Nou!quote:
In die tijd had er makkelijk een ONSje ingepast.quote:
Dat hoefde van mij niet perse hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik moet wel iemand ZO leuk vinden dat ik er relatiemateriaal in zie zeg maar
Ik zit me suf te prakkiseren maar zelfs daarin ben ik saaiquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Ja stomme notebookprul ging net bokken.
Wat was jouw spannendste plek Qwea, je wil het heel graag delen he?
Het kan nogquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef Maes het volgende:
Hoe kan dat nou?? Ik bel even met mijn zoon en is het topic gesloten. En ik heb mijn ONSjes nog niet eens verteld.
Ik hou wijselijk mijn mond evenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit me suf te prakkiseren maar zelfs daarin ben ik saai
Nou nee, niet echtquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Ja stomme notebookprul ging net bokken.
Wat was jouw spannendste plek Qwea, je wil het heel graag delen he?
Voor jouw ONSjes is altijd plek.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef Maes het volgende:
Hoe kan dat nou?? Ik bel even met mijn zoon en is het topic gesloten. En ik heb mijn ONSjes nog niet eens verteld.
JIJ EN MAES?quote:
Hoofd in locker?quote:
Geeft niks, tombo ook nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:57 schreef Oognip het volgende:
Jeetje ik kan weer niet meepraten met al die ONSjes
Wel dus.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, want dat zou ik noooooit zeggen hier
ONZ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:58 schreef Maes het volgende:
Nou.......................................ik ben een tijdje losgeslagen geweest na mijn scheiding en toen vond ik het ONZen wel een leuke sport
quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Trio heb ik nog nooit gedaan, Elies wint!
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
ONZ?
OneNightZoooooooooo-wat-een-seks?
Je mag het best bekennen, maar het is niet zo, toch?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
Zal ik dan maar gewoon bekennen dat ik maagd wil blijven tot ik ga trouwen?
Oh jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag het best bekennen, maar het is niet zo, toch?
Want met die ene jeweetwel, toch?
Nou ja, het hád nog gekund dat je daar niet mee naar bed was geweestquote:
Nou als je voor je gevoel nog maagd bent dan telt die ene ook niet hoorquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, het hád nog gekund dat je daar niet mee naar bed was geweest
Maar ik dacht van wel, wist het alleen niet zeker. Gelukkig maar dat jij het nog wel zeker weet
Nee, ik was jullie aan het plagen johquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als je voor je gevoel nog maagd bent dan telt die ene ook niet hoor
Oh dat vond ik echt kansloos oeverloos geploeter, niet voor herhaling vatbaarquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:02 schreef Maes het volgende:
Ik vond het niet gestabiliseerde waterbed wel een interessante plek voor sex en het was toevallig ook nog een ONS
OMG, dat niet-gestabiliseerde... Laat ik zeggen: ik lag al vast, de ander sprong erin en in één moeite wipte ik er aan de andere kant met een vrolijke zwaai weer uitquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:02 schreef Maes het volgende:
Ik vond het niet gestabiliseerde waterbed wel een interessante plek voor sex en het was toevallig ook nog een ONS
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMG, dat niet-gestabiliseerde... Laat ik zeggen: ik lag al vast, de ander sprong erin en in één moeite wipte ik er aan de andere kant met een vrolijke zwaai weer uit
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMG, dat niet-gestabiliseerde... Laat ik zeggen: ik lag al vast, de ander sprong erin en in één moeite wipte ik er aan de andere kant met een vrolijke zwaai weer uit
nee, Maes was in haar wilde dagen een baggerkloon in ONZquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
ONZ?
OneNightZoooooooooo-wat-een-seks?
Dat zeg ik dat was oeverloos geploeter, was jij dat????#quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeequote:
Ik dacht al dat ik je ergens van herkendequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:05 schreef oh-oh het volgende:
Dat zeg ik dat was oeverloos geploeter, was jij dat????#![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
wheheheheheheheehequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik je ergens van herkende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |