Ben bang dat ik je gelijk moet geven. Zou dit erg jammer vinden. Maar dat is dan persoonlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk niet dat er in dit verrechtste politieke klimaat een serieuze rol weggelegd zou zijn voor een nieuwe sociaal-liberale partij. D'66 is dat eigenlijk altijd geweest maar die zijn er op een kleine periode na nooit echt vet van geworden
Enige marktrealiteit is altijd goed.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:36 schreef Nielsch het volgende:
Als iemand die af en toe op D66 stemt (afwisselend met de VVD), weet ik het nog zo net niet. GroenLinks heeft soms goede initiatieven, maar soms zijn ze gewoon te irritant links op het economische vlak...
Tja, ik zie niet in wat het toe zou voegen? VVD'ers, CDA'ers, PVDD'ers, GL'ers en PvdA'ers mengen en dan kom je sowieso uit op de smaak D'66 volgens mijquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:23 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ben bang dat ik je gelijk moet geven. Zou dit erg jammer vinden. Maar dat is dan persoonlijk.
D66 vertegenwoordigd alleen nog de jongere generatie(en dan met name de studenten). Zij vergeten de oude generatie en dan met name de arbeiders. Als ik zo op de werkvloer navraag is het gros het met me eens. Zij stemmen of VVD of uit bittere noodzaak PVV(protest stem). De SP wordt vergeleken met de vakbond die al jaren niets anders doet dan schreeuwen, maar neemt de werkgever en werknemer nooit serieus en neemt daardoor een te starre houding aan die een kloof slaat tussen jong en oudquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, ik zie niet in wat het toe zou voegen? VVD'ers, CDA'ers, PVDD'ers, GL'ers en PvdA'ers mengen en dan kom je sowieso uit op de smaak D'66 volgens mij.
Ik heb ook heel bewust niet voor D'66 gestemd omdat ik vind dat ze te rechts meewaaien en van hun sociaal-liberale gezicht eigenlijk vooral het liberale overblijft. En omdat de PvdA zich weer wat verder richting SP heeft teruggetrokken heb ik gestemd op de enige partij die nog een echt sociaal-liberaal gezicht heeft: GL.
Maar we hebben al een liberale partij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:57 schreef telefeun het volgende:
Jahoor, zou een hele goed partij zijn waar mijn 2 favorieten inzitten.
de GLD, Groene Liberaal-democraten!
Ja, en... nu hebben we er ook 4quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar we hebben al een liberale partij.
Fixed!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar we hebben al een liberale partij. 2 conservatieve rechtse partijen die pretenderen liberale waarden na te streven.
D66?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet de VVD hè?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat de enige rasechte liberalen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:08 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet de VVD hè?
Een Law&Order partij?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:09 schreef Cherna het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat de enige rasechte liberalen.
Op papier wel, maar in de praktijk vegen ze daar hun reet mee af.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:09 schreef Cherna het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat de enige rasechte liberalen.
Zeker weten, met r utte voorop en vlak daarachter dhr teeven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:08 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet de VVD hè?
Van mij mogen er juist best meer privacybeperkende maatregelen komen. Het zijn immers alleen de kwaden die daaronder lijden. De goeden hebben niets te vrezen, die hebben immers niets te verbergen? (Trouw, 15 januari 2008)quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker weten, met r utte voorop en vlak daarachter dhr teeven.
Deze uitspraak onderschrijf ik voor de volle 100 procent.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:23 schreef JoaC het volgende:
[..]
Van mij mogen er juist best meer privacybeperkende maatregelen komen. Het zijn immers alleen de kwaden die daaronder lijden. De goeden hebben niets te vrezen, die hebben immers niets te verbergen? (Trouw, 15 januari 2008)
En dit laat zien dat het Liberalisme de VVD op 25 juli echt heeft verlatenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Deze uitspraak onderschrijf ik voor de volle 100 procent.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:28 schreef JoaC het volgende:
[..]
En dit laat zien dat het Liberalisme de VVD op 25 juli echt heeft verlaten
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:28 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ach schei toch uit, zolang de VVD nog niet aankomt met een verbod op zonnebrillen omdat je dan de ogen niet kan zien is er nog niets aan de hand.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:28 schreef JoaC het volgende:
[..]
De kans dat dit doorgaat acht ik klein, vanwege de grote ego's der partij-top bobo's.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:17 schreef TomLievense het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou zo'n partij werkelijk één van de grotere partijen kunnen worden? Ze maken zeker kans op mijn stem
Te links?(dit zie ik niet meer terug) voorheen ja. Maar nu verkondigd GL toch echt de visie van het huidige D66. De kernpunten zijn nu gelijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Groenlinks onder Halsema is wel te pruimen, hoewel nog steeds iets te links voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |