Met dit weer is dat wel koud die natte dekens... *ril*quote:Op donderdag 2 december 2010 16:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik ben gewoon bij HealthCity geweest, daar komen ook meisjes waar jij elke nacht natte dromen van hebt hoor.
Vrouwen van 50 dus.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik ben gewoon bij HealthCity geweest, daar komen ook meisjes waar jij elke nacht natte dromen van hebt hoor.
En dan zeggen studenten dat ze nooit geld hebben maar de halve Onderwijsboulevard komt bij die dure toko.quote:
Maar bij de Helftheuvel zit er 1 die veel goedkoper is, dus ik vraag me soms serieus af waarom ze dan dit kiezen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
en daardoor dus idd nooit geld voor andere zaken
Dichtbij school en station.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar bij de Helftheuvel zit er 1 die veel goedkoper is, dus ik vraag me soms serieus af waarom ze dan dit kiezen.
Ja dat snap ik, maartoch.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dichtbij school en station.
Al is het echt dom want die studenten mogen gewoon op school gratis fitnessen.
Jij krijgt wel fatsoenlijk onderwijs.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Qua lessen is het wel beter geregeld ja
Of je komt gewoon met me meequote:Op donderdag 2 december 2010 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij krijgt wel fatsoenlijk onderwijs.![]()
Ruilen?
Wat een romantisch voorstel.quote:
Als je op het kw1c zit kan je naar de Onderwijsboulevard gaan om daar te fitnessen.. Van het Avans weet ik het niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maartoch.Hebben alle scholen fitness dan?
Kan nog niet.quote:
Kan wel. Alsof onze docenten dat wat kan boeienquote:Op donderdag 2 december 2010 16:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als je op het kw1c zit kan je naar de Onderwijsboulevard gaan om daar te fitnessen.. Van het Avans weet ik het niet.
[..]
Kan nog niet.
Net alsof ze mij toelaten op de universiteit.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan wel. Alsof onze docenten dat wat kan boeien
Onder water is ook wel heel koud.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:38 schreef FedExpress het volgende:
vraag me af of mevrouw Fairy al boven water is (of boven de dekens in dit geval)
Op de Hambaken.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Eigenlijk wil ik er niet mee worden geassocieerd![]()
, maar is er eigenlijk een action in den bosch?
Ben die gekke winkel nog nooit tegengekomen, en als armlastige student en nieuwehuisbewoner is dat nog wel eens handig voor de prulletjes
Waarom wil je dat niet? Action is tof.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Eigenlijk wil ik er niet mee worden geassocieerd![]()
, maar is er eigenlijk een action in den bosch?
Ben die gekke winkel nog nooit tegengekomen, en als armlastige student en nieuwehuisbewoner is dat nog wel eens handig voor de prulletjes
Als je je geld kwijt wilt raken aan spullen die je niet nodig hebt wel ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom wil je dat niet? Action is tof.
Ja dat ligt dan aan jouquote:Op donderdag 2 december 2010 18:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je je geld kwijt wilt raken aan spullen die je niet nodig hebt wel ja.
In Duitsland zit de Tedi, ga ik weleens naartoeM'n arme geldje
Je gaat naar de Action, dan koop je dingen omdat ze zo goedkoop zijn. Als ze duurder waren kocht je ze niet. Ik moet niets zeggen eigenlijk maar het is toch zoquote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat ligt dan aan jou, ik koop nooit spullen die ik niet nodig heb.
Nee.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je gaat naar de Action, dan koop je dingen omdat ze zo goedkoop zijn. Als ze duurder waren kocht je ze niet. Ik moet niets zeggen eigenlijk maar het is toch zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |