Nou!quote:
In die tijd had er makkelijk een ONSje ingepast.quote:
Dat hoefde van mij niet perse hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik moet wel iemand ZO leuk vinden dat ik er relatiemateriaal in zie zeg maar
Ik zit me suf te prakkiseren maar zelfs daarin ben ik saaiquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Ja stomme notebookprul ging net bokken.
Wat was jouw spannendste plek Qwea, je wil het heel graag delen he?
Het kan nogquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef Maes het volgende:
Hoe kan dat nou?? Ik bel even met mijn zoon en is het topic gesloten. En ik heb mijn ONSjes nog niet eens verteld.
Ik hou wijselijk mijn mond evenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit me suf te prakkiseren maar zelfs daarin ben ik saai
Nou nee, niet echtquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Ja stomme notebookprul ging net bokken.
Wat was jouw spannendste plek Qwea, je wil het heel graag delen he?
Voor jouw ONSjes is altijd plek.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef Maes het volgende:
Hoe kan dat nou?? Ik bel even met mijn zoon en is het topic gesloten. En ik heb mijn ONSjes nog niet eens verteld.
JIJ EN MAES?quote:
Hoofd in locker?quote:
Geeft niks, tombo ook nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:57 schreef Oognip het volgende:
Jeetje ik kan weer niet meepraten met al die ONSjes
Wel dus.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, want dat zou ik noooooit zeggen hier
ONZ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:58 schreef Maes het volgende:
Nou.......................................ik ben een tijdje losgeslagen geweest na mijn scheiding en toen vond ik het ONZen wel een leuke sport
quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Trio heb ik nog nooit gedaan, Elies wint!
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
ONZ?
OneNightZoooooooooo-wat-een-seks?
Je mag het best bekennen, maar het is niet zo, toch?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
Zal ik dan maar gewoon bekennen dat ik maagd wil blijven tot ik ga trouwen?
Oh jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag het best bekennen, maar het is niet zo, toch?
Want met die ene jeweetwel, toch?
Nou ja, het hád nog gekund dat je daar niet mee naar bed was geweestquote:
Nou als je voor je gevoel nog maagd bent dan telt die ene ook niet hoorquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, het hád nog gekund dat je daar niet mee naar bed was geweest
Maar ik dacht van wel, wist het alleen niet zeker. Gelukkig maar dat jij het nog wel zeker weet
Nee, ik was jullie aan het plagen johquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als je voor je gevoel nog maagd bent dan telt die ene ook niet hoor
Oh dat vond ik echt kansloos oeverloos geploeter, niet voor herhaling vatbaarquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:02 schreef Maes het volgende:
Ik vond het niet gestabiliseerde waterbed wel een interessante plek voor sex en het was toevallig ook nog een ONS
OMG, dat niet-gestabiliseerde... Laat ik zeggen: ik lag al vast, de ander sprong erin en in één moeite wipte ik er aan de andere kant met een vrolijke zwaai weer uitquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:02 schreef Maes het volgende:
Ik vond het niet gestabiliseerde waterbed wel een interessante plek voor sex en het was toevallig ook nog een ONS
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMG, dat niet-gestabiliseerde... Laat ik zeggen: ik lag al vast, de ander sprong erin en in één moeite wipte ik er aan de andere kant met een vrolijke zwaai weer uit
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMG, dat niet-gestabiliseerde... Laat ik zeggen: ik lag al vast, de ander sprong erin en in één moeite wipte ik er aan de andere kant met een vrolijke zwaai weer uit
nee, Maes was in haar wilde dagen een baggerkloon in ONZquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
ONZ?
OneNightZoooooooooo-wat-een-seks?
Dat zeg ik dat was oeverloos geploeter, was jij dat????#quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeequote:
Ik dacht al dat ik je ergens van herkendequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:05 schreef oh-oh het volgende:
Dat zeg ik dat was oeverloos geploeter, was jij dat????#![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
wheheheheheheheehequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik je ergens van herkende
Maar niet voor iedereen. Onze echtgenoten (m/v) zien ons aankomenquote:
Biechten, toe!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Maes het volgende:
Ik kan me geen geploeter herinnerenwel iets anders
Nou meid, gooi het eruitquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Maes het volgende:
Ik kan me geen geploeter herinnerenwel iets anders
Was het een fiasco? Dan was ik het nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef oh-oh het volgende:
wheheheheheheheehe![]()
![]()
![]()
Nee ik weet heus nog wel met wie dat fiasco was
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was het een fiasco? Dan was ik het niet
Oeverloos geploeter, dat zeg ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben met Maes wezen shoppen vandaag! Leuk he?quote:
Ik denk het nietquote:
Hoe was je taartje??quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben met Maes wezen shoppen vandaag! Leuk he?
Of bedoelde je dat niet?
Dat hartige dingetje? Lekker! Heb het als avondeten opquote:
Ah, niet bij de beesten af dus.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik denk het nietHet is niet FF-waardig.
Ik ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik interpreteerde dit even verkeerd
haha die tienerjaren liggen allang achter mequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik interpreteerde dit even verkeerd
dat had ik al gepost, jullie trio-den er massaal overheenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh maar Zwab, hoest met het leuke meisje dan?
Slaap lekkerquote:
Afkickverschijnselen van ONS.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Slaap lekker
Ben al weer terug van de bank. Was ineens strontmisselijk, maar het is weer over
Noes! Kan je er niet voor zorgen dat je haar eerder ziet?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
maar meh, we zien elkaar rond kerst pas weer gok ik
Ik denk zomaar van nietquote:
Jij hebt het af en toe over beeb, mag ik vragen wie dat is?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk zomaar van niet
Aha, daar heb je de beeb weer. Die is met miniatuurtje naar Lady Gaga geweest
Helaasch oh-oh, niks te delen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben strontmisselijk maar das de maoam![]()
En Chico slaapt nog te lekker om door de sneeuw te moeten![]()
Cat, deel je onsjes met ons
Die zal nu wel aardig gaga zijn denk ik.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk zomaar van niet
Aha, daar heb je de beeb weer. Die is met miniatuurtje naar Lady Gaga geweest
Bummerquote:
Ik kende dus heel dat nr niet voor ik het boek las en ik was vroeger echt Beatles fanquote:
De Beeb is de partner van EliesjeBeequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij hebt het af en toe over beeb, mag ik vragen wie dat is?Ik dacht eerst dat het je baby was maar das blijkbaar niet zo
Aha, leuk om te wetenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
De Beeb is de partner van EliesjeBee
Die drukt ze af en toe in bed
En tegen de muur, en ze smeert dr af en toequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
De Beeb is de partner van EliesjeBee
Die drukt ze af en toe in bed
Is het een vrouw of snap ik het gewoon niet?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En tegen de muur, en ze smeert dr af en toe
Yups. En ik ben ermee getrouwdquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef Oognip het volgende:
Is het een vrouw of snap ik het gewoon niet?
Ik heb precies hetzelfde iddquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ik las net nog ff die laatste pagina van t vorige topic terug , ik vind mezelf ook altijd veel braver dan de meeste mensen die ik irl ken, maar dat blijkt hier vies tegen te vallen![]()
Ja die namen van tegenwoordig... En dat vlaams is ook niet te volgen he? gelukkig is er onderitelingquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef oh-oh het volgende:
Cat, niks doen wat ik niet zou doen he![]()
![]()
Ik kijk ook ff tienermoeders.
Wat bezielt zo een 16 jarig Belgisch tokkie meisje om dr zoontje Zinidi te noemen???????
Nou zooooooooooooo oud zijn we toch nog nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde idd
Maar da's vast de leeftijd. Dan kan je er niets aan doen dat je een pietsie meer hebt meegemaakt
Beetje té, jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou zooooooooooooo oud zijn we toch nog niet
Bovendien zijn we nu best braaf toch?
jawel hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kende dus heel dat nr niet voor ik het boek las en ik was vroeger echt Beatles fan![]()
En jij?
quote:
Ik kende het liedje wel maar herkende de titel niet alszodanigquote:
Lack of...quote:
serieus?quote:Op woensdag 1 december 2010 00:38 schreef Oognip het volgende:
Jezus die duo/ib-dinges werkt ook nooit he :S In het weekend kon ik al niet inloggen en tegenwoordig kan je alleen nog maar inloggen tussen 7:00 en 0:00 uur
Da's ook met het handelsregister van de Kvk. Drie keer raden wanneer ik een inschrijving wil checken?! Juistquote:Op woensdag 1 december 2010 01:40 schreef DeZwabber het volgende:
serieus?
oh das wel heel slecht, moet de computer slaapje doen 's nachts?
Ben jij getrouwd? Wat braafquote:
Dat vraag je niet aan een dame.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:58 schreef indaha het volgende:
Hoe oud ben jij dan want ik zit ook bijna in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik maar eens terugzoeken wat ONS is...Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Godsamme Elies, ik lees niet terug maar na gisteravond wel natuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lack of...
Naja, of oh-oh heeft gewoon een timing van nix. Eigenlijk denk ik dat het zo zit
Eh... ik weet niet hoe dat werktquote:Op woensdag 1 december 2010 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Je kan m toch zelf bij de Wiki en zo zetten en dan staat ie dr de volgende ronde wel in
Die kunnen we wel terughalen, alles wat je verandert wordt bijgehoudenquote:Op woensdag 1 december 2010 08:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh... ik weet niet hoe dat werkt
En ik moet zo weg (werken) dus ik kan er nu niet naar kijken. Zal vanmiddag eens even gaan klooien (en dan maar hopen dat ik niet de wiki verwijder of zo)
Alleen Hummer vind ze hier lekker. Ze doen wel allebei een moord voor deze snoepjes:quote:Op woensdag 1 december 2010 08:55 schreef Oognip het volgende:
Die gimpet kaas-rollis van zooplus (http://www.zooplus.nl/sho(...)tentabs/gimpet/20038) zijn volgens mijn katten vet lekker
Van deze snoepjes ben ik helemaal afgekickt, nadat Muis ervan ging kotsenquote:Op woensdag 1 december 2010 09:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Alleen Hummer vind ze hier lekker. Ze doen wel allebei een moord voor deze snoepjes:
[ afbeelding ]
Ik ontken alles!quote:Op woensdag 1 december 2010 09:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Van deze snoepjes ben ik helemaal afgekickt, nadat Muis ervan ging kotsen
Heel!quote:Op woensdag 1 december 2010 09:30 schreef senesta het volgende:
Een viendin heeft een Maine Coon cattery en haar eerste poes verwacht haar eerste nestje, die kan nu elk moment geboren worden! Hoe spannend is dat?
Respectquote:Op woensdag 1 december 2010 09:08 schreef Oognip het volgende:
Yeah het is me gelukt om mezelf en Rewimo voortaan in de OP te zetten
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:31 schreef senesta het volgende:
Ik krijg een nieuwe telefoon en het geld voor mijn hoesje terug
Over 20 dagen worden de dagen alweer langer.quote:
Ik wacht eerst even af of ze die niet gaan claimen. En ik denk ook niet dat er nog veel voor te vangen is met die vieze vlekken.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:31 schreef senesta het volgende:
Ik krijg een nieuwe telefoon en het geld voor mijn hoesje terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |