Ik deel die analyse eigenlijk niet zo. Ik denk dat het gewoon zo is dat in onze tijd de concurrentie tussen partijen feller is (trouw aan de partij blijven is minder van nu) en dat dan de anderen meer te bieden hebben. Bovendien kregen alle ex-coalitiepartijen klop, de PVDA bleef nog opvallend gespaard. Zo'n crisis is er dus ook weer niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Al deel ik zijn analyse op het gebied van de PvdA wel, al is het wel weer heerlijk kinderachtig met termen als 'links-populistisch'.Ook klopt het feitelijk niet wat hij over Wilders zegt: hij regeert niet, hij gedoogt. Dus van zijn regiekunsten hebben we nog niets gemerkt, behalve de invloed op het regeer- en gedoogakkoord plus het politieke spel.
http://www.elsevier.nl/we(...)de-warme-winters.htmquote:Klimaatfanatici
In Europa sneeuwt het, en niet een klein beetje, maar veel, al twee jaar achter elkaar. Toch vraagt niemand in de club van klimaatfanatici zich af waar die warme winters zijn gebleven!
Terwijl de publieke opinie via de linkse media op allerlei rampzalige scenario’s werd voorbereid, vraagt niemand zich af waarom we ons eigenlijk niet hebben willen voorbereiden op een strenge winter.
Wat klopt er niet aan?quote:Op maandag 20 december 2010 19:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)de-warme-winters.htm
Mijn God, wat een simpele ziel, deze man. Weten we zeker dat hij zijn diploma's etcetera zelf heeft gehaald en niet iemand ervoor heeft betaald? Heeft hij soms een tweelingbroer die wel enige intelligentie bezit? Een waar mysterie, deze "hoogleraar".
In een woord briljant. Het sneeuwt al dagenlang en het is koud buiten. Ergo; global warming is een hoax. Petje af voor Ellian.quote:Op maandag 20 december 2010 19:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mijn God, wat een simpele ziel, deze man. Weten we zeker dat hij zijn diploma's etcetera zelf heeft gehaald en niet iemand ervoor heeft betaald? Heeft hij soms een tweelingbroer die wel enige intelligentie bezit? Een waar mysterie, deze "hoogleraar".
Wel ja, noem 'm maar een "simpele ziel" alleen maar omdat je het niet met hem eens bent.quote:Op maandag 20 december 2010 19:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ach, tis weer eens wat anders dan al dat bangmakerij rond "man-made-global-warming".quote:Op maandag 20 december 2010 20:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In een woord briljant. Het sneeuwt al dagenlang en het is koud buiten. Ergo; global warming is een hoax. Petje af voor Ellian.
Global warming is ook een hoax die in stand word gehouden omdat er geld mee verdient word.quote:Op maandag 20 december 2010 20:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In een woord briljant. Het sneeuwt al dagenlang en het is koud buiten. Ergo; global warming is een hoax. Petje af voor Ellian.
quote:Op maandag 20 december 2010 20:07 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Global warming is ook een hoax die in stand word gehouden omdat er geld mee verdient word.
Wat doet dat al of niet af aan het wetenschappelijke bewijs rond de klimaatverandering?quote:Op maandag 20 december 2010 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
KV, wat doe jij aan global warming dan?
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op maandag 20 december 2010 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
KV, wat doe jij aan global warming dan?
Omdat global warming voor een links item is ben ik benieuwd wat de gemiddelde linksmen daaraan doet.quote:
Green jobs,komop man.quote:
Hij stemt groenlinks en zal ook wel groene stroom gebruiken.quote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat global warming voor een links item is ben ik benieuwd wat de gemiddelde linksmen daaraan doet.
Het gaat meer om de boodschap in het algemeen, niet om die voorbeelden op dat lijstjequote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Green jobs,komop man.
Dit werkt niet er moet meer in gaan dan er uitkomt net als bij de windmolens.
Dit past natuurlijk wel allemaal in je utopia gedachte dat beter voor iedereen is maar niemand behalve jou en paar andere uitverkorenen beseft.
Ik stem milieubewust zodat er op grote schaal gewerkt kan worden aan een betere wereld.quote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat global warming voor een links item is ben ik benieuwd wat de gemiddelde linksmen daaraan doet.
Maar wat doe jij er persoonlijk aan? En in hoeverre geloof jij in de klimaat veranderingen? Wetende dat het bedrijfsleven er ook belang bij heeft.quote:Op maandag 20 december 2010 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stem milieubewust zodat er op grote schaal gewerkt kan worden aan een betere wereld.
Schreeuwen dat wereld groener moet worden is leuk maar hoe wil je dat bereiken?quote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat meer om de boodschap in het algemeen, niet om die voorbeelden op dat lijstje
Natuurlijk kunnen zogenaamde 'groene banen' wel werken. Produceren met weinig milieubelasting en dus weinig gebruik van grondstoffen en energie kan zeer zeer rendabel zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Green jobs,komop man.
Dit werkt niet er moet meer in gaan dan er uitkomt net als bij de windmolens.
Dit past natuurlijk wel allemaal in je utopia gedachte dat beter voor iedereen is maar niemand behalve jou en paar andere uitverkorenen beseft.
Dan heeft dat dus geen subsidie nodig want het rendabel.quote:Op maandag 20 december 2010 20:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen zogenaamde 'groene banen' wel werken. Produceren met weinig milieubelasting en dus weinig gebruik van grondstoffen en energie kan zeer zeer rendabel zijn.
klopt al kan een duwtje in de rug veel zaken zeer goed versnellen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:31 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dan heeft dat dus geen subsidie nodig want het rendabel.
Kun je dat iets verder uitwerken?quote:Op maandag 20 december 2010 20:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen zogenaamde 'groene banen' wel werken. Produceren met weinig milieubelasting en dus weinig gebruik van grondstoffen en energie kan zeer zeer rendabel zijn.
Net zo een duwtje als bij windmolens?quote:Op maandag 20 december 2010 20:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
klopt al kan een duwtje in de rug veel zaken zeer goed versnellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |