abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89380766
Leuke snowboots Ssserpente!! En een maatje te groot lijkt me met snowboots helemaal niet erg!!
pi_89380844
Ssserpente wat een leukerds!! :o O+
en wat poppedein zegt hoor, ze moeten echt niet precies pas zijn, groot is echt niet erg met zulke dingen. Dikke sokken erin, eventueel broek erin proppen zodat ze aan de bovenkant goed vast blijven en aansnoeren. Wat zal Lente lekker warme peuties hebben O+

Ik heb Amélie vanmorgen haar roze snowboots aangetrokken en ze liep er zo op weg :D ondanks dus dat het maat 21/22 is en t eigk te groot is. Ging beter dan verwacht (zonder sokken ook nog :D ) dus misschien heel misschien wagen wij ons straks wel even buiten.
Kwartier heen lopen en kwartier terug dat overleef ik wel toch? ;(
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 12:43:33 #128
5428 crew  miss_sly
pi_89380871
Wat een leukerds Sserpente O+

Dyon met DE trui! en met een mooi skipak O+

Te grote snowboots zijn toch niet zo fijn, Meimeltje, heb ik het idee. Senna's boots zijn ook wat ruim, maar ze voelt zich dan ook duidelijk minder zeker en loopt dan wat minder stevig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89380962
Nouja dat is qua lopen misschien wel zo miss, en het zal voor haar wel even wennen zijn, dat geloof ik wel.

Maar als een snowboot precies goed is qua maat krijg je er veel sneller koude voeten en tenen in dan wanneer ie ietsje ruim is. Dat is althans mijn ervaring.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89380998
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:43 schreef miss_sly het volgende:
Te grote snowboots zijn toch niet zo fijn, Meimeltje, heb ik het idee. Senna's boots zijn ook wat ruim, maar ze voelt zich dan ook duidelijk minder zeker en loopt dan wat minder stevig.
Nou wat Poppedein eigenlijk al zei, gewoon lekkere dikke sokken aan :) Ligt misschien aan de soort snowboot of het lekker loopt als ze wat te groot zijn. Bij wat stevigere/ stugge snowboots lijkt me het idd ook niet zo fijn.
pi_89381113
Meimel, wat een geweldig skipak! O+

Bij de Aldi hebben ze *NU* deze snowboots voor 10 euro.

Vandaag haal ik de grijs/oranje op voor Rienk. Ben benieuwd hoe ze zullen zitten :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_89381208
hoe laat ga je vlindur? :o ben je niet bang dat t op is? of gaat het niet zo hard bij jullie?
Hier in de buurt, met zulke aanbieding ben je te laat als je om 9:05 aankomt :') }:|

die oranje zijn erg leuk ja :Y vind die roze ook leuk, maar die zijn voor Rienk wat minder :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 12:53:04 #133
5428 crew  miss_sly
pi_89381230
Binnen liep ze ook prima, maar juistbuiten on de sneeuw, waar ze voor zijn, ging het moeizaam. Niet voldoende grip leek het wel, en dat komt dan doordat ze te groot zijn. En ze had een maillot en sokken aan, dus wel extra.

En je hebt gelijk dat voeten sneller kouder worden als zulke boots precies passen, maar ja, als ze er niet (goed) op loopt buiten, heb je er ook niets aan.
pi_89381275
Even proberen met nog een paar sokken er overheen anders miss?
Misschien een paar dikke sokken van schaap of van jou, heeft ze gelijk beenwarmers :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89381336
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:52 schreef huuphuup het volgende:
hoe laat ga je vlindur? :o ben je niet bang dat t op is? of gaat het niet zo hard bij jullie?
Hier in de buurt, met zulke aanbieding ben je te laat als je om 9:05 aankomt :') }:|

die oranje zijn erg leuk ja :Y vind die roze ook leuk, maar die zijn voor Rienk wat minder :+
Een vriendin van McLaura werkt daar, ze heeft 3 paar mee naar huis genomen, voor Thijs en haar oppaskindje ook ^O^
Een andere vriendin van me wil de blauwe, dus ik zal straks eens kijken of die er nog zijn. Meestal loopt het niet zo heel hard, maar ben blij dat deze iig al veilig zijn ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_89381426
Hier geen Aldi in de buurt, maar als die er wel geweest was zijn dat soort dingen hier ook zo weg :P Gelukkig hadden we al snowboots, alhoewel hij ze toch niet eens vaak aan zal hebben denk ik. Of hij moet toch ineens heel snel gaan lopen ;)
pi_89381821
Oh, wat een leuke snowboots Vlindur! Hebbuh!

Leuk pak Meimeltje, ziet er ook heerlijk comfi-warm uit O+

Niels heeft ook snowboots te leen gekregen. Ze zijn wel warm :P
mt 20/21, ik weet eigenlijk zijn maat helemaal niet, hij heeft mt M van Bobux.

En zijn Hoppediz pak is binnen

Het is iig niet te klein ;)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89382122
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:54 schreef huuphuup het volgende:
Even proberen met nog een paar sokken er overheen anders miss?
Misschien een paar dikke sokken van schaap of van jou, heeft ze gelijk beenwarmers :+
kuch ik werd onderbroken :+

ik wilde nog zeggen of t misschien geen idee is om er leren slofjes in aan te doen als je geen dikke sokken voor haar hebt?

Het rotte van die boots die jij hebt (en ik ook dus :P ) vind ik dat de maten ver uit elkaar liggen. t is ofwel 19.5 (19/20) ofwel 21.5 (21/22)
das best wel een groot verschil -O- hier is een stapje terug om die reden niet echt goed mogelijk omdat 19.5 wel te klein is nu.

Niels :D op de groei dan maar :Y)
is dat voor in de doek twink? ik zit eraan te denken om een fleece-cover te maken voor de baby strakjes.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89382241
Oeh Sonnetje, wat gaaf die broek en dikke trui die je gekocht hebt voor Floris O+ :9~ zou ik zo kunnen kopen

En ook hier nog even een *O* voor Poppedein die los mag gaan op jongenskleertjes, ben erg benieuwd naar al je keuzes!

Staat Dyon erg leuk Meimeltje, nou wil ik hem oohoook voor Wolf

Oh wat een ontzettend leuke snowboots Ssserpente, dat is nog eens een ware schat vinden tussen gekregen spulletjes!

Hahaha Niels verzuipt in zn warme pak :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89382489
Ja, dat pak is om Niels mee te nemen op de fiets en dan direct in de Bondolino te knopen. Ik had daarvoor eigenlijk de skibroek van H&M gekocht, maar daar lukt het knopen echt niet mee, die is veel te glad.

Claudia, Niels had ook zo'n groen-wit gestreept pakje :D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89382576
Ooh Oeke trouwens, fijn dat je daar alsnog geslaagd bent voor de wantjes! Ze zijn erg leuk en heeeerlijk warm volgens mij!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_89382731
Uit jullie hardnekkig stilzwijgen maak ik maar op dat jullie mijn keuze bij zara weer eens vreselijk vinden :P

Twinkly, lijkt me een lekker pak! Zou het zelf ook wel willen :D

Ssserpente, wat een lieve laarzen!
pi_89382882
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:29 schreef Sorbootje het volgende:
Uit jullie hardnekkig stilzwijgen maak ik maar op dat jullie mijn keuze bij zara weer eens vreselijk vinden :P
Dat middelste jurkje vind ik met iets vrolijks eronder nog wel leuk, maar die andere 2 zijn mijn smaak niet echt :@ Maar Isabeau zal het vast prachtig staan!

Niels wat heb je daar een heerlijk aaibaar pakje aan!!
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 13:34:13 #144
5428 crew  miss_sly
pi_89382922
O Sorbootje, ik vind het eerste rokje voor een wat ouder kindje wel leuk, mar nogniet voor zo klein. Het jurkje en vestje vind ik wel al heel leuk :Y
pi_89382946
Ohhhh neeee helemaal niet juist Sorbo, ik reageer gewoon te veel op de laatste berichten, als ik t lelijk vond had ik gewoon een keurig ingeklede reactie gegeven :P Bovendien wilden we je natuurlijk allemaal niet langer van je werk afhouden enzo :P
Ik vind het eerste rokje echt helemaal geweldig vooral! En t jurkje vind ik superlief, vooral als de onderkant broderie is (of is dat een print?). Het vestje vind ik wat minder, maar volgens mij staat die kleur Isabeau echt heel erg mooi, dus ik snap je keuze helemaal! O+ Zara leveringen komen echt heel sjiek, niet in een grote papieren zak zoals bij de Hennes!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_89383062
Oh nee hoor Sorbootje, ik had zelfs nog effe op het plaatje van het groende vest geklikt om te zien waar het vandaan kwam, die zou ik Wolf ook nog wel durven aantrekken, erg leuk!
De andere spulletjes ook, dat snoezige witte rokje O+
Ik vind vrijwel alles wat je koopt altijd leuk, behalve blousjes want ik hou niet van blousjes bij meisjes.

Ik was eigenlijk op zoek naar alleen wandjes omdat we die kwijt waren, maar dit setje kon ik niet laten liggen (sjaal,wandjes muts) :D 3,99, Zeeman! (ik heb gewoon iets soortgelijks gekocht bij Dpam voor veel meer geld)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89383089
Hahaha ja dit had ik even nodig om me over de streep te trekken. (as if!)
pi_89383101
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:29 schreef Sorbootje het volgende:

Twinkly, lijkt me een lekker pak! Zou het zelf ook wel willen :D

Ssserpente, wat een lieve laarzen!
Nee hoor, dat komt doordat ik te enthousiast ben dat NIELS LOOPT!!!!!! *O* 8)7 :')
Ik vind dat jurkje heel leuk O+

Je bedoeld dat je dat groen-witte pakje wel wilt hebben toch? Sexy :+
pi_89383116
Ooooh wat lief poppejans!
pi_89383123
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:34 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh neeee helemaal niet juist Sorbo, ik reageer gewoon te veel op de laatste berichten, als ik t lelijk vond had ik gewoon een keurig ingeklede reactie gegeven :P Bovendien wilden we je natuurlijk allemaal niet langer van je werk afhouden enzo :P
Ik vind het eerste rokje echt helemaal geweldig vooral! En t jurkje vind ik superlief, vooral als de onderkant broderie is (of is dat een print?). Het vestje vind ik wat minder, maar volgens mij staat die kleur Isabeau echt heel erg mooi, dus ik snap je keuze helemaal! O+ Zara leveringen komen echt heel sjiek, niet in een grote papieren zak zoals bij de Hennes!
_O- alleen daarom wil ik gewoon iets bij Zara bestellen :D :') hoe erg is dat, maar door jouw verhaal ben ik benieuwd naar de verpakking hihi.

sorbo ik had een tijdje terug hetzelfde al uitgezocht joh muppet :D dat grijze jurkje vind ik leuk, en dan met een roze of rood rompertje eronder ofzo O+ en het rokje vond ik ook leuk maar ik geloof dat ik het wel pas voor een wat ouder kind zuo kopen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')