Als je het goed ophoest kun je er bellen mee blazen, dat is zo gaaf!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:03 schreef mefke79 het volgende:
hi hi.
Goedemorgen! Geen idee hoe koud het hier is, onder mijn dekbed is het lekker warm. Het nadeel van hoestdrank tegen vastzittende hoest, is dat die hoest los komt. Jakkes!
Ik ga mijn dreumes uit bed vissen!
.. waar het hart van vol is...quote:Op woensdag 1 december 2010 10:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik las geil ipv teil. Allemaal de schuld van de topictitel.
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:22 schreef Macka66 het volgende:
Nog even de leestip van BE herhalen uit het vorige bankje:
Photoshop Honda FR-V vraagje ?
Pijn in m'n buik van het lachen
Heerlijk he!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:22 schreef Macka66 het volgende:
Nog even de leestip van BE herhalen uit het vorige bankje:
Photoshop Honda FR-V vraagje ?
Pijn in m'n buik van het lachen
Dikke broek aantrekken ?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:14 schreef E.T. het volgende:
Ik ben me al de hele ochtend psychisch aan het voorbereiden op het feit dat ik straks naar m'n werk moet fietsen![]()
Wind tegen.. dunne broek..
Gelukkig is het maar 5 minuten fietsen
Alsof dat uitmaakt..quote:Op woensdag 1 december 2010 11:34 schreef Ssserpente het volgende:
In, wat vreselijk. Ik krijg er een rotgevoel van in mn buik. Goed dat je melding maakt! Waar stompte ze het kindje?
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:00 schreef Brighteyes het volgende:
Oxy? Had jij niet ergens een site met toffe sleeves voor iPads?
Hopelijk komt de mijne morgenavond en ik ben nu aan het zoeken naar een leuke sleeve.
Heeft iemand anders mss een tip?
Oh kijk nou, er zijn ook iPad maandverbandjes:
[ afbeelding ]![]()
Zijkant of arm, kon niet goed zien waar ze 'm raakte (bovendien was ik daar ook niet echt op voorbereid).quote:Op woensdag 1 december 2010 11:34 schreef Ssserpente het volgende:
In, wat vreselijk. Ik krijg er een rotgevoel van in mn buik. Goed dat je melding maakt! Waar stompte ze het kindje?
Naja, recht in het geizcht is nog een tikkeltje erger dan op de bovenarm. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat op de arm niet erg is...quote:
Ow het is idd erg verschrikkelijk als ze dat doen waar je nog bijstaat.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:02 schreef Vicky het volgende:
Oh wat erg Innepin!
Brr ik was bevroren vanmorgen, zelfs met handshoenen aan had ik bevroren vingertoppen. De begrafenis was heel karig en duurde niet lang. Ze hebben de kist laten zakken en dat vind ik 'verschrikkelijk'.
Okay... ik dacht dat je ook vandaag echt zou beginnen.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:05 schreef Vicky het volgende:
Ja inmiddels wel ontdooid.
Morgen is mijn 1e dag. Ik ga ma, di en do werken.
Wat jammer dat het allemaal en beetje karig was. Was oma er ook? Hoe reageerde ze?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:02 schreef Vicky het volgende:
Oh wat erg Innepin!
Brr ik was bevroren vanmorgen, zelfs met handshoenen aan had ik bevroren vingertoppen. De begrafenis was heel karig en duurde niet lang. Ze hebben de kist laten zakken en dat vind ik 'verschrikkelijk'.
Dat is eigenlijk ook helemaal niet de mannier hequote:Op woensdag 1 december 2010 10:07 schreef E.T. het volgende:
Ik ga een teil heet sop maken en m'n handen daar een tijdje in bewegen.. Kijken of ik het warm krijg![]()
Al vind ik op m'n kont blijven zitten ook wel een aardige optie
Oma was er niet bij. Gister was ze bij mijn schoonouders en heeft ze er geen woord over gezegd. Ws is ze het al vergeten. Ik heb wel een foto gemaakt, mocht ze er naar vragen.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat jammer dat het allemaal en beetje karig was. Was oma er ook? Hoe reageerde ze?
ik heb zelf niet zoveel moeite met het laten zakken van de kist, maar ik kan me wel goed voorstellen dat anderen dat wel heel naar vinden.
Nogmaals veel sterkte!.
Ik weet dat het bijvoorbeeld voor zorgverleners of politie ed. heel makkelijk is om kinderbescherming/jeugdzorg bij je thuis te laten komen, kwestie van 1 formuliertje dacht ik.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:15 schreef mikoxx het volgende:
Vanuit mijn werk is dat wel wat ik weet van het AMK Innepin. Maar goed, alleen maar fjin als ze meteen ingrijpen of iig iets doen! En ik kan me voorstellen dat het aangrijpend is. Even een kop koffie en proberen je gedachten ff te verzetten?![]()
Vicky, ook voor jou nog even een dikkeen wat goed dat je aan een foto hebt gedacht.
Oxy, je verhaal klinkt bijna als een passiehaha!
Nou, dat ís het ook! Een iPassie!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:15 schreef mikoxx het volgende:
Oxy, je verhaal klinkt bijna als een passiehaha!
Oh ja zo... Maar het maken van een melding zorgt toch altijd wel voor het opbouwen van een dossier?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:20 schreef mikoxx het volgende:
Dan moeten de ouders in kwestie wel altijd toestemming geven aan de instantie om bij hen thuis te mogen komen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:21 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Nou, dat ís het ook! Een iPassie!![]()
Want ik ben er echt door gegroeid, hoewel dat best stom klinkt, voor een pc/tablet pc. Maar het is écht zo!Ongelooflijk he! Kan het wel van de daken schreeuwen zo blij ben ik met dat iDing.
NOU WEET JE! WERELD! EEN IPAD KAN JE LEVEN VERANDEREN!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:26 schreef mikoxx het volgende:
[..]
![]()
Ga je gang, zou 'k zeggen
*vingers in de oren stopt*
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:33 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
NOU WEET JE! WERELD! EEN IPAD KAN JE LEVEN VERANDEREN!
ECHT! DUS BEA KAN ZEGGEN WAT ZE WIL! MAAR EEN PC IS EEN PRIMA CONTACTMIDDEL!
![]()
zo.
Lurker reageert ook eensquote:Op woensdag 1 december 2010 13:39 schreef Oxymoron het volgende:
Topickiller? Of lunch/school/slaapjestijd?
true. staat tegenover dat zo'n zorgverlener dan wel "in gesprek" gaat met de ouders en verdacht vaak al direct begint over bv een ots. en dan uitlegt dat als ze niet akkoord gaan met een huisbezoek zo'n ots direct 'aangevraagd' wordt.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:20 schreef mikoxx het volgende:
Dan moeten de ouders in kwestie wel altijd toestemming geven aan de instantie om bij hen thuis te mogen komen.
Da's nog wel een idee idd!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:45 schreef trui het volgende:
misschien voeren met fleece ofzo, BE, die sleeve.
Je telefoon lag natuurlijk ook in de auto??quote:Op woensdag 1 december 2010 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Met bibberende stem binnen weer vragen of je even mag bellen. Slikkend en wel.![]()
Oh, en die hoesjes van jouwe linkje zijn gaaf Lois!
Be slikt!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Met bibberende stem binnen weer vragen of je even mag bellen. Slikkend en wel.![]()
Oh, en die hoesjes van jouwe linkje zijn gaaf Lois!
Schrijnend. Er wordt mij ook vaak ongewild een baan als oppascentrale in de schoenen geschoven. Ik heb inmiddels steeds meer moeite om mijn pissigheid niet op het alleen gelaten kind af te reageren. En ik ken ook een kind uit Sterres klas dat niet eens naar de overblijf 'mag', want dat kost geld. Resultaat: dat kind moet zich dus tussen de middag maar zien te redden, inclusief z'n 3 jaar jongere zusje.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Staat ineens een jongetje uit de klas met zijn grote broer voor de deur. Of ie mag spelen? Nou ja, vooruit.
Blijkt dat ie al bij weet ik hoeveel klasgenoten had aangebeld.zonder sjaal, zonder handschoenen zonder muts.
En net vertelde hij dus dat papa en mama even naar de badkamerwinkel moeten, en dat dit saaaaaaaai is, en hij dus maar moest gaan spelen.![]()
Ja, nee hoor, graag gedaan.![]()
Da's toch raar??En ditzelfde kind zit ook wel eens bij de overblijf met een halve liter chocolademelk en een halve kilo pepernoten. Als lunch.
Dat begint al vroeg... Hier kregen we een brief van het kdv dat het de bedoeling was dat de kinderen thuis aten en niet op het kdv werden afgezet met ontbijt... Zo kreeg er een jochie een knakwordt mee als ontbijt. Heel triest.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:47 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Schrijnend. Er wordt mij ook vaak ongewild een baan als oppascentrale in de schoenen geschoven. Ik heb inmiddels steeds meer moeite om mijn pissigheid niet op het alleen gelaten kind af te reageren. En ik ken ook een kind uit Sterres klas dat niet eens naar de overblijf 'mag', want dat kost geld. Resultaat: dat kind moet zich dus tussen de middag maar zien te redden, inclusief z'n 3 jaar jongere zusje.En ik ken ook een jongetje dat altijd zonder ontbijt naar school gaat.
Ongelooflijk, als ouder heb je toch een zorgplicht?! En als je zelf niet voor je kind wilt/kunt zorgen, dan dien je in mijn ogen voor een fatsoenlijke opvang te zorgen.
En mijn moeder het maar eng vinden dat ik in Amsterdam woonquote:Op woensdag 1 december 2010 15:52 schreef mefke79 het volgende:
Spuuglokje, kan je zoiets niet ook gewoon bij het AMK melden? Ik bedoel, tis toch een soort van verwaarlozing.
Ik geloof dat wij aan de verkeerde kant van het land wonen. De burgemeester krijgt zware persoonsbewaking en moet waarschijnlijk zijn huis uit, in E'hoven schieten ze elkaar overhoop en zijn er rijtjeshuizen met kogelvrijglas en dat allemaal om wiet. Welkom in het altijd gezellige Brabant
ha dan is Oss zo slecht nog nietquote:Op woensdag 1 december 2010 15:52 schreef mefke79 het volgende:
Spuuglokje, kan je zoiets niet ook gewoon bij het AMK melden? Ik bedoel, tis toch een soort van verwaarlozing.
Ik geloof dat wij aan de verkeerde kant van het land wonen. De burgemeester krijgt zware persoonsbewaking en moet waarschijnlijk zijn huis uit, in E'hoven schieten ze elkaar overhoop en zijn er rijtjeshuizen met kogelvrijglas en dat allemaal om wiet. Welkom in het altijd gezellige Brabant
hier gebruiken ze beide!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:19 schreef mefke79 het volgende:
estrys wat ze hier met pistolen en handgranaten doen, doen ze bij jullie met messen
zomaar een andere pikte ze niet. moest het verhaal van pieter konijn zijn. w8 ff, ik ga googlen of die niet ook andere verhaaltjes heeft!quote:
da's wel een goede! ze mag morgen haar schoentje zettenquote:
de dropquote:Op woensdag 1 december 2010 19:42 schreef Ssserpente het volgende:
Oh ja, ik heb chocolaaaa en een zak autodrop.Waar zal ik mee beginnen?
om de beurt een hapjequote:Op woensdag 1 december 2010 19:42 schreef Ssserpente het volgende:
Oh ja, ik heb chocolaaaa en een zak autodrop.Waar zal ik mee beginnen?
nee nog niet en d epakbon zat in de doos bij mijn ouders...quote:Op woensdag 1 december 2010 19:55 schreef simmu het volgende:
vicky, is die andere al bezorgd? niet dat je daar nu nog iets aan kan doen ofzowel lekker van die auto!
Nee!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En dan eerst openbreken? Of zou dat gewoon met warm water kunnen? (Sorry, ik ben echt geen techneut)
Thaks voor de tip trouwens, ga ik meteen even doen.![]()
Hahaha, ik las van onder naar boven en dacht...hmmmm, wil ik weten waar dit over gaat?? Maar fijn, over bevroren auto's dusquote:Op woensdag 1 december 2010 20:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
Groofs, je rubbers ff insmeren met vaseline!
openbreken niet met geweld doen want dan trek je je rubbers zokapot en dan heb je een groter probleem. Warm water zou kunnen maar dan moet je wel meteen afdrogen anders vriezen ze weer vast.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En dan eerst openbreken? Of zou dat gewoon met warm water kunnen? (Sorry, ik ben echt geen techneut)
Oké. Tico, ik weet dat je geen warm water over de ramen mag gooien omdat ze dan kunnen springen, maar voorzichtig bij die rubbers dacht ik...quote:Op woensdag 1 december 2010 20:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
openbreken niet met geweld doen want dan trek je je rubbers zokapot en dan heb je een groter probleem. Warm water zou kunnen maar dan moet je wel meteen afdrogen anders vriezen ze weer vast.
Vicky!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
om de beurt een hapje
Oh ik had weer zo'n heerlijke blunder. We hebben 2 canvasdoeken besteld voor de ouders om voor Sinterklaas te geven. Belt mijn moeder net op met de mededeling dat ie SUPER GAAF is.. dus we moesten ff nadenken.. blijft 1 van de canvasdoeken dus bij hun bezorgd te zijn.. Foutje van ons! Heb maar tegen mijn moeder gezegd dat ze er maar een papiertje om moet doenIk krijg vrijdag een autotje
M's opa had een Peugeot 205 en daar mag ik in gaan rijden. Schoonouders betalen voor een jaar de verzekering en wegenbelasting
whahahaaquote:Op woensdag 1 december 2010 20:03 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Hahaha, ik las van onder naar boven en dacht...hmmmm, wil ik weten waar dit over gaat?? Maar fijn, over bevroren auto's dus
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:03 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Hahaha, ik las van onder naar boven en dacht...hmmmm, wil ik weten waar dit over gaat?? Maar fijn, over bevroren auto's dus
geen warm water doen! dat bevriest juist heel snel en dan zit je erger in de problemen! als het technisch mogelijk is (buitenverlengsnoerding) een fohn erop zetten. zodra je het los hebt dan idd insmeren met vaseline zodat je dat procede niet de hele winter hoeft te herhalenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
ik ben er ook blij mee! Het zal alleen wel ff wennen zijn. Rij nu in een automaat en die 205 is een schakelbakkie...quote:Op woensdag 1 december 2010 20:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vicky!![]()
Wat gaaf van dat auto'tje!
![]()
![]()
En wat lachen van die canvas!
nja, het is iig wel een gaaf kado!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee nog niet en d epakbon zat in de doos bij mijn ouders...
Groofs, je rubbers ff insmeren met vaseline!
Met die gladheid merk je daar niets van.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ben er ook blij mee! Het zal alleen wel ff wennen zijn. Rij nu in een automaat en die 205 is een schakelbakkie...
Hij heeft ook geen stuurbekrachtiging dus dat zal wel spierpijn worden
Amber kennende....quote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef Ticootje het volgende:
Oh hier is het heel ongelijk, maar dat maakt nog niets uit.
Ik bedacht me ineens dat het vast niet goed zal gaan dat Oscar een auto krijgt en Sasha niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
whahahaa
Hier is het ook nog oneerlijk verdeeld BE. Amber krijgt iets meer en wat qua grootte veel meer, dus morgenavond of vrijdag nog ff snel iets groots voor Tess erbij kopen
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
Voor Oscar zou het ook niet uitmaken idd Tico, maar:
[..]
Ik bedacht me ineens dat het vast niet goed zal gaan dat Oscar een auto krijgt en Sasha niet.Dus maar voor hem een 'afschiet-auto'tje' van 1,99 erbij.
Leuke autoquote:Op woensdag 1 december 2010 20:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
dit autotje is het trouwens...wat goed Diaan!!
zulke dingen zijn ook heel moeilijkquote:Op woensdag 1 december 2010 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuke autoWilden ze hem eerst verkopen?
Mijn moeder, vooral, was erg opgelucht. Ze zag er wel erg tegenop.
Mefke hier kwam de pakjespostbode ook pas na 6 uur. Denk dat er vertraging is door de sneeuw enzoquote:Op woensdag 1 december 2010 20:31 schreef mefke79 het volgende:
volgens mij zijn ze bij tnt de weg kwijt. Gaat net de bel, tnt bezorger met een pakje, eerste aanbieding en dat na 8 uur. Ik vind het best hoor, maar ehmmm beetje laat he.
Diaan, goed nieuws!
Vicky, altijd leuk een auto!
Intertoys heeft geen verzendkosten tot 4 december. Daar is toch ook niet-prul-spul te vinden?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:42 schreef moussy het volgende:
Ik moet nog één kadootje voor Cas, maar ben nu ziek en via inet een prul bestellen is ook onzin, dus ik denk dat ik er bij René gewoon 1 achter houd
Het laatste kadootje valt nog in de prul categorie, ik denk niet dat ze blij met me zijn als ik voor 2 euro iets bestelquote:Op woensdag 1 december 2010 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Intertoys heeft geen verzendkosten tot 4 december. Daar is toch ook niet-prul-spul te vinden?
Ik zou er een mailtje aan wagen!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:01 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ze zijn nu afgeprijsd (grr 20 euro goedkoper dan toen ik ze bestelde en meteen betaalde)
oh, ik dacht per 1 december, dus vandaag!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, de oncoloog was er ook zeer verbaasd over dat het zo goed aangeslagen is. Hopelijk blijft het nu een beetje stabiel/rustig. Hoe gaat het eigenlijk met de vriendin van je broer? Heb je haar al gesproken?
Vicky heeft trouwens morgen haar eerste werkdag...
Ik dacht dat ook...quote:Op woensdag 1 december 2010 21:02 schreef trui het volgende:
[..]
oh, ik dacht per 1 december, dus vandaag!
ja, ik heb M gesproken inmiddels uiteraard, en het gaat zozo. ze probeert zo goed mogelijk voor zichzelf en haar zieke lijf te zorgen, 't is allemaal zo raar. verder is haar tactiek: niet teveel er aan denken, leuke / fijne dingen doen waar mogelijk.
leuke laarzen stiemie!!!
ik moetook nog eens goed op een rijtje zetten wat ik nou allemaal aan kadootjes op voorraad heb, ik vrees dat 't ook nogal scheef verdeeld is. maar het budget laat niet al teveel extra aankopen toe momenteel, dus nog even goed met beleid bezien of er nog iets nodig is. de afgelopen dagen was cato ziek thuis dus kwam ik nauwelijks toe aan nog wat laatste aankopen. morgen kan ze hopelijk weer naar school en zal ik me daar eens even over buigen. we willen 't zaterdag vieren, dan hebben ze zondag om er nog wat rustig van bij te komen/ na te genieten.
Is dat zo' n boekje met van die "enge" tekeningen? K zal ff plaatje zoeken zo.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:30 schreef simmu het volgende:
weet iemand trouwens hoe je van bedritueel verandert bij een peuter? we hadden ooit een pieter konijn boekje + knuffel gehad, maar dat verhaaltje blijkt vrij bruut te zijn (waar ik geen erg in had)
wat een vooruitziende blik!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:11 schreef moussy het volgende:
de kadootjes die hij gevonden had, die zou ik inpakken, nu heb ik andere ingepakt en een ander de kadootjes die ik in zou pakken en hij dus gevonden had.
En wat onder zn neus ligt vind hij niet, er liggen al 2 jr! 8 pietenpruiken in een tasje op de schoenenkast in de gangquote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef trui het volgende:
[..]
wat een vooruitziende blik!![]()
![]()
(ik weet zelf soms niet eens waar ik alles verstopt heb.)
Hij heeft een neus voor cadeautjes, hij ruikt ze gewoon...quote:Op woensdag 1 december 2010 21:20 schreef moussy het volgende:
[..]
En wat onder zn neus ligt vind hij niet, er liggen al 2 jr! 8 pietenpruiken in een tasje op de schoenenkast in de gang
de plaatjes zijn in het boekje leuk, het is het verhaaltje zelf wat zo brutig overkomt. misschien ligt het wel aan mij hoor. die sprookjes van andersen zijn echt veel ergerquote:Op woensdag 1 december 2010 21:17 schreef Oxymoron het volgende:
Alle boekjes van Pieter konijn komen mij niet bekend voor. Ik denk dat ik een soort VoorOorlogse versie ken, of een extra brute. Of het was iets totaal anders
Ja blijkbaar, want Stinkers (die meurpoppetjes) vond hij nietquote:Op woensdag 1 december 2010 21:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Hij heeft een neus voor cadeautjes, hij ruikt ze gewoon...
So? Sinds wanneer trek jij je daar wat van aan?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Het laatste kadootje valt nog in de prul categorie, ik denk niet dat ze blij met me zijn als ik voor 2 euro iets bestel
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
So? Sinds wanneer trek jij je daar wat van aan?
Jaquote:Op woensdag 1 december 2010 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
Wat je wat ook zo eng was? Pim, Fits en Ida! Dat ze verdwalen in die grot en dan struikelen over de benen van die dode man met dat jagershoedje die maanden daarvoor al was verdwaald. En kaarsen eten.
Ja! Die grot en dat ze kaarsen moesten eten herinner ik me nog ja!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
Wat je wat ook zo eng was? Pim, Fits en Ida! Dat ze verdwalen in die grot en dan struikelen over de benen van die dode man met dat jagershoedje die maanden daarvoor al was verdwaald. En kaarsen eten.
Lieve Omoda,quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef Stiemie het volgende:
[..]
misschien ga ik dat maar gewoon doen ja. Vind het alleen altijd zo lastig....
Dat vind ik het ideale aan mailen. Daar kan je gewoon even voor zitten, ze kunnen je niet in de reden vallen en niet geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef Stiemie het volgende:
[..]
misschien ga ik dat maar gewoon doen ja. Vind het alleen altijd zo lastig....
Als ze handig zijn bieden ze je alsnog die korting aan, anders stuur je dit paar retour en bestel je opnieuw voor de nieuwe prijs...quote:Op woensdag 1 december 2010 21:53 schreef Stiemie het volgende:
Zo mail is eruit! En inderdaad gezegd dat ik het zo jammer vind omdat ik ze ook pas ontvangen heb terwijl ze al afgeprijsd zijn.
Ja dat dahct ik ook, maar ik wil ze eigenlijk morgen meteen aan ivm dat gekneusde teen verhaal.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als ze handig zijn bieden ze je alsnog die korting aan, anders stuur je dit paar retour en bestel je opnieuw voor de nieuwe prijs...
gedáán!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Memmel het volgende:
Attentie attentie wil mevrouw Moussy haar inbox leegruimen?
Einde bericht.
En nóg een.quote:
Lieve k_i_m,quote:Op donderdag 2 december 2010 09:28 schreef k_i_m het volgende:
Lief dagboek,
Ik voel mij kut na 2 uur slaap en een 4x ondergekotste slaapkamer en om 7.00 uur opstaan en nu moet alles kapot en dood.
Groetjes,
k_i_m
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:36 schreef debuurvrouw het volgende:
k_i_m!kom *kusjekroelknufaai*
Wie gaan we dood maken?
Ah! Die vraag ook weer beantwoord.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:36 schreef k_i_m het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb ook nog een wens. Zou het mogelijk zijn dat voor vandaag alle vrouwen met sneeuwangst in een Suzuki Swift THUISBLIJVEN?
Dankuwel.
Groetjes,
k_i_m
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:42 schreef k_i_m het volgende:
Nee maar echt hee.....Nee nee echtwaaaaaar......
Oeh ja nou poeh, hoe erg!quote:Op donderdag 2 december 2010 10:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Haar uit model rode oren, koude voeten, tintel vingers
tis een wereldrampquote:
Bedoel meer van die lekkere slierten dan een beetje wind hequote:
wat netjes, ik hoop altijd dat er een vrachtwagen komt die de wagen een halve meter inkortquote:Op donderdag 2 december 2010 10:20 schreef k_i_m het volgende:
Alle asomoeders stonden vanochtend weer met hun auto met knipperlichten aan half op de straat/half op mijn stoep omdat ze te lui waren om aan de overkant van de straat te parkeren waar er gewoon vrije parkeerplaatsen zijn.
Ik hoop dan altijd stiekem dat er een keer iemand een spiegel afrijd.
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:19 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Bedoel meer van die lekkere slierten dan een beetje wind he![]()
Ik heb er nu al een pestpokkehekel aan dat m'n haar statisch is.
haha dat was ook mijn eerste reaktie: net buzz lightyearquote:Op donderdag 2 december 2010 10:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Héél praktisch ook, Voor in een winkel vooral. Dat kan je als een soort Buzz Lightyear open klappen ook?
Die kans is nog best aanwezig, aangezien mijn stoep begint vlak na een extreem drukke kruising. Het is nog gevaarlijk voor het verkeer ook.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat netjes, ik hoop altijd dat er een vrachtwagen komt die de wagen een halve meter inkort
dan kan die auto meteen wat makkelijker geparkeerd worden
en ik word schijtziek van die suikerzoete pamperreclame
hehheh.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.vacature.com/node/3423
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:42 schreef k_i_m het volgende:
Nee maar echt hee.....Nee nee echtwaaaaaar......
dat is de herhaling van gisteravond en die heb ik gezien.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:30 schreef Oxymoron het volgende:
Ik erger me aan: nu op rtl4, die dyanne van c&a die de psycholoog uithangt.
God, het lijkt /is therapie op tv, psychotherapie! En iedereen kijkt mee!
Is dyanne therapeut ofzo?! Ik stoor me gek aan die psychologie van de koude grond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
Nee Dyanne is geen therapeut, Dyanne is kleurenblind.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:30 schreef Oxymoron het volgende:
Ik erger me aan: nu op rtl4, die dyanne van c&a die de psycholoog uithangt.
God, het lijkt /is therapie op tv, psychotherapie! En iedereen kijkt mee!
Is dyanne therapeut ofzo?! Ik stoor me gek aan die psychologie van de koude grond.
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:01 schreef Muks het volgende:
ik post hier bijna nooit maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pfff heftig zeg!!
Surpriseswij doen met Kerst en dan moet ik er altijd 3 maken... Peace maakt de gedichten.. eerlijke verdeeld.
Make love, not war ☮
Ze zet ook iedere week opnieuw een nieuw slachtoffer voor lul in de weekendbijlage van de Telegraaf. Echt, wat takelt ze die mensen toe, onvoorstelbaar. Het lijkt wel of ze het erom doet.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee Dyanne is geen therapeut, Dyanne is kleurenblind.
Ze heeft alleen wit, grijs en zwart in het assortiment zitten. De rest is niet 'stylish verantwoord'en ohja, voor het geval je het nog niet wist... of je gelukkig bent in je leven en in de liefde hangt af van hoe je gekleed gaat. En je wordt pas gelukkig na haar stijladviezen.
![]()
ok ok ik overdrijf maar ik deel je hekel en je stoor![]()
snel wegzappen bij Dyanne en bij dat vreselijke programma.
Dyannequote:Op donderdag 2 december 2010 15:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ze heeft alleen wit, grijs en zwart in het assortiment zitten. De rest is niet 'stylish verantwoord'en ohja, voor het geval je het nog niet wist... of je gelukkig bent in je leven en in de liefde hangt af van hoe je gekleed gaat. En je wordt pas gelukkig na haar stijladviezen.
![]()
mijn moeder zweert bij een mengsel van glycerine en kamferspiritus (echt zo'n middel uit het jaar kruik, stinkt enorm maar helpt wel)quote:Op donderdag 2 december 2010 15:20 schreef miss_sly het volgende:
Muks, heftig.
Sseprente, dat heb ik dus ook, tot bloedens toe. Vandaar ook de grafietzalf, dat werkt echt goed om de kloofjes enzo weer dicht te krijgen. Maar verder zijn ze zoo droog. Ik zal die eens proberen.
Die van nivea heb ik al eens geprobeerd FTA, en die van Dove en nog een paar.
Dyanne kijk ik niet, dus ik kan neit mee klagen
zij ziet er zelf prima uitquote:Op donderdag 2 december 2010 15:17 schreef Ssserpente het volgende:
En gekgenoeg vind ik dat ze er zelf wel leuk uit ziet vaak. Maar ze kan ook vrij veel hebben.
Ik denk niet dat ik gelukkiger zou worden als ik me in een vuilniszak of hobbezak zou hullenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Blijft ook maar vuil uitkomen...quote:
Looking good? dat keek ik altijd, daar was ze leuk.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zij ziet er zelf prima uit![]()
maar niet iedereen kan haar kleding hebben en t is natuurlijk niet zo dat alleen dat wat zij draagt leuk is ofzo, daarom vind ik haar stom
dat programma kijk ik ook niet, ik krijg al jeuk van de voorstukjes. Ik keek haar wel een paar jaar geleden hoe heette dat toen, was dat tv-stylist ofzo? Op zich wel aardig maar na 2 aflevringen leek het wel of je naar een continue herhaling zat te kijken
Ja kan k weer met je twitterenquote:Op vrijdag 3 december 2010 07:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Whoei!! Hip telefoontje Huupsch![]()
En goeiemorgen natuurlijk! We hebben ook sneeuw. Echt een uur nadat ik een skibroek binnen kreeg voor mijn kleine oepie.Planning.
ja, die waren ook aangekomen, maar bleken scheuren te hebben. Zegt die mw nadat ik haar daarover mailde dat ik maar zakjes aan de voeten moest doen in de snowboots, omdat die dingen sowieso niet zo waterdicht zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja kan k weer met je twitteren![]()
Yay! goed geregeld![]()
![]()
heb je nog wat van die andere mp-dingen gehoord? Die snowboots?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |