Nee, Goch, Haus Huckquote:
O, daar kan ik langzamerhand ook wel bij misschienquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:43 schreef Oognip het volgende:
Mag mijn naam ook bij de stamgasten trouwens?
En zo nee dan in pmquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Maes, op die ene foto staat het plaatje van je jurk best duidelijk hoor
Mag die ook?
Van mij wel, maar ik kan het nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:43 schreef Oognip het volgende:
Mag mijn naam ook bij de stamgasten trouwens?
Ja moet ik nou foto's regelen of OP's en wiki's gaan knutselen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van mij wel, maar ik kan het niet
Greyzzzzzzzzzzzz, hierrrrrrr
Now I have your attention: zou jij oognip even in de OP willen plakken, want jij bent zo goed met techniek ende plaatjes en zulks![]()
![]()
Adem in, adem uitquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
Ja moet ik nou foto's regelen of OP's en wiki's gaan knutselen?
Of allebei? Dan wordt het een chaos hoor
Het begin is er! Ga zo doorquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
Geloof het of niet, maar nu heb ik de foto's eindelijk van de camera af en nu doet Photobucket het nietIk had drie uur geleden al in bad zullen gaan
Ik vond al dat ik je niet herkendequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Ah wacht, hier hebben we iets... de meest onduidelijke waar jullie toch geen reet aan hebben
Raar eens hoe oud/jong de mevrouw links is?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond al dat ik je niet herkende
Neeeeeeeee, 52quote:Die mevrouw is 48!
Ja dag... had je haar dat echt gegeven?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die mevrouw is 48!
Hee, is hier iemand die ouder is dan ik?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef ElisaB het volgende:
Die mevrouw is 48!
Ik had haar dat niet gegeven, maar omdat je het vroeg vond ik het de moeite om hoog te schattenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag... had je haar dat echt gegeven?
Ze is 50. Heeft een zoon van 30.
Maar op goede dagen (en daar heeft ze er nogal wat van) ziet ze er jonger uit dan ik
Ze ziet er strak uit voor haar 50, maar mijn 48 was een serieuze gokquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Ja dag... had je haar dat echt gegeven?
Ze is 50. Heeft een zoon van 30.
Maar op goede dagen (en daar heeft ze er nogal wat van) ziet ze er jonger uit dan ik
Ze heeft 5 stoffen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, is hier iemand die ouder is dan ik?
Hendig sjiek stofje trouwens
Hoe oud ben jij dan want ik zit ook bijna in de buurtquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, is hier iemand die ouder is dan ik?
Hendig sjiek stofje trouwens
Weet je het zekerquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:55 schreef indaha het volgende:
Het schiet al op, we blijven nog even op voor de finale![]()
en ik wil ook wel in de OP als het mag want ik leer hier veel op een avond over allerlei onderwerpen en ik bent nooit te oud om te leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Zeg... je maakt wel vrienden zo in je nieuwe SC he?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:58 schreef Oognip het volgende:
Zo de meeste fokkers zijn al best wel oud
Tis allemaal wit toch?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft 5 stoffen.
En ze heeft ze allemaal nodig!
En het resultaat wordt een stuk 'rustiger' dan je zou denken
Gebroken wit-achtig inderdaad.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis allemaal wit toch?
Alles in precies dezelfde kleur blijft altijd toch wel rustig
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:58 schreef Maes het volgende:
Oh en ze is zooooooooooooo leuk en ze kan alles wat ik wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
En bedankt hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:58 schreef Oognip het volgende:
Zo de meeste fokkers zijn al best wel oud
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:58 schreef Greys het volgende:
Zeg... je maakt wel vrienden zo in je nieuwe SC he?
Ik denk ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
Wie is er de oudste in deze SC eigenlijk?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
Ik nietquote:
Ach ja, ik ben nooit zo handig met woordenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg... je maakt wel vrienden zo in je nieuwe SC he?
APK?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
quote:
Je moet je grenzen een beetje bijstellen, dan komt het vanzelf goedquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:02 schreef indaha het volgende:
Ach ik voel me op goede dagen nog 18 dus het valt wel mee, allleen krijg je hoelanger hoe minder goede dagen als je ouder wordt
Oh nee we hebben jongerquote:
We hebben Q dus we zijn wel wat gewendquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben nooit zo handig met woordenEigenlijk had ik moeten zeggen dat ik nog maar een broekie was, dat klinkt iets vriendelijker
Ik nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
Ow, dan ben je nét iets jonger dan Greysquote:
Nee toch?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dan ben je nét iets jonger dan Greys![]()
Je gaat op voor de eerste plek denk ik
Plak snel je kunstgebit terug erin, want voor je het weten komen de tandjes vast te zitten in je QWERTY!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
*spuugt cola over netbook*
Ja, ik denk dat je gelijk hebt
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Plak snel je kunstgebid terug erin, want voor je het weten komen de tandjes vast te zitten in je QWERTY!
Nét iets jonger? Volgens mij schelen we 16 jaarquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dan ben je nét iets jonger dan Greys![]()
Je gaat op voor de eerste plek denk ik
Da's wel een heel intieme vraag!quote:
En je rookt nietquote:
13 hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
GB is toch niet jonger dan 21![]()
En Qwea, dies natuurlijk pas 14
Dat móet een rekenfout zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:06 schreef Oognip het volgende:
Nét iets jonger? Volgens mij schelen we 16 jaar
Ik bijnaquote:
Jij maakt geen vriendenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nét iets jonger? Volgens mij schelen we 16 jaar
Ik dacht dat GB ook 21 is?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
GB is toch niet jonger dan 21![]()
En Qwea, dies natuurlijk pas 14
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En je rookt niet
Ik ben jaloers op je; trouwen is zó leuk
Had je daar nou nog vrijgezelle mannen bij zitten?quote:
Jezus wat zijn jullie allemaal bitchen vanaaf zegquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:04 schreef senesta het volgende:
[..]
We hebben Q dus we zijn wel wat gewend
[..]
Ik niet
Oh sorry breezersletje van me...quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
13 hoorDoe ff normaal. Zeg ik ook dat jij 70 bent?
Mensch, heerlijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:08 schreef Maes het volgende:
Ik was ook hyper als een meisje van 18 vanmiddag
wat een lulkoek dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bijna
Nou ja, ze zijn jonger en ze zijn niet van mij. Maar bij wijze van spreken dan he
En we zijn weer bij de achterwerkenquote:
Tsskkkkquote:
Geef maar wat beltegoed danquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh sorry breezersletje van me...
Soms kom je ietwat volwassen over voor je 13 jaartjes, vergeef me
Nah ik maak geen vrienden? Er staat toch in profiel van Greys dat ze in 1973 geboren is. Ik kan gewoon rekenen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij maakt geen vrienden
[..]
Ik dacht dat GB ook 21 is?
En Ll is 12 natuurlijk
Volgens mij ook niet hoorrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat móet een rekenfout zijnZo oud is Greyzzzz toch niet niet
Ehm... ja...quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nah ik maak geen vrienden? Er staat toch in profiel van Greys dat ze in 1973 geboren is. Ik kan gewoon rekenen.
Dat is een rekenfout van Greys denk ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:11 schreef Oognip het volgende:
Nah ik maak geen vrienden? Er staat toch in profiel van Greys dat ze in 1973 geboren is. Ik kan gewoon rekenen.
Bukken dan maarquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:10 schreef oh-oh het volgende:
ELIEEEEEEEEES, gooi dr nog een holpor in joh![]()
Eerder een typefoutje denk ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is een rekenfout van Greys denk ik
Greys is 18 en heeft het lichaam van een 4 jarig kleuter meisje (HEY GREYS DAS EEN COMPLIMENT JA! )quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ik daar aan denk moet ik nog steeds hardop lachenquote:
Doe mij zo'n complimentquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys is 18 en heeft het lichaam van een 4 jarig kleuter meisje (HEY GREYS DAS EEN COMPLIMENT JA! )
Voor wat hoort wat sletjequote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys is 18 en heeft het lichaam van een 4 jarig kleuter meisje (HEY GREYS DAS EEN COMPLIMENT JA! )
Jij bent goddelijk. Maar niet zeggen dat ik het gezegd hebquote:
Ik ook, ze kon het ook zo mooi vertellen........quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik daar aan denk moet ik nog steeds hardop lachen
En zie ik het nog voor me ook![]()
quote:
Enlighten us?quote:
Kan niet over jou gaan; ze heeft de verkeerde voor zichquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
![]()
Lekker compliment. Kont- en tietloos dus
I lufs joequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij bent goddelijk. Maar niet zeggen dat ik het gezegd heb
Eerst een (K) in je msn naam zettenquote:
Wie wil dr hier nu beltegoed verdienen, jij of ik?quote:
Vind jij Greys wel kontloos dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan niet over jou gaan; ze heeft de verkeerde voor zich
Maar wel een strak kutjequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Lekker compliment. Kont- en tietloos dus
Qweaquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Qwea!
Oh, je moet nog steeds vertellen waarom je zo schreeuwde
Jezus, ik trek wel een string aan, zet een (k) in mijn naam, gebruik mijn deo als bodysproei en ga wel doen alsof ik je jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet heb gesproken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie wil dr hier nu beltegoed verdienen, jij of ik?
En daar hebben we Zwabquote:
Ik heb het altijd al gedachtquote:
Geen idee eigenlijk. Geloof het niet, maar nooit zo nadrukkelijk op geletquote:
85 dus. En Alzheimer.quote:
Wat ben jij een slechte pot zeg.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Geloof het niet, maar nooit zo nadrukkelijk op gelet
Niet dat ik wel nadrukkelijk op haar tetten gelet heb, maar..... ow, dit komt niet meer goed
Die kreeg je in je nek toch? Bij dat dansen? Van dat filmpje?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet dat ik wel nadrukkelijk op haar tetten gelet heb, maar..... ow, dit komt niet meer goed
Nou om die tieten kun je niet heen hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:19 schreef ElisaB het volgende:
ElisaTetten, moest jij niet op tijd te bedde ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent de leukste pot die ik ken!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, een pot van nix![]()
![]()
![]()
Sorry dat ik jullie zo teleurstel
Nee, he, en dan een willekeurige vraag over het lichaam van Jennifer Beals...quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, een pot van nix![]()
![]()
![]()
Sorry dat ik jullie zo teleurstel
Een goede vriendin van Maes en moi had een keer een scharrel opgedoken op een beurs van haar werk. Die kende ze verder niet, maar dook er toch mee het bed in, want het was een tijdje geledenquote:
Je kent er maar 1?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je bent de leukste pot die ik ken!
Ja, en daar kon ik nix aan doen, dus dat was mijn schuld nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
Die kreeg je in je nek toch? Bij dat dansen? Van dat filmpje?
ELIES!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:21 schreef Maes het volgende:
We hebben er een paint van nodig om het te kunnen visualiseren
Heul nietquote:
Maes, correct me if I'm wrong met het backdoor Noor verhaal hierboven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:21 schreef Maes het volgende:
Extern geheugenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en daar kon ik nix aan doen, dus dat was mijn schuld niet
Opgelost
Heerlijk zo'n extern geheugen dat op het goede moment steeds de goede dingen omhoog weet te halen uit de krochten van mijn enigszins roestige geheugen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Een goede vriendin van Maes en moi had een keer een scharrel opgedoken op een beurs van haar werk. Die kende ze verder niet, maar dook er toch mee het bed in, want het was een tijdje geledenDe seks was prima, maar hij zei echt weinig tot niets. Ze had nog amper zijn stem gehoord zeg maar, toen ze er mee tussen de lakens belandde. Hij sprak ook gebrekkig Engels, het was een Noor, een kleerkast van een vent.
Anyway... die vriendin van ons is - ondanks die one night stand waar ze gewoon ff aan toe was- best een braafje verder. En midden onder de seks bulderde hij ineens 'shall I fuck you in the ass?'. En daar schrok ze zo van dat ze zich aangekleed heeft en gewacht heeft tot die vent weer weg ging
Sindsdien noemen we hem The Backdoor Noor
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:21 schreef Maes het volgende:
Ik moet lachenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Een goede vriendin van Maes en moi had een keer een scharrel opgedoken op een beurs van haar werk. Die kende ze verder niet, maar dook er toch mee het bed in, want het was een tijdje geledenDe seks was prima, maar hij zei echt weinig tot niets. Ze had nog amper zijn stem gehoord zeg maar, toen ze er mee tussen de lakens belandde. Hij sprak ook gebrekkig Engels, het was een Noor, een kleerkast van een vent.
Anyway... die vriendin van ons is - ondanks die one night stand waar ze gewoon ff aan toe was- best een braafje verder. En midden onder de seks bulderde hij ineens 'shall I fuck you in the ass?'. En daar schrok ze zo van dat ze zich aangekleed heeft en gewacht heeft tot die vent weer weg ging
Sindsdien noemen we hem The Backdoor Noor
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
Ze durfde erna nooit meer een ONS te hebben zeker?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Maes, correct me if I'm wrong met het backdoor Noor verhaal hierboven.
Ik heb dit in mijn hoofd zitten in elk geval, dat het zo ging. Klopte dat? Het is alweer een tijdje geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |