Aspirine is de minst schadelijke. Paracetamol is wanneer je het regelmatig neemt/een pakje opeet heel slecht voor je lever en ibu heeft invloed op je maag/darm gebeuren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:23 schreef Perruche het volgende:
Hoi Phoebeen thumbs up voor je -25
en succes met je nieuwe plan van aanpak.
Buh, ik moet de deur uit voor paracetamol ofzo. Wat voor medicijn kan je het best nemen tegen algehele malaise? En dan koop ik ook een bouillon.
Ik denk dat dat niet het geval is. Mijn BMI is hoog in de 25, dus dat is net aan/net niet binnen een normaal BMI. En er zit gewoon echt nog een hoop vet op mijn lichaam. Ik heb mt. 42. Dat is niet heel veel, maar zeer waarschijnlijk toch niet het laagst haalbare voor mij denk ik. Sowieso richt ik me op vorm krijgen en spieren en gewoon een algeheel betere conditie, maar daarnaast zou ik ook graag nog een kilo of 10 kwijt zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:26 schreef Phaidra het volgende:
Misschien heb jij je grens nu ook wel bereikt en kan je je beter richten op spieren en vorm krijgen? Kijk in ieder geval uit met je leefstijl drastisch omgooien voor die laatste paar kilo.
Dit was nouj net wat Kwak bedoelde. Mogelijk is dit wel het hoogst haalbare voor je. Meer dan 10% van je lichaamsgewicht afvallen is erg moeilijk vast te houden. Wat wel een optie zou zijn is dit gewicht een paar jaar stabiel te houden en dan een nieuwe poging te wagen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet het geval is. Mijn BMI is hoog in de 25, dus dat is net aan/net niet binnen een normaal BMI. En er zit gewoon echt nog een hoop vet op mijn lichaam. Ik heb mt. 42. Dat is niet heel veel, maar zeer waarschijnlijk toch niet het laagst haalbare voor mij denk ik. Sowieso richt ik me op vorm krijgen en spieren en gewoon een algeheel betere conditie, maar daarnaast zou ik ook graag nog een kilo of 10 kwijt zijn
Ik zou eigenlijk nu graag een peptalk van kwak zien denk ik. Gewicht kwijtraken is een prestatie, het eraf houden is een compleet ander verhaal. Stel je doelen realistisch en kalm aan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet het geval is. Mijn BMI is hoog in de 25, dus dat is net aan/net niet binnen een normaal BMI. En er zit gewoon echt nog een hoop vet op mijn lichaam. Ik heb mt. 42. Dat is niet heel veel, maar zeer waarschijnlijk toch niet het laagst haalbare voor mij denk ik. Sowieso richt ik me op vorm krijgen en spieren en gewoon een algeheel betere conditie, maar daarnaast zou ik ook graag nog een kilo of 10 kwijt zijn
Moet er ook niet zo'n groot ding van makenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uhu ja zeker V1zOr!
Mijn probleem is dat ik dat wel WEET, maar dat het voor mij heel lastig is het allemaal vol te houden als ik er zo'n groot ding van maak. Want dan wordt eten ineens weer een issue en als ik er veel aan denk is de kans dat ik denk WRAAAAAAAAAAAAAAAHCHOCOLADELETTERMNOMMNOMNOM ook weer groter...
Ex--grootverbruiker Guylian hier (at liep in de kiloverpakkingen). Echt, als je een periode netjes eet, dan wordt de drang minder. Ik hoef bijna geen chocola meer. En ik vrat een kilo in 2 dagen op.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uhu ja zeker V1zOr!
Mijn probleem is dat ik dat wel WEET, maar dat het voor mij heel lastig is het allemaal vol te houden als ik er zo'n groot ding van maak. Want dan wordt eten ineens weer een issue en als ik er veel aan denk is de kans dat ik denk WRAAAAAAAAAAAAAAAHCHOCOLADELETTERMNOMMNOMNOM ook weer groter...
Heb k ook niet... ik ga zaterdag terug naar NL dus heb niet zoveel. Maar net een stukje chocola gegeten wat niet zo'n goed idee was. Nu maar even slapen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:58 schreef V1z0R het volgende:
Paprika of spruitjes dan? Sowieso meer koolhydraten!
Zal nu wel ophouden, begin betweterig over te komen
Had het menu niet moeten bekijkenGemarineerde kippevleugeltjes met salade en mixed supergrill
![]()
Nu maar lekker stukje paprika eten met wat zalm!
Bedankt Maria en Perruche!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Slaap ze Perruche!![]()
En ook eenvoor madamsnelleauto's!
Oh en ik had nog nie gejubeld voor Chico![]()
-jubel-
Ja ik las nog net de helft en toen werd het automatisch weggehaald! Maar aan die helft was wel duidelijk dat je een smooch kon gebruikenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Bedankt Maria en Perruche!![]()
Heb m'n post stiekem even aangepast. Ben op 't moment een beetje paranoïde (herkenbaarheid) waarschijnlijk.
Oh, en beterschap Maria!
Vertel mij wat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
De CV boeren zijn erg druk dezer dagen, vooral met paniekende bejaarden
Niet als je even via Marktplaats een electrische kachel aanschaft.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vertel mij wat.![]()
Maar wel kut, want dat betekent dat ik 3 dagen in de kou zit.
Ik had er maandag ook al een hoop aan de lijn...quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
mijn eerste 5 telefoontjes, tussen half 9 en 9, gingen over CV's!
Edit: dat is het overwegen waard. Dacht dat ze duurder zouden zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Niet als je even via Marktplaats een electrische kachel aanschaft.
Die kun je dan over een paar dagen voor hetzelfde geld weer verkopen.
A'dam was het toch?
Deze bijvoorbeeld: klik
dat vind ik nou ook, heb er zin anquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
jij gaat naar Gaga?tof aurum!!
geen familie/vrienden bij je een paar dagen kan logeren?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik even geen geld over.
Je was net te vlug met je quotequote:Op dinsdag 30 november 2010 15:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
geen familie/vrienden bij je een paar dagen kan logeren?
ik zag 't gisteren op TV en dacht 'tof! had ik ook wel heen gewild!'quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat vind ik nou ook, heb er zin an![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je was net te vlug met je quote
Morgen ga ik naar een vriendinEn ik werk morgen en overmorgen, dus ik overleef het wel. Al denk ik dat ik ook wel mijn droger aan zou kunnen zetten (die geeft enorm veel warmte af).
En het is maar een paar dagen: kachels blijven begeven dus je bent 'm ook zo weer kwijt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:28 schreef Ewelina het volgende:[/b]
Edit: dat is het overwegen waard. Dacht dat ze duurder zouden zijn.
Nee, maar dan moet wel eerst even op papier gezet worden dat ze vrijgesteld is van werk, anders kan ze op staande voet ontslagen worden wegens werkweigering.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:38 schreef sigme het volgende:
Hoi.
Vik wat loopt het vervelend. Dat je echt niet meer mag komen vind ik overbodig, maar het is niet heel ongebruikelijk hoor. Dat van die huisvredebreuk is geen bluf.
Thanksquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zag 't gisteren op TV en dacht 'tof! had ik ook wel heen gewild!'
Veel plezier
Dat is ze allang. Alleen het verhaal dat je desondanks moet komen omdat je anders akkoord gaat met ontslag (wat niet waar is), maakte dat ze toch ging.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet wel eerst even op papier gezet worden dat ze vrijgesteld is van werk, anders kan ze op staande voet ontslagen worden wegens werkweigering.
Jeej, het was weer hoog tijd voor wat goed nieuws.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans heeft me gister voor m'n verjaardag nog meegenomen naar Lukkien, een restaurantje waar ik altijd al graag nog eens wilde eten!. Ik had vooraf de proeverij van eend, als hoofd de kwartel, en als nagerecht gepocheerde peer met kaneelsabayon. Ontzettend lekker en gezellig en leuk.
. Vanmiddag heb ik nog geluncht met m'n vriendinnetje, wat óók lekker en gezellig en leuk was.
Ja, ik voelde me bijna bezwaard om blij te posten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jeej, het was weer hoog tijd voor wat goed nieuws.Klinkt fijn!
Fijn toch?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me bijna bezwaard om blij te posten.. En jullie worden vast ook gek van m'n gezwijmel, maar het gaat zo onwijs goed tussen ons en hij is zó lief.
.
Dit topic kon juist wel een blije post gebruiken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me bijna bezwaard om blij te posten.. En jullie worden vast ook gek van m'n gezwijmel, maar het gaat zo onwijs goed tussen ons en hij is zó lief.
.
o....quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mo, neem maar geen wijn bij de connaisseur!
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hmmm, weer alleen vanavond.Vriendinnetje zei af voor de eetafspraak.
Oh, is het trouwens ik hou of ik houd? Ik dacht namelijk ik hou omdat houden en soort werkwoord was als willen en zijn?
http://www.onzetaal.nl/advies/hou.phpquote:Is het 'Ik hou niet van kerstliedjes' of 'Ik houd niet van kerstliedjes'?
Hou en houd zijn allebei goed. 'Ik hou niet van kerstliedjes' is het gewoonst.
In formele uitingen is het gebruikelijk om de d van houd wel te schrijven; de meeste mensen vinden 'Houd uw stad schoon' wat verzorgder dan 'Hou uw stad schoon.' In teksten met een informele toon gaat de voorkeur uit naar hou, net als in de spreektaal.
Het weglaten van de d is mogelijk bij de werkwoorden glijden, houden, rijden, snijden en uitscheiden ('ophouden'), of samenstellingen daarmee, zoals doorrijden, ophouden en uitglijden. Het verschijnsel doet zich voor bij:
de ik-vorm: 'Ik hou van jou'; 'Ik schei ermee uit!';
de gebiedende wijs: 'Glij niet uit!'; 'Hou op!';
de jij-vorm als het onderwerp je/jij achter de persoonsvorm staat: 'Straks snij je je nog', 'Rij jij of rij ik?'
Het wél schrijven van de d ('Ik houd van jou', 'Glijd niet uit!', 'Rijd jij of rijd ik?') kan het lezen zelfs bemoeilijken.
De vormen zonder d komen trouwens al lang voor: in teksten van Hooft en Bredero is de spelling hou bijvoorbeeld al te vinden. En in 1912 schreef het Woordenboek der Nederlandsche Taal dat de gebiedende wijs van houden zowel houd als hou kan zijn.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Toch handig dat een lurker hier dingen die ik hier post doorbrieft aan mensen van buiten Fok, dan hoef ik dat zelf meer te doen!
Jeetje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Toch handig dat een lurker hier dingen die ik hier post doorbrieft aan mensen van buiten Fok, dan hoef ik dat zelf meer te doen!
Dan had ik officieel 0 fouten in mijn opdracht en wil ik geen 9 maar een 10quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:00 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/hou.php
Geen van beiden eigenlijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]! O jee, iets goeds of iets slechts?
We gaan een toetje halen! En het OV is zo duur... Besef ik me nu dus
11 december!quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:16 schreef Perruche het volgende:
Hmm ja ik ook, knuffelen
Wanneer ga je terug Maria?
Ben er zelf ook nog steeds heel erg blij meequote:Op dinsdag 30 november 2010 18:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, Chico, wat fijn dat jij en je vriendje weer bij elkaar zijn..
Jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:41 schreef Viking84 het volgende:
zijn vriendje en chico weer bij elkaar?
.
Dat heb ik hier ook niet verteld. Hou het op twijfels over de toekomst.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had alleen niet meegekregen waarom het uit was?
Lijstje vandaag:
2 bruine boterhammen, kuipje chocopasta, 2 koffie, tomaat, 2 gekookte eieren, rode ui, avocado.
Dus nu moet ik nog een beetje boel meer maar wat....
Vandaag heb ik alleen kaas en bessenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:48 schreef Perruche het volgende:
Pief maak tosties met yoghurt met bessen als toetje
Kaas met bessen is ook een lekkere combi!quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Vandaag heb ik alleen kaas en bessenO en geitenkaas, maar geen toastjes geloof ik
!
http://www.advocatenhulp.(...)tshulp-algemeen.htmlquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:03 schreef Laureline het volgende:
En Vik, succes hè! Hopelijk is je advocate een lekker kordaat type, fijn dat je ook niet veel hoeft te betalen. Had je rechtsbijstandverzekering, of is dat via de vakbond ofzo?
Ik vind het super voor je!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Zo hee, is dát even op de zaken vooruitlopen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:20 schreef Syrena het volgende:
en ook heeeel leuk dat er nu mss wel babies in de toekomst zitten hihiVérre toekomst he, maar toch
![]()
Ja dat vond ik ook al de hele tijdquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo hee, is dát even op de zaken vooruitlopen!.
Maar het zou tof zijn voor DaD!.
Oja, DAT wilde ik nog tippen: DancingPhoebe: Griekse yoghurt! Die van de Lidl, in een emmer. Ipv de kwark 's ochtends. Echt zoooooo lekker, dan wil je nooit meer gewone yoghurt. Of voor na het etenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:24 schreef Laureline het volgende:
O, en welkom DancingPhoebe! Iedereen heeft al allemaal zinnigs gezegd, zie ik. Wat ikzelf handig vind als ik nog wat wil afvallen, is om toch de snelle suikers wat meer te laten staan, en vooral eiwitrijke tussendoortjes te nemen (soort soft lowcarben dus), dan krijg je niet telkens die HONGER. Fruit is ook suikers hè, dus vergis je daar niet in.
Hij klinkt alsof ie ze heus wel wilquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Syreen.. Ik weet helemaal niet of Baardmans ooit kinderen wil. En daar gaan we het voorlopig ook niet over hebben.
Heb jij alweer iemand? Zo nee, moet ik jou ook ff koppelen aan iemand hier?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wou iets typen dat syreen en neen wel leuke babies zouden krijgen mochten ze beide niemand vinden!
Ik hoef geen beebiesquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij alweer iemand? Zo nee, moet ik jou ook ff koppelen aan iemand hier?.
Ik ook niet, maar daarom wil ik nog wel iemandquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik hoef geen beebies
Wat ist?????quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:47 schreef Swietje het volgende:
DaDje, je post zijn zo fijn om te lezen!![]()
Verder is de liefde om te kotsen maar goed.
Hmm.. Nee ik heb niemandquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar daarom wil ik nog wel iemand.
[drama-modus] Ik ben gewoon niet gemaakt voor liefdequote:
No waiiiquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:59 schreef Swietje het volgende:
[..]
[drama-modus] Ik ben gewoon niet gemaakt voor liefde[/drama-modus]
Datquote:
Van die groene kleitroep? Die heb ik wel ...quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O god, wie heeft er hier een masker thuis? Niemand toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |