abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89340642
Het vorige deel:Slank # 1260 - Waar we insneeuwen en sommigen toch nog hardlopen!
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
pi_89340676
Ik had niet door dat ik m dichtgooide en mn hoofd is niet in staat een originele titel te bedenken. Nou nu ga k echt even medicijnen kopen... :)
  Vis een optie? dinsdag 30 november 2010 @ 13:30:22 #3
70532 loveli
N
pi_89340688
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:23 schreef Perruche het volgende:
Hoi Phoebe :) en thumbs up voor je -25 :) en succes met je nieuwe plan van aanpak.

Buh, ik moet de deur uit voor paracetamol ofzo. Wat voor medicijn kan je het best nemen tegen algehele malaise? En dan koop ik ook een bouillon.
Aspirine is de minst schadelijke. Paracetamol is wanneer je het regelmatig neemt/een pakje opeet heel slecht voor je lever en ibu heeft invloed op je maag/darm gebeuren.

De combo zink, vitamine c, echinacea is een boost voor je immuunsysteem.
crap in = crap out
pi_89340875
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:26 schreef Phaidra het volgende:

Misschien heb jij je grens nu ook wel bereikt en kan je je beter richten op spieren en vorm krijgen? Kijk in ieder geval uit met je leefstijl drastisch omgooien voor die laatste paar kilo :) .
Ik denk dat dat niet het geval is. Mijn BMI is hoog in de 25, dus dat is net aan/net niet binnen een normaal BMI. En er zit gewoon echt nog een hoop vet op mijn lichaam. Ik heb mt. 42. Dat is niet heel veel, maar zeer waarschijnlijk toch niet het laagst haalbare voor mij denk ik. Sowieso richt ik me op vorm krijgen en spieren en gewoon een algeheel betere conditie, maar daarnaast zou ik ook graag nog een kilo of 10 kwijt zijn :)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_89340911
O+ Bijna mag ik m'n kamer omtoveren in een Kerst plaatje O+
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  dinsdag 30 november 2010 @ 13:39:04 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89341094
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk dat dat niet het geval is. Mijn BMI is hoog in de 25, dus dat is net aan/net niet binnen een normaal BMI. En er zit gewoon echt nog een hoop vet op mijn lichaam. Ik heb mt. 42. Dat is niet heel veel, maar zeer waarschijnlijk toch niet het laagst haalbare voor mij denk ik. Sowieso richt ik me op vorm krijgen en spieren en gewoon een algeheel betere conditie, maar daarnaast zou ik ook graag nog een kilo of 10 kwijt zijn :)
Dit was nouj net wat Kwak bedoelde. Mogelijk is dit wel het hoogst haalbare voor je. Meer dan 10% van je lichaamsgewicht afvallen is erg moeilijk vast te houden. Wat wel een optie zou zijn is dit gewicht een paar jaar stabiel te houden en dan een nieuwe poging te wagen.
En meer sporten doet zoveel voor je lichaam ^O^ Meer eten ook trouwens.

Petje af overigens! Ik vind het heel knap van je. Hoe lang heb je nodig gehad die 25 kilo af te vallen?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? dinsdag 30 november 2010 @ 13:40:17 #7
70532 loveli
N
pi_89341154
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk nu graag een peptalk van kwak zien denk ik. Gewicht kwijtraken is een prestatie, het eraf houden is een compleet ander verhaal. Stel je doelen realistisch en kalm aan.

Doelen stellen is prima. Dit gewicht een jaar vasthouden en dan verder gaan is ook prima.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 30 november 2010 @ 13:40:41 #8
70532 loveli
N
pi_89341169
Great minds tink alike!
crap in = crap out
pi_89341208
O ja die vraag was al gesteld, sorry!

Ik ben zeg maar in januari begonnen. Toen is er tot zeg juni/juli zo'n 20 kilo afgegaan en tot nu dus die laatste 5 kilo.

Tussenvoeg edit: En vanaf juni/juli ben ik ook weer wat meer gaan eten en ook weer af en toe gaan snoepen/snacken.

Ik snap je (jullie) punt hoor. Maar ik weet gewoon van mezelf dat ik niet op de best mogelijke manier ben afgevallen. Dus om a) te voorkomen dat ik weer aankom en b) eigenlijk graag nog meer af te vallen wil ik me eens echt gaan concentreren op een ECHT gezond eet- en sportpatroon.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_89341305
Goedemiddag!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 30 november 2010 @ 13:44:04 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89341318
Echt, het is al heel knap da tje dit hebt bereikt en het is nog knapper als je het vast kunt houden. Je lichaam geeft het zelf al aan: even pas op de plaats. Als je de juiste sporten gaat doen krijg je een mooi strak lijf en dat is mooier dan een slap dun lijf. Volgende stap is dan een strak dun lijf :P Volgend jaar ofzo. Met een stuk meer eten dan je nu tot je neemt.
pi_89341403
Net gesprek gehad met begeleider, voor februari gaat niet lukken. -O-
pi_89341416
Mghi dank Tinkepink :)
pi_89341460
Phoebe, het nadeel van een minimumdieet is dat het je stofwisseling omlaag gooit!
Uiteindelijk is je stofwisseling zo laag dat je niet meer afvalt bij dezelfde inname. Hierdoor zul je, wanneer je op dezelfde manier door wilt gaan, steeds minder moeten gaan eten om nog lager te gaan. Wat uitermate slecht is voor je lichaam! Plus het feit dat je zo in verhouding weinig vet verbrand. (zelf zo 50kg ooit kwijt geraakt, was binnen 1jr weer 30Kg bij en niet eens door te veel eten, m'n verbranding was gewoon aan stront)

Door een patroon van licht korten op m'n onderhoud, afgewisseld met iets boven onderhoud stofwisseling vergroten, nu al 30Kg kwijt en eet zoveel ik wil. Geen hongergevoel meer voor mij!

Kwam op gegeven moment aan bij inname van 1800kcal. Val nu af bij een inname van 3600kcal...
Hoop dat het duidelijk overkomt
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_89341534
Uhu ja zeker V1zOr!

Mijn probleem is dat ik dat wel WEET, maar dat het voor mij heel lastig is het allemaal vol te houden als ik er zo'n groot ding van maak. Want dan wordt eten ineens weer een issue en als ik er veel aan denk is de kans dat ik denk WRAAAAAAAAAAAAAAAHCHOCOLADELETTERMNOMMNOMNOM ook weer groter...
  dinsdag 30 november 2010 @ 13:56:03 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89341784
Ja, dat is iets in jouw hoofd en dat maakt het lastiger natuurlijk.

Wat voor velen hier goed werkt is het maken van daglijstjes en weeklijstjes. Dat wordt er gegeten en iets anders niet. Punt. Dat geeft ook rust in je hoofd.
Je kunt natuurlijk ook rustig aan beginnen met meer en anders eten. Eerst eens meer gezonde vetten toevoegen bijvoorfbeeld (in de winter geen overbodige luxe! je huid zal er blij mee zijn), dan meer gezonde koolhydraten. Dan wat meer eetmomenten (tussendoortjes) en als je daarbij gaat sporten zul je zien dat je lijf alleen maar mooier wordt.
pi_89341913
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uhu ja zeker V1zOr!

Mijn probleem is dat ik dat wel WEET, maar dat het voor mij heel lastig is het allemaal vol te houden als ik er zo'n groot ding van maak. Want dan wordt eten ineens weer een issue en als ik er veel aan denk is de kans dat ik denk WRAAAAAAAAAAAAAAAHCHOCOLADELETTERMNOMMNOMNOM ook weer groter...
Moet er ook niet zo'n groot ding van maken :P

Ik probeer doordeweeks wel vrijwel alleen maar goede voedingsstoffen binnen te krijgen. 's weekends gaat er bij mij echter ook lekker een pizza met wat biertjes doorheen hoor.

Je hebt jezelf er alleen maar mee wanneer je de lekker dingen laat! Ben je gek van chocolade, neem dan om de twee dagen 4 blokjes of zo, kan echt geen kwaad! Hoe langer je het niet tot je neemt, des te groter wordt het verlangen (lijkt wel seks :')), dus neemt de kans dat je je er compleet aan vergrijpt alleen maar toe!

Kijk maar hoeveel dames hier geregeld een stukje chocola nemen, maar zijn gewoon slank.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_89342022
Ok en concreet.

Dit is zo'n beetje mijn basislijstje:

ontbijt: 2 grapefruits (uitgelepeld, dus alleen vruchtvlees) of 2 volkorencrackers (die ronde van IKEA) met pindakaas en chocopasta.
lunch: 2 boterhammen, 1 met kaas, 1 met pindakaas
avondeten: niets bijzonders, normaal, indien mogelijk eet ik eerder meer groenten en vlees dan koolhydraten. Indien niet mogelijk (eenpansmaaltijd ofzo) eet ik gewoon een normale portie.

Naast tussendoortjesmomenten tussen ontbijt en lunch en lunch en avondeten (fruit) welke kleine stap kan ik nog meer mee beginnen om het beter te maken?

Oh en toevoeging: Ik eet de laatste maanden dus weldegelijk gewoon snaaierij. Als het bij iemand anders op tafel staat of als ik zelf gasten heb. Wel probeer ik het NIET te doen als ik alleen thuis ben, maar ik heb vrij regelmatig mensen over de vloer en ik ben natuurlijk wel the hostess met de mostess, dus dan staat er van alles op tafel en snaai ik ook rustig mee.
  Vis een optie? dinsdag 30 november 2010 @ 14:03:17 #19
70532 loveli
N
pi_89342081
Focus op a en kijk minder naar gewicht en meer naar vet(verdeling). Vet en spieren hebben een ander gewicht.
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uhu ja zeker V1zOr!

Ex--grootverbruiker Guylian hier (at liep in de kiloverpakkingen). Echt, als je een periode netjes eet, dan wordt de drang minder. Ik hoef bijna geen chocola meer. En ik vrat een kilo in 2 dagen op.
crap in = crap out
pi_89342182
Mghi mad propz voor jullie bereidwilligheid het overduidelijke te blijven herhalen :)

Het helpt :) Iig om het in mijn hoofd wat concreter meer vorm te geven :)
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:06:22 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89342199
Skip dat van die vetten maar in mijn vorige bericht. Vervang die door grotere porties en meer groente :P en meer zuivel eventueel. En meer afwisseling in het ontbijt.
pi_89342244
Mghi, das dus ook zo'n drempel voor mij. Ik ben wat dat betreft echt een gewoontediertje... Het liefst doe (en dus eet) ik op een dag vanaf het opstaan tot aan een uur of 6 EXACT hetzelfde. In de winter dus het liefst de hele dag want dan wil ik om 6 uur naar bed. Mgih :')
  Vis een optie? dinsdag 30 november 2010 @ 14:10:33 #23
70532 loveli
N
pi_89342375
Met afwisseling hou je je lijf juist een beetje scherp en krijg je andere voedingsstoffen binnen. Winterdipje? Vitamine D scoren. In de zomer is dat van zon, in de winter met drupjes.
crap in = crap out
pi_89342504
Heb ook een heel vast patroon qua eten en bewegen hoor! Alleen per seizoen verschilt het avondeten en het soort fruit nogal veel. Zomers juist heel veel waterige groentes en fruit, 's winters echte Hollandse groenten voor alle goede stoffen. En eet broccoli! Had nog niemand dat gezegd?!
pi_89342644
Lijstje tot nu toe:
O: druiven
L: 1 kopje bouillon met 1 boterham
T: nog een keer de L
D: bloemkool met kaassaus

:') nou ja pas ik in ieder geval in mn gala jurk binnenkort.
pi_89342808
pffff middag dipje *gaaap*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89343284
goedemiddag!

Lijstje:

O: 3 cracottes (2 kipfilet, 1 forel met cottage cheese)
T: 2 mandarijntjes
L: 4 boterhammen
T: 3 mandarijntjes
D: uit eten in Utrecht, zusje is jarig O+
Ja doei.
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:44:08 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89343571
Gefelie met je zusje Mo :*

Vik :o -O- :*

Perruche: *malaise-boks* :+ Het ligt vast aan Engeland :P

Ik moet boodschappen. Het enige waar ik zin in heb is vruchtensap en dat heb ik niet :{ En ik wil honing voor in mn thee O+ Maar ik ben zo looooof :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_89343604
Perr, neem anders aardappelen bij je bloemkool! Aangezien je ziekjes bent is het wel belangrijk je vitamines binnen te krijgen he! Ook zijn koolhydraten van belang voor het goed functioneren van je zenuwstelsel, dus daar niet mee korten wanneer je zwakjes bent ;)

Mandarijnen teveel Mo? :P
Gefeliciteerd met je zusje! Krijg nu ook zin in restaurantvoer :') Maar dat is meer omdat ik dan zelf niet hoef te koken vanavond :D
pi_89343754
de bananen waren nog niet rijp :+

en we gaan bij Le Conaisseur in Utrecht eten, ben benieuwd :)
Ja doei.
pi_89343786
Ik heb geen aardappels :N
pi_89344103
Paprika of spruitjes dan? Sowieso meer koolhydraten!
Zal nu wel ophouden, begin betweterig over te komen :')

Had het menu niet moeten bekijken :( Gemarineerde kippevleugeltjes met salade en mixed supergrill :9~
Nu maar lekker stukje paprika eten met wat zalm!
pi_89344145
ik denk dat ik voor vis ga :9 vis O+ lekker licht iig :)
Ja doei.
pi_89344185
Gefeliciteerd Mo!
pi_89344235
Vik. -O- Wat een ellende allemaal zeg. Veel sterkte in ieder geval! En pm'en mag altijd natuurlijk.
pi_89344439
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:58 schreef V1z0R het volgende:
Paprika of spruitjes dan? Sowieso meer koolhydraten!
Zal nu wel ophouden, begin betweterig over te komen :')

Had het menu niet moeten bekijken :( Gemarineerde kippevleugeltjes met salade en mixed supergrill :9~
Nu maar lekker stukje paprika eten met wat zalm!
Heb k ook niet... ik ga zaterdag terug naar NL dus heb niet zoveel. Maar net een stukje chocola gegeten wat niet zo'n goed idee was. Nu maar even slapen.

:* voor mevrouw snelle auto
  dinsdag 30 november 2010 @ 15:11:08 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89344552
Slaap ze Perruche! :*

En ook een :* voor madamsnelleauto's!

Oh en ik had nog nie gejubeld voor Chico O+ *O* -jubel-
pi_89344675
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Slaap ze Perruche! :*

En ook een :* voor madamsnelleauto's!

Oh en ik had nog nie gejubeld voor Chico O+ *O* -jubel-
Bedankt Maria en Perruche! :*

Heb m'n post stiekem even aangepast. Ben op 't moment een beetje paranoïde (herkenbaarheid) waarschijnlijk.

Oh, en beterschap Maria!
pi_89344677
CV boer: "Misschien wordt u vanavond teruggebeld." Om een afspraak te maken,

;(
pi_89344698
De CV boeren zijn erg druk dezer dagen, vooral met paniekende bejaarden :')
Ja doei.
  dinsdag 30 november 2010 @ 15:16:11 #41
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89344738
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Bedankt Maria en Perruche! :*

Heb m'n post stiekem even aangepast. Ben op 't moment een beetje paranoïde (herkenbaarheid) waarschijnlijk.

Oh, en beterschap Maria!
Ja ik las nog net de helft en toen werd het automatisch weggehaald! Maar aan die helft was wel duidelijk dat je een smooch kon gebruiken :Y Gaat lekker hier :P

Thankies O+
pi_89344877
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
De CV boeren zijn erg druk dezer dagen, vooral met paniekende bejaarden :')
Vertel mij wat. :')

Maar wel kut, want dat betekent dat ik 3 dagen in de kou zit. -O-
pi_89344966
Niemand in de buurt waarvan je een straalkachel kunt lenen?
pi_89344973
mijn eerste 5 telefoontjes, tussen half 9 en 9, gingen over CV's :')!
Ja doei.
pi_89344989
o hai!

Gister lekker vrij geweest O+ /workaholic

En met moeders naar de IKEA geweest :P Shitload aan frummeltjes gehaald en een aantal nuttige dingen. Ook een kerstster van papier waar je in een lampje in kan hangen 8-)

Lijstje gister:

O: Havermoutprutje+lijnzaad+krentjes -> Omdat het zo koud is heb ik behoefte aan warm ontbijt :?
L: Kleine portie Zweedse balletjes :9
S: Shoppen in de IKEA -> druk
T: Handje amandelen
D: Stamppot met rucola, makreel, restje geraspte kaas en gehakte walnoten :9~
S: Fitness
T: Eitjes

Lijstje vandaag:

O: Havermoutprutje+lijnzaad+krentjes
T: Shake
L: 2 roggebrood, pakjes rookvlees, restje zuurkool
T: 1/2 komkommer. 15 gram pindakaas
D: Fajitas
S: Dansen bij Lady Gaga :P
T: Eitjes
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_89345007
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:20 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Vertel mij wat. :')

Maar wel kut, want dat betekent dat ik 3 dagen in de kou zit. -O-
Niet als je even via Marktplaats een electrische kachel aanschaft.
Die kun je dan over een paar dagen voor hetzelfde geld weer verkopen.

A'dam was het toch?
Deze bijvoorbeeld: klik
pi_89345089
jij gaat naar Gaga? :o tof aurum!! *O*
Ja doei.
pi_89345160
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
mijn eerste 5 telefoontjes, tussen half 9 en 9, gingen over CV's :')!
Ik had er maandag ook al een hoop aan de lijn... :X
pi_89345188
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Niet als je even via Marktplaats een electrische kachel aanschaft.
Die kun je dan over een paar dagen voor hetzelfde geld weer verkopen.

A'dam was het toch?
Deze bijvoorbeeld: klik
Edit: dat is het overwegen waard. Dacht dat ze duurder zouden zijn.
pi_89345202
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
jij gaat naar Gaga? :o tof aurum!! *O*
dat vind ik nou ook, heb er zin an :P *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_89345232
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:28 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Op dit moment heb ik even geen geld over.
geen familie/vrienden bij je een paar dagen kan logeren? :)
pi_89345251
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:29 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

geen familie/vrienden bij je een paar dagen kan logeren? :)
Je was net te vlug met je quote ;)

Morgen ga ik naar een vriendin O+ En ik werk morgen en overmorgen, dus ik overleef het wel. Al denk ik dat ik ook wel mijn droger aan zou kunnen zetten (die geeft enorm veel warmte af).
pi_89345265
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:29 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

dat vind ik nou ook, heb er zin an :P *O*
ik zag 't gisteren op TV en dacht 'tof! had ik ook wel heen gewild!' :o

Veel plezier O+
Ja doei.
pi_89345290
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:30 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Je was net te vlug met je quote ;)

Morgen ga ik naar een vriendin O+ En ik werk morgen en overmorgen, dus ik overleef het wel. Al denk ik dat ik ook wel mijn droger aan zou kunnen zetten (die geeft enorm veel warmte af).
;)

Zo'n soort kacheltje kan ook een ruimte goed verwarmen, mits het er niet tocht :P
pi_89345405
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 15:28 schreef Ewelina het volgende:[/b]
Edit: dat is het overwegen waard. Dacht dat ze duurder zouden zijn.
En het is maar een paar dagen: kachels blijven begeven dus je bent 'm ook zo weer kwijt. :Y
pi_89345528
Hoi.

Vik wat loopt het vervelend. Dat je echt niet meer mag komen vind ik overbodig, maar het is niet heel ongebruikelijk hoor :). Dat van die huisvredebreuk is geen bluf.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89345739
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:38 schreef sigme het volgende:
Hoi.

Vik wat loopt het vervelend. Dat je echt niet meer mag komen vind ik overbodig, maar het is niet heel ongebruikelijk hoor :). Dat van die huisvredebreuk is geen bluf.
Nee, maar dan moet wel eerst even op papier gezet worden dat ze vrijgesteld is van werk, anders kan ze op staande voet ontslagen worden wegens werkweigering. :)
  dinsdag 30 november 2010 @ 15:49:57 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89345993
Hoi...

Vik, je houdt dapper stand! Heel goed... wel vreselijk vervelend voor jou!!

Mijn ' stiefzoon ' :') is gisteren naar Gaga geweest, vorig jaar ook al... De jeugd van tegenwoordig kan ook alles maar :D

Lijst van gisteren was een drama, heeeeeel veel vet varkensvlees (lees een hamschijf, halve bovenpoot, saucijs en kwart rookworst met roggebrood...

Lijst vandaag:
O: 450 gr kwark met een lepel bruine suiker
T's: appel, peer, tomaat, kup a soup kerrie, boterham achterham
L: 3 boterhammen kipfilet, kom tomatencremsoep met ballen, beker melk
T's: 2 mandarijnen, blokje CHOCO, handje kruidnoten, klein kapje vers brood
D: Hele bloemkool met mosterd, gegrild biefstukje met champignons
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_89346053
Ik heb net 2 euro aan een bedelaar gegeven, tis er wel het weer voor. Brrrr. Had zelf eigenlijk geen geld maar ja ik heb wel een huis en eten en zo :')
pi_89346160
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik zag 't gisteren op TV en dacht 'tof! had ik ook wel heen gewild!' :o

Veel plezier O+

@ vik: Ik heb even teruggelezen en sterkte :)
pi_89346291
Alle koudeneuzen zijn van harte welkom op mijn andere werkplek, die in de zomer een ijskast is en nu een sauna _O- De verwarmingen staan er vol open en zijn blijkbaar niet af te zetten. Dus ze zweten zich daar nu een ongeluk en de docenten aan de overkant zitten te kleumen (die zweten in de zomer weg). Echt 8)7

Ik dacht gisteravond nog heel naief dat het vast aan mij lag dat ik het er eens echt warm had.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_89346553
yay, roosters eindelijk bekend! Is mee te leven als ik eea. kan verplaatsen :')! Morgen meteen maar docenten mailen :P
Ja doei.
pi_89347556
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Nee, maar dan moet wel eerst even op papier gezet worden dat ze vrijgesteld is van werk, anders kan ze op staande voet ontslagen worden wegens werkweigering. :)
Dat is ze allang. Alleen het verhaal dat je desondanks moet komen omdat je anders akkoord gaat met ontslag (wat niet waar is), maakte dat ze toch ging.

Volgende keer zullen ze bij die school vermoedelijk mensen onder toezicht gelegenheid geven spullen te pakken en dan wegwezen. 15 minuten max.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89348470
Half bijgelezen en nu alvast een dikke :* voor Viking, wat een ellende allemaal! Het is toch niet te geloven hoe die school ermee omgaat. You dodged a bullet, zeggen ze hier.

Verder beterschap voor de afdeling Engeland. :*
Are you pondering what I'm pondering?
pi_89348585
Vik, wat een gedoe toch. -O- . Ik kan je geen advies geven, want daar weet ik niks van, maar ik wens je wel veel succes en sterkte!

Beterschaapjes voor alle zieken. ;( .

Baardmans heeft me gister voor m'n verjaardag nog meegenomen naar Lukkien, een restaurantje waar ik altijd al graag nog eens wilde eten! O+. Ik had vooraf de proeverij van eend, als hoofd de kwartel, en als nagerecht gepocheerde peer met kaneelsabayon. Ontzettend lekker en gezellig en leuk. *; . Vanmiddag heb ik nog geluncht met m'n vriendinnetje, wat óók lekker en gezellig en leuk was.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_89348630
DaD wat leuk allemaal O+ heerlijk zeg!
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:06:28 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89348964
Weer thuis! Toch wel handig, zo'n auto!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_89349124
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:

Baardmans heeft me gister voor m'n verjaardag nog meegenomen naar Lukkien, een restaurantje waar ik altijd al graag nog eens wilde eten! O+. Ik had vooraf de proeverij van eend, als hoofd de kwartel, en als nagerecht gepocheerde peer met kaneelsabayon. Ontzettend lekker en gezellig en leuk. *; . Vanmiddag heb ik nog geluncht met m'n vriendinnetje, wat óók lekker en gezellig en leuk was.
Jeej, het was weer hoog tijd voor wat goed nieuws. O+ Klinkt fijn!
pi_89349160
zo... en in de bus... :W
Ja doei.
pi_89349575
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:10 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Jeej, het was weer hoog tijd voor wat goed nieuws. O+ Klinkt fijn!
Ja, ik voelde me bijna bezwaard om blij te posten. :P. En jullie worden vast ook gek van m'n gezwijmel, maar het gaat zo onwijs goed tussen ons en hij is zó lief. :@.
pi_89349729
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:22 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, ik voelde me bijna bezwaard om blij te posten. :P. En jullie worden vast ook gek van m'n gezwijmel, maar het gaat zo onwijs goed tussen ons en hij is zó lief. :@.
Fijn toch? O+ Van goed nieuws word ik ook blij ;)

CV boer heeft gebeld, ze komen vrijdag ochtend langs.
pi_89349741
Mo, neem maar geen wijn bij de connaisseur!
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:27:12 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89349748
Hooooooooi :W.

Naar een advocaat geweest (na eerst een uur in de vrieskou naar het adres gezocht te hebben :')). Ze gaat alles voor me uitzoeken en omdat de fiscus 2008 als peiljaar neemt (en toen ving ik nog stufi en dus heel laag inkomen) hoef ik maar weinig eigen bijdrage te betalen. Zij voert nu ook alle correspondentie voor me, dus ik hoef niet meer wakker te liggen nu *O*. Ze vond het iig dolkomisch dat ik nu beticht werd van huisvredebreuk :'). Haar eerste indruk was iig dat het allemaal niet 'volgens het boekje' is gegaan, dus ik ben benieuwd *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_89349763
quote:

[..]

Dit topic kon juist wel een blije post gebruiken.
Niet gek, hooguit een beetje jaloers. ;) Maar dat geeft niet want het is je zo gegund!
pi_89349802
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 17:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mo, neem maar geen wijn bij de connaisseur!
o.... -O- hoe dat zo?
Ja doei.
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:29:42 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89349839
Tis echt stervenskoud zeg! :X. Ik heb zin om uit eten te gaan bij een grillrestaurant :'). Of anders wil ik Chinees bestellen.
Niet meer actief op Fok!
pi_89349856
Wat fijn dat je er niet alleen voor staat Vik. :)
pi_89349971
Oeh, mooi dat je je een advocaat kan permitteren Vik! Dat slaapt vast rustiger.
pi_89350123
Wat fijn dat je hulp krijgt van een advocaat, Vik!
  Vis een optie? dinsdag 30 november 2010 @ 17:40:22 #80
70532 loveli
N
pi_89350161
Weinig te verliezen, veel te winnen. Leuke uitgangspositie.
crap in = crap out
pi_89350437
Hmmm, weer alleen vanavond.Vriendinnetje zei af voor de eetafspraak.

Oh, is het trouwens ik hou of ik houd? Ik dacht namelijk ik hou omdat houden en soort werkwoord was als willen en zijn?
pi_89350507
Het is houd, hou is spreektaal. (Toevallig laatst opgezocht voor m'n werkstuk) :P
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:54:09 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89350589
Haha, dat dolkomische :D. Fijn Vik!

Wij gaan ook pizza bestellen o.i.d.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_89350768
Hmm ik voel me een stuk beter maar volgens mij is het de medicijnen :')
pi_89350776
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hmmm, weer alleen vanavond.Vriendinnetje zei af voor de eetafspraak.

Oh, is het trouwens ik hou of ik houd? Ik dacht namelijk ik hou omdat houden en soort werkwoord was als willen en zijn?
quote:
Is het 'Ik hou niet van kerstliedjes' of 'Ik houd niet van kerstliedjes'?

Hou en houd zijn allebei goed. 'Ik hou niet van kerstliedjes' is het gewoonst.

In formele uitingen is het gebruikelijk om de d van houd wel te schrijven; de meeste mensen vinden 'Houd uw stad schoon' wat verzorgder dan 'Hou uw stad schoon.' In teksten met een informele toon gaat de voorkeur uit naar hou, net als in de spreektaal.

Het weglaten van de d is mogelijk bij de werkwoorden glijden, houden, rijden, snijden en uitscheiden ('ophouden'), of samenstellingen daarmee, zoals doorrijden, ophouden en uitglijden. Het verschijnsel doet zich voor bij:

de ik-vorm: 'Ik hou van jou'; 'Ik schei ermee uit!';
de gebiedende wijs: 'Glij niet uit!'; 'Hou op!';
de jij-vorm als het onderwerp je/jij achter de persoonsvorm staat: 'Straks snij je je nog', 'Rij jij of rij ik?'
Het wél schrijven van de d ('Ik houd van jou', 'Glijd niet uit!', 'Rijd jij of rijd ik?') kan het lezen zelfs bemoeilijken.

De vormen zonder d komen trouwens al lang voor: in teksten van Hooft en Bredero is de spelling hou bijvoorbeeld al te vinden. En in 1912 schreef het Woordenboek der Nederlandsche Taal dat de gebiedende wijs van houden zowel houd als hou kan zijn.
http://www.onzetaal.nl/advies/hou.php
pi_89350895
Oeh leuk die laarzen! Alleen veel te duur!
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:04:17 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89350917
O ik vind ze echt vreselijk :@
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:08:22 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89351052
Toch handig dat een lurker hier dingen die ik hier post doorbrieft aan mensen van buiten Fok, dan hoef ik dat zelf meer te doen!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:10:38 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89351137
Crisis, 335 euro!

DaD & Baardmans O+ Lekker hoor! Ik heb ook zo'n zin om weer thuis te zijn en met vriendje te knuffelen en uit eten te gaan enzo :9 O+

Voor de grap maar een lijstje, om Perruche's ziekenboeglijstje aan te vullen :+

Br: snee witbrood met jam
T: thee
T: gemberdrankje
T: non-dairy smoothie met aardbei en banaan en sinaasappelsap
D: ?? Misschien iets van cup a soup kip met een broodje ofzo.
T: thee met honing
pi_89351353
Hmm ja ik ook, knuffelen O+

Wanneer ga je terug Maria?
pi_89351479
Verder ben ik bang dat ook de NuvaRing het voor mij niet gaat zijn. Tijdens de stopweek voelde ik me geweldig, en nu heb ik 'm sinds zondag weer in en ik voel me weer klote.
pi_89351497
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Toch handig dat een lurker hier dingen die ik hier post doorbrieft aan mensen van buiten Fok, dan hoef ik dat zelf meer te doen!
:o ! O jee, iets goeds of iets slechts?
We gaan een toetje halen! En het OV is zo duur... Besef ik me nu dus :+
pi_89351645
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Jeetje. :{
Heeft het met dit gedoe te maken?
Kan het ook je FB zijn toch?
pi_89351703
quote:
Dan had ik officieel 0 fouten in mijn opdracht en wil ik geen 9 maar een 10 (8>
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:26:19 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89351708
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:20 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

:o ! O jee, iets goeds of iets slechts?
We gaan een toetje halen! En het OV is zo duur... Besef ik me nu dus :+
Geen van beiden eigenlijk :). Maar als je mail krijgt van iemand die van alles over je weet dankzij iemand die hier mee lurkt, dan moet je je misschien afvragen of je virtuele en non-virtuele leven niet teveel door elkaar gaan lopen :').

En edit: nee, het heeft niks met school te maken :). Dat moest er nog eens bij komen :').

Ik hoop alleen even dat de lurker in kwestie dit leest :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:27:01 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89351727
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:16 schreef Perruche het volgende:
Hmm ja ik ook, knuffelen O+

Wanneer ga je terug Maria?
11 december! *O*

minder dan 2 weekjes O+
pi_89352051
Jemig Vik, huisvredebreuk omdat je naar je werk komt ... moet niet gekker worden :N.

Geloof dat ik maar niet ga sporten vandaag. Het is zooo koud buiten ;(. En ik geloof dat mijn vloerverwarming niet werkt. Hij staat op 3, dat zou 24 graden zijn, maar het is hier ijskoud. En hij staat al een hele dag zo.

En steeds harder op zoek naar een nieuw bijbaantje. Misschien moet ik toch maar de bediening/horeca/winkels in gaan, daar hangen altijd genoeg bordjes. Maar dat verdient niet genoeg om ook op vakantie te kunnen enzo :@.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_89352122
Oh ja, Chico, wat fijn dat jij en je vriendje weer bij elkaar zijn. O+.
pi_89352196
Chico, wat voor bijbaantje wil je dan?
pi_89352236
kan iemand mij even bellen, ik hoor mijn telefoon maar zie hem nergens :D
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:41:16 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89352263
:o zijn vriendje en chico weer bij elkaar? :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_89352269
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, Chico, wat fijn dat jij en je vriendje weer bij elkaar zijn. O+.
Ben er zelf ook nog steeds heel erg blij mee O+. En zo lief dat jullie er ook blij mee zijn!

@PF: ah gevonden.
pi_89352300
Lol ik had hem helemaal boven op de keukenplanken gelegd tijdens het koken :D Daar had ik meteen moeten kijken want daar ligt hij altijd als ik hem ECHT echt ECHT niet kan vinden :D
pi_89352320
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:41 schreef Viking84 het volgende:
:o zijn vriendje en chico weer bij elkaar? :o.
Ja :Y :@

Ik wil ... nouja een baantje voor ongeveer 10 uur per week, avond/weekendwerk. En niet callcenter. Zit nu te kijken naar receptiewerk in hotels ofzo. Maar dan moet ik er weer representatief uitzien (kan best als zij mij kleren geven) en willen ze vaak 2 jaar ervaring of hotelschool.

[ Bericht 6% gewijzigd door Chicolate op 30-11-2010 18:47:43 ]
pi_89352439
Ik had alleen niet meegekregen waarom het uit was?

Lijstje vandaag:
2 bruine boterhammen, kuipje chocopasta, 2 koffie, tomaat, 2 gekookte eieren, rode ui, avocado.
2 fetta kaassoufle's, bakje diepvries fruit (bessen???) zonder iets, faal :')

Dus nu moet ik nog een beetje boel meer maar wat....
pi_89352484
Ik heb OF bessen OF yoghurt
OF brood OF kaas

etc.. :')!!
pi_89352490
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had alleen niet meegekregen waarom het uit was?

Lijstje vandaag:
2 bruine boterhammen, kuipje chocopasta, 2 koffie, tomaat, 2 gekookte eieren, rode ui, avocado.

Dus nu moet ik nog een beetje boel meer maar wat....
Dat heb ik hier ook niet verteld. Hou het op twijfels over de toekomst.
pi_89352562
Pief maak tosties met yoghurt met bessen als toetje :P
pi_89352852
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:48 schreef Perruche het volgende:
Pief maak tosties met yoghurt met bessen als toetje :P
Vandaag heb ik alleen kaas en bessen :D O en geitenkaas, maar geen toastjes geloof ik :')!
pi_89353022
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Vandaag heb ik alleen kaas en bessen :D O en geitenkaas, maar geen toastjes geloof ik :')!
Kaas met bessen is ook een lekkere combi! :9 Alleen wel lekkerder met een broodje ofzo erbij ja.

Ik heb Chaumes. O+ Alleen stinkt mijn hele tas nu. :')
pi_89353206
Lijstje vandaag:
O: bramen en frambozen met yoghurt, grapefruitsap
T: cappuccino, croissant
L: 2 volkorenboterhammen kroket
T: crackertjes, 3 plakjes leverworst, marsepeinen varkentje met pure chocola
D: groene kool met paddestoelen en bacon, knolselderijpuree
T: crackertjes brie en filet americain, anderhalf Tripel LaTrappe (moet maar, ze hebben geen Karmeliet natuurlijk bij de AH), nog een paar marsepeinen varkentjes met chocola.

En Vik, succes hè! Hopelijk is je advocate een lekker kordaat type, fijn dat je ook niet veel hoeft te betalen. Had je rechtsbijstandverzekering, of is dat via de vakbond ofzo?
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:05:27 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89353315
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:03 schreef Laureline het volgende:

En Vik, succes hè! Hopelijk is je advocate een lekker kordaat type, fijn dat je ook niet veel hoeft te betalen. Had je rechtsbijstandverzekering, of is dat via de vakbond ofzo?
http://www.advocatenhulp.(...)tshulp-algemeen.html

:)

Thanks voor alle succes- en sterktewensen! ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:06:31 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89353369
Pizza :9
pi_89353390
lekker heur! ik moet nog ff iets eten geen inspi..
pi_89353428
saaie dag, ben naar college geweest, heb gecoacht, naar de ikea geweest.. en het is pas 19.00 uur :'(!!
pi_89353578
Lekker lijstje Laureline! :)
pi_89353857
Mn keel blijft maar een rasp met naaldjes erin! Gelukkig zijn we nog aan de eerste zak drop bezig :+
pi_89353934
quote:

[..]

Ik vind het super voor je!
en ook heeeel leuk dat er nu mss wel babies in de toekomst zitten hihi O+ Vérre toekomst he, maar toch ;)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:22:54 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89354014
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:20 schreef Syrena het volgende:

en ook heeeel leuk dat er nu mss wel babies in de toekomst zitten hihi O+ Vérre toekomst he, maar toch ;)
Zo hee, is dát even op de zaken vooruitlopen! :D.

Maar het zou tof zijn voor DaD! :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_89354091
O, en welkom DancingPhoebe! Iedereen heeft al allemaal zinnigs gezegd, zie ik. Wat ikzelf handig vind als ik nog wat wil afvallen, is om toch de snelle suikers wat meer te laten staan, en vooral eiwitrijke tussendoortjes te nemen (soort soft lowcarben dus), dan krijg je niet telkens die HONGER. Fruit is ook suikers hè, dus vergis je daar niet in.
pi_89354122
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zo hee, is dát even op de zaken vooruitlopen! :D.

Maar het zou tof zijn voor DaD! :Y.
Ja dat vond ik ook al de hele tijd :') maar ik moest het ff kwijt. Ik gun iedereen babies O+
Ook mezelf, maar goed, we zien wel of dat er nog van gaat komen ooit :7
pi_89354238
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:24 schreef Laureline het volgende:
O, en welkom DancingPhoebe! Iedereen heeft al allemaal zinnigs gezegd, zie ik. Wat ikzelf handig vind als ik nog wat wil afvallen, is om toch de snelle suikers wat meer te laten staan, en vooral eiwitrijke tussendoortjes te nemen (soort soft lowcarben dus), dan krijg je niet telkens die HONGER. Fruit is ook suikers hè, dus vergis je daar niet in.
Oja, DAT wilde ik nog tippen: DancingPhoebe: Griekse yoghurt! Die van de Lidl, in een emmer. Ipv de kwark 's ochtends. Echt zoooooo lekker, dan wil je nooit meer gewone yoghurt. Of voor na het eten :9
pi_89354394
Syreen. :D. Ik weet helemaal niet of Baardmans ooit kinderen wil. En daar gaan we het voorlopig ook niet over hebben.
pi_89354501
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Syreen. :D. Ik weet helemaal niet of Baardmans ooit kinderen wil. En daar gaan we het voorlopig ook niet over hebben.
Hij klinkt alsof ie ze heus wel wil 8-)
En nu hou ik erover op oO< Whihihihhiiiiiii... ;)
pi_89354671
Ik wou iets typen dat syreen en neen wel leuke babies zouden krijgen mochten ze beide niemand vinden :P!
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:38:19 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89354833
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wou iets typen dat syreen en neen wel leuke babies zouden krijgen mochten ze beide niemand vinden :P!
Heb jij alweer iemand? Zo nee, moet ik jou ook ff koppelen aan iemand hier? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_89354907
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb jij alweer iemand? Zo nee, moet ik jou ook ff koppelen aan iemand hier? :P.
Ik hoef geen beebies
pi_89355243
DaDje, je post zijn zo fijn om te lezen! O+

Verder is de liefde om te kotsen maar goed. :r
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:47:12 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89355248
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik hoef geen beebies
Ik ook niet, maar daarom wil ik nog wel iemand :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_89355337
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:47 schreef Swietje het volgende:
DaDje, je post zijn zo fijn om te lezen! O+

Verder is de liefde om te kotsen maar goed. :r
Wat ist?????
pi_89355351
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar daarom wil ik nog wel iemand :P.
Hmm.. Nee ik heb niemand :s)
pi_89355880
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Wat ist?????
[drama-modus] Ik ben gewoon niet gemaakt voor liefde :'( [/drama-modus]
pi_89355914
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:59 schreef Swietje het volgende:

[..]

[drama-modus] Ik ben gewoon niet gemaakt voor liefde :'( [/drama-modus]
No waiii :o. Wat is er mis?
pi_89356010
Als je zelf niet lekker in je vel zit en jezelf niet lief vind.. dan werkt een relatie ook niet. :{
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:03:40 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89356094
Aww swietje! :*.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:03:41 #137
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89356096
Swietje :*

ik zit vol, net een hele tony chocolonely chocoladereep (200 gram ofzo?) opgegeten :') waarom?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_89356145
:*

Wel lekker Blurred :9
pi_89356226
:* Swietje!
pi_89356499
Oh jeee! -O- Swietje, wat jammer!
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:13:45 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89356615
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh jeee! -O- Swietje, wat jammer!
He? Scrollt terug.
pi_89357273
pi_89357601
Komt het niet meer goed swietje?
pi_89357771
Swietje :* -O-
pi_89357794
Ah Swietje -O-. En nu?
pi_89358074
Weet ik niet... -O- Het is nog niet over, maar ook verre van perfect. ;(
pi_89358256
Och, meisje toch. Sterkte. :*.
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:51:15 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89358424
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och, meisje toch. Sterkte. :*.
Dat :*.
pi_89358544
O god, wie heeft er hier een masker thuis? Niemand toch?
pi_89358574
Lief dames..

P.f, een masker? :?
pi_89358648
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O god, wie heeft er hier een masker thuis? Niemand toch?
Van die groene kleitroep? Die heb ik wel ...

@Swietje: och meid, hoop dat het goedkomt met jullie.
pi_89358666
PF wat ben je toch een chaootje :D

pi_89358672
Ja, ik heb weer eens 4 thema feestjes per week :+ Dit is een gemaskerd bal :') Nice.
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:56:04 #154
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89358683
Jawel. Zowel een carnavalsmasker als een makeup masker.
En swietje :*
pi_89358709
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Van die groene kleitroep? Die heb ik wel ...

@Swietje: och meid, hoop dat het goedkomt met jullie.
Lol dat zou leuk zijn _O-
pi_89358724
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja, ik heb weer eens 4 thema feestjes per week :+ Dit is een gemaskerd bal :') Nice.
Ik denk dat je scoort als je die kleitroep opsmeert :P. Of een slaapmasker? Of zo'n verkoelend ding voor mensen met hoofdpijn.
pi_89358742
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik denk dat je scoort als je die kleitroep opsmeert :P. Of een slaapmasker? Of zo'n verkoelend ding voor mensen met hoofdpijn.
Oh ik heb nog wel een slaapmasker..
pi_89358846
Lijstjesdrop:

O: 2x geroosterd brood met boter en jam
S: stepshape interval
L: 3x volkorenbrood met tonijnsalade
T: stukkie sjokola met noten
T: wodka
D: gehaktbrood met stoofpeertjes en aardappeltjes uit de oven, toe: optimel vla, griekse yoghurt en perensiroop
T: misschien nog een kiwi
pi_89358969
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:55 schreef Perruche het volgende:
PF wat ben je toch een chaootje :D

Ik had niet helemaal door dat een bal masque met verkleeds was :')!
pi_89358999
alsof iedere student standaard een masker, toga, cowboy hoed, etc in zn kast heeft ;(
pi_89359111
Jij toch wel? :D
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:05:50 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89359147
Swietje -O- :*

PF: wat ik hier zoal zie rondlopen soms :') Volgens mij geven Engelse studenten fortuinen uit aan idiote kostuums :') Ik heb al een Duffman gezien (Simpsons _O_ ) en een oude dude verkleed als wonderwoman, diverse mannelijke Marilyn Monroes, vikingen, piraten, Mexicanen, en allerhande superhelden in strakke spandex.
pi_89359253
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:05 schreef Swietje het volgende:
Jij toch wel? :D
Ik heb helemaal niets... Ik bedenk altijd pas op het feest dat met verkleeds toch wel leuker was :P!!!
pi_89359345
Valt me wel van je tegen.. :D

Hier genoeg inspiratie.. :9 http://www.feestbeest.nl/carnavalskleding/623/maskers.html
pi_89359418
Ja ik kom niet uit Brabant of zo ;(
pi_89359459
Niks mis met Brabant he!
pi_89359521
Ik heb wel dit:
pi_89359567
Knutsel gewoon snel iets in elkaar ^O^
pi_89359611
Hahahaha ik vind het zoeken naar maskers eigenlijk leuker dan echt naar het feest gaan :D Maar ik moet over 15 minuten weg dus t wordt dat ding of niksss
pi_89359671
Dat ding. :Y
pi_89359764
Swietje, wat moet ik in mijn verkleedkist hebben dan :D

- een masker
- een dirndl
- een toga/laken
- ..
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:17:42 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89359820
Stukje zwarte stof + schaar + elastiekjes = Zorromasker :+
pi_89360052
Ik ben wel een chaoot, ik vier morgen dus blijkbaar sinterklaas OEPS
pi_89360128
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben wel een chaoot, ik vier morgen dus blijkbaar sinterklaas OEPS
Met wie?

In je verkleedkist.. EEN PRINSESSENJURK! O+ en een pruik op z'n minst. :6
pi_89360208
ja met mensen die ik nog niet zo goed ken en ik moet een gedicht schrijven over een jongen die nooit wat zegt. zit dus vol met inspiratie
pi_89360278
Deze dichtpiet wil wel helpen :Y
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:29:06 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89360380
Lekker basic houden dan denk ik!

Wat voor kadootje heb je voor hem?
pi_89360708
Lijstje:
O: boterham tartaar, halfvolle melk
T: tomaten crème soep
L: wit pistolet met filet american en een half eitje
T: activia start
D: stukje draadjesvlees, stukje rookworst, boerenkool met spekblokjes, twee eetlepels vla
T: verse sinaasappelsap
pi_89360720
nee hij wilde lavendel massage olie, sokken in maat 41 en nog 2 ongelofelijk saaie dingen :D
pi_89360970
Ik zoog net een heel fout gedicht uit mijn duim, maar ik post hem niet :@ :D :'(
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:40:21 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89361024
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:39 schreef Swietje het volgende:
Ik zoog net een heel fout gedicht uit mijn duim, maar ik post hem niet :@ :D :'(
Jawel! >:) .
Niet meer actief op Fok!
pi_89361064
Nee hoor, heb 'm delete ^O^
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:47:58 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89361453
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
nee hij wilde lavendel massage olie, sokken in maat 41 en nog 2 ongelofelijk saaie dingen :D
Ach hij is iig niet onzeker over zn mannelijkheid :+
pi_89362174
Bezig met bijlezen, maar alvast een dikke smakkerd voor Swietje! :*
pi_89362702
hoi! terug richting Nijmegen, in de trein!
Was erg gezellig en heb lekker gegeten! Voor en nagerecht en een capuchino :) en toch 2 wijntjes bij 't eten. Wijn was idd niet heel speciaal, maar had geen zin in bier of fris...

Begin me alleen steeds zieker te voelen en mn keel doet pijn ;( geen tijd om ziek te worden :X

Hopen dat we een beetje een goede aansluiting met de bus hebben :P
Ja doei.
pi_89362777
en een :* voor Swietje! :*
Ja doei.
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:11:32 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89362886
quote:
In de nanacht en woensdag overdag is het extreem koud door de combinatie van lage temperaturen en een vrij krachtige tot harde wind noordoostenwind. Hierdoor ligt de gevoelstemperatuur tussen -13 en -17 graden en kan er na enkele uren blootstelling bevriezing optreden.
Omg! :o. Zou 't verantwoord zijn om te gaan hardlopen? :@. Ik wilde net morgen weer gaan :X.
Niet meer actief op Fok!
pi_89363020
Nooooo! Dan is mijn verwarming nog niet gerepareerd! :'(
pi_89363049
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Omg! :o. Zou 't verantwoord zijn om te gaan hardlopen? :@. Ik wilde net morgen weer gaan :X.
Je blijft niet enkele uren buiten en staat niet stil, denk niet dat je risico loopt op bevriezing als je je goed warm aankleedt.

Ik ga morgen denk ik maar weer in mn snowboardbroek naar school :@. Ongelooflijk gekleurd, maar in ieder geval warm.
pi_89363897
Het is nog niet eens half 11, slaapt iedereen al? :o
pi_89363982
Het zal je niet verbazen dat ik nog op ben... Nog aan het werk zelfs!
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:30:22 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89363987
Ik niet hoor, maar ik ga zo eens douchen en dan ga ik wel.
Niet meer actief op Fok!
pi_89364087
Ik moet misschien ook gaan slapen. Vannacht maar 5 uur geslapen en viel bijna in slaap tijdens een inleidend praatje op een rondleiding :@ terwijl het best interessant was.
pi_89364114
zit nog in de trein :') ;(
Ja doei.
pi_89364575
Net lock, stock and two smoking barrels gezien!
Bij de connaisseur heb ik weleens hele oude vieze rode wijn gehad, vandaar. Eten is wel oké daar.
Nu slapen, vriendje wakker houden met mn gesnurk dus :')
pi_89366884
inmiddels ook alweer een maandje of 5 bezig om wat af te vallen...

Heb het voor die 5 maanden heel lang geprobeerd met een strikt eetschema, maar dat werkt gewoon niet voor mij...

Relatie is toen over gegaan, en dat werkt icm de frustraties die daarvoor bij mij kwamen kijken echt fantastisch. Eerst weinig eetlust waarmee de eerste 2 kilo er al afgingen, toen kwam de frustratie en die ben ik eruit gaan sporten en hardlopen en wat gaat het dan hard zeg :D

Als ik nu foto' s zie van een jaar geleden verbaast het me pas wat een plofkop ik toen had, ik schrik er zelf van. Vond even wat oude broeken van mezelf vanmiddag en die zaten echt als aardappelzakken, wist echt niet dat het zo erg was..

Ben 1.98, woog boven de 110 en zit nu precies op de 100. Wil naar de 95 en het liefst ergens tussen de 90 en 95 komen....
Probleem is echter dat ik vorige maand op kamers ben gegaan in een echt studentenhuis midden in amsterdam. Niet echt lekkere hardlooproutes, dus dat probeer ik nu zo veel mogelijk te doen als ik in het weekend thuis ben...
Verder kan ik qua eten alles kopen wat ik wil bij de ah om de hoek, maar als ik daar ben weet ik dus echt nooit wat ik nu het beste mee kan nemen aan boodschappen.

Even een vraagje trouwens; Hoe slecht zijn tosti' s nu eigenlijk? Keuken niet echt geschikt om uitgebreid te gaan koken, en heb het idee dat de kant en klaar maaltijden ( ook stappotten) bij ah echt verschikkelijke caloriebommen zijn. Een tosti is gauw gemaakt, en ik doe dat gewoon met 2 sneden volkoren brood, 1 plakje kaas, 1 plakje ham en geen saus.,
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:28:22 #197
331 Merel
Be here now.
pi_89367317
Pief, verkleden is tof! Ik wou dat ik vaker verkleedfeestjes had :)

Welkom Bartinhoo! Tosti met kaas is de verkeerde soort vet. Niet te veel doen. Wat is er mis met zelf koken? Aangezien je alleen kant-en-klaar of tosti's als optie noemt.. Zelf koken is een stuk gezonder! En hoeft niet lang te duren. En goedkoper dan kant-en-klaar (het beste studentenargument!) 8-)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_89367851
Aaaaaaaah ik ben als. Zorro

Aaaaaah iedereen heeft hier de bof

Aaaaaaah
pi_89367904
Nou, het probleem is dat we nogal een ''sociaal'' huis zijn, in de zin van dat we met zijn allen ook echt samen leven/eten hier.. Als ik dus zelf even lekker wil koken ben ik eigenlijk ook meteen verplicht om voor 5 man te gaan koken.... Daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in :D

Wat dat betreft moet ik nog even de juiste slag te pakken krijgen hier... Thuis ging het echt heerlijk, alle tijd om naar de sportschool te gaan, perfecte omgeving om savonds even een half uurtje hard te gaan lopen, veel bos in de buurt, gezond eten in huis en elke avond verse groenten op tafel...

Hier inmiddels ook bij de sportschool, wil eigenlijk daar 3/4 keer per week heengaan voor de krachttraining en 2 keer per week hardlopen op vrijdag en zondag...
Wordt sowiezo minder dan thuis, waar ik elke avond wel een rondje hardliep ( ? :P ) soms zelfs wel 2 x per dag... Dat ga ik hier echt niet halen, opzich geen probleem als ik maar niet meega in het eetritme van mijn huisgenoten, wat eigenlijk bestaat uit kebab, patat, gebraden kip en sigaretten...

Is er niet een soort tussenweg ofzo? Iets dat je bij de ah haalt, waar eigenlijk niet veel meer aan gedaan hoeft te worden en toch gezond en niet te omslachtig is. Voor tussendoortjes heb ik al kippensoep, volkorenbrood voor ochtend en middag met appelstroop, appels etc maar voor het avondeten lijkt dit mij toch niet voldoende voedzaam :P
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:53:13 #200
331 Merel
Be here now.
pi_89368447
Koken voor een groep is niet ingewikkelder en duurt niet langer dan alleen koken voor jezelf hoor. En koken voor een groep is ook goedkoper! Geen smoesjes >:)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_89368717
Haha je hebt wel een punt hoor ;)

Kan mezelf wel wijs blijven maken dat tosti' s zo slecht ook weer niet zijn, maar echt gezond is het natuurlijk allemaal niet...

Feit blijft overigens wel dat ik dan dus elke avond de sjaak ben want de rest hier is echt veel te lui om te koken, vreten elke avond nog droog brood als het moet, zolang het maar niet te veel moeite kost :P

Ik ga wel wat gerechtjes opzoeken merel !
pi_89369447
Waarom zou je een stamppot kant en klaar kopen, da's toch supermakkelijk om zelf te maken? Je schilt een lading aardappelen en je mikt er een paar zakken boerenkool/andijvie/spinazie bij, of wat wortels en gebakken uien.
Andere studentenhuisfavorieten zijn zakken roerbakgroente met kip, rijst en een random saus, pasta met gehakt, een pot saus en wederom de zak roerbakgroente, of chili con carne met gehakt, bonen, tomaat en paprika. Allemaal supermakkelijk en redelijk gezond.

Als de rest je heerlijke creaties eenmaal proeft krijgen ze misschien zelf ook zin om iets terug te doen. :7

Welkom trouwens! :)
pi_89370609
Dankje!

Mja dat is ook wel zo, maar de keuken is hier gewoon altijd een troep en smerig, inclusief de potten en pannen...

Maar ik ga er inderdaad maar eens aan beginnen, leef inmiddels al een maand qua avondeten op ehmmm gebraden kip, doner en dat soort zaken.. Hoewel ik door mijn sporten nog niet echt zwaarder erop word, is het afvallen wel een beetje aan het stagneren en daarnaast is het voor de krachttraining ook niet echt bevorderend... Krijg ook ineens allemaal puisten / vettige huid door al die troep...
pi_89372643
ik voel me ziek worden. Ga wel werken, maar als het niet beter wordt peer ik m weer naar bed :z

mogge! :z
Ja doei.
  woensdag 1 december 2010 @ 07:34:55 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89372723
#&@/+# NS :r
  woensdag 1 december 2010 @ 07:42:54 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89372783
Oh en niet ziek worden Mo :o!

Heb m'n inca alpaca trui aan vandaag. Uiterst oncharmant, maar wel warm :7.
pi_89372824
ik heb ook helemaal geen tijd om ziek te worden ;( en zou vanavond gaan spinnen ;( maar m'n keel doet pijn, het snot zit overal en ik moet nog zoveel doen dat ik het me niet kan veroorloven om het risico te lopen dat het erger wordt :')!
Ja doei.
  woensdag 1 december 2010 @ 08:09:18 #208
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89372989
beterschap, Mootje..

Ik weet niet zo goed hoe ik me warm aan moet kleden, heb maar weinig echte winterkleren. En het is hier -18, op het moment. Best koud...zo er maar eens doorheen om richting kantoor te gaan...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_89373102
Mogge!
Helaas was mijn voorspelling juist over mezelf en vriendje wakker hoesten en snurken.
Nynk: thermo ondergoed niets?
  woensdag 1 december 2010 @ 08:27:13 #210
331 Merel
Be here now.
pi_89373210
Bartinhoo, spreek gewoon af dat zij moeten afwassen als jij kookt! *)

Beterschap Mo.

En sorry, maar ik hou wel van kou O+
pi_89373308
ik vind kou ergens ook wel fijn :)

de sneeuw had m'n ramen goed geisoleerd, dus hoefde niet heel hard te krabben O+

Mr.Mo is wel weer met de motor, de eigenwijze vent..
Ja doei.
pi_89373320
Ja ik hou ook van kou O+ maar niet van verkouden!
Zo maar ontbijtje.
  woensdag 1 december 2010 @ 08:43:47 #213
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89373468
ik hou eigenlijk ook wel van kou en sneeuw en ijs O+ zou alleen wel willen dat er ook wat meer daglicht was in de winter..

havermout is zo'n lekker warm winters ontbijt :9
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_89373571
mogguh :W

beterschap voor alle zieken :*
  woensdag 1 december 2010 @ 08:50:15 #215
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89373587
Welkom Bart. Gewoon afspreken met je huisgenoten dat jij wel de huiskok wilt zijn als ze een x-bedrag per maaltijd meebetalen en de afwas doen. Anders koop je je eigen pannenset en kook je alleen voor jezelf. Heel sociaal als je het aanbiedt. En ze hebben zelf de keus of ze er in meegaan of niet.
  woensdag 1 december 2010 @ 08:51:20 #216
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89373606
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 08:27 schreef Merel het volgende:
Bartinhoo, spreek gewoon af dat zij moeten afwassen als jij kookt! *)

Beterschap Mo.

En sorry, maar ik hou wel van kou O+
ik hou ook van kou. Maar het is vervelend om het koud te hebben...Maar, vandaag word hier zo'n brilliante dag vandaag, pokke koud, maar blauwe lucht...heerlijk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 1 december 2010 @ 08:52:09 #217
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89373623
Ik vind kou niet erg, zolang het maar tot buiten beperkt blijft. Helaas doet mijn kantoor gezellig mee.
  woensdag 1 december 2010 @ 08:52:43 #218
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89373634
quote:
9s.gif Op woensdag 1 december 2010 08:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind kou niet erg, zolang het maar tot buiten beperkt blijft. Helaas doet mijn kantoor gezellig mee.
Hoe hoog is jullie energierekening?
pi_89373636
En welkom Bart! idd! :W

en wat Tink zei :+
Ja doei.
  woensdag 1 december 2010 @ 08:54:12 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89373663
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 08:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoe hoog is jullie energierekening?
Geen idee, huurpand.
  woensdag 1 december 2010 @ 08:55:26 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89373683
Maar ik zit op zolder, aan het eind van de verwarmingslijn. Hij staat volcontinue op 5 te blazen, maar hij kan niet op tegen de enkelglas balkondeur, houten lambrisering en de dakisolatie uit 1891 :').
pi_89373689
met geen eigen energierekening? :o
oh, gaat om kantoor :+
Ja doei.
  woensdag 1 december 2010 @ 08:56:17 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89373701
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 08:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Geen idee, huurpand.
Als de energiekosten worden doorbelast is te ovewegen de verhuurder te ''dwingen'' energiebesparende maatrgelen door te voeren. Het comfortniveau gaat dan omhoog, de energiekosten omlaag. Maar ik moet eerlijk zeggen dat wijook gewoon in een tochtige villa zitten hoor :')
  woensdag 1 december 2010 @ 08:57:23 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89373716
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar ik zit op zolder, aan het eind van de verwarmingslijn. Hij staat volcontinue op 5 te blazen, maar hij kan niet op tegen de enkelglas balkondeur, houten lambrisering en de dakisolatie uit 1891 :').
Heeft daar allemaal niets mee te maken. Er is niet goed waterzijdig ingeregeld. Jij zou geen last mogen hebben van het feit dat je aan het eind van de verwarmingslijn zit.

Moet er natuurlijk nog wel geisoleerd wordn :P .
En de ketel moet naturlijk genoeg vermogen hebben en... en...
  woensdag 1 december 2010 @ 08:57:28 #225
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89373719
De directeur is ongevoelig voor kou en zet het liefst z'n balkondeuren nog open, dus ik vermoed dat dit niet hoog op z'n prioriteitenlijstje staat :').

Het schijnt wel dat ik een extra kacheltje erbij krijg *O*.
pi_89373739
Goeiemurrege. Ik kom hier binnen, staat de deur open, de keet zit vol studenten, deur van kantoor is open, maar geen collega te bekennen. Straks maar even navragen of hij toevallig net voor mij weer weg was (ik was lopend, 5 minuutjes te laat :+ ) anders maar uitzoeken welke onbenul die deur heeft opengemaakt.
  woensdag 1 december 2010 @ 09:29:09 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89374342
Goeiemorgen :W.

Slecht geslapen, ondanks geen stress oid. Naja, ik ben nu eitjes aan het koken en als die weggezakt zijn, ga ik eens lekker hardlopen, voor het eerst in ruim een week. Zin in! *O*. Hopelijk kan ik een beetje doorpakken.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 december 2010 @ 09:30:44 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89374380
:* voor de koukleumen trouwens. Lijkt me verschrikkelijk om de hele dag te moeten werken in een tochtig pand :X. Dan voel ik me spontaan ziekjes. Bij ons viel het nog mee, gelukkig.
Niet meer actief op Fok!
pi_89374508
pfffffff 6 mensen die ik ken hebben de bof -O-
pi_89374558
Bij mijn vorige werkgever zat ik met exact dezelfde situatie als XM. Prachtig pand hoor, maar dat verschrikkelijk tochtige zolderkantoor... Brrrr. Ik zat gewoon met handschoenen aan te werken (van die dingen die je vingertoppen onbedekt laten) :{ . En dan in de zomer een sauna he... Ik denk dat het gemiddeld 2 weken per jaar aangenaam was in mijn kantoor :') .

Succes Vik, wat goed dat je met dit weer nog gaat hardlopen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89374618
oh, en weten jullie nog dat ik *O* deed over m'n salaris gisteren?

Daar zat de reiskostenvergoeding nog niet eens bij :') _O-

dat wordt nog eens 100 euro extra sparen per maand :o
Ja doei.
  woensdag 1 december 2010 @ 09:52:49 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89374949
Salaris dat hoger is dan je dacht is altijd fijn :P Had ik ook. Maar toen zat er nog een vergoeding over augustus oid bij in, zo bleek later :').

Reiskostenvergoeding is toch om je reiskosten mee te dekken? :?
Niet meer actief op Fok!
pi_89374983
dus met een OV of relatief lage reiskosten, kom je daar goed mee uit!
Echter, bij mij zal het zo ongeveer dekkend zijn helaas ;(
pi_89375009
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Salaris dat hoger is dan je dacht is altijd fijn :P Had ik ook. Maar toen zat er nog een vergoeding over augustus oid bij in, zo bleek later :').

Yup, rijd met de motor of auto zo'n 13km enkele reis :) en met de motor bespaar ik een hoop omdat die zuiniger rijdt :)
Ja doei.
pi_89375024
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:52 schreef Viking84 het volgende:

Nee, bij Mo's bedrijf mag je daar alleen biologische kippetjes van kopen. :+

/dram
  woensdag 1 december 2010 @ 09:56:14 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89375041
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, bij Mo's bedrijf mag je daar alleen biologische kippetjes van kopen. :+

/dram
:+.
Niet meer actief op Fok!
pi_89375054
bij waterkou hoort waterkip!
Ja doei.
pi_89375095
:W
Mogguh!

De bof? Dacht dat je daar voor ingeënt werd?

Uurtje later dan normaal begonnen, dus lekker rustig een 45min. kunnen zwemmen vanmorgen.
Daarna heerlijk ontbeten met een soort pizzabroodje gemaakt van een Italiaanse bol met tomaten, gorgonzola, salami, champignons, ui en pepertjes :9~ Glas vers geperste sinaasappelsap erbij... :P

Lijstje:

O: Yoghurt met mango
S: 45min. zwemmen
O: Italiaanse bol met heleboel slecht + glas sinaasappelsap
T: Paar hapje zalm
T: 1/2e paprika
L: 2 boterhammen met paarderookvlees
T: Gekookt eitje
T: 2 boterhammen kipfilet met bieslook
S: 50min. krachttraining
D: Overgebleven stamppot zuurkool met Duitse biefstuk
T: Wodka met pecannootjes

Nu m'n bak koffie op dus maar is aan de slag...
pi_89375113
Strakjes de kou in! Vanwege uitreiking van O+ mocht hij kiezen wat ik aandeed, en dat was een jurkje ;) dus het is geworden een jurkje met twee panties en kniekousen en twee shirtdingen, hopelijk is dat genoeg met mn sjaal, handschoenen en muts.
Ohja ik wil graag deze tas, die met stippies. Een dokterstas maar dan anders :9
pi_89375130
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
bij waterkou hoort waterkip!
Noem dit maar waterkou. Zet nu zo'n waterkip buiten en je krijgt moleculair koken!! El Bulli is er niks bij!
pi_89375138
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Noem dit maar waterkou. Zet nu zo'n waterkip buiten en je krijgt moleculair koken!! Ell Bulli is er niks bij!
Kipijs ;(
pi_89375165
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Strakjes de kou in! Vanwege uitreiking van O+ mocht hij kiezen wat ik aandeed, en dat was een jurkje ;) dus het is geworden een jurkje met twee panties en kniekousen en twee shirtdingen, hopelijk is dat genoeg met mn sjaal, handschoenen en muts.
Ohja ik wil graag deze tas, die met stippies. Een dokterstas maar dan anders :9 [ afbeelding ]
Leuke tas Puff! En sterkte met je jurkje!
pi_89375219
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:00 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Kipijs ;(
salmonella-ijs :')
Ja doei.
pi_89375289
overigens ben ik extra blij met de extra inkomsten gezien de mogelijke ontwikkelingen op studiekostengebied :')!
Ja doei.
pi_89375361
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
overigens ben ik extra blij met de extra inkomsten gezien de mogelijke ontwikkelingen op studiekostengebied :')!
ja want 100 euro per maand dekt bijna 1200/19.000 collegegeld per jaar ;( ;(
pi_89375544
beter iets dan niets :)
Ja doei.
pi_89375615
Klopt maar het is zoooo veel geld! :(
  woensdag 1 december 2010 @ 10:31:02 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89375959
Hm, de directeur liep net te mopperen over de stookkosten wehehe :')
  woensdag 1 december 2010 @ 10:44:49 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89376354
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, de directeur liep net te mopperen over de stookkosten wehehe :')
Is de situatie @ work weer wat werkbaar op dit moment?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 december 2010 @ 10:44:54 #250
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89376357
Ik zit nu achter de laptop in een LaPlace langs de snelweg. Alleen. En moet plassen :{ Wat nu? Laptop inklappen, inpakken, alles meenemen naar de wc en hopen dat mijn tafeltje nog vrij is als ik terugkom? Of het er maar op wagen?
  woensdag 1 december 2010 @ 10:45:53 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89376395
quote:
9s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit nu achter de laptop in een LaPlace langs de snelweg. Alleen. En moet plassen :{ Wat nu? Laptop inklappen, inpakken, alles meenemen naar de wc en hopen dat mijn tafeltje nog vrij is als ik terugkom? Of het er maar op wagen?
Of een betrouwbaar uitziend iemand vragen om ff op je spullen te letten?
  woensdag 1 december 2010 @ 10:46:11 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89376405
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is de situatie @ work weer wat werkbaar op dit moment?
Nee, maar goed. Het is niet anders.
pi_89376479
mogguh!

Lady Gaga was tof!! O+ En ze zingt écht heel goed live :Y

Lijstje voor vandaag:

O: havermout+lijnzaad+krenten
L: 2 roggebrood met kipfilet en pindakaas
T: 1/2 komkommer
D: lamskotelletje en ik denk aardappelpurree en groenten
S: Fitness
T: Eitjes.
pi_89376695
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
pfffffff 6 mensen die ik ken hebben de bof -O-
Wtf? Daar is iedereen toch tegen gevaccineerd als kind?

Mijn verwarming doet nog steeds niets. Het is te doen, zolang ik genoeg kleren aan heb, maar ik wil mijn huisje eigenlijk wel warm kunnen stoken :P.
pi_89376700
quote:
5s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat zou ik doen. En dan speedplassen :+
Mensen in de trein vragen mij ook wel eens om op hun tas te letten.
  woensdag 1 december 2010 @ 10:56:49 #256
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89376733
Mij niet, maar ik zie er natuurlijk ook uitermate onbetrouwbaar uit B-)
pi_89376907
sjonge jonge... stuurt mijn schoonzus nu een mail of we misschien toch sinterklaas willen vieren...
nee lekker op tijd :')

En nu heb ik dus een techno feest zaterdag, dus dat wordt lekker brak sinterklaas vieren :')
pi_89377005
Hm, ik heb tegen collega's die niet op woensdag willen werken gezegd dat het dan altijd zo lekker rustig is :') En prompt is het de laatste 3 weken DRUK :o
  woensdag 1 december 2010 @ 11:08:48 #259
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89377109
quote:
5s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Gedaan. en meteen maar even een lunch gehaald (middelgrote salade van aardappels olijven, champignons, venkel, gegrilde courgette en gegrilde aubergine)
pi_89377127
en aan je antwoord te zien was die persoon ook daadwerkelijk betrouwbaar ;) :P
Ja doei.
  woensdag 1 december 2010 @ 11:10:54 #261
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89377168
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
en aan je antwoord te zien was die persoon ook daadwerkelijk betrouwbaar ;) :P
Ik heb het aan twee verschillende mensen gevraagd :') Konden ze elkaar controleren.
pi_89377288
Laatst zat ik in de trein.. vroeg een moeder of ik op haar peutertje wilde letten toen zij ging plassen.. uhh ja hoor? :D Alsof ik er achteraan kan rennen als het wegloopt :')
  woensdag 1 december 2010 @ 11:16:25 #263
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89377347
:D Had ze niet door dat je niet kunt lopen?
pi_89377350
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:01 schreef progje het volgende:
sjonge jonge... stuurt mijn schoonzus nu een mail of we misschien toch sinterklaas willen vieren...
nee lekker op tijd :')

En nu heb ik dus een techno feest zaterdag, dus dat wordt lekker brak sinterklaas vieren :')
Je hoeft niet aan de pillen ;) :P
pi_89377858
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:16 schreef Tinkepink het volgende:
:D Had ze niet door dat je niet kunt lopen?
misschien bonden ze 't kind vast aan d'r rolstoel? :')!
Ja doei.
  woensdag 1 december 2010 @ 11:36:15 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89377981
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

misschien bonden ze 't kind vast aan d'r rolstoel? :')!
Hoe primitief! Gewoon zo!

woensdag 1 december 2010 @ 11:41:35 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89378189
Ik wil dus gaan lopen, is m'n iPod leeg, want ik heb hem kennelijk weer eens niet goed uitgezet :(. En die van Nachtwacht is ook leeg :'). No way dat ik zonder iPod ga lopen, dus wachten maar weer dan.
Niet meer actief op Fok!
pi_89378222
de posts hebben een winter-achtergrond O+
Ja doei.
  woensdag 1 december 2010 @ 11:44:19 #269
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89378332
Gut, het wordt het Libelle-forum zo langzamerhand met die sneeuw in die header ook :').
pi_89378365
die sneeuw kun je stoppen (als je aan 't lezen bent) door je cursor in de adresbalk te plaatsen..
Ja doei.
pi_89378477
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:16 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Je hoeft niet aan de pillen ;) :P
hehe dat doe ik sowieso niet (meer)
  woensdag 1 december 2010 @ 11:48:08 #272
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89378506
Het zal wel aan mijn Scroogeness liggen hoor, maar ik vind het allemaal overbodige onzin.
  woensdag 1 december 2010 @ 11:49:03 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89378554
Ik vind het wel gezellig :@.

Ik wil m'n huis ook een beetje in kerstsfeer gaan brengen. Straks maar eens bij Xenos kijken :).
Niet meer actief op Fok!
pi_89378653
quote:
11s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het zal wel aan mijn Scroogeness liggen hoor, maar ik vind het allemaal overbodige onzin.
Zegt ze met een sneeuwversie van haar UserIcon :{w
pi_89378707
*O* kerstboom kopen volgende week *O*
Ja doei.
pi_89378887
Hmmm intest van de ANWB Rijopleiding, 1,5uur voor maar 15 euro ... misschien moet ik eens een poging wagen, ben wel benieuwd hoeveel uur ik nodig zou hebben :P. En wil toch dit jaar gaan lessen.
  woensdag 1 december 2010 @ 11:58:09 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89378950
quote:
12s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zegt ze met een sneeuwversie van haar UserIcon :{w
Hehe, scherp, dat had ik nog niet eens gezien :P. Ik zal eens kijken of mijn Sinterklaas/kerst-Wicky hier nog ergens op de computer staat.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 december 2010 @ 11:59:39 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89379010
Wicky-sint en Wicky-kerstman stonden gewoon nog in m'n profiel! *O*.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 december 2010 @ 12:00:37 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89379060
Ik krijg ineens heul veul zin om kerstdingetjes in huis te halen! O+. We hebben sowieso nog een lichtgevend rendier, die gaat voor het raam :'). En verder maar even kijken wat er allemaal is :).
Niet meer actief op Fok!
pi_89379559
Ik ga van zaterdag t/m woensdag schilderen in Belgie (net voor 512 euro schildersdoek besteld. Beter wordt er veel verkocht de komende tijd! :+ ) en daarna ga ik ook de kerstboom in huis halen. O+ Ik vind dat zoooooo gezellig!
  Vis een optie? woensdag 1 december 2010 @ 12:18:19 #281
70532 loveli
N
pi_89379789
Ja hoi. Iedereen die het koud heeft moet maar dingen gaan doen waar 'ie warm van wordt.

Heb vrij slecht geslapen geloof ik vannacht.
crap in = crap out
pi_89379858
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:18 schreef loveli het volgende:
Ja hoi. Iedereen die het koud heeft moet maar dingen gaan doen waar 'ie warm van wordt.

Had je het koud? :+
pi_89379916
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:18 schreef loveli het volgende:

Mijn meneer zit in Wolvega op het moment, dus dat wordt lastig :+ . Dan nog maar een warme kop koffie!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89379999
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:22 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Mijn meneer zit in Wolvega op het moment, dus dat wordt lastig :+ . Dan nog maar een warme kop koffie!
:D

Ik heb maar mijn snowboardkleren aangetrokken, nu ben ik op mn handen na min of meer warm.
pi_89380011
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:22 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Alsof dat het enige is waar je warm van wordt. :D Ik zie XM al in haar tochtige kantoortje: Duvel, ik geloof dat je nu even langs moet komen, want ik moet dingen doen waar ik warm van word!!
  Vis een optie? woensdag 1 december 2010 @ 12:24:41 #286
70532 loveli
N
pi_89380022
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Had je het koud? :+
nee :+
crap in = crap out
pi_89380093
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Alsof dat het enige is waar je warm van wordt. :D Ik zie XM al in haar tochtige kantoortje: Duvel, ik geloof dat je nu even langs moet komen, want ik moet dingen doen waar ik warm van word!!
Nee dat niet. Maar wel het eerste waar ik aan dacht. :@ :')
Op en neer springen op kantoor ziet er nog steeds raar uit natuurlijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 1 december 2010 @ 12:31:46 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89380377
Hardloopfaal, veel te koud, glad en snotterig. En m'n pijntjes speelden weer op.
Morgen ben ik weg, dus vrijdag waag ik weer een poging. Met een longsleeve onder m'n trui.
Niet meer actief op Fok!
pi_89380610
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:31 schreef Viking84 het volgende:
Hardloopfaal, veel te koud, glad en snotterig. En m'n pijntjes speelden weer op.
Morgen ben ik weg, dus vrijdag waag ik weer een poging. Met een longsleeve onder m'n trui.
De poging alleen al is zeer bewonderenswaardig.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89380650
ik doe mee met 'de jongens' die gaan snacken vandaag :)

ze gaan naar bakker bart, en niet naar de snackbar... :9 heb een volkorenbartje met filet americain besteld O+
Ja doei.
  woensdag 1 december 2010 @ 12:38:49 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89380658
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:37 schreef Phaidra het volgende:

[..]

De poging alleen al is zeer bewonderenswaardig.
Ja dat is wel zo, maar ik stond toen ik moest stoppen half te janken van frustratie :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 december 2010 @ 13:07:12 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89381807
  Vis een optie? woensdag 1 december 2010 @ 13:17:10 #293
70532 loveli
N
pi_89382195
quote:
Tranen over m'n wangen!
crap in = crap out
pi_89383224
Die Harm toch!
Wel een mooi auto :')
  Vis een optie? woensdag 1 december 2010 @ 13:55:48 #295
70532 loveli
N
pi_89383796
crap in = crap out
pi_89383946
Och en heeft ie nu een ban ;(

Hoorde net van een collega dat mijn bazin-collega op de andere locatie gemeen gevallen is :o en nu naar de dokter.
  woensdag 1 december 2010 @ 13:59:31 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89383948
quote:
Hé. Uitverkocht -O-.
  Vis een optie? woensdag 1 december 2010 @ 14:01:02 #298
70532 loveli
N
pi_89384022
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:59 schreef Syrena het volgende:
Och en heeft ie nu een ban ;(

Hoorde net van een collega dat mijn bazin-collega op de andere locatie gemeen gevallen is :o en nu naar de dokter.
Oi. Extra uren voor jou?
crap in = crap out
pi_89384115
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Oi. Extra uren voor jou?
Hoop het niet, we hebben daar al 1 langdurig zieke. Misschien geen werkoverleg morgen *hoopt* :@
  woensdag 1 december 2010 @ 14:10:47 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89384425
Ohaaaai!

Ik voel me stukken beter dan gisteren O+

Hopelijk neemt Mo het ziekenboegstokje niet over :{

Mn eetlust is ook weer terug, ik wil stamppot en volkorenbartjes met filet americain :+ </handig>
pi_89384490
oh ja, ik eet vanavond stamppot! O+
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')