Lekker fris. Is nog best te doen als het niet echt waait.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:09 schreef Fogel het volgende:
in Røros en daar was het -33, maar da's vrij normaal daar.
Over het algemeen is daar weinig wind gelukkig.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Lekker fris. Is nog best te doen als het niet echt waait.
Bij jou in de familie trouwen ze verkleed als Kerstnman?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En als je gaat trouwen kan je het nog een keer aan driverr
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:25 schreef Drive-r het volgende:
Brrrr, ik ga vandaag richting Stockholm. Enorm klote, ik moest de Kerstman doen dit jaar voor alle kids in de familie, is mijn vriendin dat pak kwijt geraakt met haar bagage deze week![]()
Moet ik GVD vandaag nog een nieuw pak kopen
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Bij jou in de familie trouwen ze verkleed als Kerstnman?
kom op Maarten, that's part of Xmas, get in to the spirit of thingsquote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef maartena het volgende:
[..]
NIET in lange rijen bij de kassa staan nadat je jezelf door drukte heen worsteld.....
Hou je vooral niet inquote:Op vrijdag 24 december 2010 04:57 schreef popolon het volgende:
Ik had bijna de neiging te zeggen 'ja kerel, dat weet ik.'
Ja zeker.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kerstmis in NL en morgen proberen om in Brazilië of Argentinië te geraken?
Popi, kende je vrouw wel je vader ?
Wat eet jij met kerst? Laotiaans of Europees?quote:Op zaterdag 25 december 2010 05:17 schreef breaky het volgende:
3 wijntjes en veels te veel bier in de bar gisteravond...ik heb nog steeds een hangover![]()
Wel heerlijk getafeld trouwens.![]()
Ben nog steeds blij dat we dit jaar besloten hebben gewoon geld te geven aan het personeel in plaats van kadootjes.
Hier ook, met veel goed eten en wijn.quote:Op zondag 26 december 2010 05:59 schreef Gaoxing het volgende:
Zoonlief zit 'last xmas' te zingen op z'n bed
Wij hebben leuke, rustige dagen gehad. Vooral georienteerd op het gezin, zoals inmiddels traditie is.
Dit jaar hebben we op de 24ste Europees (Frans) gegeten en gisteren Laotiaans. Allebei erg lekker.quote:Op zondag 26 december 2010 06:01 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Wat eet jij met kerst? Laotiaans of Europees?
Ey als je in Chiang Mai bent en wilt meeten ofzo stuur gerust een PMquote:Op zondag 26 december 2010 05:59 schreef Gaoxing het volgende:
Wij hebben leuke, rustige dagen gehad. Vooral georienteerd op het gezin, zoals inmiddels traditie is. Zojuist naar het noorden gevlogen en ingechecked in ons hotel. 't Leven is goehoed!
En wat eten jullie met de feestdagen? Ik neem dat jullie qua eten vrij internationaal ge-orienteerd zijn...quote:Op zondag 26 december 2010 05:59 schreef Gaoxing het volgende:
Wij hebben leuke, rustige dagen gehad. Vooral georienteerd op het gezin, zoals inmiddels traditie is. Zojuist naar het noorden gevlogen en ingechecked in ons hotel. 't Leven is goehoed!
In de UK heb je nog iets meer, daar krijg je de 24e een halve dag, en de 27e en 28e volledig vrij.... Relaxed!quote:Op zondag 26 december 2010 06:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Hier ook, met veel goed eten en wijn.Morgen lekker niks doen.
Leuke wel in de VS is dat als een vakantiedag zoals kerst in het weekend valt je hem de dag ervoor of erna terugkrijgt. Was vrijdag vrij dus.
Hier kost de kerstweek plus 1.5 dag dit jaar maar 2.5 dag, aangezien we 31e ook een halve dag krijgen en de 3e vrij is.quote:Op zondag 26 december 2010 11:01 schreef Fogel het volgende:
Bij mijn werkgever kost 1 kerstweek + een halve dag maar 2 vakantiedagen, ongeacht hoeveel dagen er in het weekend vallen.
En met pasen 10 dagen vrij zonder vakantiedagen op te moeten nemen. En nee, ik werk niet in een kerk![]()
Dat laatste was ons ruimschoots opgevallenquote:Op zondag 26 december 2010 10:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ey als je in Chiang Mai bent en wilt meeten ofzo stuur gerust een PM![]()
Of als je iets wilt weten
Vanavond is walking street in Chiang Mai btw
Ik wilde antwoorden dat dat niet zo is, maar bij nader inzien wel, ja. Wel heel traditioneel, en dus niet Aziatisch. Vooraf een salade met pancetta, gerookte eendeborst (ik ben een tijdje kok in Frankrijk geweest, en deed daar veel met eend), bosbessen en dressing met frambozenazijn. Als hoofdgerecht rode kool, appelmoes (die twee stonden te pruttelen en het rook echt net als bij m'n oma vroeger), gebakken eendeborst, ham en cranberries (blijven hangen uit Guam), en aardappeltjes op z'n frans. En zelfgemaakt mint/chocolade-ijs met versgebakken chocoladekoekjes toe.quote:Op zondag 26 december 2010 10:22 schreef breaky het volgende:
[..]
En wat eten jullie met de feestdagen? Ik neem dat jullie qua eten vrij internationaal ge-orienteerd zijn...
De internationale school waar m'n kinderen op zitten heeft ook drie weken. Man heeft alleen 3 januari. En ik heb, op m'n Australische opleiding, helemaal nietsquote:Op zondag 26 december 2010 11:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik, onderwijs Zweden, heb drie weken vakantie dit jaar. Mijn neefjes in Nederland hebben maar 1 week, gek genoeg.
Doh!quote:Op zondag 26 december 2010 10:40 schreef Drive-r het volgende:
[..]
In de UK heb je nog iets meer, daar krijg je de 24e een halve dag, en de 27e en 28e volledig vrij.... Relaxed!
Het is jaaaaren geleden dat ik zelf gekookt heb met kerst...we hebben ons lekker laten verwennen door naar een, voor Laotiaanse standaard, duur restaurant te gaan.quote:Op zondag 26 december 2010 14:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik wilde antwoorden dat dat niet zo is, maar bij nader inzien wel, ja. Wel heel traditioneel, en dus niet Aziatisch. Vooraf een salade met pancetta, gerookte eendeborst (ik ben een tijdje kok in Frankrijk geweest, en deed daar veel met eend), bosbessen en dressing met frambozenazijn. Als hoofdgerecht rode kool, appelmoes (die twee stonden te pruttelen en het rook echt net als bij m'n oma vroeger), gebakken eendeborst, ham en cranberries (blijven hangen uit Guam), en aardappeltjes op z'n frans. En zelfgemaakt mint/chocolade-ijs met versgebakken chocoladekoekjes toe.
Ik heb de hele aankomende week betaald vrij. Oh, en vrijdag ook inderdaad.quote:Op zondag 26 december 2010 06:29 schreef popolon het volgende:
Hier ook, met veel goed eten en wijn.Morgen lekker niks doen.
Leuke wel in de VS is dat als een vakantiedag zoals kerst in het weekend valt je hem de dag ervoor of erna terugkrijgt. Was vrijdag vrij dus.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 05:05 schreef flipsen het volgende:
Met 6 man en 2 kids hebben we hier lekker van kunnen eten op kerstavond
[ afbeelding ]
Toch nog wel kunnen genieten van de business class stoelen op het eerste stuk?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:35 schreef Individual het volgende:
Posole, enchiladas, tamales en heel veel suikerdingen gegeten deze Kerst.![]()
Nu op ABQ Sunport wachtend op de vlucht naar LAX via Tuscon. Na 4 dagen sneeuwvertraging in Londen bijna sneeuwvertraging in Albuquerque, maar we hebben geluk.
ik heb het gevoel dat ik bij het verkeerde bedrijf werk haha,quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toch nog wel kunnen genieten van de business class stoelen op het eerste stuk?
Hij had een upgrade wegens de vertragingquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ik bij het verkeerde bedrijf werk haha,
Alhoewel, mijn baas vliegt zelf ook cattle class terwijl hij net over de 2 meter is
En, gisteren nog het vuurwerk bij Ling and Sons gezien ?quote:Op maandag 27 december 2010 06:21 schreef revpolen het volgende:
zo mijn kerst zit er op..
deze week 82 uur gewerkt
en dat nog tot uhh midden jan ofzo?
gelukkig wel bijna vrouwtje hierzo
morgen vuurwerk kopen
Dat was geweldig! Eerst aan de bar een paar drankjes en daarna plat op bed. Als het geen upgrade was geweest hadden we het nooit gedaan. Upper Class is 10x de normale prijs.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toch nog wel kunnen genieten van de business class stoelen op het eerste stuk?
eensgelijk maar ik heb een verrassing voor je, het is nu half acht 's ochtends op Nieuwsjaardag but it is just an other dayquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:29 schreef KarinJ. het volgende:
Ik wens jullie een goed en spannend 2011 toe.
hahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:09 schreef flipsen het volgende:
Daarentegen ga ik straks lekker in de tuin zitten en wat vlees op de parilla gooien
same here Flipsen, het is hier nu 1 uur 's middags en mijn vrouw is bezig de BBQ lunch voor te bereiden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:09 schreef flipsen het volgende:
Daarentegen ga ik straks lekker in de tuin zitten en wat vlees op de parilla gooien
wat voor op de bbq Maarten?quote:Op zondag 2 januari 2011 05:26 schreef maartena het volgende:
Ik heb geen sneeuw.... maar wel papegaaien in mijn voortuin
[ afbeelding ]
Nah, hier doen we niet aan roadkill bbq, zoals in Kentuckyquote:
Een lammetje ook goed? Gistermiddag het begin van het nieuwe jaar op de campo gevierd met wat vrienden, was weer goed geslaagd.quote:
In Noorwegen worden beide varianten ongeveer gelijk gebruikt.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef maartena het volgende:
2011:
Voor hen die in Engelstalige landen wonen:
Is het bij jullie gangbaar om "twenty-eleven" te gebruiken of "two-thousand-eleven"?
Voor hen die in andere landen wonen:
Wordt bij jullie een variant met "twintig", of eentje met "tweeduizend" gebruikt?
2000-11 en 20-11 worden beide wel gebruikt.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef maartena het volgende:
2011:
Voor hen die in Engelstalige landen wonen:
Is het bij jullie gangbaar om "twenty-eleven" te gebruiken of "two-thousand-eleven"?
Voor hen die in andere landen wonen:
Wordt bij jullie een variant met "twintig", of eentje met "tweeduizend" gebruikt?
Het is deze week inderdaad - voor Zuid-Californische standaarden - redelijk koud! Maar eigenlijk alleen 's nachts.... dan koelt het af tot een graad of 5. In de bergen rond L.A. sneeuwt het en vriest het wel, maar dat doet het elk jaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:13 schreef Individual het volgende:
Wat is het trouwens koud in LA Maarten! Nog nooit zo koud hier meegemaakt. Maar goed dat we een toffe hostel met toffe mensen hebben.
Toch zit daar een klein verschil tussen.....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:24 schreef SlamD het volgende:
Volgens mij was het 20-10, dus ook 20-11 hier volgens mij.
Australiers korten de korste woorden al af, dus het lijkt me sterk dat ze voor de lange variant gaan.
Aan de andere kant, ik heb ook nooit zo neiging gehad om "negentienhonderd negenennegentig" (of hoe het ook geschreven mag zijn) te zeggen, dus alleen de 200x-jaren waren uitzonderingen.
Haquote:Op zondag 2 januari 2011 13:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Een lammetje ook goed? Gistermiddag het begin van het nieuwe jaar op de campo gevierd met wat vrienden, was weer goed geslaagd.
[ afbeelding ]
Nu wel een poeh-poeh buikje...
Zelfs Key West was vorige week fris. Maar met 58 was het toch nog vrij warm mbt de rest van het land.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Het is deze week inderdaad - voor Zuid-Californische standaarden - redelijk koud! Maar eigenlijk alleen 's nachts.... dan koelt het af tot een graad of 5. In de bergen rond L.A. sneeuwt het en vriest het wel, maar dat doet het elk jaar natuurlijk.
Same here,quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:24 schreef SlamD het volgende:
Volgens mij was het 20-10, dus ook 20-11 hier volgens mij.
Australiers korten de korste woorden al af, dus het lijkt me sterk dat ze voor de lange variant gaan.
Ik vind het idd zeer fris. V/d week ook in vergist, dus nu lekker verkoudenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Het is deze week inderdaad - voor Zuid-Californische standaarden - redelijk koud! Maar eigenlijk alleen 's nachts.... dan koelt het af tot een graad of 5. In de bergen rond L.A. sneeuwt het en vriest het wel, maar dat doet het elk jaar natuurlijk.
2 dagen nadat we wegvlogen uit Albuquerque werd er 's nachts 1 voorspeld...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 04:49 schreef EnochRoot het volgende:
[..]
Zelfs Key West was vorige week fris. Maar met 58 was het toch nog vrij warm mbt de rest van het land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |