wat voor op de bbq Maarten?quote:Op zondag 2 januari 2011 05:26 schreef maartena het volgende:
Ik heb geen sneeuw.... maar wel papegaaien in mijn voortuin
[ afbeelding ]
Nah, hier doen we niet aan roadkill bbq, zoals in Kentuckyquote:
Een lammetje ook goed? Gistermiddag het begin van het nieuwe jaar op de campo gevierd met wat vrienden, was weer goed geslaagd.quote:
In Noorwegen worden beide varianten ongeveer gelijk gebruikt.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef maartena het volgende:
2011:
Voor hen die in Engelstalige landen wonen:
Is het bij jullie gangbaar om "twenty-eleven" te gebruiken of "two-thousand-eleven"?
Voor hen die in andere landen wonen:
Wordt bij jullie een variant met "twintig", of eentje met "tweeduizend" gebruikt?
2000-11 en 20-11 worden beide wel gebruikt.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef maartena het volgende:
2011:
Voor hen die in Engelstalige landen wonen:
Is het bij jullie gangbaar om "twenty-eleven" te gebruiken of "two-thousand-eleven"?
Voor hen die in andere landen wonen:
Wordt bij jullie een variant met "twintig", of eentje met "tweeduizend" gebruikt?
Het is deze week inderdaad - voor Zuid-Californische standaarden - redelijk koud! Maar eigenlijk alleen 's nachts.... dan koelt het af tot een graad of 5. In de bergen rond L.A. sneeuwt het en vriest het wel, maar dat doet het elk jaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:13 schreef Individual het volgende:
Wat is het trouwens koud in LA Maarten! Nog nooit zo koud hier meegemaakt. Maar goed dat we een toffe hostel met toffe mensen hebben.
Toch zit daar een klein verschil tussen.....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:24 schreef SlamD het volgende:
Volgens mij was het 20-10, dus ook 20-11 hier volgens mij.
Australiers korten de korste woorden al af, dus het lijkt me sterk dat ze voor de lange variant gaan.
Aan de andere kant, ik heb ook nooit zo neiging gehad om "negentienhonderd negenennegentig" (of hoe het ook geschreven mag zijn) te zeggen, dus alleen de 200x-jaren waren uitzonderingen.
Haquote:Op zondag 2 januari 2011 13:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Een lammetje ook goed? Gistermiddag het begin van het nieuwe jaar op de campo gevierd met wat vrienden, was weer goed geslaagd.
[ afbeelding ]
Nu wel een poeh-poeh buikje...
Zelfs Key West was vorige week fris. Maar met 58 was het toch nog vrij warm mbt de rest van het land.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Het is deze week inderdaad - voor Zuid-Californische standaarden - redelijk koud! Maar eigenlijk alleen 's nachts.... dan koelt het af tot een graad of 5. In de bergen rond L.A. sneeuwt het en vriest het wel, maar dat doet het elk jaar natuurlijk.
Same here,quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:24 schreef SlamD het volgende:
Volgens mij was het 20-10, dus ook 20-11 hier volgens mij.
Australiers korten de korste woorden al af, dus het lijkt me sterk dat ze voor de lange variant gaan.
Ik vind het idd zeer fris. V/d week ook in vergist, dus nu lekker verkoudenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Het is deze week inderdaad - voor Zuid-Californische standaarden - redelijk koud! Maar eigenlijk alleen 's nachts.... dan koelt het af tot een graad of 5. In de bergen rond L.A. sneeuwt het en vriest het wel, maar dat doet het elk jaar natuurlijk.
2 dagen nadat we wegvlogen uit Albuquerque werd er 's nachts 1 voorspeld...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 04:49 schreef EnochRoot het volgende:
[..]
Zelfs Key West was vorige week fris. Maar met 58 was het toch nog vrij warm mbt de rest van het land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |