Haha, die creme op die tieten en die potvis in een netjequote:Op donderdag 2 december 2010 21:19 schreef BarrieButsers het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=617848&page=46
Paar fokkers/sters in een breezertopic.
Die laatste is een paar pagina's verder al herkend van het S&G topic.
En ik maar betalen voor die reclame zeker.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:19 schreef BarrieButsers het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=617848&page=46
Paar fokkers/sters in een breezertopic.
Die laatste is een paar pagina's verder al herkend van het S&G topic.
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, die creme op die tieten en die potvis in een netje
Betalen?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En ik maar betalen voor die reclame zeker.
Ja een banner van Anderzorg, weet ik meteen waar m'n premie naartoe gaat.quote:
Ja dat is wel kut.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja een banner van Anderzorg, weet ik meteen waar m'n premie naartoe gaat.
Toch niet...?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ken die foto's die erop staan.
Niet jij hequote:Op donderdag 2 december 2010 21:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ken die foto's die erop staan.
Nee, haar vorige lover.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, haar vorige lover.
[ afbeelding ]
quote:
Al vanaf 12 uur jochie.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:38 schreef FedExpress het volgende:
vraag me af of mevrouw Fairy al boven water is (of boven de dekens in dit geval)
Dankje.quote:
ach ja, dat zal altijd een onderwerp van discussie blijven denk ik.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dankje.
Nu ben ik FOK! aan het verrijken met een prima topic, al zeg ik het zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ach ja, dat zal altijd een onderwerp van discussie blijven denk ik.
Maar ik ga slapen
Veel plezier nog vannacht en welterusten voor als je ooit nog gaat slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie je bericht nu pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker geslapen? Ik ga nu, dag.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
quote:DEN BOSCH - Aan de Diamant in Den Bosch is in de nacht van donderdag op vrijdag om 1.00 uur weer een auto uitgebrand.
Een half uur later moest de brandweer terug omdat het voertuig opnieuw was gaan branden. Den Bosch en Vught worden de laatste weken geteisterd door autobranden.
In Den Bosch geldt dat het de twaalfde autobrand was sinds 25 oktober. Een van die autobranden had plaats in Rosmalen. In Vught zijn de afgelopen weken zeventien autobranden geweest.
http://www.brabantsdagbla(...)obrand-Den-Bosch.ece
Ja maar daar is het bijna logisch.quote:
quote:DEN BOSCH - Op de Parade in Den Bosch is vrijdag aan het begin van de middag een ernstig ongeval gebeurd, waarbij iemand onder een lading bakstenen terecht is gekomen. Voor zover bekend stonden de bakstenen op een pallet die wordt gebruikt voor werkzaamheden aan het nieuwe Kringhuis van de stichting kring Vrienden van 's-Hertogenbosch op de hoek Parade en Lange Putstraat.
Het slachtoffer is inmiddels per ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis
Later meer
http://www.brabantsdagbla(...)stenen-op-Parade.ece
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |