Ja zeker.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kerstmis in NL en morgen proberen om in Brazilië of Argentinië te geraken?
Popi, kende je vrouw wel je vader ?
Wat eet jij met kerst? Laotiaans of Europees?quote:Op zaterdag 25 december 2010 05:17 schreef breaky het volgende:
3 wijntjes en veels te veel bier in de bar gisteravond...ik heb nog steeds een hangover![]()
Wel heerlijk getafeld trouwens.![]()
Ben nog steeds blij dat we dit jaar besloten hebben gewoon geld te geven aan het personeel in plaats van kadootjes.
Hier ook, met veel goed eten en wijn.quote:Op zondag 26 december 2010 05:59 schreef Gaoxing het volgende:
Zoonlief zit 'last xmas' te zingen op z'n bed
Wij hebben leuke, rustige dagen gehad. Vooral georienteerd op het gezin, zoals inmiddels traditie is.
Dit jaar hebben we op de 24ste Europees (Frans) gegeten en gisteren Laotiaans. Allebei erg lekker.quote:Op zondag 26 december 2010 06:01 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Wat eet jij met kerst? Laotiaans of Europees?
Ey als je in Chiang Mai bent en wilt meeten ofzo stuur gerust een PMquote:Op zondag 26 december 2010 05:59 schreef Gaoxing het volgende:
Wij hebben leuke, rustige dagen gehad. Vooral georienteerd op het gezin, zoals inmiddels traditie is. Zojuist naar het noorden gevlogen en ingechecked in ons hotel. 't Leven is goehoed!
En wat eten jullie met de feestdagen? Ik neem dat jullie qua eten vrij internationaal ge-orienteerd zijn...quote:Op zondag 26 december 2010 05:59 schreef Gaoxing het volgende:
Wij hebben leuke, rustige dagen gehad. Vooral georienteerd op het gezin, zoals inmiddels traditie is. Zojuist naar het noorden gevlogen en ingechecked in ons hotel. 't Leven is goehoed!
In de UK heb je nog iets meer, daar krijg je de 24e een halve dag, en de 27e en 28e volledig vrij.... Relaxed!quote:Op zondag 26 december 2010 06:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Hier ook, met veel goed eten en wijn.Morgen lekker niks doen.
Leuke wel in de VS is dat als een vakantiedag zoals kerst in het weekend valt je hem de dag ervoor of erna terugkrijgt. Was vrijdag vrij dus.
Hier kost de kerstweek plus 1.5 dag dit jaar maar 2.5 dag, aangezien we 31e ook een halve dag krijgen en de 3e vrij is.quote:Op zondag 26 december 2010 11:01 schreef Fogel het volgende:
Bij mijn werkgever kost 1 kerstweek + een halve dag maar 2 vakantiedagen, ongeacht hoeveel dagen er in het weekend vallen.
En met pasen 10 dagen vrij zonder vakantiedagen op te moeten nemen. En nee, ik werk niet in een kerk![]()
Dat laatste was ons ruimschoots opgevallenquote:Op zondag 26 december 2010 10:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ey als je in Chiang Mai bent en wilt meeten ofzo stuur gerust een PM![]()
Of als je iets wilt weten
Vanavond is walking street in Chiang Mai btw
Ik wilde antwoorden dat dat niet zo is, maar bij nader inzien wel, ja. Wel heel traditioneel, en dus niet Aziatisch. Vooraf een salade met pancetta, gerookte eendeborst (ik ben een tijdje kok in Frankrijk geweest, en deed daar veel met eend), bosbessen en dressing met frambozenazijn. Als hoofdgerecht rode kool, appelmoes (die twee stonden te pruttelen en het rook echt net als bij m'n oma vroeger), gebakken eendeborst, ham en cranberries (blijven hangen uit Guam), en aardappeltjes op z'n frans. En zelfgemaakt mint/chocolade-ijs met versgebakken chocoladekoekjes toe.quote:Op zondag 26 december 2010 10:22 schreef breaky het volgende:
[..]
En wat eten jullie met de feestdagen? Ik neem dat jullie qua eten vrij internationaal ge-orienteerd zijn...
De internationale school waar m'n kinderen op zitten heeft ook drie weken. Man heeft alleen 3 januari. En ik heb, op m'n Australische opleiding, helemaal nietsquote:Op zondag 26 december 2010 11:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik, onderwijs Zweden, heb drie weken vakantie dit jaar. Mijn neefjes in Nederland hebben maar 1 week, gek genoeg.
Doh!quote:Op zondag 26 december 2010 10:40 schreef Drive-r het volgende:
[..]
In de UK heb je nog iets meer, daar krijg je de 24e een halve dag, en de 27e en 28e volledig vrij.... Relaxed!
Het is jaaaaren geleden dat ik zelf gekookt heb met kerst...we hebben ons lekker laten verwennen door naar een, voor Laotiaanse standaard, duur restaurant te gaan.quote:Op zondag 26 december 2010 14:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik wilde antwoorden dat dat niet zo is, maar bij nader inzien wel, ja. Wel heel traditioneel, en dus niet Aziatisch. Vooraf een salade met pancetta, gerookte eendeborst (ik ben een tijdje kok in Frankrijk geweest, en deed daar veel met eend), bosbessen en dressing met frambozenazijn. Als hoofdgerecht rode kool, appelmoes (die twee stonden te pruttelen en het rook echt net als bij m'n oma vroeger), gebakken eendeborst, ham en cranberries (blijven hangen uit Guam), en aardappeltjes op z'n frans. En zelfgemaakt mint/chocolade-ijs met versgebakken chocoladekoekjes toe.
Ik heb de hele aankomende week betaald vrij. Oh, en vrijdag ook inderdaad.quote:Op zondag 26 december 2010 06:29 schreef popolon het volgende:
Hier ook, met veel goed eten en wijn.Morgen lekker niks doen.
Leuke wel in de VS is dat als een vakantiedag zoals kerst in het weekend valt je hem de dag ervoor of erna terugkrijgt. Was vrijdag vrij dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |