Dat wordt de trein naar Veendam van Arriva. Heeft nu een kering van een minuut of twintig op Zuidbroek.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Dank je
Ik wist trouwens niet dat er een trein in Zuidbroek ophield. Is dat een spitsversterkertje of zo? Of een goederentrein richting Veendam?
Hee wacht eens, gaat dat ook per aankomende Fahrplanwechsel al rijden?? Dat zou vet zijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat wordt de trein naar Veendam van Arriva. Heeft nu een kering van een minuut of twintig op Zuidbroek.
Nope, de android browser zoekt eerst in je zelf bezochte sites. De foutmeldingpagina staat daar hoger dan de /planneraction.asp want die wordt vaker bezocht.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk gewoon aan het zoekmechanisme van je browser. De site zelf doet het namelijk prima.
"onverwacht" dan dus natuurlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:38 schreef Fixers het volgende:
[..]
Nope, de android browser zoekt eerst in je zelf bezochte sites. De foutmeldingpagina staat daar hoger dan de /planneraction.asp want die wordt vaker bezocht.
Het heeft er minstens de schijn van jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:41 schreef Mkr het volgende:
Zo, het sneeuwt wat harder een gelijk ligt heel Noord en Zuid Holland in een wisselstoring? [ afbeelding ]
Toch vergeten de verwarming aan te zetten?![]()
Nope. 29 april las ik ergens.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee wacht eens, gaat dat ook per aankomende Fahrplanwechsel al rijden?? Dat zou vet zijn
Mooi. Anders wordt het wel een enorme slinger voor 1 dagquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nope. 29 april las ik ergens.
quote:Het spoor heeft in het westen en oosten van het land door de sneeuwval te maken met een aantal wisselstoringen. Ook staat een aantal defecte treinen stil op het spoor door de winterse omstandigheden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Wedden van niet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:56 schreef Ascendancy het volgende:
Wedden dat het allemaal sletjes zijn die stilstaan![]()
Beetje veilig, kaartje opmaken zit dus fyra bij en ontbijten in de Pimpel die vanaf Utrecht vandaag en morgen vertrekt!quote:
De directeur heeft inderdaad heel wat uit te leggen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:09 schreef Peter het volgende:
De HTM rijdt ook met een aangepast netwerk, de helft van de tramlijnen zijn opgeheven ( www.htm.net )
En maar pochen dat ze winterklaar zijn..
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:02 schreef bork het volgende:
[..]
Beetje veilig, kaartje opmaken zit dus fyra bij en ontbijten in de Pimpel die vanaf Utrecht vandaag en morgen vertrekt!
om 7.12 vertrek naar deventer dan naar roosendaal dan rotterdam dan fyra schiphol en dan weer naar Utrecht CS of Overvecht dat moet ik even nog checken. Om 15.00 moet ik weer binnen zijn ivm Sinterklaas dus uiterlijk 14.30 dien ik weer in de Domstad te zijn
Ga je mee ontbijten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |