abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89340642
Het vorige deel:Slank # 1260 - Waar we insneeuwen en sommigen toch nog hardlopen!
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
pi_89340676
Ik had niet door dat ik m dichtgooide en mn hoofd is niet in staat een originele titel te bedenken. Nou nu ga k echt even medicijnen kopen... :)
  Vis een optie? dinsdag 30 november 2010 @ 13:30:22 #3
70532 loveli
N
pi_89340688
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:23 schreef Perruche het volgende:
Hoi Phoebe :) en thumbs up voor je -25 :) en succes met je nieuwe plan van aanpak.

Buh, ik moet de deur uit voor paracetamol ofzo. Wat voor medicijn kan je het best nemen tegen algehele malaise? En dan koop ik ook een bouillon.
Aspirine is de minst schadelijke. Paracetamol is wanneer je het regelmatig neemt/een pakje opeet heel slecht voor je lever en ibu heeft invloed op je maag/darm gebeuren.

De combo zink, vitamine c, echinacea is een boost voor je immuunsysteem.
crap in = crap out
pi_89340875
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:26 schreef Phaidra het volgende:

Misschien heb jij je grens nu ook wel bereikt en kan je je beter richten op spieren en vorm krijgen? Kijk in ieder geval uit met je leefstijl drastisch omgooien voor die laatste paar kilo :) .
Ik denk dat dat niet het geval is. Mijn BMI is hoog in de 25, dus dat is net aan/net niet binnen een normaal BMI. En er zit gewoon echt nog een hoop vet op mijn lichaam. Ik heb mt. 42. Dat is niet heel veel, maar zeer waarschijnlijk toch niet het laagst haalbare voor mij denk ik. Sowieso richt ik me op vorm krijgen en spieren en gewoon een algeheel betere conditie, maar daarnaast zou ik ook graag nog een kilo of 10 kwijt zijn :)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_89340911
O+ Bijna mag ik m'n kamer omtoveren in een Kerst plaatje O+
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  dinsdag 30 november 2010 @ 13:39:04 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89341094
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk dat dat niet het geval is. Mijn BMI is hoog in de 25, dus dat is net aan/net niet binnen een normaal BMI. En er zit gewoon echt nog een hoop vet op mijn lichaam. Ik heb mt. 42. Dat is niet heel veel, maar zeer waarschijnlijk toch niet het laagst haalbare voor mij denk ik. Sowieso richt ik me op vorm krijgen en spieren en gewoon een algeheel betere conditie, maar daarnaast zou ik ook graag nog een kilo of 10 kwijt zijn :)
Dit was nouj net wat Kwak bedoelde. Mogelijk is dit wel het hoogst haalbare voor je. Meer dan 10% van je lichaamsgewicht afvallen is erg moeilijk vast te houden. Wat wel een optie zou zijn is dit gewicht een paar jaar stabiel te houden en dan een nieuwe poging te wagen.
En meer sporten doet zoveel voor je lichaam ^O^ Meer eten ook trouwens.

Petje af overigens! Ik vind het heel knap van je. Hoe lang heb je nodig gehad die 25 kilo af te vallen?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? dinsdag 30 november 2010 @ 13:40:17 #7
70532 loveli
N
pi_89341154
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk nu graag een peptalk van kwak zien denk ik. Gewicht kwijtraken is een prestatie, het eraf houden is een compleet ander verhaal. Stel je doelen realistisch en kalm aan.

Doelen stellen is prima. Dit gewicht een jaar vasthouden en dan verder gaan is ook prima.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 30 november 2010 @ 13:40:41 #8
70532 loveli
N
pi_89341169
Great minds tink alike!
crap in = crap out
pi_89341208
O ja die vraag was al gesteld, sorry!

Ik ben zeg maar in januari begonnen. Toen is er tot zeg juni/juli zo'n 20 kilo afgegaan en tot nu dus die laatste 5 kilo.

Tussenvoeg edit: En vanaf juni/juli ben ik ook weer wat meer gaan eten en ook weer af en toe gaan snoepen/snacken.

Ik snap je (jullie) punt hoor. Maar ik weet gewoon van mezelf dat ik niet op de best mogelijke manier ben afgevallen. Dus om a) te voorkomen dat ik weer aankom en b) eigenlijk graag nog meer af te vallen wil ik me eens echt gaan concentreren op een ECHT gezond eet- en sportpatroon.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_89341305
Goedemiddag!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 30 november 2010 @ 13:44:04 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89341318
Echt, het is al heel knap da tje dit hebt bereikt en het is nog knapper als je het vast kunt houden. Je lichaam geeft het zelf al aan: even pas op de plaats. Als je de juiste sporten gaat doen krijg je een mooi strak lijf en dat is mooier dan een slap dun lijf. Volgende stap is dan een strak dun lijf :P Volgend jaar ofzo. Met een stuk meer eten dan je nu tot je neemt.
pi_89341403
Net gesprek gehad met begeleider, voor februari gaat niet lukken. -O-
pi_89341416
Mghi dank Tinkepink :)
pi_89341460
Phoebe, het nadeel van een minimumdieet is dat het je stofwisseling omlaag gooit!
Uiteindelijk is je stofwisseling zo laag dat je niet meer afvalt bij dezelfde inname. Hierdoor zul je, wanneer je op dezelfde manier door wilt gaan, steeds minder moeten gaan eten om nog lager te gaan. Wat uitermate slecht is voor je lichaam! Plus het feit dat je zo in verhouding weinig vet verbrand. (zelf zo 50kg ooit kwijt geraakt, was binnen 1jr weer 30Kg bij en niet eens door te veel eten, m'n verbranding was gewoon aan stront)

Door een patroon van licht korten op m'n onderhoud, afgewisseld met iets boven onderhoud stofwisseling vergroten, nu al 30Kg kwijt en eet zoveel ik wil. Geen hongergevoel meer voor mij!

Kwam op gegeven moment aan bij inname van 1800kcal. Val nu af bij een inname van 3600kcal...
Hoop dat het duidelijk overkomt
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_89341534
Uhu ja zeker V1zOr!

Mijn probleem is dat ik dat wel WEET, maar dat het voor mij heel lastig is het allemaal vol te houden als ik er zo'n groot ding van maak. Want dan wordt eten ineens weer een issue en als ik er veel aan denk is de kans dat ik denk WRAAAAAAAAAAAAAAAHCHOCOLADELETTERMNOMMNOMNOM ook weer groter...
  dinsdag 30 november 2010 @ 13:56:03 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89341784
Ja, dat is iets in jouw hoofd en dat maakt het lastiger natuurlijk.

Wat voor velen hier goed werkt is het maken van daglijstjes en weeklijstjes. Dat wordt er gegeten en iets anders niet. Punt. Dat geeft ook rust in je hoofd.
Je kunt natuurlijk ook rustig aan beginnen met meer en anders eten. Eerst eens meer gezonde vetten toevoegen bijvoorfbeeld (in de winter geen overbodige luxe! je huid zal er blij mee zijn), dan meer gezonde koolhydraten. Dan wat meer eetmomenten (tussendoortjes) en als je daarbij gaat sporten zul je zien dat je lijf alleen maar mooier wordt.
pi_89341913
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uhu ja zeker V1zOr!

Mijn probleem is dat ik dat wel WEET, maar dat het voor mij heel lastig is het allemaal vol te houden als ik er zo'n groot ding van maak. Want dan wordt eten ineens weer een issue en als ik er veel aan denk is de kans dat ik denk WRAAAAAAAAAAAAAAAHCHOCOLADELETTERMNOMMNOMNOM ook weer groter...
Moet er ook niet zo'n groot ding van maken :P

Ik probeer doordeweeks wel vrijwel alleen maar goede voedingsstoffen binnen te krijgen. 's weekends gaat er bij mij echter ook lekker een pizza met wat biertjes doorheen hoor.

Je hebt jezelf er alleen maar mee wanneer je de lekker dingen laat! Ben je gek van chocolade, neem dan om de twee dagen 4 blokjes of zo, kan echt geen kwaad! Hoe langer je het niet tot je neemt, des te groter wordt het verlangen (lijkt wel seks :')), dus neemt de kans dat je je er compleet aan vergrijpt alleen maar toe!

Kijk maar hoeveel dames hier geregeld een stukje chocola nemen, maar zijn gewoon slank.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_89342022
Ok en concreet.

Dit is zo'n beetje mijn basislijstje:

ontbijt: 2 grapefruits (uitgelepeld, dus alleen vruchtvlees) of 2 volkorencrackers (die ronde van IKEA) met pindakaas en chocopasta.
lunch: 2 boterhammen, 1 met kaas, 1 met pindakaas
avondeten: niets bijzonders, normaal, indien mogelijk eet ik eerder meer groenten en vlees dan koolhydraten. Indien niet mogelijk (eenpansmaaltijd ofzo) eet ik gewoon een normale portie.

Naast tussendoortjesmomenten tussen ontbijt en lunch en lunch en avondeten (fruit) welke kleine stap kan ik nog meer mee beginnen om het beter te maken?

Oh en toevoeging: Ik eet de laatste maanden dus weldegelijk gewoon snaaierij. Als het bij iemand anders op tafel staat of als ik zelf gasten heb. Wel probeer ik het NIET te doen als ik alleen thuis ben, maar ik heb vrij regelmatig mensen over de vloer en ik ben natuurlijk wel the hostess met de mostess, dus dan staat er van alles op tafel en snaai ik ook rustig mee.
  Vis een optie? dinsdag 30 november 2010 @ 14:03:17 #19
70532 loveli
N
pi_89342081
Focus op a en kijk minder naar gewicht en meer naar vet(verdeling). Vet en spieren hebben een ander gewicht.
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uhu ja zeker V1zOr!

Ex--grootverbruiker Guylian hier (at liep in de kiloverpakkingen). Echt, als je een periode netjes eet, dan wordt de drang minder. Ik hoef bijna geen chocola meer. En ik vrat een kilo in 2 dagen op.
crap in = crap out
pi_89342182
Mghi mad propz voor jullie bereidwilligheid het overduidelijke te blijven herhalen :)

Het helpt :) Iig om het in mijn hoofd wat concreter meer vorm te geven :)
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:06:22 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89342199
Skip dat van die vetten maar in mijn vorige bericht. Vervang die door grotere porties en meer groente :P en meer zuivel eventueel. En meer afwisseling in het ontbijt.
pi_89342244
Mghi, das dus ook zo'n drempel voor mij. Ik ben wat dat betreft echt een gewoontediertje... Het liefst doe (en dus eet) ik op een dag vanaf het opstaan tot aan een uur of 6 EXACT hetzelfde. In de winter dus het liefst de hele dag want dan wil ik om 6 uur naar bed. Mgih :')
  Vis een optie? dinsdag 30 november 2010 @ 14:10:33 #23
70532 loveli
N
pi_89342375
Met afwisseling hou je je lijf juist een beetje scherp en krijg je andere voedingsstoffen binnen. Winterdipje? Vitamine D scoren. In de zomer is dat van zon, in de winter met drupjes.
crap in = crap out
pi_89342504
Heb ook een heel vast patroon qua eten en bewegen hoor! Alleen per seizoen verschilt het avondeten en het soort fruit nogal veel. Zomers juist heel veel waterige groentes en fruit, 's winters echte Hollandse groenten voor alle goede stoffen. En eet broccoli! Had nog niemand dat gezegd?!
pi_89342644
Lijstje tot nu toe:
O: druiven
L: 1 kopje bouillon met 1 boterham
T: nog een keer de L
D: bloemkool met kaassaus

:') nou ja pas ik in ieder geval in mn gala jurk binnenkort.
pi_89342808
pffff middag dipje *gaaap*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89343284
goedemiddag!

Lijstje:

O: 3 cracottes (2 kipfilet, 1 forel met cottage cheese)
T: 2 mandarijntjes
L: 4 boterhammen
T: 3 mandarijntjes
D: uit eten in Utrecht, zusje is jarig O+
Ja doei.
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:44:08 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89343571
Gefelie met je zusje Mo :*

Vik :o -O- :*

Perruche: *malaise-boks* :+ Het ligt vast aan Engeland :P

Ik moet boodschappen. Het enige waar ik zin in heb is vruchtensap en dat heb ik niet :{ En ik wil honing voor in mn thee O+ Maar ik ben zo looooof :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_89343604
Perr, neem anders aardappelen bij je bloemkool! Aangezien je ziekjes bent is het wel belangrijk je vitamines binnen te krijgen he! Ook zijn koolhydraten van belang voor het goed functioneren van je zenuwstelsel, dus daar niet mee korten wanneer je zwakjes bent ;)

Mandarijnen teveel Mo? :P
Gefeliciteerd met je zusje! Krijg nu ook zin in restaurantvoer :') Maar dat is meer omdat ik dan zelf niet hoef te koken vanavond :D
pi_89343754
de bananen waren nog niet rijp :+

en we gaan bij Le Conaisseur in Utrecht eten, ben benieuwd :)
Ja doei.
pi_89343786
Ik heb geen aardappels :N
pi_89344103
Paprika of spruitjes dan? Sowieso meer koolhydraten!
Zal nu wel ophouden, begin betweterig over te komen :')

Had het menu niet moeten bekijken :( Gemarineerde kippevleugeltjes met salade en mixed supergrill :9~
Nu maar lekker stukje paprika eten met wat zalm!
pi_89344145
ik denk dat ik voor vis ga :9 vis O+ lekker licht iig :)
Ja doei.
pi_89344185
Gefeliciteerd Mo!
pi_89344235
Vik. -O- Wat een ellende allemaal zeg. Veel sterkte in ieder geval! En pm'en mag altijd natuurlijk.
pi_89344439
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:58 schreef V1z0R het volgende:
Paprika of spruitjes dan? Sowieso meer koolhydraten!
Zal nu wel ophouden, begin betweterig over te komen :')

Had het menu niet moeten bekijken :( Gemarineerde kippevleugeltjes met salade en mixed supergrill :9~
Nu maar lekker stukje paprika eten met wat zalm!
Heb k ook niet... ik ga zaterdag terug naar NL dus heb niet zoveel. Maar net een stukje chocola gegeten wat niet zo'n goed idee was. Nu maar even slapen.

:* voor mevrouw snelle auto
  dinsdag 30 november 2010 @ 15:11:08 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89344552
Slaap ze Perruche! :*

En ook een :* voor madamsnelleauto's!

Oh en ik had nog nie gejubeld voor Chico O+ *O* -jubel-
pi_89344675
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Slaap ze Perruche! :*

En ook een :* voor madamsnelleauto's!

Oh en ik had nog nie gejubeld voor Chico O+ *O* -jubel-
Bedankt Maria en Perruche! :*

Heb m'n post stiekem even aangepast. Ben op 't moment een beetje paranoïde (herkenbaarheid) waarschijnlijk.

Oh, en beterschap Maria!
pi_89344677
CV boer: "Misschien wordt u vanavond teruggebeld." Om een afspraak te maken,

;(
pi_89344698
De CV boeren zijn erg druk dezer dagen, vooral met paniekende bejaarden :')
Ja doei.
  dinsdag 30 november 2010 @ 15:16:11 #41
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89344738
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Bedankt Maria en Perruche! :*

Heb m'n post stiekem even aangepast. Ben op 't moment een beetje paranoïde (herkenbaarheid) waarschijnlijk.

Oh, en beterschap Maria!
Ja ik las nog net de helft en toen werd het automatisch weggehaald! Maar aan die helft was wel duidelijk dat je een smooch kon gebruiken :Y Gaat lekker hier :P

Thankies O+
pi_89344877
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
De CV boeren zijn erg druk dezer dagen, vooral met paniekende bejaarden :')
Vertel mij wat. :')

Maar wel kut, want dat betekent dat ik 3 dagen in de kou zit. -O-
pi_89344966
Niemand in de buurt waarvan je een straalkachel kunt lenen?
pi_89344973
mijn eerste 5 telefoontjes, tussen half 9 en 9, gingen over CV's :')!
Ja doei.
pi_89344989
o hai!

Gister lekker vrij geweest O+ /workaholic

En met moeders naar de IKEA geweest :P Shitload aan frummeltjes gehaald en een aantal nuttige dingen. Ook een kerstster van papier waar je in een lampje in kan hangen 8-)

Lijstje gister:

O: Havermoutprutje+lijnzaad+krentjes -> Omdat het zo koud is heb ik behoefte aan warm ontbijt :?
L: Kleine portie Zweedse balletjes :9
S: Shoppen in de IKEA -> druk
T: Handje amandelen
D: Stamppot met rucola, makreel, restje geraspte kaas en gehakte walnoten :9~
S: Fitness
T: Eitjes

Lijstje vandaag:

O: Havermoutprutje+lijnzaad+krentjes
T: Shake
L: 2 roggebrood, pakjes rookvlees, restje zuurkool
T: 1/2 komkommer. 15 gram pindakaas
D: Fajitas
S: Dansen bij Lady Gaga :P
T: Eitjes
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_89345007
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:20 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Vertel mij wat. :')

Maar wel kut, want dat betekent dat ik 3 dagen in de kou zit. -O-
Niet als je even via Marktplaats een electrische kachel aanschaft.
Die kun je dan over een paar dagen voor hetzelfde geld weer verkopen.

A'dam was het toch?
Deze bijvoorbeeld: klik
pi_89345089
jij gaat naar Gaga? :o tof aurum!! *O*
Ja doei.
pi_89345160
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
mijn eerste 5 telefoontjes, tussen half 9 en 9, gingen over CV's :')!
Ik had er maandag ook al een hoop aan de lijn... :X
pi_89345188
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Niet als je even via Marktplaats een electrische kachel aanschaft.
Die kun je dan over een paar dagen voor hetzelfde geld weer verkopen.

A'dam was het toch?
Deze bijvoorbeeld: klik
Edit: dat is het overwegen waard. Dacht dat ze duurder zouden zijn.
pi_89345202
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
jij gaat naar Gaga? :o tof aurum!! *O*
dat vind ik nou ook, heb er zin an :P *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_89345232
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:28 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Op dit moment heb ik even geen geld over.
geen familie/vrienden bij je een paar dagen kan logeren? :)
pi_89345251
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:29 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

geen familie/vrienden bij je een paar dagen kan logeren? :)
Je was net te vlug met je quote ;)

Morgen ga ik naar een vriendin O+ En ik werk morgen en overmorgen, dus ik overleef het wel. Al denk ik dat ik ook wel mijn droger aan zou kunnen zetten (die geeft enorm veel warmte af).
pi_89345265
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:29 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

dat vind ik nou ook, heb er zin an :P *O*
ik zag 't gisteren op TV en dacht 'tof! had ik ook wel heen gewild!' :o

Veel plezier O+
Ja doei.
pi_89345290
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:30 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Je was net te vlug met je quote ;)

Morgen ga ik naar een vriendin O+ En ik werk morgen en overmorgen, dus ik overleef het wel. Al denk ik dat ik ook wel mijn droger aan zou kunnen zetten (die geeft enorm veel warmte af).
;)

Zo'n soort kacheltje kan ook een ruimte goed verwarmen, mits het er niet tocht :P
pi_89345405
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 15:28 schreef Ewelina het volgende:[/b]
Edit: dat is het overwegen waard. Dacht dat ze duurder zouden zijn.
En het is maar een paar dagen: kachels blijven begeven dus je bent 'm ook zo weer kwijt. :Y
pi_89345528
Hoi.

Vik wat loopt het vervelend. Dat je echt niet meer mag komen vind ik overbodig, maar het is niet heel ongebruikelijk hoor :). Dat van die huisvredebreuk is geen bluf.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89345739
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:38 schreef sigme het volgende:
Hoi.

Vik wat loopt het vervelend. Dat je echt niet meer mag komen vind ik overbodig, maar het is niet heel ongebruikelijk hoor :). Dat van die huisvredebreuk is geen bluf.
Nee, maar dan moet wel eerst even op papier gezet worden dat ze vrijgesteld is van werk, anders kan ze op staande voet ontslagen worden wegens werkweigering. :)
  dinsdag 30 november 2010 @ 15:49:57 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89345993
Hoi...

Vik, je houdt dapper stand! Heel goed... wel vreselijk vervelend voor jou!!

Mijn ' stiefzoon ' :') is gisteren naar Gaga geweest, vorig jaar ook al... De jeugd van tegenwoordig kan ook alles maar :D

Lijst van gisteren was een drama, heeeeeel veel vet varkensvlees (lees een hamschijf, halve bovenpoot, saucijs en kwart rookworst met roggebrood...

Lijst vandaag:
O: 450 gr kwark met een lepel bruine suiker
T's: appel, peer, tomaat, kup a soup kerrie, boterham achterham
L: 3 boterhammen kipfilet, kom tomatencremsoep met ballen, beker melk
T's: 2 mandarijnen, blokje CHOCO, handje kruidnoten, klein kapje vers brood
D: Hele bloemkool met mosterd, gegrild biefstukje met champignons
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_89346053
Ik heb net 2 euro aan een bedelaar gegeven, tis er wel het weer voor. Brrrr. Had zelf eigenlijk geen geld maar ja ik heb wel een huis en eten en zo :')
pi_89346160
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik zag 't gisteren op TV en dacht 'tof! had ik ook wel heen gewild!' :o

Veel plezier O+

@ vik: Ik heb even teruggelezen en sterkte :)
pi_89346291
Alle koudeneuzen zijn van harte welkom op mijn andere werkplek, die in de zomer een ijskast is en nu een sauna _O- De verwarmingen staan er vol open en zijn blijkbaar niet af te zetten. Dus ze zweten zich daar nu een ongeluk en de docenten aan de overkant zitten te kleumen (die zweten in de zomer weg). Echt 8)7

Ik dacht gisteravond nog heel naief dat het vast aan mij lag dat ik het er eens echt warm had.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_89346553
yay, roosters eindelijk bekend! Is mee te leven als ik eea. kan verplaatsen :')! Morgen meteen maar docenten mailen :P
Ja doei.
pi_89347556
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Nee, maar dan moet wel eerst even op papier gezet worden dat ze vrijgesteld is van werk, anders kan ze op staande voet ontslagen worden wegens werkweigering. :)
Dat is ze allang. Alleen het verhaal dat je desondanks moet komen omdat je anders akkoord gaat met ontslag (wat niet waar is), maakte dat ze toch ging.

Volgende keer zullen ze bij die school vermoedelijk mensen onder toezicht gelegenheid geven spullen te pakken en dan wegwezen. 15 minuten max.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89348470
Half bijgelezen en nu alvast een dikke :* voor Viking, wat een ellende allemaal! Het is toch niet te geloven hoe die school ermee omgaat. You dodged a bullet, zeggen ze hier.

Verder beterschap voor de afdeling Engeland. :*
Are you pondering what I'm pondering?
pi_89348585
Vik, wat een gedoe toch. -O- . Ik kan je geen advies geven, want daar weet ik niks van, maar ik wens je wel veel succes en sterkte!

Beterschaapjes voor alle zieken. ;( .

Baardmans heeft me gister voor m'n verjaardag nog meegenomen naar Lukkien, een restaurantje waar ik altijd al graag nog eens wilde eten! O+. Ik had vooraf de proeverij van eend, als hoofd de kwartel, en als nagerecht gepocheerde peer met kaneelsabayon. Ontzettend lekker en gezellig en leuk. *; . Vanmiddag heb ik nog geluncht met m'n vriendinnetje, wat óók lekker en gezellig en leuk was.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_89348630
DaD wat leuk allemaal O+ heerlijk zeg!
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:06:28 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89348964
Weer thuis! Toch wel handig, zo'n auto!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_89349124
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:

Baardmans heeft me gister voor m'n verjaardag nog meegenomen naar Lukkien, een restaurantje waar ik altijd al graag nog eens wilde eten! O+. Ik had vooraf de proeverij van eend, als hoofd de kwartel, en als nagerecht gepocheerde peer met kaneelsabayon. Ontzettend lekker en gezellig en leuk. *; . Vanmiddag heb ik nog geluncht met m'n vriendinnetje, wat óók lekker en gezellig en leuk was.
Jeej, het was weer hoog tijd voor wat goed nieuws. O+ Klinkt fijn!
pi_89349160
zo... en in de bus... :W
Ja doei.
pi_89349575
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:10 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Jeej, het was weer hoog tijd voor wat goed nieuws. O+ Klinkt fijn!
Ja, ik voelde me bijna bezwaard om blij te posten. :P. En jullie worden vast ook gek van m'n gezwijmel, maar het gaat zo onwijs goed tussen ons en hij is zó lief. :@.
pi_89349729
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:22 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, ik voelde me bijna bezwaard om blij te posten. :P. En jullie worden vast ook gek van m'n gezwijmel, maar het gaat zo onwijs goed tussen ons en hij is zó lief. :@.
Fijn toch? O+ Van goed nieuws word ik ook blij ;)

CV boer heeft gebeld, ze komen vrijdag ochtend langs.
pi_89349741
Mo, neem maar geen wijn bij de connaisseur!
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:27:12 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89349748
Hooooooooi :W.

Naar een advocaat geweest (na eerst een uur in de vrieskou naar het adres gezocht te hebben :')). Ze gaat alles voor me uitzoeken en omdat de fiscus 2008 als peiljaar neemt (en toen ving ik nog stufi en dus heel laag inkomen) hoef ik maar weinig eigen bijdrage te betalen. Zij voert nu ook alle correspondentie voor me, dus ik hoef niet meer wakker te liggen nu *O*. Ze vond het iig dolkomisch dat ik nu beticht werd van huisvredebreuk :'). Haar eerste indruk was iig dat het allemaal niet 'volgens het boekje' is gegaan, dus ik ben benieuwd *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_89349763
quote:

[..]

Dit topic kon juist wel een blije post gebruiken.
Niet gek, hooguit een beetje jaloers. ;) Maar dat geeft niet want het is je zo gegund!
pi_89349802
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 17:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mo, neem maar geen wijn bij de connaisseur!
o.... -O- hoe dat zo?
Ja doei.
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:29:42 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89349839
Tis echt stervenskoud zeg! :X. Ik heb zin om uit eten te gaan bij een grillrestaurant :'). Of anders wil ik Chinees bestellen.
Niet meer actief op Fok!
pi_89349856
Wat fijn dat je er niet alleen voor staat Vik. :)
pi_89349971
Oeh, mooi dat je je een advocaat kan permitteren Vik! Dat slaapt vast rustiger.
pi_89350123
Wat fijn dat je hulp krijgt van een advocaat, Vik!
  Vis een optie? dinsdag 30 november 2010 @ 17:40:22 #80
70532 loveli
N
pi_89350161
Weinig te verliezen, veel te winnen. Leuke uitgangspositie.
crap in = crap out
pi_89350437
Hmmm, weer alleen vanavond.Vriendinnetje zei af voor de eetafspraak.

Oh, is het trouwens ik hou of ik houd? Ik dacht namelijk ik hou omdat houden en soort werkwoord was als willen en zijn?
pi_89350507
Het is houd, hou is spreektaal. (Toevallig laatst opgezocht voor m'n werkstuk) :P
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:54:09 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89350589
Haha, dat dolkomische :D. Fijn Vik!

Wij gaan ook pizza bestellen o.i.d.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_89350768
Hmm ik voel me een stuk beter maar volgens mij is het de medicijnen :')
pi_89350776
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hmmm, weer alleen vanavond.Vriendinnetje zei af voor de eetafspraak.

Oh, is het trouwens ik hou of ik houd? Ik dacht namelijk ik hou omdat houden en soort werkwoord was als willen en zijn?
quote:
Is het 'Ik hou niet van kerstliedjes' of 'Ik houd niet van kerstliedjes'?

Hou en houd zijn allebei goed. 'Ik hou niet van kerstliedjes' is het gewoonst.

In formele uitingen is het gebruikelijk om de d van houd wel te schrijven; de meeste mensen vinden 'Houd uw stad schoon' wat verzorgder dan 'Hou uw stad schoon.' In teksten met een informele toon gaat de voorkeur uit naar hou, net als in de spreektaal.

Het weglaten van de d is mogelijk bij de werkwoorden glijden, houden, rijden, snijden en uitscheiden ('ophouden'), of samenstellingen daarmee, zoals doorrijden, ophouden en uitglijden. Het verschijnsel doet zich voor bij:

de ik-vorm: 'Ik hou van jou'; 'Ik schei ermee uit!';
de gebiedende wijs: 'Glij niet uit!'; 'Hou op!';
de jij-vorm als het onderwerp je/jij achter de persoonsvorm staat: 'Straks snij je je nog', 'Rij jij of rij ik?'
Het wél schrijven van de d ('Ik houd van jou', 'Glijd niet uit!', 'Rijd jij of rijd ik?') kan het lezen zelfs bemoeilijken.

De vormen zonder d komen trouwens al lang voor: in teksten van Hooft en Bredero is de spelling hou bijvoorbeeld al te vinden. En in 1912 schreef het Woordenboek der Nederlandsche Taal dat de gebiedende wijs van houden zowel houd als hou kan zijn.
http://www.onzetaal.nl/advies/hou.php
pi_89350895
Oeh leuk die laarzen! Alleen veel te duur!
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:04:17 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89350917
O ik vind ze echt vreselijk :@
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:08:22 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89351052
Toch handig dat een lurker hier dingen die ik hier post doorbrieft aan mensen van buiten Fok, dan hoef ik dat zelf meer te doen!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:10:38 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89351137
Crisis, 335 euro!

DaD & Baardmans O+ Lekker hoor! Ik heb ook zo'n zin om weer thuis te zijn en met vriendje te knuffelen en uit eten te gaan enzo :9 O+

Voor de grap maar een lijstje, om Perruche's ziekenboeglijstje aan te vullen :+

Br: snee witbrood met jam
T: thee
T: gemberdrankje
T: non-dairy smoothie met aardbei en banaan en sinaasappelsap
D: ?? Misschien iets van cup a soup kip met een broodje ofzo.
T: thee met honing
pi_89351353
Hmm ja ik ook, knuffelen O+

Wanneer ga je terug Maria?
pi_89351479
Verder ben ik bang dat ook de NuvaRing het voor mij niet gaat zijn. Tijdens de stopweek voelde ik me geweldig, en nu heb ik 'm sinds zondag weer in en ik voel me weer klote.
pi_89351497
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Toch handig dat een lurker hier dingen die ik hier post doorbrieft aan mensen van buiten Fok, dan hoef ik dat zelf meer te doen!
:o ! O jee, iets goeds of iets slechts?
We gaan een toetje halen! En het OV is zo duur... Besef ik me nu dus :+
pi_89351645
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Jeetje. :{
Heeft het met dit gedoe te maken?
Kan het ook je FB zijn toch?
pi_89351703
quote:
Dan had ik officieel 0 fouten in mijn opdracht en wil ik geen 9 maar een 10 (8>
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:26:19 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89351708
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:20 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

:o ! O jee, iets goeds of iets slechts?
We gaan een toetje halen! En het OV is zo duur... Besef ik me nu dus :+
Geen van beiden eigenlijk :). Maar als je mail krijgt van iemand die van alles over je weet dankzij iemand die hier mee lurkt, dan moet je je misschien afvragen of je virtuele en non-virtuele leven niet teveel door elkaar gaan lopen :').

En edit: nee, het heeft niks met school te maken :). Dat moest er nog eens bij komen :').

Ik hoop alleen even dat de lurker in kwestie dit leest :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:27:01 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89351727
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:16 schreef Perruche het volgende:
Hmm ja ik ook, knuffelen O+

Wanneer ga je terug Maria?
11 december! *O*

minder dan 2 weekjes O+
pi_89352051
Jemig Vik, huisvredebreuk omdat je naar je werk komt ... moet niet gekker worden :N.

Geloof dat ik maar niet ga sporten vandaag. Het is zooo koud buiten ;(. En ik geloof dat mijn vloerverwarming niet werkt. Hij staat op 3, dat zou 24 graden zijn, maar het is hier ijskoud. En hij staat al een hele dag zo.

En steeds harder op zoek naar een nieuw bijbaantje. Misschien moet ik toch maar de bediening/horeca/winkels in gaan, daar hangen altijd genoeg bordjes. Maar dat verdient niet genoeg om ook op vakantie te kunnen enzo :@.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_89352122
Oh ja, Chico, wat fijn dat jij en je vriendje weer bij elkaar zijn. O+.
pi_89352196
Chico, wat voor bijbaantje wil je dan?
pi_89352236
kan iemand mij even bellen, ik hoor mijn telefoon maar zie hem nergens :D
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:41:16 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89352263
:o zijn vriendje en chico weer bij elkaar? :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_89352269
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, Chico, wat fijn dat jij en je vriendje weer bij elkaar zijn. O+.
Ben er zelf ook nog steeds heel erg blij mee O+. En zo lief dat jullie er ook blij mee zijn!

@PF: ah gevonden.
pi_89352300
Lol ik had hem helemaal boven op de keukenplanken gelegd tijdens het koken :D Daar had ik meteen moeten kijken want daar ligt hij altijd als ik hem ECHT echt ECHT niet kan vinden :D
pi_89352320
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:41 schreef Viking84 het volgende:
:o zijn vriendje en chico weer bij elkaar? :o.
Ja :Y :@

Ik wil ... nouja een baantje voor ongeveer 10 uur per week, avond/weekendwerk. En niet callcenter. Zit nu te kijken naar receptiewerk in hotels ofzo. Maar dan moet ik er weer representatief uitzien (kan best als zij mij kleren geven) en willen ze vaak 2 jaar ervaring of hotelschool.

[ Bericht 6% gewijzigd door Chicolate op 30-11-2010 18:47:43 ]
pi_89352439
Ik had alleen niet meegekregen waarom het uit was?

Lijstje vandaag:
2 bruine boterhammen, kuipje chocopasta, 2 koffie, tomaat, 2 gekookte eieren, rode ui, avocado.
2 fetta kaassoufle's, bakje diepvries fruit (bessen???) zonder iets, faal :')

Dus nu moet ik nog een beetje boel meer maar wat....
pi_89352484
Ik heb OF bessen OF yoghurt
OF brood OF kaas

etc.. :')!!
pi_89352490
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had alleen niet meegekregen waarom het uit was?

Lijstje vandaag:
2 bruine boterhammen, kuipje chocopasta, 2 koffie, tomaat, 2 gekookte eieren, rode ui, avocado.

Dus nu moet ik nog een beetje boel meer maar wat....
Dat heb ik hier ook niet verteld. Hou het op twijfels over de toekomst.
pi_89352562
Pief maak tosties met yoghurt met bessen als toetje :P
pi_89352852
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:48 schreef Perruche het volgende:
Pief maak tosties met yoghurt met bessen als toetje :P
Vandaag heb ik alleen kaas en bessen :D O en geitenkaas, maar geen toastjes geloof ik :')!
pi_89353022
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Vandaag heb ik alleen kaas en bessen :D O en geitenkaas, maar geen toastjes geloof ik :')!
Kaas met bessen is ook een lekkere combi! :9 Alleen wel lekkerder met een broodje ofzo erbij ja.

Ik heb Chaumes. O+ Alleen stinkt mijn hele tas nu. :')
pi_89353206
Lijstje vandaag:
O: bramen en frambozen met yoghurt, grapefruitsap
T: cappuccino, croissant
L: 2 volkorenboterhammen kroket
T: crackertjes, 3 plakjes leverworst, marsepeinen varkentje met pure chocola
D: groene kool met paddestoelen en bacon, knolselderijpuree
T: crackertjes brie en filet americain, anderhalf Tripel LaTrappe (moet maar, ze hebben geen Karmeliet natuurlijk bij de AH), nog een paar marsepeinen varkentjes met chocola.

En Vik, succes hè! Hopelijk is je advocate een lekker kordaat type, fijn dat je ook niet veel hoeft te betalen. Had je rechtsbijstandverzekering, of is dat via de vakbond ofzo?
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:05:27 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89353315
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:03 schreef Laureline het volgende:

En Vik, succes hè! Hopelijk is je advocate een lekker kordaat type, fijn dat je ook niet veel hoeft te betalen. Had je rechtsbijstandverzekering, of is dat via de vakbond ofzo?
http://www.advocatenhulp.(...)tshulp-algemeen.html

:)

Thanks voor alle succes- en sterktewensen! ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:06:31 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89353369
Pizza :9
pi_89353390
lekker heur! ik moet nog ff iets eten geen inspi..
pi_89353428
saaie dag, ben naar college geweest, heb gecoacht, naar de ikea geweest.. en het is pas 19.00 uur :'(!!
pi_89353578
Lekker lijstje Laureline! :)
pi_89353857
Mn keel blijft maar een rasp met naaldjes erin! Gelukkig zijn we nog aan de eerste zak drop bezig :+
pi_89353934
quote:

[..]

Ik vind het super voor je!
en ook heeeel leuk dat er nu mss wel babies in de toekomst zitten hihi O+ Vérre toekomst he, maar toch ;)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:22:54 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89354014
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:20 schreef Syrena het volgende:

en ook heeeel leuk dat er nu mss wel babies in de toekomst zitten hihi O+ Vérre toekomst he, maar toch ;)
Zo hee, is dát even op de zaken vooruitlopen! :D.

Maar het zou tof zijn voor DaD! :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_89354091
O, en welkom DancingPhoebe! Iedereen heeft al allemaal zinnigs gezegd, zie ik. Wat ikzelf handig vind als ik nog wat wil afvallen, is om toch de snelle suikers wat meer te laten staan, en vooral eiwitrijke tussendoortjes te nemen (soort soft lowcarben dus), dan krijg je niet telkens die HONGER. Fruit is ook suikers hè, dus vergis je daar niet in.
pi_89354122
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zo hee, is dát even op de zaken vooruitlopen! :D.

Maar het zou tof zijn voor DaD! :Y.
Ja dat vond ik ook al de hele tijd :') maar ik moest het ff kwijt. Ik gun iedereen babies O+
Ook mezelf, maar goed, we zien wel of dat er nog van gaat komen ooit :7
pi_89354238
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:24 schreef Laureline het volgende:
O, en welkom DancingPhoebe! Iedereen heeft al allemaal zinnigs gezegd, zie ik. Wat ikzelf handig vind als ik nog wat wil afvallen, is om toch de snelle suikers wat meer te laten staan, en vooral eiwitrijke tussendoortjes te nemen (soort soft lowcarben dus), dan krijg je niet telkens die HONGER. Fruit is ook suikers hè, dus vergis je daar niet in.
Oja, DAT wilde ik nog tippen: DancingPhoebe: Griekse yoghurt! Die van de Lidl, in een emmer. Ipv de kwark 's ochtends. Echt zoooooo lekker, dan wil je nooit meer gewone yoghurt. Of voor na het eten :9
pi_89354394
Syreen. :D. Ik weet helemaal niet of Baardmans ooit kinderen wil. En daar gaan we het voorlopig ook niet over hebben.
pi_89354501
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Syreen. :D. Ik weet helemaal niet of Baardmans ooit kinderen wil. En daar gaan we het voorlopig ook niet over hebben.
Hij klinkt alsof ie ze heus wel wil 8-)
En nu hou ik erover op oO< Whihihihhiiiiiii... ;)
pi_89354671
Ik wou iets typen dat syreen en neen wel leuke babies zouden krijgen mochten ze beide niemand vinden :P!
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:38:19 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89354833
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wou iets typen dat syreen en neen wel leuke babies zouden krijgen mochten ze beide niemand vinden :P!
Heb jij alweer iemand? Zo nee, moet ik jou ook ff koppelen aan iemand hier? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_89354907
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb jij alweer iemand? Zo nee, moet ik jou ook ff koppelen aan iemand hier? :P.
Ik hoef geen beebies
pi_89355243
DaDje, je post zijn zo fijn om te lezen! O+

Verder is de liefde om te kotsen maar goed. :r
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:47:12 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89355248
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik hoef geen beebies
Ik ook niet, maar daarom wil ik nog wel iemand :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_89355337
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:47 schreef Swietje het volgende:
DaDje, je post zijn zo fijn om te lezen! O+

Verder is de liefde om te kotsen maar goed. :r
Wat ist?????
pi_89355351
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar daarom wil ik nog wel iemand :P.
Hmm.. Nee ik heb niemand :s)
pi_89355880
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Wat ist?????
[drama-modus] Ik ben gewoon niet gemaakt voor liefde :'( [/drama-modus]
pi_89355914
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:59 schreef Swietje het volgende:

[..]

[drama-modus] Ik ben gewoon niet gemaakt voor liefde :'( [/drama-modus]
No waiii :o. Wat is er mis?
pi_89356010
Als je zelf niet lekker in je vel zit en jezelf niet lief vind.. dan werkt een relatie ook niet. :{
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:03:40 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89356094
Aww swietje! :*.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:03:41 #137
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89356096
Swietje :*

ik zit vol, net een hele tony chocolonely chocoladereep (200 gram ofzo?) opgegeten :') waarom?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_89356145
:*

Wel lekker Blurred :9
pi_89356226
:* Swietje!
pi_89356499
Oh jeee! -O- Swietje, wat jammer!
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:13:45 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89356615
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh jeee! -O- Swietje, wat jammer!
He? Scrollt terug.
pi_89357273
Swietje :*
pi_89357601
Komt het niet meer goed swietje?
pi_89357771
Swietje :* -O-
pi_89357794
Ah Swietje -O-. En nu?
pi_89358074
Weet ik niet... -O- Het is nog niet over, maar ook verre van perfect. ;(
pi_89358256
Och, meisje toch. Sterkte. :*.
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:51:15 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89358424
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och, meisje toch. Sterkte. :*.
Dat :*.
pi_89358544
O god, wie heeft er hier een masker thuis? Niemand toch?
pi_89358574
Lief dames..

P.f, een masker? :?
pi_89358648
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O god, wie heeft er hier een masker thuis? Niemand toch?
Van die groene kleitroep? Die heb ik wel ...

@Swietje: och meid, hoop dat het goedkomt met jullie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')