Dat dusquote:Op woensdag 1 december 2010 02:29 schreef popolon het volgende:
Niet te snel graag, ik mot 't wel kunnen bijhouden.
Hier nog een beetje warmer, heb vandaag inkopen gedaan voor de kerstbarbeque on the beachquote:Op donderdag 23 december 2010 01:55 schreef maartena het volgende:
Hier 6 dagen regen gehad.... wat eigenlijk enorm VEEL is voor Zuidelijk California. En dan ook harde regen, veel problemen met blanke straten etc.....
Met kerst.... schijnt de zon weer en is het een graad of 20. Dat wordt dus na-tafelen in de tuin.
Zou koud is het hier dit jaar nog niet geweest, maargoed, ik woon vlakbij een fjord, dat scheelt nogal. Mijn vrouw was enkele weken geleden voor haar werk in Røros en daar was het -33, maar da's vrij normaal daar.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:27 schreef KarinJ. het volgende:
@Fogel, hier in het zuiden hebben we -23 gehad, we gaan nu naar t warme Nederland.
Ga je traditioneel Norsk julemat eten?
Lekker fris. Is nog best te doen als het niet echt waait.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:09 schreef Fogel het volgende:
in Røros en daar was het -33, maar da's vrij normaal daar.
Over het algemeen is daar weinig wind gelukkig.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Lekker fris. Is nog best te doen als het niet echt waait.
Bij jou in de familie trouwen ze verkleed als Kerstnman?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En als je gaat trouwen kan je het nog een keer aan driverr
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:25 schreef Drive-r het volgende:
Brrrr, ik ga vandaag richting Stockholm. Enorm klote, ik moest de Kerstman doen dit jaar voor alle kids in de familie, is mijn vriendin dat pak kwijt geraakt met haar bagage deze week![]()
Moet ik GVD vandaag nog een nieuw pak kopen
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Bij jou in de familie trouwen ze verkleed als Kerstnman?
kom op Maarten, that's part of Xmas, get in to the spirit of thingsquote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef maartena het volgende:
[..]
NIET in lange rijen bij de kassa staan nadat je jezelf door drukte heen worsteld.....
Hou je vooral niet inquote:Op vrijdag 24 december 2010 04:57 schreef popolon het volgende:
Ik had bijna de neiging te zeggen 'ja kerel, dat weet ik.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |