26e Ams - Heathrow - ezequote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Individual het volgende:
Morgen een 2e poging om naar LA te vliegen en de volgende dag door naar Albuquerque. De eerste poging is gestrand door het slechte Britse organisatievermogen bij sneeuw.![]()
We komen dus net voor Kerstavond aan om het met de familie te vieren en dan op de 30e naar LA voor een week.
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:14 schreef flipsen het volgende:
Lekker hutjemutje op het strand liggen, echt iets waar ik van houd.
Als je het dan ook nog doet op een plek waar heel Tokkie Argentinie samen komt is er helemaal niks aan.quote:
Zou ik ook doen maar het moet wel kunnen, misschien vinden flip's schoonlui het wel leuk om daar te gaan zitten.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je het dan ook nog doet op een plek waar heel Tokkie Argentinie samen komt is er helemaal niks aan.
Ga dan naar Villa Gesell, Pinamar of desnoods Mar de Ajo of zo, je wordt toch maar een keer 60
Dat dusquote:Op woensdag 1 december 2010 02:29 schreef popolon het volgende:
Niet te snel graag, ik mot 't wel kunnen bijhouden.
Hier nog een beetje warmer, heb vandaag inkopen gedaan voor de kerstbarbeque on the beachquote:Op donderdag 23 december 2010 01:55 schreef maartena het volgende:
Hier 6 dagen regen gehad.... wat eigenlijk enorm VEEL is voor Zuidelijk California. En dan ook harde regen, veel problemen met blanke straten etc.....
Met kerst.... schijnt de zon weer en is het een graad of 20. Dat wordt dus na-tafelen in de tuin.
Zou koud is het hier dit jaar nog niet geweest, maargoed, ik woon vlakbij een fjord, dat scheelt nogal. Mijn vrouw was enkele weken geleden voor haar werk in Røros en daar was het -33, maar da's vrij normaal daar.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:27 schreef KarinJ. het volgende:
@Fogel, hier in het zuiden hebben we -23 gehad, we gaan nu naar t warme Nederland.
Ga je traditioneel Norsk julemat eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |