die 3-spoors KVARTAL lijkt me dus wel handig, maar misschien wordt het wel een beetje te zwaar dan. Deze gordijnen bijvoorbeeld wegen al 3,5kg (x2). Als je dan 4 gordijnen (2 sets) hebt en alles is open, hangen er dus twee gordijnen aan elk uiteinde van de rails. De site geeft een max. belasting van 5kg aan....Dat gaat dus niet werken?
Zijn er mensen met ervaringen met dit systeem of met tips/alternatieven?
pi_90238427
Hoe druk is het meestal tussen kerst en oud & nieuw bij Ikea, 28 of 29 december? (Delft of Haarlem ofzo) Is het nog te doen of is er dan geen doorkomen meer aan?
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:59:02 #151
3185 Adelante
To let it go now
pi_90250161
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:58 schreef Goover het volgende:
Hoe druk is het meestal tussen kerst en oud & nieuw bij Ikea, 28 of 29 december? (Delft of Haarlem ofzo) Is het nog te doen of is er dan geen doorkomen meer aan?
Geen doorkomen aan, drukste week van het jaar. Wil je rustig shoppen moet je de 31e 's middags gaan :)
pi_90279969
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef Adelante het volgende:

[..]

Geen doorkomen aan, drukste week van het jaar. Wil je rustig shoppen moet je de 31e 's middags gaan :)
Daar was ik al bang voor... Misschien toch maar eens op een door de weekse avond in januari gaan dan.
pi_90283537
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:58 schreef Goover het volgende:
  woensdag 22 december 2010 @ 12:40:15 #154
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_90283629
ik wil morgen eigenlijk gaan kijken voor een koelkast bij de ikea heerlen, nu hadden ze er vorige week nog genoeg, en begin deze week waren ze ineens uitverkocht.. nu staat er op de site dat er morgen weer een voorraad van 4 is... hoe betrouwbaar is dit?

het gaat overigens om een FROSTIG BC219 in ikea heerlen ;)
pi_90284109
Ik zoek de handleiding van dat standaard witte ikea ps kastje, alleen geeft de website een fout aan als ik hem probeer te openen? Lukt het iemand hier wel?

woensdag 22 december 2010 @ 12:57:34 #156
3185 Adelante
To let it go now
pi_90284339
Krijg ook een foutmelding bij openen van de montage handleiding! :)
pi_90284359
Hmmmm....
pi_90284435
O geniaal ik ben gewoon naar een ander land gegaan en nu heb ik hem B-)
  woensdag 22 december 2010 @ 13:00:20 #159
3185 Adelante
To let it go now
pi_90284455
Als je hem NU NU nodig hebt, moet je even de klantenservice bellen dan kunnen ze je het pdf-je mailen. Als zij er tenminste wel bijkunnen :P
pi_90284559
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O geniaal ik ben gewoon naar een ander land gegaan en nu heb ik hem B-)
ik wou net zeggen ik scan mijne wel ff in maar het is al gelukt:)
Zijn die sleuteltjes er ook bij te krijgen?
ik ga mijne ruilen, mijn zilver/grijs tegen een rode als alles doorgaat maar bij de rode ontbreken beide sleutels. nu heb ik er wel 2 dus dan hou ik er gewoon eentje. maar dat staat zo raar 1 slot met sleutel en 1 slot zonder sleutel.

herrinner me trouwens dat die kastjes een ramp waren om in elkaar te zetten, dus dat gaat nog wat worden, 1 uit elkaar halen en dan de ander weer in elkaar zetten.
pi_90285427
Huh, in die handleiding gebruiken ze hele andere onderdelen :?!!
pi_90285580
er zijn meerdere soorten IKEA PS kastjes. heb je wel dezelfde handleiding?
pi_90285807
Het kastje ziet er wel het zelfde uit, maar de gebruikte onderdelen zijn gewoon anders
pi_90299431
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:40 schreef sproetjes het volgende:
ik wil morgen eigenlijk gaan kijken voor een koelkast bij de ikea heerlen, nu hadden ze er vorige week nog genoeg, en begin deze week waren ze ineens uitverkocht.. nu staat er op de site dat er morgen weer een voorraad van 4 is... hoe betrouwbaar is dit?

het gaat overigens om een FROSTIG BC219 in ikea heerlen ;)
Als je morgen voordat je naar IKEA wilt rijden nog even kijkt op internet (na 10:00) en er staat dan weer beschikbare voorraad, dan kun je er vanuit gaan dat ze gewoon weer voorraad binnen hebben gekregen. Op zich is die informatie redelijk betrouwbaar.
pi_90299450
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:02 schreef loecje het volgende:

[..]

ik wou net zeggen ik scan mijne wel ff in maar het is al gelukt:)
Zijn die sleuteltjes er ook bij te krijgen?
ik ga mijne ruilen, mijn zilver/grijs tegen een rode als alles doorgaat maar bij de rode ontbreken beide sleutels. nu heb ik er wel 2 dus dan hou ik er gewoon eentje. maar dat staat zo raar 1 slot met sleutel en 1 slot zonder sleutel.

herrinner me trouwens dat die kastjes een ramp waren om in elkaar te zetten, dus dat gaat nog wat worden, 1 uit elkaar halen en dan de ander weer in elkaar zetten.
Nee, de sleutels van IKEA PS zijn niet los te bestellen en volgens mij niet per definitie van elke kast hetzelfde...
pi_90299471
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het kastje ziet er wel het zelfde uit, maar de gebruikte onderdelen zijn gewoon anders
De kans bestaat dat ze de constructie iets hebben aangepast in de loop van de tijd. Of gaat het om een nieuwe kast?
pi_90301680
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee, de sleutels van IKEA PS zijn niet los te bestellen en volgens mij niet per definitie van elke kast hetzelfde...
dat mag ik dan eerst wel gaan uit testen. Desnoods zet ik het slot om.
ik heb die kast juist omdat hij op slot kan, wel praktisch in een studentenkamer waar veel mensen in en uit zouden kunnen lopen (bedrijfje in hetzelfde huis, met mn kamerdeur op slot is mn inboedel niet verzekerd)
  woensdag 22 december 2010 @ 23:19:29 #168
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_90317144
quote:

[..]

Ik heb vier van die kastjes in huis, en inderdaad - alle vier hebben ze verschillende sleutels/sloten.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_90332659
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ik heb vier van die kastjes in huis, en inderdaad - alle vier hebben ze verschillende sleutels/sloten.
balen, maar voor zover ik kon zien is het slot makkelijk lost te maken. dan wissel ik het slot wel om.
  donderdag 23 december 2010 @ 16:35:43 #170
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_90348196
quote:

[..]

Als je morgen voordat je naar IKEA wilt rijden nog even kijkt op internet (na 10:00) en er staat dan weer beschikbare voorraad, dan kun je er vanuit gaan dat ze gewoon weer voorraad binnen hebben gekregen. Op zich is die informatie redelijk betrouwbaar.
dankje! mijn ouders zijn voor me gereden toen ik aan t werk was, dus de koelkast is binnen!
evengoed bedankt :)
  donderdag 23 december 2010 @ 23:16:03 #171
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_90368232
Ik heb een vraag over lattenbodems:

Namelijk de SULTAN LONEVÅG

en de: SULTAN LERBÄCK

Ik heb namelijk hem nodig in 140cm breed, maar dan zie ik bij de laatste dat de bodem in het midden niet doorloopt en bij de eerste zie ik dat de latten aan een stuk doorlopen.
Het eerste lijkt mij wel praktisch aangezien ik meestal er alleen in lig.
Maar is het ook zo al het lijkt??

Daarnaast: zijn deze bodems ook geschikt voor een pocketveren matras?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_90383858
Ik hen hier gordijnen Alvine Streck en rails Kvartal. Maar hoe moet ik die aan elkaar ophangen? Dat gordijn heeft alleen maar een tunnel en lussen voor een roede. Geen plooiband of oogjes waar ik die kleine witte kvartal haakjes aan kan maken. Op de site staat óók (net zoals op het label in de winkel) dat deze grodijnen aan Kvartal kunnen.

Edit: Laat maar. Ik heb even gebeld met de helpdesk. (Hey dat kan ook nog! :P). Je hebt daar de Riktig plooiband voor nodig. Dat is niet echt duidelijk op de site of in de winkel. Gelijk maar even een suggestie achtergelaten bij het callcenter.

[ Bericht 33% gewijzigd door Fixers op 24-12-2010 11:40:02 ]
pi_90437683
Is het mogelijk om voor de Bonde combinatie nog losse deuren te krijgen met melkglas en zilveren omlijsting? Zie net dat we een lekkage hebben dankzij de sneeuw waardoor de hoeken van de kast zijn gaan opbollen. :( Alvast bedankt voor de moeite!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_90443894
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 19:37 schreef Cyan het volgende:
Is het mogelijk om voor de Bonde combinatie nog losse deuren te krijgen met melkglas en zilveren omlijsting? Zie net dat we een lekkage hebben dankzij de sneeuw waardoor de hoeken van de kast zijn gaan opbollen. :( Alvast bedankt voor de moeite!
Voor zover ik weet is er van BONDE helemaal niks meer verkrijgbaar... Sorry :(
pi_90444527
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 23:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is er van BONDE helemaal niks meer verkrijgbaar... Sorry :(
Thnx voor je antwoord
Balen! Maar bij nader inzien is het misschien Effektiv? De rechthoekige deur is 141 cm lang en bijna 35 cm breed en de vierkante deur is 70 cm bij 70 cm. Maar ik zie die maten niet bij de losse deuren van de Effektiv kasten.
pi_90444926
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 23:22 schreef Cyan het volgende:

[..]

Thnx voor je antwoord
Balen! Maar bij nader inzien is het misschien Effektiv? De rechthoekige deur is 141 cm lang en bijna 35 cm breed en de vierkante deur is 70 cm bij 70 cm. Maar ik zie die maten niet bij de losse deuren van de Effektiv kasten.
Nee, de grootste deur van EFFEKTIV is 78x40... Wat je omschrijft is wel echt BONDE ben ik bang...
pi_90444971
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 23:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee, de grootste deur van EFFEKTIV is 78x40... Wat je omschrijft is wel echt BONDE ben ik bang...
Shit! Bedankt voor je snelle antwoord!
Alhoewel dit natuurlijk wel de mogelijkheid biedt om een nieuwe kast te kopen. Always look on the bright sight of life! ;)
pi_90445744
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 23:34 schreef Cyan het volgende:

[..]

Shit! Bedankt voor je snelle antwoord!
Alhoewel dit natuurlijk wel de mogelijkheid biedt om een nieuwe kast te kopen. Always look on the bright sight of life! ;)
Kun je nog iets met je verzekering regelen?
pi_90448512
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Kun je nog iets met je verzekering regelen?
Ja ik denk het wel. Ik ga er maandag iig even voor bellen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:15:37 #180
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_90540904
Hello, ik heb laatst in de koopjeshoed een IKEA PS NYBYGGE gekocht. Alleen ik heb niet zo goed opgelet bij het demonteren. En nu weet ik niet meer hoe ik dat ding in elkaar kan zetten. Ik kan ook geen handleiding hiervan vinden online. Iemand die een foto voor mij kan maken? Of kan ik ergens anders een handleiding krijgen. Many thx!
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_90574022
Wat een hel met die Ikea zeg. Gisteravond in filiaal Haarlem voor Pax kasten. Voorraad was meer dan voldoende. Kom je daar: vak leeg.
Medewerker: ja, pallet is zoek dus we boeken het af en dan komt het uiterlijk vrijdag weer binnen.
Iets later zien we de verloren pallet staan, beetje hoog alleen.
Medewerker: ja, we mogen die tijdens openingsuren niet uit de stelling halen (Arbo). Belt u morgenochtend maar om er twee te reserveren.

Zojuist gebeld : ja, we mogen eigenlijk niet reserveren voor dat filiaal, maar ik ga toch bellen. Even later: ja, ze hebben ze niet op voorraad.

Ik: bel nog maar eens want ik weet precies waar de pallet staat en ze zouden die gisteravond of vanmorgen voor openingstijd naar beneden halen.

Later: ja, meneer, de pallet is niet naar beneden gehaald en dus is het onverkoopbaar op dit moment.

WAT NOU !! Er worden dus toezeggingen gedaan, maar die bloftes worden niet nagekomen ?! Dus er staat nog steeds een pallet te verpieteren en ik ben weer het zaadje ?

Nu in de wacht om een klacht in te dienen (alsof dat gaat helpen). Verhaal uitgelegd en ze gaat met de vestiging bellen,. Heb niet het idee dat ze nu ineens wel de pallet eruit gaan halen. En wie zegt mij dat hij er morgen wel staat ? Wat een service....NOT !!

Edit : verbinding verbroken. KAN ER OOK NOG WEL BIJ !!!!

Edit 2: dik een uur later is men bereid om vanavond om 09:00 uur 2 kasten " uit te draaien ", maar dan zit ik heeeeel ergens anders, dus dat is geen optie. Eind van de middag was beter geweest maar dat mogen ze dus niet van de Arbo.

Dus moet ik vanmiddag maar hopen dat ze in het filiaal Amsterdam 2 kasten hebben liggen zodat ik die kan meenemen. Anders wordt het morgenochtend een behoorlijke rit vanuit mijn woonplaats heen-en-weer naar het filiaal in Haarlem. Dikke, dikke zucht.............

[ Bericht 8% gewijzigd door WebbySP op 29-12-2010 12:02:55 ]
  woensdag 29 december 2010 @ 12:09:57 #182
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_90576080
hadden mijn pa en ma laatst ook, moesten tot na 21.00 wachten op een aantal handgrepen die nog van boven uit een stelling gehaald moesten worden. Ze hebben ze uiteindelijk wel gewoon gekregen en mogen afrekenen na 21.00. Snap dat met die hele stelling en arbo sowieso niet echt, bij de makro sluiten ze ook gewoon een gang af als ze iets boven uit een stelling moeten halen, zo dat de klanten geen "gevaar" lopen.

misschien zeg ik nu wel iets heel doms trouwens..
pi_90580341
Handig topic. Gelijk even gebruik van maken.

Bijna 3 jaar geleden complete Faktum keuken gekocht. Nu laat de folie van vaatwasser deur los en MDF zet uit doordat er altijd stoom in de hoeken uit de vaatwasser komt. Valt dit (nog) onder garantie?
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_90584073
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:09 schreef sproetjes het volgende:
hadden mijn pa en ma laatst ook, moesten tot na 21.00 wachten op een aantal handgrepen die nog van boven uit een stelling gehaald moesten worden. Ze hebben ze uiteindelijk wel gewoon gekregen en mogen afrekenen na 21.00. Snap dat met die hele stelling en arbo sowieso niet echt, bij de makro sluiten ze ook gewoon een gang af als ze iets boven uit een stelling moeten halen, zo dat de klanten geen "gevaar" lopen.

Dat IKEA dit niet doet heeft sowieso niks te maken met arbo technische redenen, maar meer met het algemene veiligheidsbeleid van IKEA. Over het algemeen lopen er bij de Makro iets minder mensen en sowieso minder kleine kinderen. Bij IKEA lopen/rennen veel kinderen door de stellingen, letten niet op zaken zoals een heftruck en trekken zich al helemaal niks aan van gangen die ze door een stelling inlopen terwijl deze afgesloten is.
pi_90584149
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:47 schreef Funksoldier het volgende:
Handig topic. Gelijk even gebruik van maken.

Bijna 3 jaar geleden complete Faktum keuken gekocht. Nu laat de folie van vaatwasser deur los en MDF zet uit doordat er altijd stoom in de hoeken uit de vaatwasser komt. Valt dit (nog) onder garantie?
Heb je je aankoopbewijzen nog? Dan even naar de klantenservice van je IKEA vestiging gaan. Welke front heb je?

Ondertussen hebben wij voor de gelakte fronten een speciale vaatwasserfront gekregen. Dus dan zou dit probleem minder gemakkelijk mogen gebeuren. Maar het is eigenlijk al vreemd dat je vaatwasser stoom 'lekt', want dat zou absoluut niet mogen...
pi_90587245
Bartjebart kun jij ergens in een of ander Ikea systeem nakijken of er nog een prijslijst is van de Bodenkast? Ik heb dit namelijk nodig voor de verzekering en aangezien de kast al bijna 10 jaar oud is heb ik natuurlijk geen bonnetje meer.
pi_90592513
Weet iemand toevallig of de Ingolf keukenbank nog weer terug komt?
Nu ben ik er eindelijk overuit dat ik hem ECHT wil, is ie niet meer op voorraad in Hengelo.

En Duiven. En nog maar 1 in Utrecht... :o
Screw them.
We're going home.
pi_90595616
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heb je je aankoopbewijzen nog? Dan even naar de klantenservice van je IKEA vestiging gaan. Welke front heb je?

Ondertussen hebben wij voor de gelakte fronten een speciale vaatwasserfront gekregen. Dus dan zou dit probleem minder gemakkelijk mogen gebeuren. Maar het is eigenlijk al vreemd dat je vaatwasser stoom 'lekt', want dat zou absoluut niet mogen...
tnx. Ga ik ff doen.

We hebben de Adel. Er werd toen gezegd tegen ons dat dit normaal is, dat er daarom ook een 'stoomstrip' tegen het werkblad geplakt diende te worden, maar het is dus het front wat nu loslaat en uitzet.
pi_90596597
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef Funksoldier het volgende:

[..]

tnx. Ga ik ff doen.

We hebben de Adel. Er werd toen gezegd tegen ons dat dit normaal is, dat er daarom ook een 'stoomstrip' tegen het werkblad geplakt diende te worden, maar het is dus het front wat nu loslaat en uitzet.
ADEL... ow dan is het meer een gevalletje foute lijm...
Maar ik zou ook zeker eens kijken naar je vaatwasser!
pi_90596684
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:17 schreef Cyan het volgende:
Bartjebart kun jij ergens in een of ander Ikea systeem nakijken of er nog een prijslijst is van de Bodenkast? Ik heb dit namelijk nodig voor de verzekering en aangezien de kast al bijna 10 jaar oud is heb ik natuurlijk geen bonnetje meer.
Nee, voor zover ik weet kunnen we die informatie niet terug kijken in een systeem... Artikelnummers verdwijnen op een gegeven moment uit ons verkoopsysteem en na verloop van tijd ook uit de overige systemen voor zover ik weet.

Er is 1 mogelijkheid en dat is een oude catalogus. Ik heb hier nog wel wat versies liggen...Dus ik wil eventueel wel wat dingen opzoeken.
pi_90596731
quote:
11s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:05 schreef CarOnline het volgende:
Weet iemand toevallig of de Ingolf keukenbank nog weer terug komt?
Nu ben ik er eindelijk overuit dat ik hem ECHT wil, is ie niet meer op voorraad in Hengelo.

En Duiven. En nog maar 1 in Utrecht... :o
Volgens mij gaan die uit het assortiment...
pi_90597077
quote:
Op woensdag 29 december 2010 19:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij gaan die uit het assortiment...
Shit shit shit!
Ben nu in Hengelo,(restaurant haha) zal t even navragen nog.
Ohh dat zou echt balen zijn!
Screw them.
We're going home.
pi_90621759
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ADEL... ow dan is het meer een gevalletje foute lijm...
Maar ik zou ook zeker eens kijken naar je vaatwasser!
Als ik naar mijn vaatwasser kijk, is het bovenste (de horizontale) afsluitrubber niet lang genoeg, elke zijde 3 mm te kort....
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:45:12 #194
3185 Adelante
To let it go now
pi_90684677
pi_90713883
Even een vraagje aan de medewerkers over de bezorgservice: Kan ik een grove tijd aangeven waarop ik m'n zooi bezorgd wil hebben? Ik werk bijv. overdag tot 16.00, zou het kunnen dat ik aangeef dat het in de avond bezorgd moet worden, of gaat dat niet? En als dat niet gaat, kan ik dan wél een dag aangeven? Dat ik morgen al ga en het vrijdag pas bezorgd wil hebben ofzo?
  zondag 2 januari 2011 @ 18:26:28 #196
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_90754966
Hallo, de Zweedse wensen nog iedereen...heb een vraagje: een jaartje terug stond ik met LED lampjes in m'n handen die je kan inbouwen in een (laminaat)vloer, ronde LED lampen die 7 mm dik waren...deze kan ik nu nergens meer vinden, wil ze in de trap en/ of vloer gaan maken.

Weet iemand of ze er nog zijn? BVD!
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_90757288
Weet iemand hier hoeveel Dioder-modules ik aan elkaar kan sluiten? :)

Ik heb twee van die meerkleuren setjes gekocht. Daar zitten 4 lichtstrips per setje bij, een adapter, een bedienknop, en een verdeelpunt.

Je kan vier van die strips ieder aan het verdeelpunt hangen. Alleen omdat ik twee van die sets heb (en dus acht strips), leek het mij wel handig om ze allemaal op één verdeelstation aan te sluiten - Bespaart een stopcontact, en tevens verkleuren ze dan alle acht in dezelfde kleur.

Kan dat, of trekt de meegeleverde adapter dat niet?
pi_90763795
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee, voor zover ik weet kunnen we die informatie niet terug kijken in een systeem... Artikelnummers verdwijnen op een gegeven moment uit ons verkoopsysteem en na verloop van tijd ook uit de overige systemen voor zover ik weet.

Er is 1 mogelijkheid en dat is een oude catalogus. Ik heb hier nog wel wat versies liggen...Dus ik wil eventueel wel wat dingen opzoeken.
Sorry voor de late reactie. Thnx voor je aanbod! Maar ik heb inmiddels de leverbon gevonden met daarop de bedragen (in guldens) :)
pi_90765731
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:09 schreef sproetjes het volgende:

In Heerlen, paar weken geleden op een doordeweekse avond? Volgens mij heb ik die handgrepen dan toen voor je ouders uitgedraaid :D

Tja als ze bij de Makro dat risico willen lopen... stel je voor er rent een kind zo'n afgesloten gang in, zoals Bartjebart ook al zei... moet maar net iets fout gaan dan :{
En sowieso, je kunt wel een gang afzetten, maar dan moet je ook nog eens met de reachtruck naar die gang toerijden, dan moet je hoe dan ook door een gedeelte van het magazijn rijden waar wel klanten zijn.
Dan heb je weer het kleine kind dat opeens aan komt rennen... de reachtrucks die we gebruiken wegen 3700kg zonder lading, zelfs als je langzaam rijdt geeft dat een flinke klap.
pi_90765973
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:32 schreef Royyy het volgende:

[..]

In Heerlen, paar weken geleden op een doordeweekse avond? Volgens mij heb ik die handgrepen dan toen voor je ouders uitgedraaid :D

Tja als ze bij de Makro dat risico willen lopen... stel je voor er rent een kind zo'n afgesloten gang in, zoals Bartjebart ook al zei... moet maar net iets fout gaan dan :{
En sowieso, je kunt wel een gang afzetten, maar dan moet je ook nog eens met de reachtruck naar die gang toerijden, dan moet je hoe dan ook door een gedeelte van het magazijn rijden waar wel klanten zijn.
Dan heb je weer het kleine kind dat opeens aan komt rennen... de reachtrucks die we gebruiken wegen 3700kg zonder lading, zelfs als je langzaam rijdt geeft dat een flinke klap.
Krijgen jullie als VAPS winkel hetzelfde kerstcadeau?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')