Je blijft off topic neuzelen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:30 schreef Maanvis het volgende:
Een boete onterecht...
nog een voorbeeld...
Het gaat over het werk van politieagenten,a ls jij dat offtopique vindt en ik niet, dan hebben we daarover toch een verschillende meningquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je blijft off topic neuzelen?
Jawel, want als je wilt neuzelen over zaken die jíj vindt van de politie, open je daar maar in POL of GC een topic over. Dat heeft verder niets met WGR of dit topic te maken. Niets aan te doen. hiermee eindigt deze discussie overigens ook in dit topic.We hebben er een feedback-topic voorquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het gaat over het werk van politieagenten,a ls jij dat offtopique vindt en ik niet, dan hebben we daarover toch een verschillende mening. Niets aan te doen.
En waar gaat het geld van de belastingdienst dan heenquote:Op woensdag 1 december 2010 07:23 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Soms werken de fiscus en de politie inderdaad samen bij de grotere verkeerscontroles om achterstallige belastingschulden te innen. Maar vermoedelijk doel je op het uitschrijven van boetes. Helaas, die gaan niet naar de belastingdienst, maar direct in de rijkskas.
Vandaar ook de toevoeging 'direct'quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
En waar gaat het geld van de belastingdienst dan heen
Ik zie ze eigenlijk nooit behalve in het centrum van de stad.quote:Op dinsdag 30 november 2010 04:05 schreef trovey het volgende:
Niet elke persoon die bij de politie werkt zie je op straat rondlopen in uniform.
en jij denkt dat elke rechtgeaarde agent op FOK even bekend gaat maken dat hij agent is?quote:Op dinsdag 30 november 2010 03:35 schreef Stali het volgende:
34 crimineeltjes die dit gaan volgen nu?.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:06 schreef Five_Horizons het volgende:
Ze kloppen in elk geval niet. Verder zit de gemiddelde MBO4-scholier niet veel daarboven. Sterker: het is gewoon (minimaal) een modaal salaris waar we over praten. Waar je punt zit, weet ik dus niet.
En wat is dan modaal in Nederland?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:54 schreef oinkoink12 het volgende:
Als hoofdagent verdien je 1910 bruto exclusief toeslagen, de 1400 bruto waar scalare het over had is tijdens je opleiding tot hoofdagent. Mijn zwager verdiend zo'n 2300 bruto inclusief toeslagen
Ik denk dat de info over de zwager niet helemaal klopt... 2300 bruto incl. toeslagen, zou eventueel kunnen kloppen, als hij nét hoofdagent is geworden en nog niet lang werkt bij de politie.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:37 schreef thespindoctor het volgende:
En wat is dan modaal in Nederland?
Het bruto modale inkomen is volgens het CPB in 2010 ¤ 32.500 (vakantietoeslag meegerekend). Per maand is dat ¤ 2.508,- (bruto, exclusief 8% vakantietoeslag).
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Modaal_inkomen
Het lijkt er dan op dat een hoofdagent geen modaal inkomen heeft...
Nice one. Zeggen dat iets vrij kansloos is in de maatschappij, maar zelf arrogant doen met een mbo niv.4.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De salarissen waar ik het over heb komen gewoon van publieke sites hoor. En wat dat is inclusief toeslagen, tja, als MBO-er kun je in ploegen oid ook bepaalde oteslagen verwachten.
Salaris is zeker niet het belangrijkste in het werk maar als je als MBO-4 afgestudeerde bij de politie wilt dan moet je meteen een hoop salaris inleveren, waardoor je je vaste lasten niet meer kunt betalen. Hoe leg je dat uit? "Sorry papa gaat bij de politie dus je moet onder paardrijles uit, en we gaan in een kleiner huis wonen."
Zelfs produktiemedewerkers van het bedrijf waarvoor ik werk hebben politiewerk overworgen, maar werden enorm afgeschrikt door de enorme teruggang in salaris. Wat blijft er dan over? Mensen die die roeping hebben en persé politieagent willen worden, en mensen die niet anders kunnen omdat ze onbemiddelbaar in het bedrijfsleven zijn.
Akkoord, dan wordt er iets beter dan modaal verdient. 2100 netto zal ongeveer 3100-3200 bruto zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:54 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik denk dat de info over de zwager niet helemaal klopt... 2300 bruto incl. toeslagen, zou eventueel kunnen kloppen, als hij nét hoofdagent is geworden en nog niet lang werkt bij de politie.
Hoofdagenten zitten in schaal 7 en dat betekent bij trede 1 1886 bruto. Een hoofdagent zal niet op trede 1 beginnen, dus zal waarschijnlijk rond de 2000 beginnen, zonder toeslagen.
Kennis van mij zit nu als hoofdagent op 2600,- bruto zonder toeslagen. Werkt nu (incl. opleiding van 4 jaar) 8 jaar bij de politie. Haalt volgens mij 2100 netto gemiddeld in de maand. Ruim boven modaal dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |